H4xor Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 O ile dobrze pamiętam to NiCD mają lepszą wydajność od NiMH.Jednak NiCD musisz rozładowywać po każdej strzelance ;) Quote Link to post Share on other sites
Rambo93 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Nawet jak strzele 60 razy? Tyle zazwyczaj. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Niby dlaczego rozładowywać po każdej strzelance? Bzdura. Rozładować należy przed ponownym ładowaniem. Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 http://www.fuw.edu.pl/~jt/akumulatorki.html Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Niby dlaczego rozładowywać po każdej strzelance? Bzdura. Rozładować należy przed ponownym ładowaniem. Racja ,po prostu źle się wyraziłem chodziło mi dokładnie o to co napisał Promant ;) Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Witam, z powodu iż odczuwam już wyraźne braki w zasięgu przez zbicie się stockowej sprężyny, postanowiłem wymienić na jakąś M130 po głowie chodzi mi ta: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1380 czy może lepiej wstawic jakiejś innej firmy przyznaje, że z iami od DF miałem tylko z preclufą do czynienia. Zastanawiam się, także co od razu wymienić przy okazji otwierania gearboxa. Jestem przekonany, że warto będzie wymienić łozyska na ślizgowe np: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1387 Pytanie brzmi co jeszcze przy tej okazji, aktualnie chciałbym łącznie z wyżej wymienionymi częściami wpakować w replike jakies 200 PLN, które podciągneły by ją do jakiś 450-460 fps choć za tą kwotę jakiś czarno to widze pzd Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Niestety nie mogę edytować :/ intensywnie myślę tez nad tym : http://www.taiwangun.com/shop,show,366 przyznaję, że podoba mi sie cena ;) choć sam producent juz nie koniecznie, montował ktos juz taki FTK u siebie? jak się sprawuje? Jak sie mają te części do swoich bardziej markowych odpowiedników? pzd Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 (edited) Miałem do czynienia z częściami firmy element: tłok, choć mimo że wzmocniony, to go zęby nieco pogryzły na M120, cicha głowica tłoka totalnie do dupy, a prowadnica sprężyny... no działa, a jakie ma wyjście ;). Co do upgrade'u, to może Bore Up CA i sprężyna M130? Wyjdzie 200 z haczykiem. Edited December 16, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Jak dla mnie to: m130 guardera, łożyska ślizgi np. DF prowadnica łożyskowana np. Guarder Można pomyśleć o tłoku, ale to nie jest konieczne na początek. Zestaw cylindra JG u mnie jest szczelny, nie potrzeba wymieniać (przynajmniej u mnie) Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Jeśli zastosuję podane przez Ciebie części rozumiem, że nowa batka i to 10,8 na jakiś przyzwoitych ogniwach to standar bo stockowa Shuangba nie da rady. Wnioskuje, że sprężyna m140 przy wymianie tych części i batki to będzie już przegięcie (pytam bo w ASG shopie jakoś przewiało prawie wszystkie m130) pzd i dzieki za odp Quote Link to post Share on other sites
mag Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 W HK JG masz dobry i mocny silnik ja śmigam na M140 Guardera i baterii 9,6V 3600 RC Sanyo i działa bez zarzutu ;) ROF bardzo w porządku. Pamiętaj, że lepiej dać pojemną baterię o mniejszym woltażu. Taka bateria mieści się np. w stałej kolbie BOYI (w JG może być problem z upchnięciem). Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 M130 + sotch silnik + łożyska ślizgi (kulki mogą się wysypać)+ bateria 9.6v i będzie pięknie :) 9.6v jakiejś dobre pojemności. Stock batka uciągnie m130, ale ROF będzie bardzo niewystarczający. Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 (edited) Oky to zestaw który chciałbym zamontować: 1)Łożyska ślizgowe 6mm ze stali Deep Fire 2)Mosiężna prowadnica sprężyny z łożyskowaniem DF 3)Sprężyna główna M130 Deep Fire lub M140 4)Akumulator 9,6 V 4000 mAh FierFox choć nadal myśle nad 10,8 5)Przyszłościowo BoreUp CA. Pzd Edited December 18, 2008 by lukasp Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 (edited) Powinieneś być zadowolony z tej konfiguracji M130 to jest wg. mnie najmocniejsza sprężyna dla tych ząbatek. Mocniejszej bym nie pchał.:) 9.6v 4000mAh FF powinno być b. zadowalające :) Edited December 18, 2008 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Oky cześci zamówione bardzo zastanawiam się jeszce nad Bore Up-em jesli już to brać ten z CA czy od Systemy kasa praktycznie ta sama od 220-230 PLN i tu tez pytanie laika barć Bore up dla M16 czy M4?? Ponadto czy wymieniac tłok czy ten stockowy jest oky?? Jesli wstawie jeszce Bore Up to następne wymiany i modernizacji dokonam jak się coś sypnie, osobiście jestem strasznie ciekaw jak po tych modernizacjach Jg zacznie się spisywać pzd ŁP Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Jeśli chodzi o bore, to nie mogę ci pomóc. Ja wziąłbym do m16, bo masz pełny cylinder, a w bore do m4 masz typ 1 (chyba). Przy 0 bez obaw o spadek mocy wsadzasz dłuższą lufę :) Proszę jeszcze innych użytkowników o porady odnośnie bore :) Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 No tak obecnie mam zamontowany Cylinder typ 0 ze wgledu na zamontowanie preclufy DF 510 mm, zwierzu dzięki za cenna uwagę na typ cylidra przy Bore Up-ie :) pzd Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Bierz Bu do m16 bo Bu od m4 przy lufie większej niż 455 mm nie działa tak jak powinien ;) Quote Link to post Share on other sites
