Ucho Posted January 25, 2008 Author Report Share Posted January 25, 2008 Napisz ktoś jeszze, coś o Emkach????????? Link to post Share on other sites
Mikos_92 Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Obecnie mam G&P jestem z niej bardzo zadowolony obecnie po malym tuningu 415fps goroco polecam zakupilem ja w specshop'pie nawet sami sprzedawcy mowli ze swietny zakup a pod tuning ideolos :D a tuningi sa tanie bo bebechy sa zajebistej jakosci Mam pytanie bo chce jeszcze swiekrzyc do 470 moze troche mniej nie jestem typem tych co szaleja z zasiegiem ale czy te zebatki i wlasnie gearbox wytrzyma ta moc na auto czy zostana mi tylko krotkie serie ???? Polecam!!!! Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Obecnie mam G&P jestem z niej bardzo zadowolony obecnie po malym tuningu 415fps goroco polecam zakupilem ja w specshop'pie nawet sami sprzedawcy mowli ze swietny zakup a pod tuning ideolos :D a tuningi sa tanie bo bebechy sa zajebistej jakosci Mam pytanie bo chce jeszcze swiekrzyc do 470 moze troche mniej nie jestem typem tych co szaleja z zasiegiem ale czy te zebatki i wlasnie gearbox wytrzyma ta moc na auto czy zostana mi tylko krotkie serie ???? Polecam!!!! Polecam korzystanie z przeglądarki Mozilla, bo twój post nie jest zrozumiały... :mrgreen: :roll: Link to post Share on other sites
eston Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Miałem emkę CA, strzelałem z ICS'a i TM'a. Ostatecznie wybrałem G&P. Więcej informacji na tej stronce: http://www.asg.tbg.net.pl/uzbrojenie.html Tam są trzy opisy moich emek: CA rifle stock, CA rifle 415fps i carabine G&P Link to post Share on other sites
Ucho Posted February 17, 2008 Author Report Share Posted February 17, 2008 NO rozkręćcie jakoś ten temat, to porównania możecie także dodawać Emki: WGc custom, guarder(jest na asgshop). Link to post Share on other sites
punix Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 WGC to praktycznie to samo, co G&P. Link to post Share on other sites
madjong Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 Masz flote - bierz Systemę, masz mniej - G&P lub ICS, nie masz floty? zbieraj flote. Tyle w temacie. Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 G&P jest świetnie wykonane na zewnątrz, a w środku oferuje właściwie to samo co CA, tylko jest dwa razy droższe. Lepiej kup CA albo dBoys (najlepiej wymień od razu prowadnice sprężyny, łożyska i ewentualnie głowice tłoka. Będziesz miał emke o znakomitych parametrach i zostaną Ci jeszcze 3 stówy na dodatki). Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 (edited) G&P jest świetnie wykonane na zewnątrz, a w środku oferuje właściwie to samo co CA, tylko jest dwa razy droższe. Lepiej kup CA albo dBoys Tak tak, oczywiście, a Polonez jest lepszy od Merca bo jak kupisz Poldka zamiast Merca to zostanie ci jeszcze kupę kasy na benzynę :wink: Edited February 18, 2008 by MAJOR762 Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 18, 2008 Report Share Posted February 18, 2008 (edited) Wypowiadasz się oczywiście jako osoba, która wielokrotnie rozbierała gearboxy obydwu marek? A może jako właściciel G&P, który żałośnie przepłacił? Zauważ, że nie porównywałem G&P do dBoys. Pomiędzy gearboxami CA i G&P są drobne różnice, ale są one minimalne i przy tej różnicy w cenach nie są warte wzmianki. Tym bardziej, że znikają najdalej po pół roku użytkowania. Edited February 18, 2008 by Wombat Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 (edited) Wypowiadasz się oczywiście jako osoba, która wielokrotnie rozbierała gearboxy obydwu marek? A może jako właściciel G&P, który żałośnie przepłacił? Zauważ, że nie porównywałem G&P do dBoys. Pomiędzy gearboxami CA i G&P są drobne różnice, ale są one minimalne i przy tej różnicy w cenach nie są warte wzmianki. Tym bardziej, że znikają najdalej po pół roku użytkowania. 