Piasek89 Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 (edited) Pytanie: Posiadam M15 CA z tuningiem do 400fps i chce zmienić kolbę ze stałej na SF... czy pasuje aby wstawić kolbę G&P z tą batą 10,8 2000mAh (obecnie używam Intelecta 9,6) ??? bo nie wiem czy to już nie za duży woltarz i boję się o smażenie bebechów :???: :idea: Edited June 23, 2008 by Piasek89 Quote Link to post Share on other sites
Pawapek Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 Witam, mam 3 miesięczne M15A2 Carbine Planuje włożyć do niej ten zestaw http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2619 oraz tę lufę http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2502 Jak będzie z żywotnością? Reszta bebechów wytrzyma? Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 oraz tę lufę http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2502 Ta lufa ma długość 550 mm i jest przeznaczona do wersji rifle a nie carbine , jeśli nie masz długiego tłumika dźwięku będzie dużo wystawać , w wersji carbine lufa ma długość 363 mm. Quote Link to post Share on other sites
Pawapek Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Wiem, lufa będzie zakryta tłumikiem. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Do pytania o zębatki i 40 zeta. Kolego bierz Systeme! Zębatki CA nie należą do najmocniejszych. Mi na m130 rozpadł sie zestaw HSTU (niby najwyższy model CA, nie?) przy zwykłej zacince... Na Systemie zacinek sie nie boję. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 NIE polecam zębatek STU od Classic Army. Stockowe Classici na m130 znajomego działają i mają się nieźle. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Ja polecam STU CA- na m130 ok 40k kulek a teraz cisnę już 5-10k na M150 i jest spoko - a większośc na dużym rofie na auto. Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Może dobry egzemplarz. :D Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Biodegradacji :-F uległy obszary zaznaczone na niebiesko. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 Miałem to samo na STU CA - na szczęście w asgshopie objęła to gwarancja i dostałem nówki sztuki. Mi padł ten element po paruset kulkach.Niby taka wada konstrukcyjna czy coś tych zębów. Quote Link to post Share on other sites
regal Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Mam pytanie, robiłem ostatnio tuning w M15, po podkładkowani zębatek, spadł mi ROF oraz bateria szybko się rozładowywuje. W środku mam M110, stockowe zębatki, silnik stockowy, aku to 9,6V 1800mAh Sanyo Large. Co do smaru to mam jakiś do kół zębatych, jest on troche gęsty. Powodem jest za złe podkładkowanie - za grube podkładki ? Wydawało mi się że zębatki chodzą lekko. Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Aby dobrze wypodkładkować potrzeba mimo wszystko dużo doświadczenia i nie jest to takie proste jak się wydaje.. Nie bez powodu ASGshop uchodzi pod tym względem za najlepszy sklep. Proponuje im to dać do zrobienia.. I bateria dłużej podziała, i będzie lepszy rof, dadzą Ci lepsze smary, przestrzelają no i będzie ogólem lepsza żywotność repliki ;) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 Co do smaru to mam jakiś do kół zębatych, jest on troche gęsty. Dobry dobór smaru jest ważniejszy niż może się wydawać. Twój jest najwyraźniej nienajlepszy. Jak wypodkładkowałeś, to sprawdź ze smarem (bez cylindra i sprężyny) jak chodzą. Jeśli się kleją, to nie jest najlepiej. Poza tym, może być problem z okablowaniem/stykami. Quote Link to post Share on other sites
Hemidal Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 Mam pewien problem zmieniłem (nieosobiście) niedawno sprężynę na M125 a całą resztę zostawiłem w spokoju problem jest taki że na dowolniej baterii naładowanej do pełna replika wystrzeliwuje 10-20 strzałów i się potwornie grzeje. Testowane na: Sanyo 8.4 v 1700 mha Intelect 9.6 v 2000mha Sanyo 9.6 v 1700 mha (tu wyjątek bo wystrzeliła koło 100 kulek) Pytanie takie: czego to wina? Silnik za słaby? Baterie zrąbane? Elektryka padnięta? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 Po prostu mocna sprężyna. I tyle. Albo mocniejszy silnik albo batka. A, ze elektryka nędzna to inna rzecz. Poza tym ogniwa Sanyo KR-1700AU nie są najwyższych lotów źródłem prądu. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 sprężynę na M125 a całą resztę zostawiłem w spokoju Tak jak kolega wyżej powiedział,to za słaba batka na taką sprężynę. Na 10,8V by to poszło. Chociaż gdyby to była moja replika to w ogóle do stocka bym takiego springa nie wsadził. Quote Link to post Share on other sites
Hemidal Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 A jaką w takim razie można do stocka wsadzić? Sprężynę wsadził koleś któremu powiedziałem że maksimum ma być z niej 360 fpsów... Chyba się troszkę pomylił... Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 A jaką w takim razie można do stocka wsadzić? Sprężynę wsadził koleś któremu powiedziałem że maksimum ma być z niej 360 fpsów... Chyba się troszkę pomylił... Z super uszczelnionego M100 zrobisz 360fps, tak więc nie ma tak źle. Quote Link to post Share on other sites
TomusRKP Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Witam Mam M15A2 Rifle, po tuningu ~430 fps na stockowej lufie : co było zrobione: -lvl II by ASGshop -gumka HU Systemy sylikonowa -tłok Prometheus Hard Piston -wzmocniony popychacz CA teraz mam precke Prometheusa 509mm i widać różnicę względem stocka CA wszystko śmiga wyśmienicie na batce G&P 9.6 3300mAh Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 I co z tego? Kompleks małego, ze sie chwalisz? ;-) Quote Link to post Share on other sites
regal Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 (edited) Dobry dobór smaru jest ważniejszy niż może się wydawać. Twój jest najwyraźniej nienajlepszy. Jak wypodkładkowałeś, to sprawdź ze smarem (bez cylindra i sprężyny) jak chodzą. Jeśli się kleją, to nie jest najlepiej. Poza tym, może być problem z okablowaniem/stykami. W najbliższym czasie wymienie smar na grafitowy, teraz miałem dokładnie Łt4S3. Sprawdze też okablowanie i styki. Dzięki ;-) . Edited July 21, 2008 by regal Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 (edited) I co z tego? Kompleks małego, ze sie chwalisz? ;-) Chyba nie dla tego Poldek. :F On chyba tylko podaje swoją konfiguracje żeby ułatwić wybór innym. :P A ty najeżdżasz na biedaka. Edited July 21, 2008 by Kalashnikov Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Ech... Dałem buźkę to chyba nie piszę do końca poważnie ;-) . A co do smaru grafitowego: NIE! Ja używam 1-S i jest mi dobrze. A z oznaczenia wnioskuje, że pakowałeś łożyskowy. One czasem bywają za gęste. Quote Link to post Share on other sites
regal Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Czemu NIE dla smaru grafitowego ? Ludzie piszą że chodzi im ładnie. Quote Link to post Share on other sites
Hemidal Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Ja zastosowałem (niedawno rozkręcałem GB) smar taki: http://profix.com.pl/roboczy/product_info....a83e2e6dcceef1a bardzo dobrze chodzi itp itd. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.