Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Customs.pl


Recommended Posts

Sklep wygląda zachęcająco aż żałuję, że nie zamówiłem tu mojej emki. Problemem jest mały wybór towarów sam chciałbym kilka rzeczy zamówić ale nie wszystko jest. Najbardziej mnie zastanawia jakim cudem hi-capy do m4 są po 39zł gdy w innych sklepach kosztują 60-70zł.

 

Mam nadzieję że na początku nowego roku oferta się zwiększy znacznie szczególnie o lufy precyzyjne, gumki hop up i kolimatory ;-) .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Zlozylem zamowienie i mialem wyslac potwierdzeni na podany adres, podspodem bylo napisane :"UWAGA!

Jeżeli w ciągu 5ciu zamówienie nie zostanie potwierdzone, ulega ono anulowaniu" przepraszam ze komentuje taki pierdoł ale nie dostalem zadnego potwierdzenia ze moje zammowienie zostalo przyjete badz jest realizowane, zamyka sie troche takie kolo, nie wiem czy to jest 5ciu minut,5ciu godzin czy 5ciu dni a potiwerdzenie dosc pozno odeslalem,nie otrzymalem zadnej odpowiedzi,co to moze oznaczac ?...Taka uwaga, i tez + za te MP5k i drugi + za ceny magow boyi-a bardzo dobre w porownaniu do innych sklepow.

Link to post
Share on other sites

Zlozylem zamowienie i mialem wyslac potwierdzeni na podany adres, podspodem bylo napisane :"UWAGA!

Jeżeli w ciągu 5ciu zamówienie nie zostanie potwierdzone, ulega ono anulowaniu" przepraszam ze komentuje taki pierdoł ale nie dostalem zadnego potwierdzenia ze moje zammowienie zostalo przyjete badz jest realizowane, zamyka sie troche takie kolo, nie wiem czy to jest 5ciu minut,5ciu godzin czy 5ciu dni a potiwerdzenie dosc pozno odeslalem,nie otrzymalem zadnej odpowiedzi,co to moze oznaczac ?

 

Witam

Chodzi tutaj o potwierdzenie Klienta, że na pewno chce kupić daną rzecz.

Na przyszłość proszę w takich sprawach kontaktować się bezpośrednio ze sklepem, po każdym potwierdzeniu zamówienia przez Klienta nie jesteśmy w stanie wysłać kolejnego maila z potwierdzeniem otrzymania potwierdzenia ;]

 

Pozdrawiam serdecznie.

Link to post
Share on other sites

Ze sklepem często konsultuję się przez gadu-gadu w sprawach czysto technicznych - obsługa bardzo miła, widać że zna się na rzeczy - dostawałem zawsze odpowiedź, nawet na bardzo trudne pytania.

Sklep zasługuję na wielki PLUS.

POLECAM.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nabyłem w tym sklepie M4 SO firmy BOYI i jestem z niego super zadowolony. Śmiga lepiej od CA. Za namową sprzedawcy włożyli mi w to oprócz wszystkie ich standardowych udoskonaleń firmy Apple, sprężynę M120 (dało to 390FPS)dorzucili gratis maga.

No po prostu jestem zachwycony tą repliką. Kumpel kupił w innym sklepie, bez w/w modyfikacji i nie ma porównania. Ja dostałem porządnie poskręcaną i spasowaną replikę gotową do akcji, w której wszystko działa nic nie trzeszczy ani się nie ryla, a kumpel rozlylotany zestaw "zrób to sam".

Ja zmieniłem tylko gumkę HU i dokupiłem porządną baterię i śmiga jak złoto, a kumpel szykuje się do wymiany sprężyny, łożysk i głowicy, czyli wszystkiego co ja dostałem w cenie repliki :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wielki plus za obsługę klienta. Często napastuję Lilly na gg, dzisiaj mi bardzo pomogła z komorą HU do AK (musi mieć anielską cierpliwość ;]), generalnie - kopalnia wiedzy i zyczliwości :)

 

Bardzo podoba mi się polityka firmy. Jeśli coś gdzieś jest taniej - sniżają cenę do tego pułapu. Wysyłka szybka, wszystko załatwiane profesjonalnie :)

 

Polecam sklep!

 

PS. Mp5k sprawuje się wyśmienicie :) dodam że chodzi o niebo lepiej od Mp5 PDW kolegi kupowanej w innym sklepiej. Kultura pracy jak i osiągi są o niebo lepsze.

 

A tak jeszcze z innej beczki - kiedy będziecie mieli M60a4 i system ratalny? ^__^

Link to post
Share on other sites

już kilka razy kontaktowałem się ze sklepem przez gg i... i wielki plus!

Widać, że dbają o klientów oraz swoją własną wiedzę na temat sprzedawanego sprzętu.

Jednak ilość dodatkowych części pozostawia jeszcze do życzenia. Brakuje możliwości dokupienia dodatkowej baterii do replik oraz jak wcześniej wymieniono precek i innych.