Mulis Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Tylko mocno dokręć głowice tłoka ja trochę za słabo dokręciłem i mam teraz kiszkę nie gerbox :cry: Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 23, 2008 Report Share Posted December 23, 2008 Wymieniałem wczoraj części :/ co za porażka najwiekszy problem sprawił Anti-reversal ze sprężynką rozwalał każde ułożenie potrzebował bym chyba 3 ręki po 2 godzinach zmagań jestem pewien że złożyłem to dziadostwo źle niedługo 2 runda (mój problem wyglada nastepująco Anti reversal z sprężynką nie chce mi sie utrzymać na miejscu kiedy go odegne na dół żeby naszedł na zębatkę silnikową ) nadto niespodzianka jedno łożysko ślizgowe nie wchodzi na zębatke tłokową ta ma za duży łepek :( nie ma to jak chińszczyzna. Mój entuzjazm dla chińskich wytworów znacznie spadł. Na sam koniec posypały mi się kable łączące silnik :( się połamały złączki. Teraz też widzę, że przy tej jakości wykonania zębatek i reszty spręzyna m140 to razcej chybiony pomysł. Generalnie nie mam dwóch lewych rąk ale zabawa z Gear Boxem doprowadza mnie do szewskiej pasji :( pzd Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Lukasp . Co do antiriversa to musisz troche odgiąć tą sprężynke tak żeby ci nie wyskakiwała a jak nadal wyskakuje to weź śrubokręt plaski włóż od strony otworu na silnik i przytrzym sobie antirivers. I spokojnie wkładaj reszte . możesz sobie jakoś ten śrubokręt przytrzymać jakomś książką czy czymś . Co do lożyska to dziwne . u mnie normalnie wskoczyły łożyska w 2 repliki HK . A tutaj coś dziwnego nie masz przypadkiem łożyska uszkodzonego ? bo dziwna sprawa . Ja wsadziłem w swój GB 130 DF , Łozyska ślizgowe BoreUp DF wersja głośna ( karabin zaczoł działać ciszej :P ) i batka 9,6 V . ALE po 4 kk kulek stala się tragedia :/ tłok rozwaliłem . tzn. metalowy ząb się przesuną ... i zębatka tłoku zaczeła szlifować następne 3 zęby tłoka i mom do wymiany . W końcu wcisne też MOSFETA :D Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Anti-reversal musi nachodzić na zębatkę silnikowa przynajmniej tak to widziałem na filmie o upgreadzie gearboxa ver.2 i to własnie ten element mi rozwala wszystko. Po świętach następne podejście :( co do łożyska tez byłem zdziwiony. Troche podszlifuje zebatkę i srodek łożyska,żeby swobodnie się obracało, co do tłoka no cóż sam się zastanawiam czy nie domówić jeszcze Wzmocniony tłok Deep Fire z ASGshopu.pl po tym co mi napisałeś. Mam tez drobne problemy ze ściśnięciem spreżyny głównej tak żeby wszystko inne zostało na miejscu. Nastepna sprawa kable, chce je wymienić ale jakoś już nie ma ochoty na kolejne inwestycje w markowe okablowanie myslałem czy by nie dokupic końcówek w elektrycznym i kabli niskooporowych do głośników zastosował to już ktoś? Generalnie mój poczatkowy entuzjazm do tuningu chińczyka topnieje jak góra lodowa na pustyni :/ Zastanawiam się, także nad przeszczepem trzeciej reki bo za pomoca 2 rąk złożenie Gearboxa dla mnie graniczy z cudem ;( pzd Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Comrad. Strona w stecz i napis MOSFET . pisze wszystko . kable z glośników 1,5 mm - 2 mm . Lub z zasilacza komputerowego . Poczytaj bo temat jest fajny :] Co do springa idzie samumu włożyć. ale troche zabawy :D są na to knify . ale to już trza z kimś robić . pozdrawiam . Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Comrad. Strona w stecz i napis MOSFET . pisze wszystko . kable z glośników 1,5 mm - 2 mm . Lub z zasilacza komputerowego . Poczytaj bo temat jest fajny :] Co do springa idzie samumu włożyć. ale troche zabawy :D są na to knify . ale to już trza z kimś robić . pozdrawiam . Fajny bo sam go napisałeś :mrgreen: Jak strzelam tylko na singlu to muszę mieć Anty-rewelsal? Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Antirevers raczej jest po to żeby się akumulator nie rozladowywał niewiem :P bo jak spręzyna naciągnięta do polowy i nie ma anty to siecofnie a silnik się przekręci i wytworzy napięcie które po wędruje do bateri . Co może sprawićże janaładujemy LUB rozladujemy ... szczeże niewiem :P Pisz poprawnie po polsku. Z normalnym podziałem na zdania i bez błędów. Stosuj konsekwentnie polskie znaki. [P] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.