mikadorus Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 (edited) Ciekawy sposób a jest jakaś tabela z wagami innych sprężyn? W sensie innych mocy. Z testu sprężyn autorstwa Wicioka, :icon_mrgreen: pod redakcją Szmergla :icon_mrgreen:. M120 i M130 są zamienione miejscami. Ogólnie w tematach o sprężynach jest sporo informacji o wagach, sam też ważę springi przed ich wstawieniem, bo kupisz takie m130 i potem się okazuje, że chińczycy dali M120 albo m140 i jest zagwostka. No i lepiej porównywać to pomiędzy sprężynami tego samego producenta, na tym samym tłoku i prowadnicy by nie było "kwiatków". Edited March 23, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
stanis69 Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 ^ Bardzo dobre,dzieki muszę przetestować Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 Szlag mnie trafi z tą cymą. Przyszlo dzosoaj sp 130 guardera ...Poskladalem i dalej to samo. Pierwszy strzał 350 fps a każdy następny o parę fps mniej aż spada do 330... Założyłem stockową gumkę hopa i nie pomogło.Stockowa głowica tłoka bez łożyskowania -nie pomogło Jedyne czego nie podmieniałem to dyszy ale skoro obie mają identyczną długość(shs zielona) i stock to pewnie też różnicy nie będzie. Zastanawia mnie czemu spadają fpsy co strzał.Na sucho jak otwieram gb wszystko jest szczelne i wygląda dobrze.Sama praca też jest ok.Myślałem nawet nad oringiem na gł.tłoka ale skoro na starej głowicy było to samo to też jest bez znaczenia... Ktoś coś? Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 mikadorus, a lepsza jest Gumka g&g zielona niz ta przezroczysta, bo z tego co widzę na sklepach przezroczysta zbiera gorsze opinie od zielonej ale sugeruje się też Twoja opinia jako maniaka asg xD PS. Fajne uczucie rozbujac temat xD Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 Zielone gg to najlepsze co mnie spotkało w ASG..zawsze niezawodna. Co do mojego problemu już chyba wiem o co chodzi..jutro to sprawdze .Jedna rzecz będzie wymagać szlifowania w gearboxie Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 Czyżby góra dyszy? Często się zcina i górna część gb v7. Tj nie dochodzi do końca i jest nieszczelność. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted March 25, 2017 Report Share Posted March 25, 2017 Nie..Prowadnica tłoka w gearboxie.Jest za wysoka i jak zamkniesz 2 połówki to za bardzo ściska się tłok Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted March 25, 2017 Report Share Posted March 25, 2017 Nie..Prowadnica tłoka w gearboxie.Jest za wysoka i jak zamkniesz 2 połówki to za bardzo ściska się tłok Zeszlifowałem trochę i zrobiło się z 350 fps -435fps ale wciąż mało więc jeszcze trochę zabawy mnie czeka. Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted May 28, 2017 Report Share Posted May 28, 2017 A co myślicie o takim zestawie tuningowym https://gunfire.pl/product-pol-1152200713-Zestaw-Full-Tune-Up-do-replik-typu-M14.html Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 28, 2017 Report Share Posted May 28, 2017 Że jest starszy niż niektóre cywilizacje... i opisywany przez historyków tego forum. Zestaw dobry, oprócz tłoka. Zębatki ciągną m140 bez większych zgrzytów... problemem jednak jest cały czas wytrzymałość gearboxa. IMO za cenę M14 cymy + zestawu guardera za 300zł + silnika za minimum 100zł to mamy m14 G&G w promocji... która w stocku trzyma te M130... a po wymianie tłoka i m140. Nie wspominając, że gearbox wytrzyma nieporównywalnie dłużej... a jakość wykonania jest dużo, dużo lepsza. Nie wiem więc, czy jest sens robić tuning mocowy by otrzymać gorszy jakościowo produkt w zbliżonej cenie. Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 (edited) Hmmm,a do korpusu od cymy można wpakować gb7 g&g? Edited May 29, 2017 by Radical Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 GB Cymy ma spust w GB, w G&G jest on odłączanym elementem razem z osłoną spustu. Jeśli uda ci się wsadzić to będziesz miał rzeźbienia od groma. Kompletny GB od G&G swoje kosztuje. Sprzedaj Cymkę, dołóż do tego kasę którą miałbyś na zakup GB i za to kupisz kompletną nówkę G&G. Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 (edited) No niby tak ale teraz trzeba doliczyć magazynki i takie inne pierdoły Kurde, pospieszyłem ssie trochę z Edited May 29, 2017 by Radical Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Właśnie dlatego magazynek G&G jest inny, bo musi mieć wcięcie na GB. Przeróbka nie będzie ani łatwa ani tania. Może się okazać, że nakupujesz części, wkurzysz się przy kombinowaniu i rzucisz to w kąt. Nie będziesz miał ani Cymy ani G&G. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Przez forum kupisz z 2-3 midy za 50% ich ceny w sklepie. Kupiłem tak 11 magów. Jeśli chodzi o cymę to kombinowałbym z nią do 400fps włącznie i to z sorbo jeśli ma to grać przez długi okres czasu. Sam tuning w tym wypadku wyniesie grosze i raczej nic nie powinno paść... Wszystko powyżej to jednak loteria... a ewentualne naprawy tj. kupno zębatek/gearboxa to spore koszty (i często kłopot). Sporo rozpisek z tuningiem cymy wychodzi drożej niż G&G. A 2-3 magi starczają na długie starcia jeśli myślisz o DMR. 3 magi w świetnym stanie powinieneś dorwać za ok. 200zł. A komplet guardera miałem w m14 TM i jakoś tak nie powalał jakością wykonania. Zwłaszcza, że tłok jest jaki jest (słaby). A do korpusu cymy za nic nie wpakujesz tego GB. Zupełnie inny system. Nawet łoże nie jest kompatybilne (przynajmniej nie bez przeróbek). Quote Link to post Share on other sites
kenobi Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Panowie trzeba mi rady. Planuje zakupić do mojej M14 socom (CM 032A) lufę "precyzyjną". z Nominalnej długości (440 [mm])znalazłem jedynie lufy od JBU, cena jest całkiem przystępna, a opinie były różne z przewaga na te dobre, lecz nie znalazłem opinie dokładnie o M14 z tą lufą. Dlatego zastanawiam się czy ona wgl coś zmieni. Jest też opcja włożyć dłuższą lufę+tłumik żeby się schowała i tutaj wybór luf byłby już większy. Nawet jakiś promethes, ale z kolei czy warto dawać lufę za ok 400 zł do Cymki? Zależy mi na zwiększenie zasięgu i powtarzalności. Aktualnie jest to stock z gumką zieloną od G&G, generujący 340 fps'ów na kulkach 0.25 (mierzone w ubiegły weekend). Miał ktos taką lufę u siebie? Link poniżej do JBU i ewentualnego Prometheusa: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_373&products_id=15923&name=JBU_-_Lufa_precyzyjna_FFF_6.01_mm_z_kompensacja_-_440_mm_-_JA-115 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_373&products_id=15924&name=JBU_-_Lufa_precyzyjna_FFF_6.01_mm_z_kompensacja_-_455_mm_-_JA-116 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_373&products_id=4136&name=LayLax_-_Prometheus_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_-_500_-_M14,_APS96 Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Prometheus dużo lepszy. Bierz krótką... osiągi będą równie dobre. JBU mam w jednej dmr i co prawda też dobrze niesie.. ale nie jest tak dobrze jak przy promyku. Quote Link to post Share on other sites
