Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Armyworld.pl


Recommended Posts

W pełni polecam. Zamówiłem kilka rzeczy z czego wszystkie demobilowe. Dostałem super jakość za małą cenę - wszystko takie jak powinno być, a nawet lepsze ;D. Nawet chusty sprzedawane jako uszkodzone są ok (kilka dziurek, ale za 4zł nie ma co narzekać). W dodatku dostałem takie trzy co bardzo miło mnie zaskoczyło :). Nie było też problemu ze zmianą rozmiaru już po złożeniu zamówienia, a sama przesyłka dotarła bardzo szybko.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kilka razy robiłem zakupy w armyworld i jestem bardzo zadowolony. Wszystkie towary były zgodne z opisem i nie było się do czego przyczepić. Dobry kontakt ze sprzedawcą, który to nawet do mnie dzwonił aby poinformować, że jest problem z rozmiarem spodni, więc wybrałem rozmiar większy przez co wyszedłem znacznie lepiej. Szybka wysyłka, ceny bardzo przystępne, dobry kontakt. Wielki +

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Co prawda oznaki zużycia na holenderskiej kamizelce modułowej, którą zamówiłem są dość wyraźne miejscami, ale w końcu to szpej do ASG, a nie na paradę, a funkcjonalność sprzętu nadal pozostaje bez zastrzeżeń, wszystkie szwy, taśmy i klamry trzymają. Wada, która czyni Haixy 2005 gatunkiem drugim, faktycznie jest nie do znalezienia (zarówno w mojej parze butów jak i parze butów kumpla).

 

Towar porządnie spakowany, w mocnym pudełku, wszystko zgodnie z zamówieniem no i błyskawiczna wysyłka - jednego dnia rano zamówienie, drugiego dnia rano kurier był u mnie. Ogólnie duży pozytyw i duży +

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Guest dante44

Robiłem zakupy, zawsze w miarę szybko jak coś mi nie pasowało to mogłem dokonać zwrotu - wysyłka po mojej stronie ( ale ok).

Sprzęt często subiektywnie oceniany ja np często zamiast stanu bdb dałbym db-. Czasem ubrania są źle zmierzone. Raczej nie powtórzę zakupów w tej firmie. Lepiej dać kilka złoty więcej i mieć pełne info co do stanu i rozmiaru .

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ja zdecydowanie nie polecam.

W tym sklepie kupuję od 5 lat. Wspólnie z kolegami zostawiłem tam już około 5tys zł.

Na początku było wszystko dobrze, ostatnio jakość obsługi drastycznie spadła.

 

Pierwsza sprawa, z którą miałem problemy to rozmiarówka.

Źle podane rozmiary - głównie tyczy się to produktów nowych, od producentów pozakontraktowych (np. mil-tec, MFH).

Wygląda to tak jakby obsługa sklepu zamieszczała informacje o produkcie na zasadzie kopiuj-wklej.

Mamy nowe kamo spodni w BDU to nie będziemy mierzyć tylko się skopiuje na stronę to co było poprzednio. Jakby się klient czepiał to zamieszczamy informację, że wymiary mogą się różnić o jakieś 2cm i że to wina producenta, nie nasza :icon_eek2:

Ja kupiłem ten sam wzór i rozmiar spodni od jednego producenta, tylko w różnym kamo. Różnice szerokości w pasie to jakieś 3-4cm, dla mnie odczuwalne, tym bardziej jak się troszkę przytyło :)

Zdarzyło mi się wymieniać m. in. goretexy BW, miały za małą szerokość w klatce i za krótkie rękawy.

Rozmiarówka kontraktowa raczej trzyma się tego co na metce, chociaż zdarza się, że metka jest pokreślona długopisem i dopisują na niej jakieś inne wymiary. Trzeba na to uważać, raz wymiary na kurtce BW wyszły mi inne a pracownicy nie sprawdzili metki i zmierzyli kurtki przed wysyłką :icon_cry:

Co mnie najbardziej denerwuje to to, że koszta wysyłki nawet spowodowanej pomyłką pracowników sklepu armyworld musiałem pokryć z własnej kieszeni!!!

Regulamin punkt 7.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Chore i niesprawiedliwe. Zdarzyło mi się to w ciągu 5 lat jakieś 4 razy. Tylko raz wynegocjowałem zwrot części pieniędzy za wysyłkę, ale nie opłaciło się to za bardzo. Za dużo wydałem na telefony do armyworld…

Kwestia dostępności towaru.

Niestety co innego jest na stronie internetowej a co innego w magazynie sklepu armyworld.

Kilka razy mi się zdarzyło, że kupiłem produkt dostępny na stronie i zapłaciłem za niego.

W praktyce towaru nie otrzymałem, nie było go w ogóle na stanie, albo zabrakło mojej rozmiarówki.

W jednym przypadku czekałem na kontakt od firmy przez 15 dni (realizacja zamówienia wg regulaminu trwa od 2 do 7 dni).

Długo po regulaminowym czasie zadzwonił pracownik i powiedział, że zamówionego towaru nie ma i że tak się czasem zdarza.

Bardzo uradowany zaproponował mi zwrot pieniędzy lub inny podobny towar oraz używany t-shirt Bundeswehry w ramach przeprosin od sklepu (cena t-shirta na stronie to 9zł). Żenada.