1. Nie rozbierałem, jednak opinie ludzi z forum mi wystarczą, zwłaszcza że są to osoby które są dużo dłużej na forum od Ciebie i założę się że wiele z tych rozbierało dużo więcej gearboxów od Ciebie i to właśnie tym osobom będę ufał. Takie samo zdanie mają serwisanci z renomowanych serwisów. A to że ludzie wsadzają do G&P M120/M130 do stocka i mieli im to po kilkadziesiąt k kulek jest dla mnie wystarczająco przekonujące że G&P jest dużo lepsze od CA. Wsadź M120/M130 do stocka CA, zobaczymy ile pociągnie. 2. Owszem, nie porównywałeś G&P do DBoys, jednak napisałeś że lepiej kupić DBoys zamiast G&P. 3. Co masz na myśli mówiąc że różnice znikają najdalej po pół roku użytkowania?? Zębatki w G&P stają się przez pół roku słabsze o tyle że są równe wytrzymałości CA?? Edited February 19, 2008 by MAJOR762 Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 (edited) Oczywiście, że nikt z renomowanego serwisu nie powie Ci, że G&P jest średnie w środku, bo zależy im na sprzedaży tych replik. Z kolei ja rozbierałem szereg gearboxów obydwu marek, rozmawiałem o tym z ludźmi, którzy mają na koncie więcej serwisowanych replik niż w Twojej wiosce razem wziętych i bazując na własnym doświadczeniu wyrobiliśmy sobie o tym taką a nie inną opinię. Jeśli przymierzałbym się do kupna repliki, to rozważałbym CA i zmodyfikowany dBoys. G&P po prostu nie byłoby w tym równaniu. 1. Nie rozbierałem Dalej nie siliłem się na czytanie. ******* znawca się znalazł... :poddanie: Edited February 19, 2008 by Wombat Link to post Share on other sites
Qbakam Posted February 20, 2008 Report Share Posted February 20, 2008 Wombat , powiedz, jak kształtuje się różnica w jakości gearboxa po między G&P a ICS? Zamierzam zakupić M16A3 (jednej z tych firm), z jednej strony kusi 142$mniej na korzyść G&P (Przez WGC), a z drugiej bezawaryjność ICS, właśnie się zastanawiam, co lepiej na stocku wytrzyma M120? W G&P ponoć zębatki się kruszą... ale trudno przełknąć te $$$... Proszę o wyrażenie opinii i pozdr. Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Wombat ---> kultura twojej wypowiedzi utwierdza mnie tylko w przekonaniu że nie warto z tobą dyskutować. Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Nie tyle brak mojej kultury jest tu problemem, ale brak Twoich argumentów. Qbakam- poszło na PW. Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Argumenty Ci napisałem w poprzednim poście ale nie raczyłeś, jak sam napisałeś, przeczytać. A skoro dla Ciebie problemem nie jest tutaj brak twojej kultury to tym bardziej nie mam ochoty z Tobą dyskutować. Koniec dyskusji, koniec OT. Link to post Share on other sites
Ucho Posted February 21, 2008 Author Report Share Posted February 21, 2008 Wombat wyslij mi też to na Pw, jestem ciekawy bardzo. Panowie prestańcie się kłucić w moim pieknym tamacie, bo narazie dowiedziałem się że macie jakiś konflikt osobisty... Nie tutaj, ładnie prosze. Link to post Share on other sites
danielosik Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Jeżeli chodzi o geargox to moim zdaniem przy tuningu do m120 chodzi jedynie o szkielet i zębatki. Bo reszte bebechów i tak powinno sie zmienic. Ja np mam 15a4 z ca sprzężyne m120 a reszta z DF i mam 430fpsów Link to post Share on other sites
Ucho Posted March 3, 2008 Author Report Share Posted March 3, 2008 :/ Przy G&P chcesz reszte zmieniać?? Na m120? Aha, ^_^, już nikt nic nie doda? Nikt nie zrobi porówania jak w moim pierwszy poście? Link to post Share on other sites
CyberKozA Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Zrobił się bajzel więc zamykam. Wyczyszczę i otworzę. Link to post Share on other sites
Recommended Posts