berliners Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 przemek10: ja miałem dość często taki problem jak miałem zamontowany jeszcze bezpiecznik, stock(15A). Wtedy zgodnie z zaleceniem serwisu zmieniłem bezpiecznik na 25A i tez się zdarzało to samo. Jednak gdy mnie zdenerwował kompletnie to się go pozbyłem i nie mam od tamtego czasu żadnych problemów. Wytłumacz mi jak możesz jeszcze szybko jak i gdzie zmieściłeś tą baterię 10.8V. Jestem naprawdę ciekawy. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Strzelam że w magazynku ;) Z moich wyliczeń wynika że spokojnie da się tam upchać pakiet 12V z ogniw Sanyo RC 3600 ;) Quote Link to post Share on other sites
Ghosty Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Cieszę się, bo jak bym miał uporać się z niektórymi waszymi problemami to bym chyba nerwicy dostał :-P Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Majkel już dostał nerwicy ;) Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 I powoli ja dostaje. Jak nie brak mocy to samożyjący spust... Szczęście na razie z tymi problemami się uporałem. Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Taaaaaaaa moja nerwica sięgała już najwyższego stopnia znerwicowania. :-F No teraz jak zmieniłem lufę i gumkę z powrotem na stock to było ładnie, bore up dał stabilną moc - na oko z 410-420 fps, ale żeby nie było za miło to po wywaleniu 2k i doładowaniu się zaciął się magazynek :-F Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Lek na styki - smar sylikonowy :) Lek na maga - rozkręcić, przeczyścić. Na gumkę hu potrzebna jest gruntowna rehabilitacja ;) Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 menel, to nie były styki ;) Wyjmując gb i podłączając do niego bate nie strzelał ci sam? Swój problem zażegnałem odpowiednim dokręceniem imbusów trzymających gb w body. Dziwne ale prawdziwe. Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 men3l: Jak to obliczyłeś że do maga wchodzi bateria 12V RC SANYO?? Ja walczę aby tam upchnąć 10,8V nie zajmując komory na amunicję. Będę wdzięczny za trochę światła na twoją koncepcję. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 (edited) Yhm, chyba wiem skąd ten problem :) Pod kostką stykową jest taka blaszka, pewnie przy wsadzaniu w body musiała zaorać o jakiś element, śrubkę itp. na spodzie, też tak miałem tylko w drugą stronę, po wsadzeniu nie chciał strzelać bo ta główka co dociska blasze nie dociskała go na tyle żeby ten wcisnął guziczek na spuście, musiałem wprowadzić poprawki :) Sam się zastanawiam czy nie kupić sobie tej kostki: http://asgshop.pl/produkt.php?id=1281 Wygląda solidnie i jest pewność że się nie zapieką, pożyjemy zobaczymy. EDIT dla Berliners'a: Układając ogniwa w kształcie II 10.8V nie upchasz, musisz myśleć trój-wymiarowo. Po wyjęciu bebechów maga możesz wsadzić 10.8V/12V baterie o takim kształcie : Jeżeli masz już taką batke, to pierw wsadzasz ją do puchy boxa, potem bebechy, powinno śmigać :) __ oczywiście jebłem się w rysunku, na pierwszym nie ma być lewego rzędu ;) Edited February 12, 2008 by men3L Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Ja od siebie mogę powiedzieć że do boxa na styk wchodzi batka 9.6v 4200mAh Intelect'a Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 A mi do MKII 8,4 3600 RC Sanyo ale muszę ją wkładać kablami do gearboxa. Muszę sprawdzić czy 9,6 large wejdzie tam :) Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Dzięki za info. Też już myślałem nad takim rozwiązaniem, problemem jest tylko to iż baterię trzeba zamawiać. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Na batimexie raz dwa ci taką zgrzeją :) Jest też dużo innych sklepów, w modelarskich też możesz poszukać, pewnie zrobią szybciej bo nie mają takiego ruchu jak w hurtowni. Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Mógł by ktoś zrobić zdjęcie jak ma puszczone kable w body tak żeby je wyciągnąć do box'a i czy bez problemu starczyło stockowych kabli czy lepiej zmienić. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) Bitte.. nie chciało mi się zmniejszać, i sory za jakość telefonem robiłem ;) Kable mam stockowe, nowe, grube, sylikonowe w drodze :) PS. Dziś rozkręcałem GB mojej M249.. Zastałem rozpacz, ból i zgrzytanie zębów. Chodzi o głowice tłoka która daje zerową kompresję wewnątrz cylindra, porażka, do wymiany. No i głowica cylindra, uszczelka udupiona, narazie przyklejona jako tako.. też do wymiany. Reszta OK, bez śladów po około 10-12tyś BB'sów ;) Edited February 16, 2008 by men3L Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 (edited) Dzięki men3l właśnie o takie cuś mi chodziło bo zastanawiałem się czy kable wyciągnąć tak jak ty masz czy może wejściem na maga(ale pewnie nie obyło by się bez piłowania). Edited February 16, 2008 by yogurt Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 Dobrałem się do gerbox'a i pierwszy zonk był już na początku. Skąd i po co na silniku leżała końcówka z pinu :/ nie wiem może gdzieś tam musi być ale jak dla mnie jest to trochę bezsensu. Następna sprawa to taka że została mi taka mała sprężynka i nie bardzo wiem gdzie ją dać. Wydaje mi się że jest ona do blokady zębatek ale nie mam pewności a niestety u buliego na zdjęciach nie bardzo widać gdzie ona ma przyjść. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 W GB masz 3 sprężynki, jedna główna napędzająca tłok, druga z popychacza, i trzecia z Anti-Reversa :) Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 men3l twoja odpowiedź jest ogólna ale powiem ci że już mi trochę pomogła. Teraz tylko muszę poskładać to wszystko do kupy( ale wpierw musze wymienić głowicę cylindra). Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 Kur*** mać...... :wink: Ostatnio zaciął mi się mag... Rozłożyłem, przeczyściłem i było OK. Dziś sobie strzelam i znowu to samo... Poza tym po tuningu miewam dość częste zacinki. Gdy naciskam spust to replika czasami nie strzela i można go tak naciskać i naciskać i czasami załapie po 2-3 naciśnięciu, a czasami po 10... Aaa i to nie batka bo było to na początku strzelanki. I jak tu się nie wkur***. A z gumki stockowej zostały mi strzępy... Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 W twoim przypadku nie lepiej oddać replike na serwis ? PS. Nowe kabelki 2,5mm dostało moje M249, strzela super, na stockowej batce ROF nieziemski (już z deczka wyładowanej, po mroźnym wczorajszym strzelaniu). Koszt - 5zł, efekt - bezcenny ;) http://img84.imageshack.us/my.php?image=dsc00549wz6.jpg http://img220.imageshack.us/my.php?image=dsc00548xg2.jpg http://img174.imageshack.us/my.php?image=dsc00550qi6.jpg Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 Men3l ale ona wróciła z 3 tyg temu z serwisu :-F Także bardzo fajnie :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Majkel86 miałem podobny problem a okazało się żę wszystkiemu winny był poluzowany chwyt pistoletowy. Wystarczyło że chwyt był odciągnięty od repliki to mogłem naciskać na spust ile wlezie a i tak zero reakcji było. Wystarczyło wyciągnąć GB i dokręcić jedną śrubkę od środka. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 No tak, tam jest taka blaszka, która musi być odpowiednio dociśnięta przez śrubeczkę spustu, jeśli ma za duży luz, spust nie zamknie obwodu, jeśli znowu jest za ciasno, wciśnięcie spustu spowoduje dłuuugą serię, bądź nieskończoną ;) Sam tak miałem jak wyjmowałem raz gb, musiałem odpowiednio wygiąć tę blaszkę, po czym ją przykleiłem do tego guziczka, żeby zawsze była w tym samym miejscu i nie latała przy wyjmowaniu Gear-Boxa, i już nie mam żadnych problemów :) Po prostu trzeba troszkę mieć w siebie myśli inżynierskiej ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.