 

Ogólnie PLUS i liczę na szybki rozwój customa bo z wielką chęcią będę się tam "stołował" ;)

Link to post
Share on other sites

Pierwsze zamówienie w sklepie customs.pl i należy się zdecydowany plus. Wzorowy kontakt mailowy i poprzez gg, wzmocnione części za cene niewiele większą niż przy stockowych replikach. Nic tylko brać :) Pozdrawiam ekipe sklepu i z pewnością nie był to ostatni zakup dokonany u was.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zamówiłem u nich 3 magazynki, UPSem. Złożenie złożono w sobotę, dziś leży już u mnie. Trochę długo jak na UPS - zostało mi to wytłumaczone, kurierowi zepsuł się samochód, na co wpływu mieć nie mogli. Szybki kontakt mailowy, miła obsługa, szybka wysyłka. Ogromny +

Link to post
Share on other sites

Ja natomiast chciałbym troszkę sklep skrytykować, co mam nadzieję zadziała trochę mobilizująco i zmusi do refleksji. Otóż pierwsze wrażenia po zakupie repliki BARDZO pozytywne:

szybka przesyłka, świetny kontakt.

małe schody zaczęły się tydzień później gdy replika (po pierwszej strzelance) działać przestała i przyszła pora reklamacji.

Fakty:

wysyłka do sklepu -8 lutego (kurierem),

dosłanie gwarancji i paragonu (nie wystarczy skan, albo fax) -14 lutego (przez weekend serwis miał zająć się moją repliką a po otrzymaniu oryginału paragonu miał być wysłany karabin)

otrzymanie przez sklep oryginału paragonu -18 lutego

pierwszy obiecany termin otrzymania repliki - 19 lutego

pierwsza informacja o problemach logistycznych serwisu -20 lutego

drugi obiecany termin otrzymania repliki -21 lutego

pechowy problem z samochodem kuriera (wspomniany już też w poście wcześniejszym przez kogoś innego) -22 lutego

potwierdzenie wysłania paczki -25 lutego 15:00

rzeczywiste wpłynięcie paczki do magazynu UPS -26 lutego 17:30 (dość długi okres 28 godzin dostarczania przez kuriera paczki ze sklepu do magazynu; UPS twierdzi że to niemożliwe; nie wnikam)

Podsumowując

Bardzo mili ludzie, którzy uważają że problemami logistycznymi (które mogę zrozumieć) można wytłumaczyć naciąganie prawdy i niemożliwe do spełnienia obietnice (których zrozumieć i tolerować nie chcę)

19 dni obsługi gwarancyjnej to ZBYT DŁUGO

Bardzo dobrze zapowiadający się sklep, który mam nadzieje przemyśli ten problem.

Edited by alkopro
Link to post
Share on other sites

W odpowiedzi na post alkopro.

Nie rozumiem Twojego oburzenia, sklep działał zgodnie ze swoimi wewnętrznymi Regulacjami.

Nie było powiedziane, że serwisanci zajmą się repliką w weekend, ponieważ w weekendy zarówno sklep, jak i serwis czy magazyn nie pracuje.

Przyznaję się do tego, iż powiedzieliśmy, że replika będzie miała pierwszeństwo przed innymi serwisami, a ponieważ w domyśle nasz sklep wymienia części na wzmocnione w KAŻDEJ wychodzącej replice, to one, a nie serwisy mają pierwszeństwo.

 

Gdybyś dokładniej przeczytał warunki uznania Reklamacji, wiedziałbyć, iż bez oryginału gwarancji oraz paragonu, nie możemy rozpocząć procedury gwarancyjnej.

Owszem, umówiliśmy się, iż rozpoczniemy procedurę po wysłaniu skanu, ale nie oznaczało to, iż zrobimy to zaraz po jego otrzymaniu. Oznaczało to, że kiedy serwisant nie będzie zajmował się replikami na sprzedaż, zabierze się za zwroty gwarancyjne, tuningi i inne serwisy, gdzie twoja replika miała pierwszeństwo.

 

Powinieneś jednak dodać, że wysłałeś do nas paczkę pobraniową UPSem, za którą mięliśmy z powrotem wziąć od Ciebie pieniądze, ponieważ zrobiłeś to bez porozumienia z nami. Kwotę tą Ci darowaliśmy wysyłając karabin z powrotem bez pobrania.

 

Rozumiem, że zależało ci na czasie, niestety w przypadku naszej działalności i tego karabinu nie byliśmy w stanie wysłać go wcześniej.

Mięliśmy 14 dni roboczych na zrobienie tego repliki. Czas od kiedy mięliśmy zrobić karabin, jest to czas od kiedy dotarł do nas oryginał paragonu i gwarancji, czyli jak sam napisałeś 18 lutego (poniedziałek), czyli w ciągu 7 dni roboczych otrzymałeś replikę z powrotem.

 

Pozdrawiam i życzę więcej cierpliwości.

Link to post
Share on other sites

Panie i Panowie się starają jednak koniec końcem SD'ek mojego brata zaczął działać gdy wróciłem do rodzinnego domu na weekend i się do niego dorwałem.

Gest darmowego body bardzo miły, jednak nie naprawiono naderwanego okablowania o które prosił braciszek (termokurczliwa rurka sprawy nie załatwia).

PM przed odesłaniem na gwarancję strzelał, jak wrócił to mu się odechciało :P źle spasowane zębatki (tłok zatrzymywał się tuż przed wykonaniem połowy cyklu) Efektem tego mogło być uszkodzenie tłoka, w najgorszym przypadku zębatek.

Robiąc już "parę" zabawek wiem że zdarzają się egzemplarze nawiedzone, które po prostu robą na złość :) tak też mogło być z tą.

Brat stracił gwarancję ale ma działający sprzęt, no cóż; coś za coś.

Apeluje jednak by dokładniej sprawdzać repliki które od początku mają jakieś fochy i wracają na serwis.

 

Generalnie dla sklepu + za podejscie i bezproblemowe załatwienie wszystkiego, mały minusik za termin realizacji reklamacji i niedostatecznie sprawdzenie "naprawionego" sprzętu

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...