Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Hannon - Moskito nie chodzi o imbusy regulujące długość lufy a o kołki, które łączą ją z elementem, który wchodzi w body.

Moskito - wszystkie 4 kołki powinny trzymać lufę sztywno wraz z tym elementem. Jeśli tak nie jest, to sprawdź te kołki - może są zgniecione i mają luz. Ewentualnie wymień je na inne. Sprawdź też, czy delta ring jest odpowiednio mocno dokręcony. Możesz też w ostateczności wymienić lufę na jednolitą. Będziesz musiał się jednak liczyć z koniecznością delikatnego jej przeszlifowania/podtoczenia oraz wymiany okładzin chwytu przedniego.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Czy aby wstawić metalową szynę ris trzeba przerabiać delta, nie trzeba, a może muszę kupić inny?

 

Wybij piny muszki, przesuń muszkę, wyreguluj lufę zewnętrzną na długość (jeśli masz dwuczęściową), zamontuj RISy, dokręć lufę, dosuń muszkę i wbij piny. W niektórych partiach ICSa delta ringi były ok, i dało się wstawić normalne RISy. Zanim kupisz to pożycz od znajomych, i po przymierzaj, jeśli masz regulowaną lufę.

 

Nie wiem, co koledzy chcą gwintować, bo połowa delta ringów wchodzi normalnie. I tutaj też, najpierw pożycz i przymierz. U mnie siedzą od CA i jest idealny, pasują Boyi też. Co do reszty - nie pamiętam które jeszcze sprawdzałem, także tutaj musisz inne firmy ewentualnie sprawdzić.

Link to post
Share on other sites

Po co muszkę wybijać? Na lufie są nacięcia tak, że tylko w jednym miejscu można ją zamontować. Sama regulacja lufy dwuczęściowej załatwi sprawę - bez ścigania muszki.

 

Wysłane z mojego LG-D802

 

Zrób jak napisałem, a skumasz o co chodzi. Łatwiej porządnie docisnąć front.

 

Pytanie ode mnie, za sto milionów - dwa ICSy, sprężyny 120, zębatki stock, silniki P&J z niebieską dupką albo 120 G&P - i tu zaczyna się problem, bo jest tak kurewski rof, że wygląda na to, że cofa silnik/zębatki? Jakiś pomysł?

Link to post
Share on other sites

Pytanie ode mnie, za sto milionów - dwa ICSy, sprężyny 120, zębatki stock, silniki P&J z niebieską dupką albo 120 G&P - i tu zaczyna się problem, bo jest tak kurewski rof, że wygląda na to, że cofa silnik/zębatki? Jakiś pomysł?

Możesz zdefiniować "kurewski rof"? Bo mam taką konfigurację (spring m120, silnik m120 G&P, stockowe zębatki, mosfet + pakiet li-po 7,4) i mam rof, którego nie nazwałbym kurewskim, a raczej przeciętnym.

Link to post
Share on other sites

Mea culpa, po puszczeniu spustu są jeszcze 1-2 strzały, na silniku od P&J, jest dźwięk jakby silnik nie hamował do końca. Na tym od G&P jest ok. Teraz pytanie, czy mosfet z AB rozwiąże problem na silniku P&J?

 

Dodam jeszcze, że lipo 11,1 1000mah. I baterii nie mogę zmienić, za to kupno np. mosfetu jak najbardziej.

Link to post
Share on other sites

Niby zwykły overspin, ale na M120 z 11,1 nie powinno go być. Przydało by się sprawdzić czy to samo się dzieje na 7,4.

A może to ubite M120 i silnik od PJ jest mocniejszy od tego od GP, wtedy mosfet z AB pomoże chyba że to jednak problem z silnikiem PJ.

Ciężka sprawa wymaga testów, na początek zamienił bym repliki silnikami i zobaczył co się dzieje. I jak repliki działają na 7,4.

To dwie identyczne repliki? Czy różnią się czym jeszcze może okablowaniem?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Silnik ma w sobie trochę ,,energii,, i dla tego jeszcze kręci. Kup Mosfet z ab, i problem zniknie

A zębatki mogą się cofać gdy : brak antyreversala, lub brak na nim spreżynki, lub gdy się zaklinuje(u mnie sie raz zaklinowal)

Ps posiadam merfa 3.2 od gate i jest miodzio, rof sie zwiększył i ładniejszy dźwięk pracy silnika.

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites

Zepsułem tryb Safe. Nie wiem, jak, próbowałem z kilkoma stycznikami z kostki stykowej, z kilkoma płytkami selektora i pupa. Ktoś ma pomysł? Płytkę selektora podklejałem, żeby była szersza i mocniej naciskała na ten plastikowy element blokujący spust ale po wsadzeniu w body nie działa dalej. Jak wyjmę i ręcznie przesunę tak jak być powinno to jest ok. Ktoś ma pomysł?

Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam jak było w ICS bo już go nie mam ale selektor ognia te kółko co wchodzi w płytkę selektora ognia. One jak jest plastikowe mogło się wrobić i po prostu kręcisz selektorem a płytka ledwo co drgnie albo ustawia się w złej pozycji. Musisz je przytrzymać i kręcić selektorem i zobaczysz czy masz luzy. Jak masz luzy to do wymiany :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...