Crusher Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 (edited) klik To jakiś żart? :strach: Edit: Kurde, teraz zobaczylem ze taki post juz jest.. czemu nie ma skryptu ktory umozliwia usuwaie postu? : / Apropos sklepu.. Dałem tam replikę do naprawy gb, dostałem info ze jest oklablowanie do wymiany. Mogą mi to wymienić na miedziane silikonowe za 15zł. Myśle sobie, dziwne, ale OK. Gdy replika doszła do domu okazało sie ze jest to okablowanie srebrne, czyli aluminiowe... Za to duży plus za dobry kontakt. Edited March 7, 2008 by Crusher Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Kupiłem łożyska apple- bardzo dobre wykonanie, jedyne co brakowało aby pomylić je z odpowiednikiem guardera, to brak połysku(polerowania). Przyczyniłoby się to zapewne do zwiększenia minimalnie szybkostrzelności. Rowki na smar także podwójne. Szybka przesyłka Polecam Quote Link to post Share on other sites
NODi Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Zakupiłem w Customs Sprke mod 0;) Mily kontakt , no i bron ma więcej fpsow niż sie spodziewałem:P miało być ok 400 a ma 420:P Pozdrawiam i polecam:] Quote Link to post Share on other sites
renifer Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Kupiłem replikę już jakiś czas temu ale wstrzymałem się z oceną przede wszystkim dlatego, że uważam zmiany i prace jakie sklep wykonuje w replikach przed sprzedażą są sednem tego co należało by we współpracy z nim ocenić. A taka ocena nie może być wystawiona zaraz po wyjęciu repliki z pudełka. Tak więc poużywałem sobie trochę klameczkę i spokojnie mogę napisać, że za to co robią z chińskim sprzętem należy im się 5+ a kontakt, wysyłka i ogólne wrażenie po tranzakcji to solidna 5 w szkolnej skali ocen oczywiście :-P Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Baykos Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Nie będę wstrzymywał się z oceną sklepu jak mój przedmówca. Polecam zakupy w Customs PL. Kupiłem u nich niedawno AEGa i jestem bardzo zadowolony z obsługi i kontaktu oraz znajomości tematu. Ocena bardzo dobra :) Czekam na więcej produktów w ofercie :). Quote Link to post Share on other sites
Jabol Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 Wszystko dobrze, ale na paczkę czekałem równe 2 tygodnie, a zapłaciłem przelewem i wybrałem UPS... dostałem: - stock'owe części w woreczku - kartę gwarancyjną na 12 miesięcy - -//- przeglądu zerowego repliki z numerem stickera oraz zmierzoną wartością FPS Wszystko dobrze złożone i odpowiednio zasmarowane (może nawet aż za odpowiednio :). POLECAM Quote Link to post Share on other sites
boziu Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Replika (RK-03) przestrzelana, nastąpił mały problem (z zębatkami - z kałacha zrobiła się wiertarka). Replika zawieziona do serwisu w poniedziałek...po 3 dniach replika wisi znów na ścianie! Ludzie pozytywnie zakręceni, widać, że kochają to co robią, potrafią poświęcić swój czas i wysiłki. Jak na razie jest to najlepszy sklep z jakim miałem do czynienia (nie tylko w branży ASG), dlatego POLECAM go wszystkim znajomym (jeden już replikę kupił, drugi czeka na dostawę). Quote Link to post Share on other sites
Jabol Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Zmieniam zdanie i nie polecam. -Nie dokręcona głowica tłoka Skutki: - tłok stracił wszystkie zęby , metalową płytkę rozwaliło w pół - głowica tłoka pognieciona, poharatana - tłok poharatany, do wyrzucenia - opiłki aluminium z gł. tłoka w cylindrze rozwaliło uszczelkę 2 strzelanka a konkretnie zlot w Tomaszowie :wink: MASAKRA , dobrze że mam części zamienne... Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted May 5, 2008 Author Report Share Posted May 5, 2008 Części potrafią się "odkręcić" w trakcie pracy nawet jeśli były przykręcone tak mocno, że zaczynały skrzypieć. Mi się to zdarzyło w augu od CA (z niektórymi częściami od G&G) i to kilkakrotnie (głowica i prowadnica, na przemian). A co na to sklep? Jak ich znam to bez gadania przyjęliby replikę z powrotem. Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 @Jabol: Odkręcające się głowice tłoka się zdarzają, jak napisał Hubert, nawet w droższym sprzęcie, więc nie jest to wina serwisu. Poza tym nasza ekipa była na Tomaszowie, naprawiliśmy kilka replik, mięliśmy części zamienne. To, co się stało z Twoją repliką się zdarza. Nie możesz mieć pretensji do sklepu za to, że nie oddałeś repliki na gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
Jabol Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Tak tylko, że Wy sami to przykręcacie, a nie producent . Na przyszłość polecam używać preparatu http://www.loctite-kleje.pl/index.jsp?url=...mp;ramka=glowna ewentualnie lakieru do paznokci. Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Gdybyś oddał replikę na gwarancję, miałbyś naprawioną za darmo. A gdybyś oddał ją na Tomaszowie - miałbyś zrobioną od ręki. Koniec tematu. Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 Zamówiłem replikę przed weekendem majowym. Po weekendzie dokładniej w poniedziałek dostałem informację o tym, że replika zostanie wysłana we wtorek i że w środę powinna już być (kurier UPS za pobraniem). W czwartek dostałem dopiero maila od UPS o tym że paczka została wysłana, ale do tej pory ma status Otrzymano informacje rozliczeniowe. Trochę mnie to dziwi w końcu kurier powinien dostarczyć towar w 24h od wysłania. W weekedny nie rozwożą (chyba zę w soboty chociaż nie wiem), więc najwcześniej bezie w poniedziałek. Replika mi jest potrzebna na sobotę, więc równie dobrze mogłem wziąć pocztą. Wiem, ze to nie wina sklepu, ale widzę, że po zakupie repliki nie odpisują na moje maile, czyli ma się rozumieć że byłem klientem waszego sklepu do momentu kupienia repliki potem już nie?? Quote Link to post Share on other sites
Dezerter Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 Tak jak Ci pisałem na gg, zamówienie kurierem UPS nie oznacza otrzymania paczki w następny dzień roboczy. To zależy od wybranej opcji wysyłki. Quote Link to post Share on other sites
radzio2k Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 A ja mam takie pytanko, dla pewności. Jak przy replice nie ma żadnej informacji o zmienionych bebehach to jest sprzedawana 100% stock? Quote Link to post Share on other sites
lilly Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Każda replika sprzedawana u nas przechodzi nasz "tuning zerowy". Za wyjątkiem pistoletów. Quote Link to post Share on other sites
QbaDT Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Dzisiaj miało być otwarcie sklepu i nowe repliki z dostawy.Jak widać jeszcze ich nie ma.Wie ktoś coś na ten temat ? :) Quote Link to post Share on other sites
boziu Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Mnóstwo replik na sklepie, szykuje się zamiana stronki więc w tej chwili nie dodają nic do e-sklepu. pzdr Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 (edited) A ja niestety mam problem. Wysłałem pieniądze w poniedziałek (9 czerwca), zapytałem czy pieniądze doszły i jak będzie z kurierem, a tu cisza ;/. Nie żebym był niecierpliwy, ale spodziewałem się jakiejś wiadomości, że paczka poszła czy coś w tym stylu. EDIT : Literówka Edited June 11, 2008 by [PwT] Riddick Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted June 14, 2008 Author Report Share Posted June 14, 2008 No to zadzwoń. Odpowiedź otrzymasz w ciągu 10 sekund :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
