NFZ Miro Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Mam problem,nie chce strzelać na semi,tylko na full auto na semi blokuje sie Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Najbardziej popularna wada fabryczna wszystkich elektryków 2 klasy!! W Emkach lub MP5 w takim przypadku się wymienia płytkę selektora. Nie wiem jak jest z Augiem. Quote Link to post Share on other sites
Rak Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 Eee.. w Augostowie strzał pojedyńczy to lekkie naciśnięcie spustu. Serię puszczamy dociskając spust do końca... Rozumiem Miro, że spustu nie możesz docisnąć do końca, tak? Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 Rozumiem Miro, że spustu nie możesz docisnąć do końca, tak? Źle rozumiesz. Miro napisał, że ma problem z semi, a nie z full auto. Czyli może docisnąć do końca i strzelać serią, ale już oddać pojedynczy strzał nie jest tak prosto - sam mam ten problem w tej replice. Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Mam to samo - najprawdopodobniej jest to wina kostki stykowej... poprostu za wcześnie odcina prąd od silnika, przez co sprezyne pozostaje napięta w polowie i się zacina... Jak znajde chwilke czasu to sprawdze co może być nie tak :) Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 To nie wina kostki styk.,to wina 2 balszek przy łączniku,wystarczy odgiąć jedną z nich i po problemie Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 A masz może jakieś zdjęcia pomocnicze? Albo czy mógłbyś napisać, gdzie znajduje się ten łącznik? Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted November 3, 2007 Author Report Share Posted November 3, 2007 Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Dzięki :) Miło, że Ci się chciało zrobić fotkę :) Tylko jedno małe pytanko: czy tylko ja nie mogę powiększyć tego obrazka? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Ja też nie mogę. Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted November 4, 2007 Author Report Share Posted November 4, 2007 sory moja wina,dałem zły odnosnik do zdjęcia Nie mam czasu teraz tego robić,napisałem wam w skrucie cos trzeba zrobić Więc najpierw trzeba wyciagnąc GB z korpusu broni,odkręcacie tylna płytke i lekko stukacie korpusem o cos twardego,GB powinien sam wyjść. Potem wystarczy wygiąć jedną z tych 2 blaszek i gotowe,nie trudno ich nie zauwazyć Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 (edited) może się wtrące do dyskusji , ale robiłem kiedyś kumplowi GB do g36c DE . nie działało mu auto ponieważ (nie znam typowego słownictwa co do GB) od spustu przychodziła taka kostka mała max 0,5 cm która poprostu po strzale wyskakiwała i koniec zabawy , to podkleiłem kawałkiem plastiku i sie trzymało kupy i działa 2 rok :P nie wiem czy to pomoze bo widze ze to całkiem inna konstrukcja jest pzdr Edited November 5, 2007 by kamuli9 Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Ok, mi odgięcie tej jednej blaszki (włącznik to sie nazywa) nic nie dało - te dwa styki są odpowiedzialne za full auto - wystarczy że zostaną zwarte i AUG strzela na auto... Za semi odpowiedzialna jest taka małą kostka z przerywaczem, która odcina prąd w chwili kiedy któraś (nie pamiętam) zębatka wykona pełny obrót. Quote Link to post Share on other sites
37t3c3 Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Mam problem ze swoim Steyrem military (w wersji z lunetą). Mianowicie ukręciłem gwint na śrubie regulującej lunetę. Wiecie gdzie można taką dostać? Albo oddać karabin do jakiegoś serwisu gdzie by mi to naprawili? Miałem duży problem z ustawianiem tego karabinka. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted January 5, 2008 Author Report Share Posted January 5, 2008 putinn masz racje,rozebrałem GB i sie okazalo ze przypalilo mi styki i dlatego sie blokowal na singlu,przeczyscilem styki - teraz jest lepiej ale chyba musze jeszcze raz je przeczyscic Te 2 blaszki sa odpowiedzalne za full auto Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Wiem że mam racje :) U mnie znowu styki są w stanie idealnym i dalej nie wiem co jest nie tak, dlaczego nie moge strzelać na semi :wink: Quote Link to post Share on other sites
relevant Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Może wyślij na gwarancję? Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Szkielet rozbierałem, zresztą upgrade juz jest w nim do 460 - 470fps więc gwarancji nie ma :) Quote Link to post Share on other sites
Pajerro Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 Mógł by Ktoś zrobić jakiś poradniczek jak wymienić gumkę hop-up'u w steyer'ze?? Jakieś zdjęcie coś :] z góry dziekuje. Quote Link to post Share on other sites
Equil Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Już było, poszukaj. Nawiasem mówiąc można to zrobić bez żadnej instrukcji. Quote Link to post Share on other sites
Pajerro Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Banalna robota :D tylko rozwaliłem nowa gumkę Guardera.. szkoda pisać Btw. dystanser od niej nie chciał się zmieścić... Napiszcie jakie gumki montowaliście w waszych augach i czy był jakiś problem. Quote Link to post Share on other sites
Panocek Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Najpierw był guarder :-P , okazało się, że kołnierz jest ciut za długi, co blokowało kulki. Interwencja nożyczkami coś pomogła, ale wielokrotnego zdejmowania/zakładania Guarder nie przeżył :-F Potem była systema, kołnierz normalny, instalacja bez atrakcji. I działa znakomicie. Quote Link to post Share on other sites
Pajerro Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 OOOOooooo No to może kupię systemy gumkę, a może ktoś używał silikonowych gumek P&J?? jak coś to opiszcie wrażenia =]. Quote Link to post Share on other sites
Tomol Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Odświeżę troszkę temat. Mam taki problem, otóż: auto w ogóle mi nie działa (moja wina złamałem blaszki przy gearboxie), semi działa lecz nie tak jak powinno. Musze "trafić" spustem w dokładnie jedno miejsce, i poczekać aż wystrzeli(co prawda te czekanie trwa ułamki sekundy ale jest). Jeśli za daleko pojadę spustem silnik napnie tłok i znowu od nowa. To wszystko sprawia że nie można normalnie ( jak w replikach z gearboxem v.2) prowadzić ognia pojedynczego. Mógłby ktoś napisać w czym leży problem, jak to naprawić. Dodam że batka to Intellect 8.4v 1200 mAh a gearbox to stock. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Pajerro Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Panocek miałem takie same jaja z gumką Guardera, dzisiaj przyszła mi Systemy zamontowałem i działa wporzo :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.