Moskito Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 ok. czaje. ale mam problem tam gdzie chce dokręcić, to chyba piny są zjechane, bo nie mogę imbusa dopasować, a w pozostałych pasuje... tak wygląda, że one pękły... Jeden udało mi się wyciągnąć. to wygląda jak pin. kawałek rurki naciętej wzdłuż. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 To masz jakąś bardzo dziwną lufę. ;) Nawet nie mam pomysłu jak pin miałby trzymać Ci te dwa kawałki lufy. Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Porobię jutro fotki. Może ja źle coś patrze i źle coś robię. dodam, że lufa jest luźna przy łączeniu lufy z body, przy delta ringu. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 @Hannon - Moskito nie chodzi o imbusy regulujące długość lufy a o kołki, które łączą ją z elementem, który wchodzi w body. Moskito - wszystkie 4 kołki powinny trzymać lufę sztywno wraz z tym elementem. Jeśli tak nie jest, to sprawdź te kołki - może są zgniecione i mają luz. Ewentualnie wymień je na inne. Sprawdź też, czy delta ring jest odpowiednio mocno dokręcony. Możesz też w ostateczności wymienić lufę na jednolitą. Będziesz musiał się jednak liczyć z koniecznością delikatnego jej przeszlifowania/podtoczenia oraz wymiany okładzin chwytu przedniego. Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted October 6, 2014 Report Share Posted October 6, 2014 (edited) dokładnie o to mi chodzi co opisałeś. A skąd takie kołki wezmę, bo np jednego brakuje. Albo czym mogę je zamienić? Jakieś pomysły? Edited October 11, 2014 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 http://wojskowe.eu/pl/p/Metalowa-Komora-Do-M4-ICS/2274 Jak tylko będą dostępne, biorę na testy. Wygląda na to, że rozwiązane zostały bolączki osób, które zabijają plastikowe komory. Ktoś ma jakieś info odnośnie oficjalnych danych? :) Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Pisałem do sklepu kiedy dostawą, pisali że.w.przyszłym tygodniu, także jak tylko będzie, kupuję i adam relację. Już ostrzę na nią zęby... Moznaby powiedzieć że będzie to teraz ics nie do zajechania. Quote Link to post Share on other sites
Okruch Posted November 19, 2014 Report Share Posted November 19, 2014 Po tylu latach ICS zrobił metalowe komory? Koniec z mękami z Madbullem? Nie wierzę... Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Uwaga, mblock airsoftpro V2(więc również inne) NIE pasuje do replik ICS, nawet z komorą King Armsa, wina górnego korpusu. Piszę dla potomnych, gdyby ktoś również wpadł na ten szalony pomysł upchnięcia tego ustrojstwa w eMce ICSa :D Wysłane z mojego LG-D802 Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Czy aby wstawić metalową szynę ris trzeba przerabiać delta, nie trzeba, a może muszę kupić inny? Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Przegwintowac i wymienić delta ring albo kupić ris od icsa Wysłane z mojego LG-D802 Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Czy aby wstawić metalową szynę ris trzeba przerabiać delta, nie trzeba, a może muszę kupić inny? Wybij piny muszki, przesuń muszkę, wyreguluj lufę zewnętrzną na długość (jeśli masz dwuczęściową), zamontuj RISy, dokręć lufę, dosuń muszkę i wbij piny. W niektórych partiach ICSa delta ringi były ok, i dało się wstawić normalne RISy. Zanim kupisz to pożycz od znajomych, i po przymierzaj, jeśli masz regulowaną lufę. Nie wiem, co koledzy chcą gwintować, bo połowa delta ringów wchodzi normalnie. I tutaj też, najpierw pożycz i przymierz. U mnie siedzą od CA i jest idealny, pasują Boyi też. Co do reszty - nie pamiętam które jeszcze sprawdzałem, także tutaj musisz inne firmy ewentualnie sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Po co muszkę wybijać? Na lufie są nacięcia tak, że tylko w jednym miejscu można ją zamontować. Sama regulacja lufy dwuczęściowej załatwi sprawę - bez ścigania muszki. Wysłane z mojego LG-D802 Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Tyle że planowałem wstawić chwyt dłuższy niż ten co mam w M4, więc i tak będę musiał wybić muszkę. Myślę nad tym http://gunfire.pl/product-pol-1152195564-Zestaw-szyn-montazowych-22mm.html Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Jak chcesz to zamontować? nie wygląda mi to na free float, więc trzeba oprzeć z przodu na muszce. A lufa reguluje się o kilka centymetrów tylko Wysłane z mojego LG-D802 Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 No niby nie, ale zastanawia mnie coś jak delta na ostatnim zdjęciu, może to jest do oparcia z przodu. a jak nie to wkręcę 4 śruby by ustabilizować. Najwyżej coś na CNC się zrobi. