AirBorne Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Panowie czy praktycznie stockowy ICS (nowy model z 2015) pociągnie M130/140? Chodzi mi bardziej o zębatki i sam szkielet GB. Bo o wymiane prowadnicy, tłoka itp to pewnie rzecz jasna. Silnik to ICS Turbo 3000. M130 powinno wytrzymać. Quote Link to post Share on other sites
roni17 Posted July 18, 2015 Report Share Posted July 18, 2015 (edited) elo elo, to znowu ja, pytanko mam... moje m4 troche mi kaprysi a górna połówka jest złożona na cylindrach shs, metalowej doszczelnionej dyszy, metal prowadnica,... zasięg i skupienie bez szału... myślicie że zespół komory i lufy ? bo przy hop up na "zero" i tak widać troche grzybek... -btw zelona guma jakoś nie bardzo robi szał u mnie... ma ktoś metal. komore i czy jest znacząca różnica ? Edited July 18, 2015 by roni17 Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 Metal komoda siedzi ,, jak wryta,, noi to metal - nie pęknie u mnie poszły 2 plastikowe juz teraz mam metal ... nie mam porównania czy lepsza ale warto. jaka dl luty i jaki cylinder (typ) to pierwsze přímo drugie přímo to lufa może być kiepska kub zasyfiona , zle dobrane kulki(firma,waga) ... Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 M130 powinno wytrzymać. Jeśli masz pomarańczowy tłok z połową stalowej listwy - to możesz nawet 140 pakować. Osobiście mam taki właśnie konfig - i działą jak ta lala. Same zębatki i gb w moich poprzednich ics'ach śmigał nawet na 150 - i zero strat. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 Ale m 150 guarder cY cos innego ??? Ja latam na sp 130 właśnie od guardera rof ok 25 rps na lipo 11.1 i pińcet fps i zebatki ani znaků zużycia to samo gb. Quote Link to post Share on other sites
roni17 Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 (edited) lufa madbull 455mm, komora plastik, guma czarna systema, dysza podwójnie doszczelniona metalowa od wojskowe.eu druga kombinacja to 363mm stock i gumka zielona g&g cylinder typ 0 stock, kulki roketsy 0.25 czasem strzela dobrze (np 10 strzałów) a czasem to "chyba dalej bym rzucił... " Wydaje sie że problem powinien tkwić w "nieszczelności układu" górnej połówki gb ale tam jest "strzykawa" .... ciężki żywot z tymi icsami wam powiem ;p Edited July 24, 2015 by roni17 Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Zobacz czy popychacza dyszy chodzi jak powinien , tzn jak masz zdjęty gorny gb to v popycha palcem dysze - ma luzno chodzić , śluz gorny gb do gornego body , a przedtem komorę hu z lufą, wbić pin mocujący i wtedy palcem poruszaj za Popychacza ( ten dryndne lek co lapie go zebatką tlokowa) jesli chodzi z oponami to jest coś nie osiowe i to może wpływać na fps... bo dysza nie chodzi płynnie. Quote Link to post Share on other sites
szuli Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Czesc wszystkim. Jakich dyszy uzywacie? Uklad szczelny czesci gb markowe(wszelkie testy wskazuja ze trzyma cisnienie, cylinder do lufy dobrany odpowiedni), dysza sie porusza, komora hu scisle do gb przylega, brak na niej pekniec a fpsow mniejniz w stocku mimo sprezyny m120. Co innego niz dysza moze byc powodem? Dzieki za pomoc. Ps sorry za brak polskich znakow. Quote Link to post Share on other sites
roni17 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Pieta888 troche kumam baze jeśli chodzi o części więc mozesz pisać normalnie ;p a co do dosyłacza i dyszy to myśle że chodzą ok ... dosyłacz stock jakby coś.... dziś robiłem testy na 3 róznych dyszach - od wojskowe.eu podwójnie doszczelniona - problem występuje taki jak występował ... czyli raz strzela przyzwoicie a raz to pożal sie Boze... - stock ics- no więc tutaj mimo części doszczelnionych szału nie ma .... - dysza protecha- padaka totalna- 10m zasięgu a potem zero podawania kulasów dodam że na pierwszych dwóch opcjach "strzykawka jest" na trzeciej nie próbowałem, ewentualnie jakbym jeszcze dosyłacz chciał wymienić to jest od standardowy jak od innych ? Dodaj jeszcze że jestem w posiadaniu drugiej górnej połówki gdzie jest ta sama dysza od wojskowe.eu, tak samo tłok z metal szczeką, i jakieś tam głowice i generuje to 413 stabilne.... różnia sie tylko własnie dosyłaczem bo ja mam stock a w tym drugim gb jest to p&j czy coś tego typu .... Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Czytajcie temat a się przekonacie. Co do dysz pro techa na X kupionych dwie działają ok w moim przypadku. Idąc dalej komora w ICS jest węższa niż w normalnych replikach. Tudzież zasięg 10m spowodowany może być tym że dysza nie wchodzi do komory do końca. Dwa jeśli wymieniałeś popychacz trzeba go lekko przerobić. Najlepsza dysza zwykłą jaka chyba jest pod ICS to dysza od G&P jest bardzo wąska, metalowa i dobrze się uszczelnia. G&P vs stock 50fps. Podawało idealnie i leciało cudnie. Quote Link to post Share on other sites