W innym przypadku zadzwoniła pracownica i powiedziała, że mojej rozmiarówki nie ma, bo magazynierzy zapomnieli zdjąć towaru ze stanu. Kupiłem coś, co powinno być już dawno niedostępne na stronie internetowej. Cuda normalnie. Po negocjacjach zaproponowała zwrot pieniędzy przelewem na co się zgodziłem. Czekam na pieniądze, dni mijają. W końcu do nich dzwonię i dowiaduję się, że na razie nie dostanę przelewu bo szef jest za granicą a tylko on może wykonać przelew zwrotny. Po prostu pięknie.

Zwroty i wymiana towaru - jak pisałem wcześniej wysyłka na koszt klienta, mimo ewidentnej winy pracowników sklepu. Długie oczekiwanie na przelew zwrotny i na wymianę towaru. Priorytet dla pracowników ma wysyłka nowo zakupionych produktów a nie tych z których klienci są niezadowoleni. Dlatego na niektóre paczki czekałem bardzo długo.

Towar używany. Tutaj nie ma co komentować. W przypadku takich zakupów trzeba mieć świadomość, ze dostaniemy produkt niepełnowartościowy. Dobre jakościowo są produkty oznaczone na armyworld jako stan BDB (te bardzo polecam w szczególności buty), innych nie kupujcie. Z kategorii DB, lub DB+ kupiłem kilka rzeczy m. in. pas i oporządzenie BW, buty sportowe, plecak. Elementy oporządzeniu strasznie brudne, powycierane, sprane, niekiedy mocno rozdarte. Buty do chodzenia przez około 3-4 miesiące, później się rozkleiły na łączeniu guma-materiał, w drugich pękła podeszwa - do środka wlewała się woda. Plecak miał w środku rozdarte materiałowe przegrody.

Towar nowy

Na niego też bym uważał, raz dostałem niekompletne buty śniegowce. Jeden był bez specjalnej wkładki, czy też skarpety termicznej co w praktyce uniemożliwiało chodzenie podczas mrozów. Cała masa teoretycznie nowego towaru jest bez opakowań. Brakuje też dodatkowych nap, klamerek, czy guzików. Czasami ubrania nie mają tekturowej karteczki z rozmiarówką i informacją o tym jak je prać. Wygląda to tak, jakby towar pochodził ze zwrotów, albo był już wcześniej przez kogoś przymierzany, bądź używany.

Obsługa klienta.

Ostatnimi czasy bardzo zła. Pracownicy nie mają pojęcia o danym zamówieniu. Mylą się notorycznie. Sprawdzają coś w systemie i mówią do mnie o towarze, który od paru miesięcy jest u mnie w domu :icon_eek2:. Dogadać się z nimi – to graniczy z cudem.

Ustawiają nieprawdziwe dane w systemie zamówień. Sprawdzam na sklepie status zamówienia – jest napisane, że wysłane - super!!! jutro będzie kurier. Na drugi dzień dzwoni pracownica sklepu i mi mówi, że paczki jeszcze nie wysłali bo brak mojej rozmiarówki i nie wiedzą co teraz mają robić… Masakra. Pracownicy nie mają pojęcia o zwrotach czy wymianie towaru. Dzwonię i się pytam czy kurier przywiózł im moją paczkę ze zwrotem towaru. Pracownica nie wie, bo te paczki otwierają dopiero po 16, przed samym zamknięciem sklepu. Sprawdzić nie może bo nie. I takie z nimi gadanie.

Sklepu nie polecam. Ceny korzystne, ale lepiej zapłacić kilka złotych więcej gdzieś indziej i dostać sprawdzony towar. Ludziom o słabych nerwach odradzam ze względu na drastycznie niską obsługę klienta. Jeśli potrzebujesz coś kupić na szybko to licz się z tym, że na strzelankę pojedziesz w swoich starych szmatach bo nowe są w innym rozmiarze a ich zwrot rozpatrzą za tydzień i jeszcze dopłacisz za ponowną wysyłkę.

Tak to wygląda z mojej perspektywy długoletniego klienta.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Drugi mój zakup w sklepie i jestem ponownie zadowolony.

W nowy rok zamówiłem i zapłaciłem, 2.01.2014 przed południem status zamówienia zmienił się na wysłany, dzisiaj ( 3.01.2014 ) rano kurier dostarczył mi paczkę.

 

Zamówiłem Patriot Helikona, okulary Revision ( z przyciemnią szybką, a dostałem dodatkowo przezroczystą :D ) i szalokominiarkę.

Jak ponoszę Patriota to coś tam o nim napiszę w odpowiednim temacie.

Ogólnie stan okularów zgodny z opisem, a nawet lepszy, trza było tylko przetrzeć szmatką bo trochę zakurzone. Ogólnie jak za tę cenę za te okulary to świetnie po prostu :D

 

Podsumowując Wielki PLUS dla sklepu za zgodność opisu towaru oraz szybkość realizacji zamówienia.

Pozdrawiam również kuriera UPS!

Z czystym sercem Polecam.

 

Pozdrawiam,

Vender.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Guest rozkmin

Ja, oraz moi koledzy kupiliśmy w tym sklepie brytyjskie Haixy (2 kategoria). Buty kolegów sa dobre, moje miały pęknietą membranę. Obuwie odesłałem do armyworld.pl skad zostały odesłane do producenta. Po niecałym miesiącu otrzymałem nowe buty (2 kategoria).

 

Jak dla mnie 100% POZYTYW dla sklepu.

 

btw. Polecam kontakt telefoniczny ze sklepem. Pani z która w pierwszej kolejności rozmawiałem nie bardzo wiedziała o co chodzi z reklamowaniem towaru 2 kategorii. Ja natomiast nie dałem się 'spławić' kazałem aby przekazała słuchawkę swojemu szefowi, z którym załatwiłem wszytsko tak jak należy.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...