Majkel86 Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Ja w niektórych należę do tych ludzi co wolą zapłacić niż się pobrudzić ;-) Dlatego jestem zdziwiony czemu coś co wyszło z serwisu i jest wg nich w 100% sprawne odwala takie numery. Rozumiem, że mam nie ufać serwisowi i jego jakości? :-F Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Hmm, po zakupie tej zabawki, i doświadczeniach z tym związanych postanowiłem definitywnie zerwać współpracę z tą firmą. Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Sorki, brak opcji EDYTUJ POSTA. Ja pierdziele, różnica miedzy stockową komorą a ta z CA jest kolosalna... jak ktoś ma problemy to się długo nie zastanawiajcie. Dzisiaj wieczorem jeszcze naszkrybie jak działa, bo teraz w robocie siedzę i nie mam jak sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Majkel86 mi chwyt pistoletowy też poluzowali w Krakowie na ul. Vetulaniego 1 A, gdy grzebali przy kablach. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Sam też w przeszłości miałem do czynienia z w/w serwisem, styki w cymce starej padły bo były gówniane, i orzekli że to moja wina bo za długie serie siałem... i kazali zapłacić, oczywiście cymka była na gwarancji. Tyle Off-Top'a co do komory z CA sam się przymierzam, bo stockowa mnie wku**wia tym że nie da się praktycznie wsadzić tam sylikonowej gumki, bez przeróbek które rozszczelniają układ.. 90zł przeboleje. Killa - napisz proszę ładnie jak pasuje z gumkami z kołnierzem, jak podaje kulczensy, jak szczelność, jak dystanser itp, proszę :) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Wszystko jutro koło 15-16. A co do starej komory, to u mnie chodziła na silikonie i działała ładnie(podawanie), ale jednak nie podkręcała kulek :???: Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Killa jak możesz to zrób zdjęcia porównujące obie komory. Jeśli są jakieś różnice widoczne gołym okiem to je zaznacz lub połóż obok jakąś linijkę żeby lepiej je zobrazować. Z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Z tego co pamiętam to komora M249 wchodzi inaczej. Jak jest ta wypustka na komorze i ta blaszka(czy jak to nazwać). W CA wchodzi prosto. A komora w P&J jest lekko przechylona. To tyle z moich badań gdy wymieniałem gumkę w M249 CA i w M249P&J. Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Różnic nie zauważyłem, oprócz standardowo niższej jakości wykonania. A co do recenzji z testów, to nie czekajcie. Wczoraj kumpel upuścił mojego magnuma na glebe i mam tymczasowo niesprawny silnik. Zdjęć komory nie będę w stanie zrobić, Brak aparatu. Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Majkel86, nie będe się powtażał w dwóch tematach: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...mp;#entry711020 tu masz link do tematu o tuningu PJ249 napisałem tam o komorze HU i tym co powstało z mojego PJ'ta. Gloomer, komora wchodzi tak samo w CA i PJ. Nie ma problemów, a w końcu podkręca kulki. Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Jak się dostać do gearboxa? Na YT jest film instruktażowy ale w momencie w którym nie wiem co zrobić kamerzysta bez sensu ma zooma ustawionego na spust i nie wiem co facet rozbierający wtedy robi. Za cholerę nie mogę sam do tego dojść... Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Odkręcasz 2 śrubki z lewej strony komory zamkowej, jedną za suwadłem, rozkręcasz i wyciągasz pin z kolby, wyciągasz lufę z HU, wyciągasz przedni chwyt (łoże), otwierasz pokrywę, wyciągasz suwadło, wyciągasz GB. Po krótce.. sam do tego doszedłem sam, bez filmów.. Poza tym masz chyba instrukcje. Acha, instrukcja dotyczy wersji PARA, nie wiem jak się pozostałe wersje rozbierają, może tak samo, może inaczej. Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Chodzi o to że instrukcji nie mam. Widocznie MK II musi się rozbierać inaczej bo gearbox wyjść jak nie chciał tak nie chce. Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 (edited) Dziwne mi men3l podał kiedyś identyczna instrukcję dobrania się do GB i jakoś bez problemów go wyjąłem a też mam MKII Edited February 21, 2008 by yogurt Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Mój błąd. Nauczony wcześniejszym doświadczeniem nie chciałem używać zbyt dużo siły. Gearbox po prostu ściśle siedzi ;) Problem z samowolą już rozwiązany. U mnie było to jednak podziurawiona izolacja kabla... Strasznie liche jak to w chinolach jest okablowanie. W najbliższym czasie będzie trzeba się pomęczyć z tym troszku. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Apropo kabli: http://wmasg.pl/forum/index.php?s=&sho...st&p=709775 Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Strasznie liche jak to w chinolach jest okablowanie O... tu bym się nie zgodził \, kable może nie najlepszej kalsy ale zwykłe silikonki. One łatwo się tną, wystarczy trochę brutalnej siły i są podarte koszulki. Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 No to czy to odpowiednie okablowanie do tego typu zabawki? Podejrzewam, że mój kabelek uszkodził się kiedy serwisant wyjmował/wkładał GB do środka. Dalej twierdze, że jest liche i żadne argumenty mnie nie przekonają, że tak nie jest ;-) Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Więc w czym problem ? Wymień i po kłopocie, moje stockowe też miały poobdzieraną izolacje. Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Tjaaa widzę, że zapadła moda na naprawianie i wymienianie samemu tego co jest wadliwe. Powinni sprzedawać repliki, a nie szit w którym trzeba tyle wymieniać, że ludziom nawet się nie chce ciągle odsyłać tych replik. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Jeśli wymiana kabli to u ciebie problem, to salut. Zresztą w każdej replice wymiana kable na grubsze/lepsze jest zalecana. Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Chyba jestem pierwszym któremu udało się rozwalić zębatki :) A wszystko się nie stało na strzelance tylko jak pokazywałem kuzynowi replikę:) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Wow, chcesz to ci ją mogę wysłać, ale ty płacisz za przesyłkę. Stockowe leżą u mnie i gniją... :P Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Nie dzięki raczej kupię podobny zestaw do twojego :) Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Aua, na stocku ? U mnie na M130 zapierniczają ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.