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 Po co muszkę wybijać? Na lufie są nacięcia tak, że tylko w jednym miejscu można ją zamontować. Sama regulacja lufy dwuczęściowej załatwi sprawę - bez ścigania muszki. Wysłane z mojego LG-D802 Zrób jak napisałem, a skumasz o co chodzi. Łatwiej porządnie docisnąć front. Pytanie ode mnie, za sto milionów - dwa ICSy, sprężyny 120, zębatki stock, silniki P&J z niebieską dupką albo 120 G&P - i tu zaczyna się problem, bo jest tak kurewski rof, że wygląda na to, że cofa silnik/zębatki? Jakiś pomysł? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 Chciałbym uważać się za osobę która wie jak funkcjonuje gear box, ale określenia "cofa silnik/zębatki" nie rozumiem. Problem z anty rewersalem? Można by prosić o dokładniejsze przedstawienie problemu? Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 29, 2014 Report Share Posted November 29, 2014 Pytanie ode mnie, za sto milionów - dwa ICSy, sprężyny 120, zębatki stock, silniki P&J z niebieską dupką albo 120 G&P - i tu zaczyna się problem, bo jest tak kurewski rof, że wygląda na to, że cofa silnik/zębatki? Jakiś pomysł? Możesz zdefiniować "kurewski rof"? Bo mam taką konfigurację (spring m120, silnik m120 G&P, stockowe zębatki, mosfet + pakiet li-po 7,4) i mam rof, którego nie nazwałbym kurewskim, a raczej przeciętnym. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Mea culpa, po puszczeniu spustu są jeszcze 1-2 strzały, na silniku od P&J, jest dźwięk jakby silnik nie hamował do końca. Na tym od G&P jest ok. Teraz pytanie, czy mosfet z AB rozwiąże problem na silniku P&J? Dodam jeszcze, że lipo 11,1 1000mah. I baterii nie mogę zmienić, za to kupno np. mosfetu jak najbardziej. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Niby zwykły overspin, ale na M120 z 11,1 nie powinno go być. Przydało by się sprawdzić czy to samo się dzieje na 7,4. A może to ubite M120 i silnik od PJ jest mocniejszy od tego od GP, wtedy mosfet z AB pomoże chyba że to jednak problem z silnikiem PJ. Ciężka sprawa wymaga testów, na początek zamienił bym repliki silnikami i zobaczył co się dzieje. I jak repliki działają na 7,4. To dwie identyczne repliki? Czy różnią się czym jeszcze może okablowaniem? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 (edited) Silnik ma w sobie trochę ,,energii,, i dla tego jeszcze kręci. Kup Mosfet z ab, i problem zniknie A zębatki mogą się cofać gdy : brak antyreversala, lub brak na nim spreżynki, lub gdy się zaklinuje(u mnie sie raz zaklinowal) Ps posiadam merfa 3.2 od gate i jest miodzio, rof sie zwiększył i ładniejszy dźwięk pracy silnika. Edited December 18, 2014 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 Zepsułem tryb Safe. Nie wiem, jak, próbowałem z kilkoma stycznikami z kostki stykowej, z kilkoma płytkami selektora i pupa. Ktoś ma pomysł? Płytkę selektora podklejałem, żeby była szersza i mocniej naciskała na ten plastikowy element blokujący spust ale po wsadzeniu w body nie działa dalej. Jak wyjmę i ręcznie przesunę tak jak być powinno to jest ok. Ktoś ma pomysł? Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted December 22, 2014 Report Share Posted December 22, 2014 Nie pamiętam jak było w ICS bo już go nie mam ale selektor ognia te kółko co wchodzi w płytkę selektora ognia. One jak jest plastikowe mogło się wrobić i po prostu kręcisz selektorem a płytka ledwo co drgnie albo ustawia się w złej pozycji. Musisz je przytrzymać i kręcić selektorem i zobaczysz czy masz luzy. Jak masz luzy to do wymiany :) Quote Link to post Share on other sites
roni17 Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 czy sprawdzał ktoś tą metalową komorę z wojskowe.eu ? i jak rozumiem dysza 21.2 retro arms (guru?)to jest ta która jest poszukiwana przez miliony posiadaczy isca :icon_question: ? :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.