Ostatni Cyc Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 No ja miałem podobny problem z przesyłką, ale przyszło we wtorek. Co prawda bez stock'owych części, ale trudno. Zamówiłem prec lufkę, ale nie zamontowano jej, ani nie dodano. Jednak po mailu i zdjęciach na koszt firmy wysłano mi prec lufkę. Niestety z Hop-Up'em (gumka) mam problem (coś jest nie tak i nie podkręca tylko maksymalnie spowalnia kulkę i czasem wyrzuca po 2 kulki). Zauważyłem naderwanie gumki, ale nie wiem czy to wada fabryczna czy moje nieumiejętne wyciągnie lufy więc się nie burzę. I tak miałem kupować Guardera. Ogólnie + za wysyłkę (mimo problemów dotarła następnego dnia od wysłania. + za jakość (mimo tej cholernej gumki strzela bardzo dobrze. + za obsługe (genialnie szybko odpowiedzi na maile i proste oraz ekonomiczne rozwiązywanie problemów). Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 czy nie za dużo ostatnio tych wpadek przy wysyłce, Panie i Panowie z customsa? Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Podejrzewam, że moje problemy dotknęły dużej ilości osób zamawiających w customs płacących przelewem. Ponoć sklep miał problemy z bakowością. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Riddick' date='6/7/2008, 10:13' post='804112']No ja miałem podobny problem z przesyłką, ale przyszło we wtorek. Co prawda bez stock'owych części, ale trudno. Teraz już wiesz skąd sklep bierze części wymieniane na gwarancji :) Czasem warto jednak się upomnieć o swoje. Gdyby coś Ci się zepsuło to zawsze masz zapasowe. A teraz to... lipa? Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 No i dziś się dodzwoniłem - musiałem sam, bo do południa nawet nie przeczytali mojego posta z reklamacją :-F Otóż wg wyjaśnień customsów, moja replika (domyślam się że razem z wymienioną gumką hop - up) została wysłana do kogoś innego, a ja otrzymałem "cudzą". Dziwię się nieco, że ktoś zamówił bez stockowego akumulatora :wink: - a tak serio trochę się te tłumaczenia kupy nie trzymają. Moją replikę mam odesłać na ich koszt do założenia gumki hop - up. Obiecali mi, że do końca tygodnia będę ją miał z powrotem kompletną - nie będąc złośliwym liczę naprawdę na duuuże stado gratis kulek :evil: Zobaczymy, jak się wywiążą z obietnicy, ale fakt jest faktem, że zalecałbym dużą ostrożność i skrupulatność przy sprawdzaniu realizacji zamówienia A teraz - czekam PS: riddick - domagaj się swoich części stockowych z powrotem :D Sorry za post pod postem, ale nie mam już możliwości edycji. Replika z zamontowaną gumką hop - up dotarła do mnie dzisiaj. Na razie wystrzeliłem tylko kilka kulek, pokuszę się jednak o podsumowanie zakupów u customsów: Na plus: + dobra opinia o ich replikach + nie musiałem płacić za odsyłanie repliki bez właściwej gumki + wyrobili się z czasem na odesłanie Na minus: - pogubili się jak zające w kapuście - nie wiedzą, co mają do kogo wysłać i robią to na ślepo - mają problemy z czytaniem maili - najlepiej wszystko załatwiać telefonicznie i tylko potwierdzenie ustaleń telefonicznych wysyłać mailem - są wybitnie niesłowni - po wszystkich początkowych "przebojach" obiecali gratis paczkę kulek, której oczywiście nie wysłali. Tu nie chodzi o paczkę kulek za 20-30 zł - śmieszy mnie tylko to, że nawet tak banalnej obietnicy nie potrafią dotrzymać. Miało być tak fajnie, a jest co najwyżej 3- :wink: Quote Link to post Share on other sites
rushek Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 zamówiłem u nich BI-3681M. Na minus - Jak piszesz mailem trzeba długo czeakać na odpowiedz - Z potwierdzeniem zamówienia u mnie były jaja gdyż nie wysłali mi maila z linkiem do potwierdzenia i musiałem się o niego prosić 2 raz - Nic nie mówili kiedy wyślą paczek albo coś takiego. Trzeba zadzwonić Na plus: + Dobrze przerabiają swoje repliki + Fachowa pomoc i porada + U mnie też się wyrobili z czasem na odsyłanie ;] Moja ocena to 4+ Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted August 31, 2008 Author Report Share Posted August 31, 2008 Pomijam takie szczegóły jak miła atmosfera w sklepie oraz fachowa pomoc, bo to u nich od początku stoi na wysokim poziomie. Ode mnie plus za to, że złożona u nich replika przez rok nie straciła nawet jednego fpsa. Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 (edited) AKSU zakupione 16.07.08 wprawdzie zaliczyło jedną awarię (zabłąkana śrubka zmasakrowała tłok i cylinder), ale została ona usunięta od ręki bez zbędnego gadania, a uszkodzone komponenty zastąpione lepszymi (podobno.;]). Jako że obsługę Customs znam od paru lat, wiem, że to solidni ludzie i w BBs sobie nie lecą.;p Plus.;] Edited September 1, 2008 by Wacol Quote Link to post Share on other sites
Fear Factor Posted December 23, 2008 Report Share Posted December 23, 2008 Wesołe ziomki u customsów są, jestem zadowolony ze sklepu, nie raz mi pomogli, nie raz zakupiłem u nich stuff. Jedyny minus, jaki u nich widzę, to baaardzo słaby wybór, a jak coś fajnego się pojawi, to szybki znika. I zostają najbardziej oklepane repliki. Quote Link to post Share on other sites