kenobi Posted May 30, 2017 Report Share Posted May 30, 2017 To jeszcze tak orientacyjnie, czy dane promyki będą pasować? Oba krótsze bo z tego co widzę Prometheus nie robi 440 [mm]. https://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=24&mid=111&id=443 http://deltashop.pl/p/545/22574/laylax-prometheus-lufa-precyzyjna-6-03-433mm-type-89-vsr-10-lufy-precyzyjne-czesci-replik-elektrycznych-air-soft-gun.html No i jeden dłuższy o 15 [mm], ale po oględzinach może delikatnie wystawać z tłumika. http://deltashop.pl/p/545/22550/laylax-prometheus-lufa-precyzyjna-6-03-455mm-ak-slr-lufy-precyzyjne-czesci-replik-elektrycznych-air-soft-gun.html Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 31, 2017 Report Share Posted May 31, 2017 Najpierw się dopytaj bart_a czy kogoś posiadającego sprzęt i umiejętności o wykonanie nacięć na lufie. Dawno nie rozbierałem cymy, ale kiedyś lufy miały zatrzask w innym miejscu. Pewnie nadal trzeba się męczyć z frezowaniem, albo brać dedykowane.... Do SOC nie wiem czy są prometheusy, jeśli nie to ja bym frezował. Niby możesz to zrobić pilnikiem, ale promyk to stal... i pilnikiem może być ekstremalnie ciężko zrobić to równo. Nie wiem czy ktoś by to w ten sposób wykonał. Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 Dobra pokusiłem się o zakup tego zestawu, co ma być to bedzie i mam do jeszcze jedno pytanie, co jest nie tak w tym tłoku i jaki on powinien być żeby zagral, ewentualnie jakby ktoś coś polecił Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 (edited) Jest z tworzywa i ma wszystkie zęby. O ile ząb spiłujesz to tworzywo się ściera. Z moich doświadczeń te tłoki z tworzywa radzą sobie całkiem nawet na dużych sprężynach, ale po czasie padają. No, może nie licząc max torque prometheusa (tworzywo), który radzi sobie z M180... ;-). Chociaż, kto wie, może pożyłby krócej gdybym używał go na słabszej sprężynie, ale z dużym rofem Te tłoki guarderowskie nie są złe, ale po prostu po czasie się wyrabiają zębiska. Ile pożyje to zobaczysz... u mnie żył na pewno ponad jeden sezon na M140 i dośc dużej ilości kul. Potem padł. Podobnie było z tłokiem guardera do AK. Półtora sezonu ostrego strzelania na M130. Te z metalową listwą są znacznie bardziej żywotne... Jeśli zamierzasz go używać na M120 to może być. Jak chcesz m140 (bezpieczny max dla zestawu guardera - ale mniej bezpieczny dla GB cymy) to na semi jakiś czas pożyje, ale nie wróżę temu więcej niż sezon-2. Edited June 1, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 (edited) No mam do tego sprężynę m120 tornado nie z zestawu, w takim razie zostaje hop, silnik i złożyć to w calosc, i koniec meczarni, dzieki za pomoc Edited June 1, 2017 by Radical Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 No więc tak, powymieniałem wszystko co było do wymiany z tego zestawu, założyłem M120 Tornado i na stockowym silniku ani rusz, wymieniłem sprezynę na tą z zestawu i stokowy silnik bujnął ale ciężko. Kupiłem silnik Tornado wymienilem sprezyne znow na tornado zalozylem silnik zlozylem i 0 reakcji na spust. Wyjałem gb i podłączylem aku i zwarlem styk recznie, no i iskra dupa popaliły sie styki i Tamiya od aku, znalby ktos odpowiedz dlaczego po zlozeniu replika nie chciala strzelac, a po zwarciu stykow recznie sie spaliły? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 Sprawdzałeś jak chodzą na sucho: -zębatki, - tłok - elektrykę (czy silnik kręci bez zębatek)? Zaizolowałeś wszystkie wtyki? Kable nie są gdzieś przedarte? Jaki to aku? Na stockowym silniku m140 rusza przy 11.1. M120 to powinno ruszyć na zestawowej baterii. Quote Link to post Share on other sites
Radical Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 (edited) aku: https://gunfire.pl/p...2-modulowy.html silnik: https://gunfire.pl/p...n-2-krotki.html Zębatki i tłok chodzily na sucho na pewno, silnika nie sprawdziłem... zastanawialem sie tez czy nie powiniem dac aku 11.1 ale przy nacisnięciu spustu nie bylo slychac zabuczenia najmniejszego nawet Edited July 4, 2017 by Radical Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.