Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

EMKI: ISC, CA, G&P, G&G, TM....


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Obecnie mam G&P jestem z niej bardzo zadowolony obecnie po malym tuningu 415fps goroco polecam zakupilem ja w specshop'pie nawet sami sprzedawcy mowli ze swietny zakup a pod tuning ideolos :D a tuningi sa tanie bo bebechy sa zajebistej jakosci

 

Mam pytanie bo chce jeszcze swiekrzyc do 470 moze troche mniej nie jestem typem tych co szaleja z zasiegiem ale czy te zebatki i wlasnie gearbox wytrzyma ta moc na auto czy zostana mi tylko krotkie serie ????

 

Polecam!!!!

Link to post
Share on other sites

Obecnie mam G&P jestem z niej bardzo zadowolony obecnie po malym tuningu 415fps goroco polecam zakupilem ja w specshop'pie nawet sami sprzedawcy mowli ze swietny zakup a pod tuning ideolos :D a tuningi sa tanie bo bebechy sa zajebistej jakosci

 

Mam pytanie bo chce jeszcze swiekrzyc do 470 moze troche mniej nie jestem typem tych co szaleja z zasiegiem ale czy te zebatki i wlasnie gearbox wytrzyma ta moc na auto czy zostana mi tylko krotkie serie ????

 

Polecam!!!!

Polecam korzystanie z przeglądarki Mozilla, bo twój post nie jest zrozumiały... :mrgreen: :roll:

Link to post
Share on other sites

G&P jest świetnie wykonane na zewnątrz, a w środku oferuje właściwie to samo co CA, tylko jest dwa razy droższe. Lepiej kup CA albo dBoys (najlepiej wymień od razu prowadnice sprężyny, łożyska i ewentualnie głowice tłoka. Będziesz miał emke o znakomitych parametrach i zostaną Ci jeszcze 3 stówy na dodatki).

Link to post
Share on other sites

G&P jest świetnie wykonane na zewnątrz, a w środku oferuje właściwie to samo co CA, tylko jest dwa razy droższe. Lepiej kup CA albo dBoys

Tak tak, oczywiście, a Polonez jest lepszy od Merca bo jak kupisz Poldka zamiast Merca to zostanie ci jeszcze kupę kasy na benzynę :wink:

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Wypowiadasz się oczywiście jako osoba, która wielokrotnie rozbierała gearboxy obydwu marek? A może jako właściciel G&P, który żałośnie przepłacił?

Zauważ, że nie porównywałem G&P do dBoys. Pomiędzy gearboxami CA i G&P są drobne różnice, ale są one minimalne i przy tej różnicy w cenach nie są warte wzmianki. Tym bardziej, że znikają najdalej po pół roku użytkowania.

Edited by Wombat
Link to post
Share on other sites

Wypowiadasz się oczywiście jako osoba, która wielokrotnie rozbierała gearboxy obydwu marek? A może jako właściciel G&P, który żałośnie przepłacił?

Zauważ, że nie porównywałem G&P do dBoys. Pomiędzy gearboxami CA i G&P są drobne różnice, ale są one minimalne i przy tej różnicy w cenach nie są warte wzmianki. Tym bardziej, że znikają najdalej po pół roku użytkowania.

1. Nie rozbierałem, jednak opinie ludzi z forum mi wystarczą, zwłaszcza że są to osoby które są dużo dłużej na forum od Ciebie i założę się że wiele z tych rozbierało dużo więcej gearboxów od Ciebie i to właśnie tym osobom będę ufał. Takie samo zdanie mają serwisanci z renomowanych serwisów. A to że ludzie wsadzają do G&P M120/M130 do stocka i mieli im to po kilkadziesiąt k kulek jest dla mnie wystarczająco przekonujące że G&P jest dużo lepsze od CA. Wsadź M120/M130 do stocka CA, zobaczymy ile pociągnie.

2. Owszem, nie porównywałeś G&P do DBoys, jednak napisałeś że lepiej kupić DBoys zamiast G&P.

3. Co masz na myśli mówiąc że różnice znikają najdalej po pół roku użytkowania?? Zębatki w G&P stają się przez pół roku słabsze o tyle że są równe wytrzymałości CA??

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że nikt z renomowanego serwisu nie powie Ci, że G&P jest średnie w środku, bo zależy im na sprzedaży tych replik. Z kolei ja rozbierałem szereg gearboxów obydwu marek, rozmawiałem o tym z ludźmi, którzy mają na koncie więcej serwisowanych replik niż w Twojej wiosce razem wziętych i bazując na własnym doświadczeniu wyrobiliśmy sobie o tym taką a nie inną opinię. Jeśli przymierzałbym się do kupna repliki, to rozważałbym CA i zmodyfikowany dBoys. G&P po prostu nie byłoby w tym równaniu.

1. Nie rozbierałem

Dalej nie siliłem się na czytanie. ******* znawca się znalazł... :poddanie:

Edited by Wombat
Link to post
Share on other sites

Wombat , powiedz, jak kształtuje się różnica w jakości gearboxa po między G&P a ICS? Zamierzam zakupić M16A3 (jednej z tych firm), z jednej strony kusi 142$mniej na korzyść G&P (Przez WGC), a z drugiej bezawaryjność ICS, właśnie się zastanawiam, co lepiej na stocku wytrzyma M120? W G&P ponoć zębatki się kruszą... ale trudno przełknąć te $$$...

Proszę o wyrażenie opinii i pozdr.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...