Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Instrukcja zablokowania auto jest w którymś z tematów dotyczących m14. Można też poprosić o to w serwisie.

Kable modelarskie - 1,5 mm kable miedziane z osłoną silikonową, np. http://sklep.monster.pl/ProduktSzczegoly.aspx?TowarId=26715. Mają dużo mniejszy opór niż normalne kable, grubsze kable nie nagrzewają się również pod wpływem większego napięcia. Elastyczna ale wytrzymała osłona jest odporna na uszkodzenie i łatwo je się układa.

Link to post
Share on other sites

W odróżnieniu od v.2, w v.7 nie trzeba otwierać gearboxa - styki silnikowe są na zewnątrz. Potrzebna jest lutownica, koszulki termokurczliwe, małe kombinerki i trochę czasu - to nie jest skomplikowane.

Zakładam wymianę kabli, bo chciałbym podpiąć baterię 11,1 V - a to już sporo. Myślę że na 9,6 kable stockowe nie będą się grzały.

Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od pojemności i wydajności...

Musi mieć 11,1V pow 2000mAh i powyżej 20C, da to min 40A prądu stałego, chwilowy będzie znacznie większy... Więc będą porównywalne z Largem SANYO...

Jeżeli zależy ci, żeby jak najmniej zabierał miejsca to Li-po. Oprócz tego są mniej wrażliwe na czynniki zewn (temp).

Link to post
Share on other sites

Propozycja KRAKMANA na m120 i gwar.

zębatki https://www.taiwangun.com/shop,show,1128

 

zębatki trzeba osadzić na łożyskach, można użyć te które są w replice powinny wytrzymać albo dla lepszej kultury pracy użyć tych: https://www.taiwangun.com/shop,show,478

 

do tego wzmocniona prowadnica sprężyny

https://www.taiwangun.com/shop,show,1125

 

sprężyna

https://www.taiwangun.com/shop,show,657

 

do tego wzmocniony tłok

https://www.taiwangun.com/shop,show,335

 

wzmocniona głowica tłoka

https://www.taiwangun.com/shop,show,921

 

wzmocniona głowica cylindra

https://www.taiwangun.com/shop,show,923

 

wzmocniona dysza

https://www.taiwangun.com/shop,show,526

 

ostatnią rzeczą do użycia jest chromowany cylinder

https://www.taiwangun.com/shop,show,1115

Koszt=ok. 500zł

Bez zębatek i łożysk=250zł

Sprężyna oczywiście do zmiany na guardera.

Jeszcze muszę się dowiedzieć czy bez zębatek elementa dadzą gwar.

 

Co z tą lufą?

KRAKMAN piszę mi o SRC 6.03 510mm , jednak z wiadomości z wmasg wynika że nie warto..

 

I tutaj jest problem.. warto dać 150zł na zębatki i mieć gwarancję?

Cholera, 150zł ... a o tych łożyskach za 100zł nie wspomnę ; )

Edited by SonicX
Link to post
Share on other sites

Łożyska albo zostaw te co są albo PJ weź - te systemy to jakiś absurd cenowy. Cylinder też nie potrzebny, ten chrom psu na budę. Głowica tłoka aluminiowa to kiepski wybór, bo głośna i ciężka. Jak wyżej - jeżeli głowica cylindra jest wklęsła, weź jakąś dobrą, markową cichą głowicę tłoka. Jeżeli nie, weź markową nylonową. Na głowicy tłoka, a właściwie jej o'ringu, ucieka zwykle najwięcej powietrza, głowica tłoka też nieźle dostaje w kość przy mocniejszej sprężynie - akurat do tego warto dopłacić.

Przykładowo:

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3835

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2210

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2698

Lufa broń Boże SRC - są fajne Systemy, DF.

 

Czy warto dopłacać do zębatek? Z praktycznego punktu widzenia nie, bo jest bardzo mała szansa że z nimi coś się stanie, tym bardziej że pewnie auto nie będziesz nadużywał. Pytanie, ile jest warta gwarancja :)

Edited by michalll
Link to post
Share on other sites

Dokładnie , gwarancja za 150zł .. tak jak pisałeś , lepiej wymienić już jak się zepsuje jakaś część.

 

Wychodzi coś takiego bez gwar.:

Wzmocniona łożyskowana cicha głowica tłoka [P&J] 30zł

Sprężyna SP 120 Guardera 50zł

Wzmocniona mosiężna głowica cylindra do M14 [P&J] 45zł

Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem vortex v.3 [P&J] 30zł

Wzmocniona dysza do M14[P&J] 25zł

=180zł

 

Całość:

400zł+180zł+250zł=830zł

Od razu lepiej ...

 

Zestaw:

M14, powyższy tuning, lufa precyzyjna systema, gumka systema i bateria 9,6 firefox.

 

A co do lufy, pan z Taiwana piszę o tym że tylko lufy SRC pasują do M14, resztę trzeba frezować żeby wbiły na dwa trzaski. Co w związku z tym ?

Edited by SonicX
Link to post
Share on other sites

Do tego zestawu jeszcze można tłok dorzucić. Ten co proponowali będzie ok.

 

Co do lufy to sam musisz zdecydować. Moim zdaniem tej stockowej niby-precki na niby-preckę SRC wymieniać nie warto. Tutaj masz literaturę:

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...lufy+precyzyjne

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...lufy+precyzyjne

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...lufy+precyzyjne

Link to post
Share on other sites

Pytanie do Taiwana o to czy przerabiają lufy Systemy:

witam, nie bo nie posiadamy frezarki, dlatego polecam lufę SRC-a w której nic nie trzeba przerabiać pozdrawiam krakman

Zostaje tylko deep fire (?).

 

Może mi ktoś podać ile wolnego miejsca (w cm) zostaje przy stockowej lufie ?

Tzn. jaka max wejdzie.

Edited by SonicX
Link to post
Share on other sites

To dobrze.

 

Lufa:

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2890

Porównywalna do 509 systemy ?

 

Jest opcja na 6.02 , ale wolę nie ryzykować.

6.04 i kulki G&G dadzą radę ; )

 

PS. nie muszę kupować wszystkich części do tuningu u krakmana, jak jest coś lepszego w podobnej cenie w innych sklepach to dajcie propozycje, bo i tak u taiwana nie ma gwar.

 

pss. magi df

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1470

Edited by SonicX
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...