QbaDT Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 (edited) Kupiłem emke dboys,kolimatorek,kulki.Wszystko ok,replika wystrzeliła na razie jakieś 2000 kulek i nic się nie dzieje.Bardzo miła obsługa,szybkie odpowiedzi na maila.Mała uwaga dla opisu kolimatora ACOG,otóż w opisie jest napisane : ''Posiada celownik w kształcie kropki z dwoma kolorami - czerwonym i zielonym (przydatnym podczas rozgrywek nocnych), każdy z kolorów ma dwie jasności świecenia.'' Tak na prawdę to celownik jest w kształcie krzyżyka i jest tylko czerwony,mi to nie przeszkadza a nawet lepiej że jest krzyżyk.Warto zmienić trochę opis,żeby później nie było skarg klientów :) Polecam :) Edited June 15, 2008 by QbaDT Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Próbowałem, ale cisza w eterze. Dostałem maila, że były problemy z bankiem i wysłali dopiero 13. Ostatni raz biore coś za przelewem w takim pułapie cenowym przesyłek. Quote Link to post Share on other sites
Ben Gurion Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Duży + dla pań i panów z customs. Widać, że maniacy, którzy przy okazji mają sporo wiedzy. Miło, że się tą wiedzą dzielą. Z chinskich replik robią naprawde spaśne cuda. Pochwaliłbym się do ilu fps podszedł zaqpiony u nich AUG A2, ale moglibyście już wtedy ze mna nie chcieć grać:P. No i AUG ciągle żyje co jest niewątpliwie zasługą:P. Jedna tylko uwaga. Zróbcie qrcze coś z tym progiem:P. Za pierwszym razem grzmotnąłem wchodząc bo się zagadałem, a i wychodząc nie omieszkałem zaliczyć czołem futryny. Gorźniejsze to to od niejednej strzelanki:P Quote Link to post Share on other sites
skunks Posted July 1, 2008 Report Share Posted July 1, 2008 No więc opisze moją przygode z customs. Zamówiłem AKSa boya. Cena fajna, części wymienione, kurier gratis :) Więc po odebraniu paczki okazało sie że przez przypadek zamieniono wersje i zamiast wersji z drewnem doszła wersja z plastikiem. Chyc za telefon i sprawa w 3 minuty ugadana, sklep przyśle mi drewienka po czym ja odeśle im te plastiki.Kolega zaproponował że kupi ode mnie te plastikowe okładziny, szybki mail do customs i sprawa załatwiona. Drewienka doszły i to KURIEREM na koszt firmy ;-) Replika jak narazie strzela świetnie i w porównaniu do AK boya kumpla zakupionego w stocku z innego sklepu jest kolosalna różnica :mrgreen: Części stockowe oczywiście dołączyli do przesyłki. Duży plus za cene towaru, elastyczność i prędkość działania. BTW Miło by było jakby sklep w przyszłości sprawdzał lufy. W mojej było pełno jakiś zielonych smarków :lol: Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 Żenada, żenada... zamówiłem RK-02 z wymianą gumki hop - up. Wyraźnie zaznaczyłem inny adres wysyłki. Pieniądze wpłaciłem w czwartek, 26.06. Zgodnie z informacją z poniedziałku - wysyłka się opóźniła z powodu problemów technicznych - usłyszałem - "paczka na pewno wyjdzie we wtorek". Dodatkowo customs wyszedł z ofertą, że jako rekompensatę za zamieszanie dołożą mi gratis paczkę kulek W środę, po moim telefonie okazało się, że paczki nie wysłano (wtopa) Paczka przyszła w piątek, ale: - bez akumulatora :evil: - przyszła na niewłaściwy adres, co odebrało mi możliwość sprawdzenia paczki przy kurierze - w woreczku z wymienionymi stockowymi częściami brakuje gumki hop - up - domyślam się, że gumka wymieniona nie została (zażądałem zwrotu pieniędzy za hop - up) - oczywiście gratisowych kulek też nie było (nawet się już nie zdziwiłem) Obecnie czekam na odpowiedź customsa, a replika leży na dnie w szafie - samym swoim widokiem podnosi mi ciśnienie. Oczywiście planowany na niedzielę "chrzest bojowy " kałasza poszedł w pi*du. Wkurza mnie to o tyle, że w tygodniu czasu na strzelanki nie mam, a pozostałe weekendy lipca mam zajęte wyjazdami służbowymi. Domyślam się oczywiście, że customsów to nie musi obchodzić, ale..... Jakie z tego wnioski? - rozumiem, że pomyłki się zdarzają (sam pracuję przy obsłudze klienta) - ale 4 w jednej wysyłce to już spora po prostu żenada - kto daje i odbiera.... :-F Czyli - wielka wtopa - zobaczymy, czy będą przynajmniej potrafili zachować się honorowo Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.