Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

a i mam jeszcze pytanie: czy na stockowych bebechach mka ICSa pociagnie spokojnie sprezyne 120 czy bedzie trzeba cos wymienic? z gory dzieki za odpowiedz

 

Ja mam sprężynę M120 MO i prowadnicę sprężyny łożyskowaną. Karabin kupiłem w listopadzie 2007 od razu z tuningiem i do tej pory śmiga bez najmniejszej awarii (przebieg ok. 6-7k kulek).

Link to post
Share on other sites

Chcę zmienić dźwięk wystrzału w swoim ICSie, bo ten jest zabawkowy i to największym minus ICSa moim zdaniem. Czytałem, że zmiana zębatek na CA zmienia dźwięk na lepszy, ale zębatki wolałbym zostawić w spokoju, więc czy można coś innego zrobić? Np. zmienić głowicę tłoka na aluminiową, która daje większy odgłos strzału?

Czekam na propozycje :)

 

 

Pozdrawiam,

Air.

Link to post
Share on other sites

Tragedia:( złamałem popychacz... Koledzy drodzy z tego co wiem wszystko w gearboxie jest standardowe oprócz antireversala, wiec mogę kupić jakikolwiek popychacz do V2. prawda??? :killer:

A w sobote musze mieć działającego guna.

Wrukwiłem sie :-x

Link to post
Share on other sites

Tak, ale m120 to dla nich max. Możesz tez wstawić ciche głowice-odgłos też będzie inny:D

 

Na ASGshop.pl napisane jest, że do M130 włącznie, w swojej M4 i tak mam M120. Poza tym, ja chcę aby odgłos był inny, ale przede wszystkim głośniejszy. Cichszy mnie nie rajcuje :P Mam chyba zboczenie jakieś na punkcie głośnych replik.

 

 

Tragedia:( złamałem popychacz... Koledzy drodzy z tego co wiem wszystko w gearboxie jest standardowe oprócz antireversala, wiec mogę kupić jakikolwiek popychacz do V2. prawda??? :killer:

A w sobote musze mieć działającego guna.

Wrukwiłem sie :-x

 

 

http://madonion.eu/wyswietl_produkt.php?id...9848b63453dee07 ten będzie pasować na bank ;)

Edited by AirBorne
Link to post
Share on other sites

Owszem pasuje:)

Niestety napotkałem nowy problem. Mój ICS jest już wiekowy (około 3 lat) co za tym idzie silnik nie jest najnowszy.

Wygląda na to, że nie jest w stanie uciągnąć sprężyny M130..

Przynajmniej tak mi się wydaje. Chyba trzeba zakupić turbo 3000.

Naciskam spust i nic.. a jak przpołowie gnata to zębatki się kręcą normalnie.

Dzizas zwariuje w tym tygodniu przez moją Irenę :evil: :/

Link to post
Share on other sites

Hmmm, mój ICS miał dwa i pół roku, jak sam rozwaliłem silnik kombinerkami :(

Mianowicie wkręciłem sobie profilowany chwyt, jednak jego otwór na silnik był lekko przesunięty względem otworu w GB. Jako że zębatka osi silnika jest stożkowa, to całość ładnie wlazła. Ale jak musiałem wyjąć silnik, to gnida się kompletnie zblokowała, przy wyciąganiu go kombinerkami po prostu najpierw oderwała się tylna, plastikowa część, potem jeden magnes odkleił się od obudowy... Szkoda,b o działał wyśmienicie, teraz używam hi-speed revolution guardera, ale przy sprężynie M110. Do M130 magnum bedzie idealny według nie :) Nie kosztuje kosmicznych pieniędzy a z tego co wszędzie czytam jeden z najlepszych silników na rynku.

Link to post
Share on other sites

Siemka mam taki problem.

 

Chce kupić M4A1 od ICS i trafiłem na model bez trademarków na body.

Właściciel nie jest w stanie określić roku produkcji i zasugerował mi 2006

jednak już nawet wtedy chyba ICS mialy grawerowane loga DPMS Panther Arms(?).

Czy ktoś ma jakiś pomysł z którego roku pochodzi ta replika?

image00001en4.jpg

 

Druga sprawa to jak wygląda sprawa zgodności części z innymi producentami.

Chciałbym zmienić frontset na dłuższy od M16 i nie wiem jaki będzie pasował.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Jeśli wierzyć opisowi, to jest to stara wersja. Ma inny silnik, słabszą sprężynę, tylko jeden magazynek w zestawie, inny kolor korpusu.

 

A tak przy okazji, po roku moja emka działa dalej jak nowa. A przeszła naprawdę sporo.

Od jakieś 2 miesięcy, mam też do niej drugi górny gotowy GB od ICSa, z sprężyną M120 i borkiem. Także działa bez problemów.

 

Cały czas była użytkowana na aku 9,6V i kulkach G&G.

 

Z czystym sumieniem mogę polecić tą replikę, naprawdę rewelacja.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nie mogę edytować, a chciałem dodać, że jak dziś rozbierałem GB w swojej M4 to ku wielkiemu mojemu zdziwieniu w środku siedział cylinder typ 0... Nie wiem czy to tylko może w moim modelu omyłkowo włożyli zero? Na szczęście już siedzi tam typ 1, ale uważam, że taka renomowana firma, jak ICS, nie powinna popełniać takich głupich błędów.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...