AnR Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Już lepiej, ma snajperskie wierzyczki, paralakse i mildota. Po co chcesz łączyć klejem głowice cylindra z cylinderem? Dla lepszej szczelności rozumiem? Wstaw tam dobrego oringa i dobrze przesmaruj. Wyjdzie na to samo. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 karabin dostane w środe i wychodzi na to że będę musiał sam w nim części wymieniać :( zna ktoś jakąś stronkę z budową gearboxa v7? Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Osobiście wolałbym oddać karabin w ręce np : gunfire żeby tam mi wszytko poskładali.Bo jak na początku rozkładałem GB v7 to były wielkie ale to wielkie problemy jak dla mnie ale może Tobie pójdzie lepiej ;-) .Jednak na twoim miejscu wysłałbym do gunfire m14.A potem jakbyś zmienił broń na jakąś z Gb v2 ,v3 to wtedy bym zaczął zabawę z samodzielnym rozbieraniem Gb :) Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Boże prosze!Wyślij do customsów, zbrojowni, ale nie do gunfire. :) Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Podałem GF do przykładu ;) Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 a ile by to mnie kosztowało i ile bym musiał na to czekać ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 a ile by to mnie kosztowało i ile bym musiał na to czekać ? Wyślij mail do sklepu... Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Ok M14 przyszło :) po testach na razie chodzi ładnie. Pierwsza kulka zawsze ląduje metr przed lufą, ale reszta idzie ładnie. Ciężko dograć do siebie celownik i hop-up. Zasięg skuteczny na sprężynie m120 to jakieś 50 metrów. Z części które się zepsuły od razu to jest bolt-cath łapał zamek po każdym odciągnięciu, a teraz całkiem zgubiłem przycisk. Poszła "osłona" cylindra musiałem trochę piłować bo zahaczała o zamek. Dźwięk przeładowania na prawdę jest jak w oryginale :) Osiągi względem m4a1 Boyi/P&J są porównywalne, M14 jest chyba trochę celniejsze jednak trzeba dotrzeć mechanizmy, by działały poprawnie. Ogólne wrażenie karabin zrobił na mnie bardzo pozytywne. Szybkostrzelność jest bardzo wysoka. Żeby rozłożyć karabin nie potrzeba praktycznie żadnych narzędzi, wystarczy odchylić osłonę spustu, zdjąć go i odciągnąć za komorę resztę karabinu. Niestety ułożenie kabli jest inne niż w instrukcji. Nie obeszło się bez przeróbki kolby. Bateria krótko trzyma w niskich temperaturach, swoją owinąłem w folie aluminiową i okleiłem taśmą izolacyjną :) powinno pomóc. Karabin jest trochę dziwnie wyważony, większość ciężaru opiera się na lufie. Co do zachowania w boju nie mogę za dużo powiedzieć :) jutro chrzest bojowy. Wrażenia opisze po bitwie. Puki co karabin jest godny polecenia, choć nie wiem czy wart jest swojej ceny :/ To tyle na dziś. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Coś Ci jeszcze wymieniali w środku czy tylko sprężynę włożyłeś? Trzymałem go dzisiaj w rękach i nawet bez baterii w kolbie był bardzo fajnie wyważony. Mam porównanie choćby z spr z dwójnogiem i latarką, która leci na pysk jak pijana. Tutaj jest bardzo przyzwoicie. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 (edited) wymienilem gumke hop-up łożyska na metalowe i prowadnice na wzmocniona :) Nie wiem dlaczego ale krakman powiedzial ze jak mi te czesci wymienil to nie mam gwarancij a jak rozbieralem karabin stickery byly :o Edited November 14, 2008 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Stickery są dlatego, że zrobili przegląd zerowy. Czasem jak nie ma gwarancji piszą na stickerach "BG". Dostałeś pewnie te części stockowe, które wyjęli z repliki - jesteś w stanie zdjęcia ich zrobić? Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 na stickerach jest napisane ze gwarancja jest... a cześci stockowych nie dostałem mimo że krakman napisał że je wysłał co do zachowania w boju karabin się sprawdził :) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 No to klops z tymi częściami. Stickery mają standardowy nadruk nt. gwarancji, ale czasem piszą na nich długopisem "BG" - o to mi chodziło. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 tu jest zdjęcie stickera :) wiem o co Panu chodziło :D http://img512.imageshack.us/my.php?image=zdjcia0019gzs0.jpg Quote Link to post Share on other sites
