Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Osobiście wolałbym oddać karabin w ręce np : gunfire żeby tam mi wszytko poskładali.Bo jak na początku rozkładałem GB v7 to były wielkie ale to wielkie problemy jak dla mnie ale może Tobie pójdzie lepiej ;-) .Jednak na twoim miejscu wysłałbym do gunfire m14.A potem jakbyś zmienił broń na jakąś z Gb v2 ,v3 to wtedy bym zaczął zabawę z samodzielnym rozbieraniem Gb :)

Link to post
Share on other sites

Ok M14 przyszło :) po testach na razie chodzi ładnie. Pierwsza kulka zawsze ląduje metr przed lufą, ale reszta idzie ładnie. Ciężko dograć do siebie celownik i hop-up. Zasięg skuteczny na sprężynie m120 to jakieś 50 metrów. Z części które się zepsuły od razu to jest bolt-cath łapał zamek po każdym odciągnięciu, a teraz całkiem zgubiłem przycisk. Poszła "osłona" cylindra musiałem trochę piłować bo zahaczała o zamek. Dźwięk przeładowania na prawdę jest jak w oryginale :) Osiągi względem m4a1 Boyi/P&J są porównywalne, M14 jest chyba trochę celniejsze jednak trzeba dotrzeć mechanizmy, by działały poprawnie. Ogólne wrażenie karabin zrobił na mnie bardzo pozytywne. Szybkostrzelność jest bardzo wysoka. Żeby rozłożyć karabin nie potrzeba praktycznie żadnych narzędzi, wystarczy odchylić osłonę spustu, zdjąć go i odciągnąć za komorę resztę karabinu. Niestety ułożenie kabli jest inne niż w instrukcji. Nie obeszło się bez przeróbki kolby. Bateria krótko trzyma w niskich temperaturach, swoją owinąłem w folie aluminiową i okleiłem taśmą izolacyjną :) powinno pomóc. Karabin jest trochę dziwnie wyważony, większość ciężaru opiera się na lufie. Co do zachowania w boju nie mogę za dużo powiedzieć :) jutro chrzest bojowy. Wrażenia opisze po bitwie. Puki co karabin jest godny polecenia, choć nie wiem czy wart jest swojej ceny :/ To tyle na dziś.

Link to post
Share on other sites

Coś Ci jeszcze wymieniali w środku czy tylko sprężynę włożyłeś?

 

Trzymałem go dzisiaj w rękach i nawet bez baterii w kolbie był bardzo fajnie wyważony. Mam porównanie choćby z spr z dwójnogiem i latarką, która leci na pysk jak pijana. Tutaj jest bardzo przyzwoicie.

Link to post
Share on other sites

sprężyna m110 ewentualnie m120 ale to już wtedy lepsze części musisz kupić jak chcesz żeby ci dłużej pochodziło. Z części do wymiany możesz wziąć takie części jak: wzmocniona prowadnica sprężyny, dysza do uszczelnienia, tłok możesz włożyć wzmocniony, cylinder jakiś lepszy, zębatki metalowe, łożyska metalowe, jeśli o czymś zapomniałem dopiszcie :) bateria słabo trzyma na mrozie więc możesz wymienić. Ja swoją owinąłem folią aluminiową i okleiłem taśmą izolacyjną :) podobno to pomaga.

 

 

 

PS zależy ile kasy chcesz na to dać

Edited by snup dogg
Link to post
Share on other sites

Tutaj jest sprężyna m100. Nie wiem czy można włożyć m110 bez dodatkowych modyfikacji, tak aby utrzymać gwarancję, ktoś się orientuje? Jeżeli jest taka opcja, to ja bym to proponował, oczywiście oprócz lufy i gumki.

 

Nie wiem jak wygląda wnętrze gearboxa, więc trudno tutaj dywagować co wymaga zmiany a co nie i kiedy. Najprostsze rozwiązanie - zostawić jak jest i wymieniać jak się zacznie sypać.

 

Wzrost prędkości wylotowej można uzyskać (niewielki, ale zawsze) przy wymianie prowadnicy na łożyskowaną. Nie wiem jak się przedstawia szczelność stockowej dyszy i głowicy tłoka - może być tak, że stockowe są razem szczelne a nawet jak się wsadzi np. dyszę z uszczelką na stockową głowicę tłoka to będzie nieszczelność, bo do siebie nie pasują. Także jak wymieniać coś z zespołu cylindra to raczej razem, czyli np. zestaw cichy systemy + dysza systemy.

Link to post
Share on other sites

1.cholera.. ale nie mam pojęcia jaką precke brać do tego m14

lufa w stocku ma 560 mm ...

jaką najlepiej ?

 

wezmę m14 cyma wooden , precke i gumke na start , a z czasem baterie , ładowarkę mikroprocesorowa i umocnienie gb

 

2.co najlepiej zamontować aby wydłużyć żywotność ?

tłok i zębatki ?

 

nie chcę pakować w to dużej kasy , ale chcę aby m14 trochę pożyło , na start mogę wywalić 550zł , czyli broń , precka i hop

a później będę miał jakoś 200zł na upgrade , co polecicie ?

Link to post
Share on other sites

m14 TM ma lufę wewnętrzną 500 mm, także upewnij się czy nie błędu na stronie Krakmana.

 

Przydały by się zdjęcia części gb żeby coś powiedzieć na temat słabych punktów.

Jeżeli są plastikowe łożyska to warto je zmienić na metalowe. Szczególnie jeżeli podkładkowanie jest niezbyt dobrze zrobione to nawet na słabej sprężynie potrafią się posypać. Reszta j.w.

Link to post
Share on other sites

Zębatki to prawdopodobnie zwykłe chińskie XYT które znoszą i m130, póki przełożenie pozwala.

V.7 dosyć ogranicza możliwości manewru, jeśli chodzi o modyfikacje. Jest FTK Guardera, ale tylko pod m120 i kosztuje 100 usd. Jest głowica cylindra Guardera, prowadnica oraz zestaw cylindra i tłoka.

 

Dosyć niedrogi i sensowny tuning mógłby np. tak wyglądać:

http://www.taiwangun.com/shop,show,923

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2718

zębatki i tłok PJ

i jakaś dobra, uszczelniająca się głowica tłoka.

Dysza chyba pasuje od AUGa i ją też by trzeba było dopasować do głowicy.

Stockowe zostają zębatki i być może uda się wyciągnąć ok. 440 fps.

Link to post
Share on other sites

V.7 dosyć ogranicza możliwości manewru, jeśli chodzi o modyfikacje. Jest FTK Guardera, ale tylko pod m120 i kosztuje 100 usd. Jest głowica cylindra Guardera, prowadnica oraz zestaw cylindra i tłoka.

 

Jest jeszcze zestaw cylindra modify na capri , najprawdopodobniej w niego właśnie zainwestuję do tego M130 guarder i prowadnica PJ . W ciągu tygodnia powinienem to zakupić i opiszę jak się sprawuje .

 

 

 

PS. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tej M14 :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze zestaw cylindra modify na capri , najprawdopodobniej w niego właśnie zainwestuję do tego M130 guarder i prowadnica PJ . W ciągu tygodnia powinienem to zakupić i opiszę jak się sprawuje .

 

Ciekaw jestem różnicy zasięgu. Jaki masz teraz zasięg skuteczny?

No i która prowadnica PJ by pasowała tutaj?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...