Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Customs.pl


Recommended Posts

No ja miałem podobny problem z przesyłką, ale przyszło we wtorek. Co prawda bez stock'owych części, ale trudno. Zamówiłem prec lufkę, ale nie zamontowano jej, ani nie dodano. Jednak po mailu i zdjęciach na koszt firmy wysłano mi prec lufkę. Niestety z Hop-Up'em (gumka) mam problem (coś jest nie tak i nie podkręca tylko maksymalnie spowalnia kulkę i czasem wyrzuca po 2 kulki). Zauważyłem naderwanie gumki, ale nie wiem czy to wada fabryczna czy moje nieumiejętne wyciągnie lufy więc się nie burzę. I tak miałem kupować Guardera. Ogólnie + za wysyłkę (mimo problemów dotarła następnego dnia od wysłania. + za jakość (mimo tej cholernej gumki strzela bardzo dobrze. + za obsługe (genialnie szybko odpowiedzi na maile i proste oraz ekonomiczne rozwiązywanie problemów).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Riddick' date='6/7/2008, 10:13' post='804112']

No ja miałem podobny problem z przesyłką, ale przyszło we wtorek. Co prawda bez stock'owych części, ale trudno.

Teraz już wiesz skąd sklep bierze części wymieniane na gwarancji :) Czasem warto jednak się upomnieć o swoje. Gdyby coś Ci się zepsuło to zawsze masz zapasowe. A teraz to... lipa?

Link to post
Share on other sites

No i dziś się dodzwoniłem - musiałem sam, bo do południa nawet nie przeczytali mojego posta z reklamacją :-F

Otóż wg wyjaśnień customsów, moja replika (domyślam się że razem z wymienioną gumką hop - up) została wysłana do kogoś innego, a ja otrzymałem "cudzą". Dziwię się nieco, że ktoś zamówił bez stockowego akumulatora :wink: - a tak serio trochę się te tłumaczenia kupy nie trzymają.

Moją replikę mam odesłać na ich koszt do założenia gumki hop - up.

Obiecali mi, że do końca tygodnia będę ją miał z powrotem kompletną - nie będąc złośliwym liczę naprawdę na duuuże stado gratis kulek :evil:

 

Zobaczymy, jak się wywiążą z obietnicy, ale fakt jest faktem, że zalecałbym dużą ostrożność i skrupulatność przy sprawdzaniu realizacji zamówienia

 

A teraz - czekam

 

PS: riddick - domagaj się swoich części stockowych z powrotem :D

 

Sorry za post pod postem, ale nie mam już możliwości edycji.

 

Replika z zamontowaną gumką hop - up dotarła do mnie dzisiaj.

Na razie wystrzeliłem tylko kilka kulek, pokuszę się jednak o podsumowanie zakupów u customsów:

 

Na plus:

+ dobra opinia o ich replikach

+ nie musiałem płacić za odsyłanie repliki bez właściwej gumki

+ wyrobili się z czasem na odesłanie

Na minus:

- pogubili się jak zające w kapuście - nie wiedzą, co mają do kogo wysłać i robią to na ślepo

- mają problemy z czytaniem maili - najlepiej wszystko załatwiać telefonicznie i tylko potwierdzenie ustaleń telefonicznych wysyłać mailem

- są wybitnie niesłowni - po wszystkich początkowych "przebojach" obiecali gratis paczkę kulek, której oczywiście nie wysłali. Tu nie chodzi o paczkę kulek za 20-30 zł - śmieszy mnie tylko to, że nawet tak banalnej obietnicy nie potrafią dotrzymać.

Miało być tak fajnie, a jest co najwyżej 3-

:wink:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

zamówiłem u nich BI-3681M.