SonicX Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 http://www.taiwangun.com/shop,show,750 + http://www.taiwangun.com/shop,show,883 + http://www.taiwangun.com/shop,show,871 czy to będzie już porządna konfiguracja ? ciągle myślę o baterii i ew. jakimś tuningiem do 380fps~< co obowiązkowo włożyć żeby dostać już na prawdę solidną broń? Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 (edited) sprężyna m110 ewentualnie m120 ale to już wtedy lepsze części musisz kupić jak chcesz żeby ci dłużej pochodziło. Z części do wymiany możesz wziąć takie części jak: wzmocniona prowadnica sprężyny, dysza do uszczelnienia, tłok możesz włożyć wzmocniony, cylinder jakiś lepszy, zębatki metalowe, łożyska metalowe, jeśli o czymś zapomniałem dopiszcie :) bateria słabo trzyma na mrozie więc możesz wymienić. Ja swoją owinąłem folią aluminiową i okleiłem taśmą izolacyjną :) podobno to pomaga. PS zależy ile kasy chcesz na to dać Edited November 15, 2008 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Tutaj jest sprężyna m100. Nie wiem czy można włożyć m110 bez dodatkowych modyfikacji, tak aby utrzymać gwarancję, ktoś się orientuje? Jeżeli jest taka opcja, to ja bym to proponował, oczywiście oprócz lufy i gumki. Nie wiem jak wygląda wnętrze gearboxa, więc trudno tutaj dywagować co wymaga zmiany a co nie i kiedy. Najprostsze rozwiązanie - zostawić jak jest i wymieniać jak się zacznie sypać. Wzrost prędkości wylotowej można uzyskać (niewielki, ale zawsze) przy wymianie prowadnicy na łożyskowaną. Nie wiem jak się przedstawia szczelność stockowej dyszy i głowicy tłoka - może być tak, że stockowe są razem szczelne a nawet jak się wsadzi np. dyszę z uszczelką na stockową głowicę tłoka to będzie nieszczelność, bo do siebie nie pasują. Także jak wymieniać coś z zespołu cylindra to raczej razem, czyli np. zestaw cichy systemy + dysza systemy. Quote Link to post Share on other sites
SonicX Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 1.cholera.. ale nie mam pojęcia jaką precke brać do tego m14 lufa w stocku ma 560 mm ... jaką najlepiej ? wezmę m14 cyma wooden , precke i gumke na start , a z czasem baterie , ładowarkę mikroprocesorowa i umocnienie gb 2.co najlepiej zamontować aby wydłużyć żywotność ? tłok i zębatki ? nie chcę pakować w to dużej kasy , ale chcę aby m14 trochę pożyło , na start mogę wywalić 550zł , czyli broń , precka i hop a później będę miał jakoś 200zł na upgrade , co polecicie ? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 m14 TM ma lufę wewnętrzną 500 mm, także upewnij się czy nie błędu na stronie Krakmana. Przydały by się zdjęcia części gb żeby coś powiedzieć na temat słabych punktów. Jeżeli są plastikowe łożyska to warto je zmienić na metalowe. Szczególnie jeżeli podkładkowanie jest niezbyt dobrze zrobione to nawet na słabej sprężynie potrafią się posypać. Reszta j.w. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Mechanizm repliki opiera się na gearboxie wersji 7, wewnątrz wzmocnione stalowe zębatki osadzone w polykarbonowych łożyskach ślizgowych 6mm które charakteryzują się większą odpornością na zużycie. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Zębatki to prawdopodobnie zwykłe chińskie XYT które znoszą i m130, póki przełożenie pozwala. V.7 dosyć ogranicza możliwości manewru, jeśli chodzi o modyfikacje. Jest FTK Guardera, ale tylko pod m120 i kosztuje 100 usd. Jest głowica cylindra Guardera, prowadnica oraz zestaw cylindra i tłoka. Dosyć niedrogi i sensowny tuning mógłby np. tak wyglądać: http://www.taiwangun.com/shop,show,923 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2718 zębatki i tłok PJ i jakaś dobra, uszczelniająca się głowica tłoka. Dysza chyba pasuje od AUGa i ją też by trzeba było dopasować do głowicy. Stockowe zostają zębatki i być może uda się wyciągnąć ok. 440 fps. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Czyli dla spokoju wymień tłok, łożyska i prowadnice jeżeli jest z plastiku. Mógł by ktoś strzelić fotkę (dokładną) komorze hop up? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 V.7 dosyć ogranicza możliwości manewru, jeśli chodzi o modyfikacje. Jest FTK Guardera, ale tylko pod m120 i kosztuje 100 usd. Jest głowica cylindra Guardera, prowadnica oraz zestaw cylindra i tłoka. Jest jeszcze zestaw cylindra modify na capri , najprawdopodobniej w niego właśnie zainwestuję do tego M130 guarder i prowadnica PJ . W ciągu tygodnia powinienem to zakupić i opiszę jak się sprawuje . PS. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tej M14 :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Co do glowicy tłoka PJ od krakmana - radze się wstrzymać, bo brakło im dysz ,a stockowe nie dają odpowiedniej szczelności. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Jest jeszcze zestaw cylindra modify na capri , najprawdopodobniej w niego właśnie zainwestuję do tego M130 guarder i prowadnica PJ . W ciągu tygodnia powinienem to zakupić i opiszę jak się sprawuje . Ciekaw jestem różnicy zasięgu. Jaki masz teraz zasięg skuteczny? No i która prowadnica PJ by pasowała tutaj? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.