Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

nie ma już czegoś takiego jak dwie wersje ICS'a, obydwa sklepy sprzedają nowa wersje z silnikiem ICS Turbo 3000.. Nie wiem jak w starych wersjach sprzedawanych chyba bardzo dawno temu, ale w nowych generacjach prowadnica jest kiepska... Mi padła na stockowej sprężynie, zresztą tak samo jak tłok. Te dwie rzeczy to słaba część dwudzielnego GB.

Edited by jazzriba
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie ma już czegoś takiego jak dwie wersje ICS'a, obydwa sklepy sprzedają nowa wersje z silnikiem ICS Turbo 3000.. Nie wiem jak w starych wersjach sprzedawanych chyba bardzo dawno temu, ale w nowych generacjach prowadnica jest kiepska... Mi padła na stockowej sprężynie, zresztą tak samo jak tłok. Te dwie rzeczy to słaba część dwudzielnego GB.

Sorry kolego ale ja w wersji ze zbrojowni mam silnik Infinite na 100% bo wyciągałem.

Link to post
Share on other sites

Sorry kolego ale ja w wersji ze zbrojowni mam silnik Infinite na 100% bo wyciągałem.

 

 

Sorry kolego,ale mam tą replikę ze zbrojowni i JEST TAM NA PEWNO silnik T3000, no chyba że jest to silnik infinite z innymi nalepkami po bokach.

Link to post
Share on other sites

Sorry kolego ale ja w wersji ze zbrojowni mam silnik Infinite na 100% bo wyciągałem.

M4a1 Universal:

Dane techniczne:

Prędkość wylotowa kulki: ok. 330 fps (100 m/s), mierzone za pomocą chronografu Guardera SPEEDER 2000 na kulkach 0.2 g

Waga karabinu bez magazynka: 2950 g

Korpus (body): wykonane z tworzywa

Długość: 790/880 mm

Magazynek: 2x hi-cap o pojemności 300 kulek

Szybkostrzelność teoretyczna: 920 kulek/min

Hop-up: tak, regulowany

Amunicja: 6 mm, BB

Gearbox: wzmocniony, dwudzielny ICS

Długość lufy: 375 mm

Średnica wewnętrzna lufy: 6.08 mm

Typ pasującej wtyczki: mała

Silnik: ICS Infinite

M4a1 full metal:

Dane techniczne:

Prędkość wylotowa kulki: ok. 330 fps (100 m/s), mierzone za pomocą chronografu Guardera SPEEDER 2000 na kulkach 0.2 g

Waga karabinu bez magazynka: 3000 g

Korpus (body): wykonane z metalu

Długość: 790/880 mm

Magazynek: 1x hi-cap o pojemności 450 kulek, 1x hi-cap o pojemności 300 kulek

Szybkostrzelność teoretyczna: 920 kulek/min

Hop-up: tak, regulowany

Amunicja: 6 mm, BB

Gearbox: wzmocniony, dwudzielny ICS

Długość lufy: 375 mm

Średnica wewnętrzna lufy: 6.08 mm

Typ pasującej wtyczki: mała

Silnik: ICS Turbo 3000

 

mam nadzieje, że wyłapiesz dyskretna różnice..

Edited by jazzriba
Link to post
Share on other sites

Czesc. Zakupilem ICS'a m4a1 S.I.R (ICS-26) full metal i jeszcze do mnie nie doszedl.

 

pare pytan - czy to dobry sprzet ? (jestem poczatkujacy a to byla okazja troszke cenowa:)

jaka tam jest sprezyna i jaki pakiet kupic do niego ? 9.6v ?

czy doszyny S.I.R bedzie pasowac chinski eotech 551 ?

 

powiedzcie ogolnie jakiej klasy jest ten sprzet jezeli ktos z niego strzelal proszee....

 

 

wielkie dzieki nawet za male podpowiedzi. pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Generalnie z ICSa powinieneś być bardzo zadowolony - chyba że "okazja" oznacza replikę, po której przejechał walec.

 

Sprężyna jest taka, jaką zostawił poprzedni właściciel. Może stock, może mocniejsza, tego nie wiemy. Nie spiesz się z tuningiem, poczekaj, postrzelaj, poznaj swoją replikę. Pośpiech jest wskazany wyłącznie przy łapaniu pcheł.

 

Napięcie baterii jest poniekąd związane z założoną sprężyną, ale można przyjąć że 9,6 V to rozsądne rozwiązanie.

 

RIS, RAS, SIR - to wszystko są różne systemy montażu, różne rozwiązania łoża z szynami Picatinny (MilStd 1913). Tak, chiński Eotech będzie pasował na każdą szynę 1913.

 

Sprzęt jest naprawdę wysokiej klasy, coś jak Audi w motoryzacji.

 

Życzę udanej eksploatacji.

Link to post
Share on other sites

Ja też miałem wcześniej universal (w sumie dalej mam, tyle że z metal body) i jakoś mam silnik Turbo 3000, więc ta teza nie jest do końca prawdziwa.

 

 

Jesli dobrze pamiętam w październiku 2009 roku ICS wprowadził do Universala silnik Infinite zamiast Turbo. Przed tym okresem Universale wszystkie miały Turbo 3000 bo innego silnika poprostu nie było. Wsześniejsze repliki miały silnik T2000.

Link to post
Share on other sites

""Generalnie z ICSa powinieneś być bardzo zadowolony "" Sprężyna jest taka, jaką zostawił poprzedni właściciel. Może stock, może mocniejsza, tego nie wiemy. Nie spiesz się z tuningiem, poczekaj, postrzelaj, poznaj swoją replikę. Pośpiech jest wskazany wyłącznie przy łapaniu pcheł.""