Michau Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Sklep customs.pl został dzisiaj zamknięty. Powodów nie znam - widziałem tylko wywieszkę na drzwiach. Ludzie którzy coś u nich zamówili albo oddali do serwisu proszeni są o kontakt mailowy. Szkoda bo chłopaki odwalali dobrą robotę i ceny mieli akceptowalne. R.I.P. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Mogles napsiac w temacie o sklepie... Swoja droga : "Część osób uważa, iż repliki wykonywane w Chinach nie dorównują jakością innym, produkowanym w Japonii lub na Tajwanie. Nasz sklep chciałby zlikwidować te uprzedzenia i pokazać, iż repliki pochodzące z Chin mogą być równie atrakcyjne w wyglądzie, jak i wykonaniu. " Chyba ta likwidacja uprzedzen sie srednio udala ;-)... Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Teraz wiem, czemu od rana się do nich dodzwonić nie można... Jestem posiadaczem customowanej repliki od czerwca - nie zawiodło zupełnie nic, co w porównaniu z tymi samymi replikami z innego sklepu nie jest standardem :) 375 fps na m110 też piechotą nie chodziło.... To customs jako pierwszy wprowadził jako standard wymianę części gb i to jest ich wielki plus. Teraz pozostaje tylko liczyć na startowe tuningowanie krakmanów. Cóż - chwała poległym :-F Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Wielka szkoda. Pracowali tam ludzie pełni pasji, sympatyczni i fachowi. Tak mi się przynajmniej wydaje. Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 No i teraz żałuje że nie poszedłem w listopadzie do serwisu. Tylko czekałem do nowego roku i się kurde nie doczekam. Gwara do maja poszła w .... Quote Link to post Share on other sites
MaCiEjOoS Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 W customs zawsze BYŁA świetna obsługa, miła atmosfera no szkoda że zamknęli choć byłem tam w poniedziałek i się na zamkniecie nie zakładało Quote Link to post Share on other sites
Saba Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Ogólnie jak tam byłem, to zawsze było sympatycznie. Lecz gołe ściany straszyły. Szkoda. Chyba że to był ich żart, albo pojawią się po 3 dniach z nową nazwą :D Quote Link to post Share on other sites
Fear Factor Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Koniec, zapytałem się konkretnych osób i powiedzieli, że niestety to prawda. A szkoda, bo zawsze było miło przyjsc. Nawet żeby pogadac i pożartowac. Trochę się nie dziwie, z dostawami różnie było, asortyment był niewielki, praktycznie rok istnienia i już po sprawie. Tak czy siak szacun za to co customs robiło. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Wszystko fajnie, ale zgodnie z prawem nawet po zamknięciu działalności powinni zapewnić możliwość realizacji gwarancji w innym miejscu. Napisałem Quote Link to post Share on other sites
Noteko Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Dla ekipy ze sklepu wielki plus za obsługę i miło spędzony czas w sklepie :D Szkoda, że zamykają. Mam nadzieje, że to żart :P Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Widzę że obcięło mojego ostatniego posta: napisałem do nich 2 maile - na pierwszy z pytaniem o gwarancję odpisali, że niestety kończą działalność w asg (wiadomo, że właściciel prowadzi też inną działalność), na drugi - z przypomnieniem ich zobowiązań - na razie cisza... Quote Link to post Share on other sites
Saba Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Zaraz zaraz... jak machinegun się likwidował, to robił wyprz, a tutaj nie ma... coś musieli zrobić z tymi KILKOMA replikami... Quote Link to post Share on other sites
reggie Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Zamknęli z dnia na dzień, bez żadnego me ani sre. Quote Link to post Share on other sites
zwojek Posted January 11, 2009 Report Share Posted January 11, 2009 Ciekawe, co z moją gwarancją, którą w teorii mam do października 2009 :[ Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Wszyscy powtarzają te same pytania. Do momentu gdy nie wypowie się jakiś reprezentant sklepu, posty takie jak wyżej będą lecieć w kosmos. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 (edited) Reprezentant sklepu ma to głęboko między pośladkami, o czym świadczą poniższe cytaty z mojej z nimi korespondencji: Pracownica napisała w pierwszym mailu: "Z przykrością muszę stwierdzić, iż w związku z koniecznością zamknięcia przez naszą firmę sklepu airsoftowego nie jesteśmy w stanie zapewnić dalszego serwisu gwarancyjnego." a w drugim sam właściciel z kolei stwierdził, że: "Zgodnie z obowiązującymi przepisami sklep jest zobowiązany do udzielenia rękojmi za wady ukryte. - a sklep jest zobowiązany do zapewnienia gwarancji nawet w przypadku likwidacji - ma ją realizować wskazany punkt serwisowy oraz "Muszę zaznaczyć, iż, co najważniejsze, Producent nie udziela gwarancji na sprzęt i repliki u niego zakupione. Gwarancję zapewniał sklep, który został zlikwidowany." Tu oczywiście znów 'niedomówienie', ponieważ przemilcza fakt, że sklep był własnością firmy, która nie została zlikwidowana. Ja tam przekomarzania z p. Filipem Zmysłowskim mam w nosie, ponieważ sam otworzyłem gb i poprawiłem to, co nie było jak należy. Ale ewidentnie jest otwarta droga dla chętnych do roszczeń przy pomocy rzecznika praw konsumenta. Edited January 12, 2009 by grisza76 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.