 

Na minus

- Jak piszesz mailem trzeba długo czeakać na odpowiedz

- Z potwierdzeniem zamówienia u mnie były jaja gdyż nie wysłali mi maila z linkiem do potwierdzenia i musiałem się o niego prosić 2 raz

- Nic nie mówili kiedy wyślą paczek albo coś takiego. Trzeba zadzwonić

 

Na plus:

+ Dobrze przerabiają swoje repliki

+ Fachowa pomoc i porada

+ U mnie też się wyrobili z czasem na odsyłanie ;]

 

Moja ocena to 4+

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

AKSU zakupione 16.07.08 wprawdzie zaliczyło jedną awarię (zabłąkana śrubka zmasakrowała tłok i cylinder), ale została ona usunięta od ręki bez zbędnego gadania, a uszkodzone komponenty zastąpione lepszymi (podobno.;]). Jako że obsługę Customs znam od paru lat, wiem, że to solidni ludzie i w BBs sobie nie lecą.;p

 

Plus.;]

Edited by Wacol
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Sklep customs.pl został dzisiaj zamknięty. Powodów nie znam - widziałem tylko wywieszkę na drzwiach. Ludzie którzy coś u nich zamówili albo oddali do serwisu proszeni są o kontakt mailowy.

 

Szkoda bo chłopaki odwalali dobrą robotę i ceny mieli akceptowalne.

R.I.P.

Link to post
Share on other sites

Mogles napsiac w temacie o sklepie...

 

Swoja droga :

 

"Część osób uważa, iż repliki wykonywane w Chinach nie dorównują jakością innym, produkowanym w Japonii lub na Tajwanie.

 

Nasz sklep chciałby zlikwidować te uprzedzenia i pokazać, iż repliki pochodzące z Chin mogą być równie atrakcyjne w wyglądzie, jak i wykonaniu. "

 

Chyba ta likwidacja uprzedzen sie srednio udala ;-)...

Link to post
Share on other sites

Teraz wiem, czemu od rana się do nich dodzwonić nie można...

 

Jestem posiadaczem customowanej repliki od czerwca - nie zawiodło zupełnie nic, co w porównaniu z tymi samymi replikami z innego sklepu nie jest standardem :) 375 fps na m110 też piechotą nie chodziło....

 

To customs jako pierwszy wprowadził jako standard wymianę części gb i to jest ich wielki plus. Teraz pozostaje tylko liczyć na startowe tuningowanie krakmanów.

 

Cóż - chwała poległym :-F

Link to post
Share on other sites

Koniec, zapytałem się konkretnych osób i powiedzieli, że niestety to prawda. A szkoda, bo zawsze było miło przyjsc. Nawet żeby pogadac i pożartowac. Trochę się nie dziwie, z dostawami różnie było, asortyment był niewielki, praktycznie rok istnienia i już po sprawie. Tak czy siak szacun za to co customs robiło.

Link to post
Share on other sites

Widzę że obcięło mojego ostatniego posta:

napisałem do nich 2 maile - na pierwszy z pytaniem o gwarancję odpisali, że niestety kończą działalność w asg (wiadomo, że właściciel prowadzi też inną działalność), na drugi - z przypomnieniem ich zobowiązań - na razie cisza...

Link to post
Share on other sites

Reprezentant sklepu ma to głęboko między pośladkami, o czym świadczą poniższe cytaty z mojej z nimi korespondencji:

Pracownica napisała w pierwszym mailu:

"Z przykrością muszę stwierdzić, iż w związku z koniecznością zamknięcia przez naszą

firmę sklepu airsoftowego nie jesteśmy w stanie zapewnić dalszego serwisu gwarancyjnego."

a w drugim sam właściciel z kolei stwierdził, że:

"Zgodnie z obowiązującymi przepisami sklep jest zobowiązany do udzielenia rękojmi za wady ukryte.

- a sklep jest zobowiązany do zapewnienia gwarancji nawet w przypadku likwidacji - ma ją realizować wskazany punkt serwisowy

 

oraz

"Muszę zaznaczyć, iż, co najważniejsze, Producent nie udziela gwarancji na sprzęt i repliki u niego zakupione.

Gwarancję zapewniał sklep, który został zlikwidowany."

 

Tu oczywiście znów 'niedomówienie', ponieważ przemilcza fakt, że sklep był własnością firmy, która nie została zlikwidowana.

Ja tam przekomarzania z p. Filipem Zmysłowskim mam w nosie, ponieważ sam otworzyłem gb i poprawiłem to, co nie było jak należy. Ale ewidentnie jest otwarta droga dla chętnych do roszczeń przy pomocy rzecznika praw konsumenta.

Edited by grisza76
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...