 

Dzieki - jestem baaardzo zadowolony :) Jest to chyba jedna z najlepiej odwzorowanych i cieszacych oko replik jakie widzialem w zyciu!

 

Jest to nowy sprzęt wiec spreżyna stockowa :)

 

czytam ze z celnoscia jest kiepsko wiec przydalaby sie precrura

co do sprezyny - pisza ludzie na forum jak i w specyfikacji ze bebechy sa wzmocnione - moglbym zalozyc tylko sprezyne 120 czy musialbym cos wymienic ?

 

jak to jest z lipolami ? czy 11.1 to juz za duzo ? bo mam pakiety od modeli RC. (tutaj 7.4 jest pewnie za malo ale 11.1 to z koleji potwór...)

Link to post
Share on other sites

racja racja. po 50 stron czasami wiadomosci.

a pytalem bo siedzialem cala noc i juz mi sie we lbie krecilo :P

 

kupuje ladowarke imax b6 i lipole 7.4volta. bedzie chyba najlepiej.

nie wiem tylko jakiej wielkosci pakiet kupic bo dopiero pojutrze karabinek przyjdzie.

 

moze ktos napisac jakiej wielkosci i ksztaltu jest bateria do ICS m4a1 s.i.r. ?

 

dzieks. pozdro,

Link to post
Share on other sites

 

Dzieki - jestem baaardzo zadowolony :) Jest to chyba jedna z najlepiej odwzorowanych i cieszacych oko replik jakie widzialem w

Wnioskuję z tego fragmentu że już masz replikę, czemu w takim razie piszesz "czytałem że słabo z celnością" zamiast wziąć replikę na działkę i ją przystrzelić i sprawdzić jak ma się twój model?

Może nie warto od razu rozważać co wymienić przed testem, chyba że źle Ciebie zrozumiałem to sorry.

Link to post
Share on other sites

"nie wiem tylko jakiej wielkosci pakiet kupic bo dopiero pojutrze karabinek przyjdzie."

przyjdzie pojutrze.

a co do wymiany czego kolwiek (tunning) to macie racje. ona w wersji stockowej i tak pewnie bedzie super i bede bardzo zadowolony :)

 

ps. juz sie nie moge doczekac. (zaluje tylko ze nie zamowilem rączki pod szyne. bardzo fajnie sie z takową strzela

 

bateria 7.4v lipo bedzie dobra ? bo chcialbym zeby przoyszlo i m4 i pakiet razem zeby nie patrzec tylko na eMke i czekac na baterie...

Link to post
Share on other sites

Dużo o tym było pisane w tym wątku. Jeśli pamiętam możliwości Infinite kończą się na M120. Z pewnością nie nadaje się do mocnych tuningów. Kupując nowy karabinek pogadałbym z sklepem o wymianie silnika na T3000. Różnica w cenie nowych to zaledwie 40 zł

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanko.

 

Jestem użytkownikiem M4 UNIVERSAL od 2 lat i chciałem kupić nowe magi od niej. Czy mid-cap KING ARMS będzie pasował idealnie do moje M4 ICS?

Pozdrawiam serdecznie.

magazynki od KA podają mi bez problemu nie ma dużo luzu prawie wg. Najlepsze jaki może być do ICS jest chyba od G&P zero luzu po prostu ideał. Nie polecam od magpula strasznie lata ale podaje dobrze.

Link to post
Share on other sites

Rzecz się tyczy M4A1 ICS w wersji ekonomicznej. Unikać go za wszelką cenę!!! Post ten zniknie w setkach innych a szkoda bo komuś mógłby się przydać.

Moja przygoda z ICS: Dziś na strzelance (pierwszej z nowa repliką) odłamała się kolba. Złamana replika wkurzyła mnie o tyle, że miało być tanio a wyjdzie drogo. ICS wypuścił chłam który łamie się od noszenia!!! na plecach (widok mojej miny gdy idąc zobaczyłem dwie repliki (na pasku po obu stronach szyi) bezcenny. Tyle że to oczywiście były dwie połówki tej samej repliki. Ale to przecież tylko ciąg dalszy tego co działo się po przyjściu repliki. Ramię dociskające wewnątrz hop up też było pęknięte. Cztery!!! godziny dłubałem w kawałku skrzynki po piwie(plastik dużo lepszej jakości niż ten ICS) nożem i pilnikami by je dorobić. Podczas wciskania pina przytrzymującego to ramię pękł hop up!!! (na szczęście nie tak całkiem i wciąż nadaje się do używania) Podczas wyciskania pina spinającego replikę odcisnął się śrubokręt w body. Co to ma być! Po uważnych oględzinach okazało się że rączka transportowa jest pęknięta bo raz niosłem go za tą rączkę!!! Czy muszę coś dodawać? A dodam (choć to już trochę złośliwie): lufa wewnętrzna to jakiś aluminiowy bubel którego replika za 150 zł by się wstydziła, grip i kolba wyglądają jak z zabawki za 5 zł na straganie. Celność na stockowej lufie to jakieś nieporozumienie - w AKS74U Cymy była lepsza, nie będę już porównywał z L85 G&G bo to nie ta długość. Dno. Pewnie, dokupię metalowe body i jakoś to będzie ale nie o to chodziło.

 

Nie chcę wsadzać kija w mrowisko ale czym to się różni od M4 dowolnej chińskiej repliki tzw II klasy? Tym że jest gorsze? No dobra ma dwudzielny gearbox. W pewnych sytuacjach to istotne. Jeśli zamierzasz kupić Mkę tej firmy to OBOWIĄZKOWO z metalowym body.

Edited by hiena
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...