roni17 Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Czytajcie temat a się przekonacie. Co do dysz pro techa na X kupionych dwie działają ok w moim przypadku. Idąc dalej komora w ICS jest węższa niż w normalnych replikach. wiem czytałem ;p ale skoro miałem to sobie spróbowałem ;p Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Ponownie przybywam tutaj prośbą o pomoc, gdyż moja Mka nie dość że zaczyna mnie irytować to jeszcze się psuje, ale do rzeczy. Po raz kolejny jest to problem z zębatkami, tylko tym razem mimo dokręcania/odkręcania silnika nie działa to i piszczą jak zwariowane. Dodam że wcześniej, gdy strzelała, to zębatki strasznie piszczały nawet na otwartej replice, lecz mimo tego, strzelało bardzo dobrze. Tylko teraz postanowiła się fochnąć na mnie i piszczeć :( Wszystkie zębatki przejrzałem i są w dobrym stanie, nic się na nich nie zmieniło od dłuższego czasu. Co na to zaradzić ? Jest na te zębatki jakiś konkretny sposób ? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 (edited) Jest. Wyrzucasz w zębatki tłokową i środkową ,zostawiasz Lewą połówkę gb zębatkę silnikową silnik i chwyt. Lewą połówkę GB przykrecasz do chwytu pistoletowego , wkładasz w łożysko zębatkę silnikową , potem wkładasz silnik do chwytu i przykrecasz stopkę. Następnie regulujesz silnik tzn. Aby zębatka osi silnika nachodzila całą powierzchnią zębów na zębatkę silnikową, i jednocześnie zębatka osi silnika ma być jak najbliżej zewnętrznej krawędzi zębatki silnikowej. Gdy to masz za sobą , zapodaj z podkładki jednocześnie sprawdzając luz zebatki silnikowej gora - dół gdy luz jest minimalny (wlasciwie lepiej zostawic ciut wiekszy ) skladasz obie polowki gb i robisz test - podpinasz silnk i jazda. Jesli chalasuje dajesz podkladke i tak do skutku az bedzie tylko dzwiek silnika. REGOLACJI SILNIKA W TYM MOMENCIE NIE RUSZASZ GDYZ JEST USTAWIONA OPTYMALNIE !!! Tzn delikatnie prawo lub lewo można obrócić o obrót.... dużo ludzi robi tak ze dodaje podkładki lub ujmuje i lipa gdyż nie wiadomo cy zębatka osi silnika jest wręcz wciskana w zebatke silnikową ljb ledwo chwyci... i wychodzą cyrki bo nie da sie wyregolowac. Dla tego Ja na początku reguluję silnik, a potem daje podkładki. Edit. Ja sie produkuje o podkladkowaniu a nie zapytalem , od kiedy tak jest , cos grzebales w dolnym gb , nagle to sie stalo?? Moze podczas rozkrecania dolnego gb wyleciala podkladka z zebatki sklnikowej?? Zębatki czyste i nasmarowane?? Jak tam zębatka osi silnika??? Edited August 10, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Jak większość mam problem z dyszą w mojej m4 ICS'a. Stokowa- słobo uszczelnia, Retro arms - porażka, (dwie sztuki już leżą w szufladzie). Pytanie zasadnicze - gdzie można nabyć dysze G&P, o której wielu pisze same pozytywy ? sprawdziłem "najpopularniejsze" sklepy - brak. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 A nie lepiej dysze zwęzić? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 (edited) Panie. Dysza jest ok tylko wystarczy oring zeszlifowac od zewnątrz aby dysza lekko chodziła. Bynajmniej u mnie tak było na 2 sztukach... gł. Cylindra to shs płaski. Edited August 11, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Pietia888 grzebałem w dolnym gearboxie i mi powypadały podkładki, to po tym zamówiłem nowe i wypodkładkowałem i wydaje mi się że w miarę dobrze, bo jak wcześniej był hałas tak po podkładkowaniu był taki sam. Mimo wszystko replika strzelała do tej pory bez żadnego problemu na M125 SHSa. Stało się to nagle i nie pomagało dokręcanie silnika. Spróbuje coś twoim sposobem zadziałać i potem napiszę czy pomogło. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 (edited) Grunt to DOBRZE spodkladkowac zębatkę silnikową , bo to ona wydaje najwięcej chalasu razem z zębatką osi silnika. jak jest ok , to 2 następne na logikę się robi - tzn aby nie ocierały o siebie i nie były za luźno/ciasno. Edited August 11, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Pietia888 zrobiłem jak mówiłeś, nie jest ani za ciasno, ani za luźno, zębatka silnikowa praktycznie nie brzęczy, słychać tylko dźwięk silnika, mimo wszystko, nadal piszczy i nie strzela. Ja już nie wiem co robić w takim razie. Wolałbym żeby już brzęczało i strzelało, jeszcze z tym powalczę i dam znać co i jak. Mimo wszystko, dzięki za pomoc, może twój tekst naprowadzi mnie na coś co pozwoli mi usunąć tę usterkę. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 (edited) AA jak tam AOE ?? Tzn jak się zazębia tłok z zebatką tlokową?? Tzn emkę łamiesz na pół wyciągasz i rozkládá s z górny GB. .cały zespół cylindra wkładasz do jednej z połówek gb razem z tlokiem , wbijasz tylni pin, wyjmujesz silnikz chwytu i krecisz zebatkami i patrzysz jak jest. Pierwszy ząb na zebatce tlokowej ma sie stykac z zebem na tloku na godzinie 12 jak na 14 lub 15 to jest źle... ale to raczej nie tu szukać... Przypadkiem tłok Ci się nie rozczapiżyl..? Tzn jak metalowa szczęka na tłoku to mógł tłok puścić od strony prowadnicy stringi w miejscu gdzie wsowa się zęby i podczas strzału zebatki się kręcą tłok stoi w miejscu a listwa na tłoku się wysowa. .. A zębatka na osi silnika jaki typ mocowania??? Nie obraca się czasem swobodnie na ośce? Nie wiem co to Z ,,piszczenie,,, Jak byś nagrał filmik i wrzucił na jutuba. ... Edit: Panie majster(oczywiście bez obrazy) Coś mi się wydaje że masz za mało podkładek nad zebatką silnikową i silnik się kręci ale zębatka na nim má za duży luz z zebatką silnikową i pod wpływem opory (praca gb) mamy co mamy... na złamane emoce zebatki pracują ok. Lecz pod obciążeniem juz nie.... spróbuj podrzucić cos i jednocześnie puścić silnik trochę. lecz najpierw po sprawdzaj to co wyżej. sorry za literówki. Telefon. Edited August 12, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 (edited) Wymajstrowałem i się udało. Aby strzelała i jak dla mnie, w porównaniu do kiedyś, był cichy dźwięk, należało przełożyć jedną podkładkę z zębatki silnikowej na drugą stronę. Po tym zabiegu, replika zaczęła strzelać aż miło, a mi się pojawił banan na twarzy :icon_biggrin: Tutaj filmik ze strzelania: http://1drv.ms/1J4KaY5 (chmura Microsoftu) i jak na moje ucho strzela całkiem dobrze( tak mi się wydaję). Bardzo dziękuje za pomoc i za poświęcony czas! Pozdrawiam serdecznie edit: I takie szybciutkie pytanko, muszka jest na stałe przytwierdzona do lufy, czy da się ją odczepić i przemieścić ? Edited August 14, 2015 by Craxowich Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 edit: I takie szybciutkie pytanko, muszka jest na stałe przytwierdzona do lufy, czy da się ją odczepić i przemieścić ? Muszka jest zakołkowana na lufie tak jak w każdym innym AEGu. Zdjąć ją się da, ale przemieścić nie, ze względu na wycięcia na kołki. Quote Link to post Share on other sites
Styp Posted August 20, 2015 Report Share Posted August 20, 2015 Czy jakaś seria emek miała w stocku montowaną fabrycznie aluminiową lufę wewnętrzną :icon_question: Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted August 24, 2015 Report Share Posted August 24, 2015 (edited) Zakupiłem metalową komorę hop up i chciałbym reanimować moją emke :icon_smile: Ale po założeniu komora ma wyraźne luzy (przód - tył) i magazynki nie wchodzą. Domyślam się, że oring załatwił by sprawę. Chciałbym się dowiedzieć, czego dokładnie użyć. Spodziewałem się, że jak to oryginalna komora ICSa to będzie pasować z pudełka :icon_biggrin: Edited August 24, 2015 by robertas3 Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 (edited) U mnie - lufa zewnętrzna jednoczęściowa od CA chyba i siedzi jak wytra bez zadnego oringa , ani sprężyny nie nasadzalem na lufę preckę. . U Ciebie lata , to po prostu kup kilka rodzajów oringow i musi być na sztywno... W nowej komorze jest na tyle fajnie , że pomimo dużego dociśnięcia komory do przodu poprzez gb -swobodnie da się kręcić regulacją- czego nie mogłem powiedzieć o stockowej komorze. co do magow- dociśnij komore górnym gb i będzie ok. Edited August 25, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.