Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Szczerze? Nie polecam żadnego bo nie znam oznaczeń na pamięć ;-). Wiem, które ewidentnie się nie nadają i tyle.

Jeśli o mnie chodzi to używam 1-S "do smarowania przegubów głównego wału napędowego samochodu i innych elementów zgodnie z instrukcją smarowania".

I jestem z niego zadowolony.

 

Zmieniam go co jakies 25 tysięcy kulek, ewentualnie po jakichś ekstremalnych sytuacjach typu zapiaszczenie/zabłocenie/ciężka ulewa przez wiele godzin. Choć w tym ostatnim przypadku nie ma potrzeby...

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Może mi ktoś z was pomoże. :P Otóż mam 7 Real Capów Stara. I żaden nie podaje wszystkich kulek. All ładnie nasmarowane itp. Ale zawsze się zdaży parę pustych strzałów co jest denerwujące bo już gościa mam a tu kulka nie wyleciała. Zaznaczam że stockowy hi cap podaje all. Próbowałem magi naprawić tak jak kiedyś radził poledek żeby je podkleić tak gdzie wchodzi zatrzask żeby wyżej siadały ale wtedy zaczep ich nie łapie tylko ześlizgują się z niego i mozna je wyjąc. Może ktoś ma inny pomysł jak temu zaradzić?

 

Chyba że... to wina zatrzasku magazynka? Bo mój ma kształt trójkąta i nie wiem czy się starł czy to norma.

Link to post
Share on other sites

UWAGA!

Istnieje możliwość iż zestaw zębatek nie będzie pasować do replik innej produkcji niż Tokyo Maruii. Pozostałe części z zestawu są jak najbardziej kompatybilne z gearboxami innych firm...

 

 

Opis produktu. Czyli tylko zębatki są nie wiadome. ;)

Edited by Kalashnikov
Link to post
Share on other sites
Próbowałem magi naprawić tak jak kiedyś radził poledek żeby je podkleić tak gdzie wchodzi zatrzask żeby wyżej siadały ale wtedy zaczep ich nie łapie tylko ześlizgują się z niego i mozna je wyjąc. Może ktoś ma inny pomysł jak temu zaradzić?

 

Gdyby był problem siadania magów w komorze, to rozwiązałoby sprawę dociśnięcie ręką maga od dołu. Stąd wniosek, że możesz to łatwo sprawdzić dociskając maga od dołu. Jeśli nadal będą puste strzały, znaczy się, że nie w tym problem. Poza tym podklejasz nie całe wgłębienie na zatrzask, a jedynie górną część. Jeśli taśma dobrze przylega do ścianek wgłębienia, nie powinny się wyślizgiwać.

 

Może masz za duży rof? Wtedy opóźniacz popychacza by się przydał. Generalnie podobno takie coś poprawia podawanie kulek. Ale gwarancji dać nie mogę.

 

Poza tym jak to jest? Puste strzały są regularnie bez względu na tryb ognia? Np. 4-6 pełnych 1 pusty tak samo na auto jak na single? Czy np. 20 pełnych i 5 pustych i 1 pełny?

 

Jaka bateria, jaka sprężyna?

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Jak dociskam też puste. Doklejałem tylko od góry. ;)

 

 

ROF jest duży ale wtedy szwankowało by tylko na auto a na single też się tak dzieje. Batka 9,6 1800 SANYO karabin stock. (wiem że do stocka trochę za szybka. :D)

 

A to jest tak: Mam 30 kulek.

 

Wale:

1,2,3,4,5,0,0,0,6,7,8,9,10,11,0,12,13,14,0,0,15,16itp.

Albo czasem prawie normalnie:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,0,0,0,18 i do końca dobrze. Zarówno na semi jak na auto. Na auto to wale parę pustych i znów dobrze.

 

Zaznaczam że Hi cap podaje all. Nawet przy tym rofie wszystkie kulki wylatują więc podejrzewam magi. :/

Edited by Kalashnikov
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

poldeck: dzięki za odpowiedz:)

 

 

Wrzuciłem zestaw guardera własnie ten:

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=836

 

Karabin strzela tylko czasem tłok zostaje w maxymalnie tylnym położeniu i eMka nie strzela daje tylko dźwięk jakby batka rozładowana sprawdzalem na dwoch bateriach 9,6V jak baterie są dobrze naładowane to po kilku nacisnieciach spustu ruszy. Proszę o pomoc. Z góry dzięki.

 

Jest to wersja A4 rifle jeśli ma to znaczenie.

 

I jak juz strzela to bedzie strzelał jak tak poleży kilka godzin(choć czasem też kilka minut) to przestanie(ale tez niezawsze)

Edited by desert_warrior
Link to post
Share on other sites

A do jakiej wersji emki i do jakiego dokładnie tuningu?

 

edit:

Ok. popatrzyłem parę postów wyżej ;-) . Zacznijmy od tego, ze jak rifle to trzeba batke klasy LARGE.

Polecam tą:

http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=156

Mam ją osobiście na m130 i zębatkach STU. Mimo, ze zębatki obcinają ROFa to batka jest na tyle wydajna, ze nadrabia i nie muszę się chlastać. A dawała radę ciągnąć bez problemu m150 na silniku stock CA i zębach STU. I Rof też był wystarczający. Przy tej konfiguracji waliła spokojnie 2,8 tysiąca kulek ;-) .

Przy zębatkach o fabrycznym przełożeniu i silniku stockowym, na spręzynie m120 będzie w zupełności wystarczająca.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Mam następujący problem:

Przy konfiguracji silnik systema high speed + sp110 guardera i batce intellecta 8,4V 1400 mAh tłok blokuje się w tylnym położeniu. Reszta bebechów stock. Problem leży po stronie silnika czy baterii? (nie mam w najbliższym czasie możliwości podpięcia innej batki ani silnika) czy stockowy silnik CA jest mocniejszy od high speed'a systemy?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...