Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

czy elementy ze środka gearboxa w M16A2 z JG będą pasować do ichniejszego HK 416 ? bo mam gearboxik od 16ki właśnie i myślę o HK 416, wtedy miałbym już sporo części zamiennych (mimo że sam mam teraz gietę ... też od JG ;) bym sobie ją wymienił/sprzedał na tego HK ) wiem, i to i to v2, ale coś tam zawsze może być nieco innaczej.

Edited by adrock91
Link to post
Share on other sites
  • Replies 486
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem HK 416 JG od dwóch lat.

Moja giwera trochę już przeszła i troszkę musiałem w niej wymienić z konieczności.

 

To co zrobiłem:

-Wymiana szkieletu na szkielet od VFC (poprzednik pękł)

-Wymiana komory na metalową CA

-Wymiana body na metalowe od Boyia z orginalnymi oznaczeniami H&K

-Wymiana łóżysk na kulkowe 7mm

-Wymiana gumki (oczywistość)

 

Mam też pewien problem z HK bo jest strasznie prądożerne, nie wiem czy to wina oporów, czy silniczka, może za mocno skęciłem GB lub silniczek ma już dość.

RoF nie jest szczególnie zadowalający, powiedziałbym nawet że jest kiepski.

Mam troszkę funduszy więc chciałbym zainwestować w zabawkę. Mam 200 zł do dyspozycji i myślę jak to dobrze wykorzystać.

Myślałem nad wymianą lufy na precyzyjną i tutaj mam dylemat. Rozmawiałem z kolegami i niektórzy są zdania, że długość lufy nie ma większego znaczenia, ważna jest średnica. I teraz zastanawiam się czy kupić lufę 290 mm 6.01 i kupować droższe kulki, czy może kupić sobie tłumik 10 lub 15 centymetrowy tłumik dźwięku i lufę 380-420mm ale o większej średnicy 6.03 i śmigać dalej na tanich PJ.

Pożądanym efektem byłby widoczny wzrost zasięgu przy dobrym skupieniu.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Ufff, przewinąłem się przez cały wątek, teraz mogę czuć się usprawiedliwiony do zadawania pytań :icon_biggrin:. Po pierwsze - jak rozróżnić gen II od gen III w tej replice?

 

Odświeżam moją replikę po ~dwóch latach nie strzelania się. Od leżenia w miejscu kilka rzeczy poleciało, kilka rzeczy chciałem zmienić i tak oto wymieniłem już:

 

Chwyt pistoletowy (stary pękł)

Body na metalowe od VFC z pełnymi oznaczeniami :icon_cool:

'Taktyczne' uszko do montażu uprzęży przy końcu lower receivera :icon_wink:

Lufa wewnętrzna z 280 mm na 484 mm (standardowe 6,04 mm), lufa zewnętrzna dodatkowo przedłużona o te ~8", ew o atrapę tłumika jeszcze.

Metalowa, jednoczęściowa komora HU JG.

Replikę czeka jeszcze malowanie (przednie RISy i plastikowa część kolby SF na OD l lub CT) oraz zamaskowanie jakoś bardziej kabelków od baterii, znajdującej się w ładownicy na kolbie. No i dorobienia repliki tłoka, bo wreszcie jest na to miejsce w body VFC. Dzięki dobremu odwzorowaniu oryginału, jeśli chodzi np, o zespół muszki to powinno się to udać :icon_smile:.

 

Dodam jeszcze że aktualnie replika śmiga na bateriach 8,4 V, 3000 mAh firmy Traxxas, złącza mam przerobione pod standard Traxxasa i wolałbym nie zmieniać napięcia systemu, bo mam takie cztery i nie za bardzo chce ładować kasę w nowe. Nie zależy mi na oszałamiającym ROFie, a aktualne batki są dosyć potężne, jeśli chodzi o np. wydajność prądową, więc nie powinny sprawiać problemu ;). Są w końcu stworzone do bardziej prądożernych aplikacji niż ASG.

 

532964_4530191421254_270266829_n.jpg

 

W następnej kolejności chce włożyć do środka mocniejszą sprężyna SP130 lub SP140 Guardera oraz dalej jakiś zestaw bore-up i wymienić gumkę HU na coś dostosowane do tej mocy. W związku z tym mam pytanie - na ile szkielet GB wytrzyma sprężyną SP140? jaki BU włożyć? i jaką gumkę HU do tego kompletu dobrać?

 

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi i nie zabijanie mnie za wyciąganie tego wątku spod ziemi.

Edited by ghost666
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Witam :)

zamierzam zainwestować 300-400zl w tuning hk416 3-generacji od jg. Na pewno kupię lufę systemy 6.04 oraz zieloną gumkę g&g. Zamierzam również wymienić sprężynę na m130 g&g. Czy coś jeszcze powinienem dokupić aby wzmocnić gearboxa przed kontaktem z m130? Czy pakiet lipo 7.4 20c 2400mAh od Redoxa da radę przy m130? Polecilibyście dobrego fachowca od tuningu replik (liczy się solidność, później koszty - cała Polska). Z góry dziękuję za pomoc :)

Link to post
Share on other sites
Po 1 sprężynę bierz guardera a nie g&g.

 

Sprężyny G&G też są bardzo dobrymi sprężynami.

 

 

 

Jeśli chcesz poszaleć to warto wzmocnić GB mblockiem albo blachami.

 

Bzdura i narażanie chłopaka na zbędne koszty. Szkielet w HK416 JG jest bardzo wytrzymały, ludzie tyrali je na M150 i 11,1V i wytrzymywało to spore przebiegi...

 

Czy coś jeszcze powinienem dokupić aby wzmocnić gearboxa przed kontaktem z m130? Czy pakiet lipo 7.4 20c 2400mAh od Redoxa da radę przy m130?

 

Nie musisz. Niech sprężynę wstawi dobry serwisant i walnie uszczelnienie,podkładkowanie itp. zabiegi, a replika będzie śmigała bardzo długo.

Edited by Azur
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...