Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AKS-74N Boyi


Recommended Posts

0,25 to taka optymalna waga kulek do 400 fps i na tych mi i kumplowi kałaszek strzela najlepiej.

 

Co do odkręcania tłumika ognia.

1. Odkręcasz zewnętrzny tłumik ognia zgodnie z kierunkiem... pokazanym w instrukcji.

2. Odkręcasz mały imbusik

3. Odkręcasz przejściówkę w przeciwnym kierunku niż tłumik ognia (gwint lewoskrętny).

 

Maciek28 - każdy tłumik na gwint 14mm lewoskrętny będzie pasować.

Na allegro są PBS-y za około 150 i inne prostrze - tańsze.

 

Tak to brzmi w teorii - w praktyce w kilku egzemplarzach było tak jak napisałem kilka postów wyżej!!

 

No dobra, a może ktoś powiedzieć jak to AK sobie radzi z kulkami cięższymi niż 0,2g?

 

Ma 400 fps fabrycznie więc 0,25 spokojnie daleko lata, nawet 0,28 można się pokusić.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gdzieś widziałem ze mp5k (chyba na allegro...) ma 360fps xD. Więc ja nigdy pudełkom nie wierze :P.

A teraz pytanie. Jak z selektorami ognia? Dzieje się coś z nimi? Jestem wyczulony na selektory bo w M14 miałem problemy, a raczej nadal mam...

hmmm ja zachaczyłem spodniami o selektor i sie wygiął więc chodził luzno :-F ... Wyprostowałem i jest opór. Na semi strzela poprawnie na auto też. Moim zdaniem selektor jest ok. Na poczatku tzreba go troszke wygiąć bo luzno chodził. (tzn średnio, ale dla mnie musi ciezko chodzić :mrgreen: )

Link to post
Share on other sites

Nowy nie poprawiany AK, przetrwał zaledwie półtora magazynka hi-cap. W trakcie radosnego niedzielnego strzelania zawył, odmawia współpracy wydając jedynie żałosne jęki i idzie na gwarancje. Podobny problem zdaje się miał yakarov ze swoim AKS-74U. Jak będę wiedział coś więcej na temat awarii, dam znać.

Link to post
Share on other sites

spodkalem sie w replice boyi-a (mk12) ze czasem,nagle nic sie nie dzialo po nacisnieciu spustu,strzelal a potem przestawal po malej przerwie (fullauto), na samym poczatku sie za to zabralem i okazalo sie ze problem jest z dwoma stykami w silniczku albo wyskakiwal jeden albo sie w jakis taki dziwny sposob przemieszczal ze nie stykal :) ,tzeba bylo go dopychac...Czytalem wczesniejsze posty i byly opisane podobne sytuacje gdy mechanizm po prostu przestaje dzialac, albo poprzedzal go zgrzyt (jakby zebatek)...mialem tak samo w swoim boyi-u i zawsze jak dobieralem sie do stykow i je dociskalem sprawa byla rozwiazana,koncowo zostaly zacisniete obcegami...pisze to bo jestem ciekaw czy ta sprawa w ak boyi-a zostala rozwiazana, czy czesto zdarzaja sie wam takie przypadki...moze komus sie przyda to doswiadczenie :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...