tofik___ Posted May 16, 2007 Report Share Posted May 16, 2007 Witam. I jak sprawują Wam się bronie ? Mam zamiar kupić sobie C15 ICS ale czytając ten watek coraz bardziej zastanawiam się czy nie wziąć czegoś innego... Z tego co się zorientowałem nie ma sensu brać tego gotowego upgradu z Military ? Lepiej samemu kompletować części ? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 W tym GB z military inne są: -Sprężyna(MadOniom można kupić za ok 30zł) -Prowadnica z łożyskowaniem(HuricanE można kupić za ok 35zł) -Głowica tłoka z łożyskowaniem(HiricanE-35zł, CA-50) -Tłok(czarny systemy można kupić za 50zł) Inne części wyglądają jak stockowe. Choć lepiej jest zrobić tak: -Prowadnica z łożyskowaniem -Jakiś spring(w zależności od oczekiwanego efektu) -Jais zestaw BoreUp(ja mam CA), stosunkowa tanie są zestawy Guardera i DeepFire Oczywiście tak czy siak trzeba też wymienić łozyska(ok30zł) Ja każdemu bardzo polecam eMki ICSa, są porostu zwaliste i tyle. Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Myślisz we warto czekać miesiąc (bo za miesiąc ma być dostawa na military) i dać te 1600 zł + mały upgrade ? A może lepiej wziąć stare, sprawdzone SPC Classic Army + trochę większy upgrade ? Ogólnie mam na wydanie koło 1900-2000 zł więc przy CA miałbym większe pole manewru, za to ICS mimo że droższe ma trochę dodatków które zawsze można sprzedać jak nie będą się sprawdzać. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Jak dla mnie CA nie ma takiej jakości wykonania Jak ICS. Przykłady: -W ICSie po odciągnięciu rączki przeładowania mamy otwiera nam się wyrzutnik łusek. -Mam zwalniacz sprężyny. -Body CA jest wypada bardzo kiepsko w porównaniu ICS. -Oznaczenie COLTa a nie jakieś tam ArmaLite -Zębatki ICSa sa mocniejsze niż CA(w tym przypadku o ich wytrzymałosci decyduje los-jakie si trafi) Ok 420-430 FPSów otrzymasz za jakies 250zł(Borek Guardera, m120, Prowadnica, łożyska, ewentualnie tłok). Z czasem precka i masz taka kosiarkę :killer: Kiedyś miałem eMke CA, teraz mam ICSa i nie mam zamiaru wracać do eMki CA. Więcej ciekawych informacji: http://www.madonion.eu/wyswietl_produkt.ph...4be7c170794710a Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Wczoraj wstawiony został zestaw Hurricane M120. Bangla świetnie. Dysza pasuje [co nie zawsze ma miejsce w przypadku ICS]. W niedzielę test w akcji... Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Z mojego doświadczenia wynika, że zacinki powoduje wajcha antyreversala, pomiędzy dolną zębatką a silnikiem. Trzeba ją lekko zeszlifować i szafa gra. A tak z ciekawości które zębatki od CA wsadziłeś? Wstawiłem zębatki CA nowego typu z czterema zębami antyrewersala.TAKIE Teraz sie nie zacina, ale ustawiłem też bardzo skrupulatnie podkładki, więc to też mogło pomóc. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Test w terenie na M120 = miodzio. Strzela świetnie, nawet na 8,4/1500 - tylko pojemność za mała i choć ROF niezły to zżarło mi dwie [ale miałem 3 ;) ] Trzeba będzie kupić większą pojemność, ale sam upgrade sprawuje się doskonale. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Wstawiłem zębatki CA nowego typu z czterema zębami antyrewersala.TAKIE Teraz sie nie zacina, ale ustawiłem też bardzo skrupulatnie podkładki, więc to też mogło pomóc. Rozumiem, zastanawiam sie tylko czy jest sens wymieniać wszystkie zębatki na CA skoro ponoć ICS-owe są wytrzymalsze.Teraz na Madonionie widziałem nową zębatkę dolną ICS, też ma cztery zęby antyreversala. Można więc wymienić tylko tą jedną zębatkę, taniej będzie i "firmowo" 8-) Co do tuningu to wstawiłem M120 Systemy i śmiga jak ta lala, poza tym mam zestaw boreup od CA, tłok Systemy (czerwony), prowadnicę łożyskowaną Deepfire i wymieniłem łożyska z plastikowych na ślizgowe stalowe Systemy. Uważam że jest to zestaw optymalny dla tej giwery, można się ewentualnie zastanowić nad M130 ale nie wiem czy jest sens. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Rozumiem, zastanawiam sie tylko czy jest sens wymieniać wszystkie zębatki na CA skoro ponoć ICS-owe są wytrzymalsze.Teraz na Madonionie widziałem nową zębatkę dolną ICS, też ma cztery zęby antyreversala. Można więc wymienić tylko tą jedną zębatkę, taniej będzie i "firmowo" icon_cool3.gif Obecnie tak, ale w pierwszych wersjach emek ICS zębatki nie były tak dobre. Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Obecnie tak, ale w pierwszych wersjach emek ICS zębatki nie były tak dobre. Nie? A czemu? Przecież opinia o ich wyższości nad konkurencją powstała, kiedy produkowana była pierwsza seria ICSów... Yacenty Ja musiałem zmienić zębatkę silnikową. Zmieliło mi 3 zęby. Klapka silnika się odkręciła i przez powstały luz zjechało mi właśnie te zęby. Kupiłem cały komplet z CA za cenę tej jednej zębatki, więc wymieniłem od razu komplet. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Nie? A czemu? Przecież opinia o ich wyższości nad konkurencją powstała, kiedy produkowana była pierwsza seria ICSów... Od początku miały zębatki z 4 zębami? A to pierwsze słyszę. Jeśli tak to mój błąd, ale wydawało mi się, że do tej pory ICS ich nie stosował. Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 A czy ja napisałem coś o ilości zębów? Jeśli miałeś to namyśli pisząc "nie były tak dobre" , to się nie zrozumieliśmy. Mi chodzi o ich wytrzymałość, co ma większe znaczenie moim zdaniem. Chyba zresztą można było to wywnioskować z kontekstu. Po za tym, ICS wkładaj te zębatki do GB-ów, a nie do pory. ;-) :lol: Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Na pewno "do tej pory" (do czerwca 2006r.) były z dwoma ząbkami, ja mam taką, kupowałem w kwietniu 2006r. na military i to jest jeszcze wersja poprzednia, przed tą: http://www.icsbb.com/news/e_news_main.asp?id=85 Ta już ma wszystkie "bajery" łącznie z metalowymi łożyskami, grubszymi ściankami GB, silnikiem 3000 i zębatką silnikową z 4 zębami antyreversala. Taką wersję powinni mieć na madonionie, nie stwierdziłem bowiem żadnych późniejszym modyfikacji. Quote Link to post Share on other sites
tmxrebel Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Na pewno "do tej pory" (do czerwca 2006r.) były z dwoma ząbkami, ja mam taką, kupowałem w kwietniu 2006r. Jeszcze w lipcu takie były, akurat mi sie taka trafiła wtedy ;) Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Jeszcze w lipcu takie były, akurat mi sie taka trafiła wtedy ;) Pewno wyprzedawali jeszcze stare zapasy. Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Mam pytanie :) Mam M4a1 RIS ICS. I strasznie mi sie chwieje przedni Grip. Tzn ma sporo luzu. Czy posiadacze tego M4 mieli juz to od nowości? Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Hmm; ja mam c15; gdy jeszcze miał oryginalny ris - nic się nie chwiało. Quote Link to post Share on other sites
GTI Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Pewnie mocowanie jest to samo.... Strasznie mnie to wkurza... Trzeba będzie to jakoś usztywnić. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Jeżeli takie samo to w pierścieniu blokującym przy body jest sprężyna. Ona czasem ma tendencję do wysuwania się, albo układa się jakoś tak krzywo, jeśli zdejmowało się foregrip. Jeżeli nie jest właściwie umieszczona to nie "sprężynuje" czyli bez naprężenia tworzy się luz. Może to jest przyczyną? Poza tym powinieneś sprawdzić mocowanie lufy w body - jeżeli się poluzowało to przód może mieć luz; choć trudno mi w to uwierzyć - musiałby się odkręcić ten drugi, wewnętrzny pierścień - dociskający lufę w body; a całe osadzenie lufy jest w ICS solidne. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 Siema! Mam takie pytanie dotyczące tego karabinu: Czy przez ten cały czas zaszły w nim jakieś zmiany? Czy dalej zacina się i blokuje co chwilę? Czy dalej strzela tak załośnie jak wcześniej? Bo chcę kupic cos o mocy okolo level 3 z asgshopu i miedzy innymi rozważałem ICS`a z tym co zaproponował mi człek z MadOnion`u: - sprężynę M140 - 30,00 - metalową prowadnicę sprężyny - 68,00 - aluminiowy tłok - 82,00 - baterię 10,8V 1200 mAh Sanyo NiCD - 136,00 Czy to ma jakikolwiek sens? Bo musze napisac, że cały ten temat napełnił mnie wręcz przerażeniem jeśli chodzi o osiagi/celność/zawodność tych replik. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 witam w temacie :) co do powyższego to mogę opisać konfigurację kolegi dobrego mego: ma m16a3, w środku wymienił: - tłok na alu - prowadnicę na łożyskowaną - głowice cylindra i tłoka na wyciszone systemy - sprężyna m150 wali potwornie mocno, daleko i ogólnie masakraaaa :D kiedyś mu pękła komora HU ale to po jakiś dziesiątkach tysięcy kulków, wali na takiej konfiguracji serią dzielnie, bo się zjechał selektor ognia w GB, zdarzały mu się okazjonalne zacięcia przez to, ale dopchnięcie popychacza i heja dalej....potwór nie gun :D jedno jest dla mnie oczywiste - z eMek to tylko ICS! widziałem wszystkie chyba możliwe i jednak ta jest najbardziej wytrzymała i najlepiej zrobiona... ja się ślinię na m4 ris już :) Pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 Czy to ma jakikolwiek sens? Bo musze napisac, że cały ten temat napełnił mnie wręcz przerażeniem jeśli chodzi o osiagi/celność/zawodność tych replik. Nie przesadzasz trochę? Poczytaj sobie o zawodności CA, to Ci się dopiero włos zjeży. :D Replika to tylko replika, zużywa się i psuje jak każda "zabawka"; a zwłaszcza tak ekstremalnie czasem eksploatowana. Ja na stocku miałem tylko małe problemy ze stykami - poza tym nic. Po ftk M120 wali jak złoto i nic się nie sypie. A problemy ze stykami to bolączka wielu replik z różnych firm. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 Stałem się szczęśliwym posiadaczem M4 RIS. Jednak idea puszki na bakterię zdecydowanie jest dla mnie mocno drażniąca. Czy ktoś próbował przekładać kable w m4 na tył? O ile przy standardowym mocowaniu kolby można by je po prostu wyprowadzić przez małą dziurę w zaślepce pod rurą, tutaj jednak jest tam śruba :/ Czy ktoś ma może jakiś pomysł? Chodzi raczej o wyprowadzenie kabli do ładownicy na kolbę a nie do kolby s-f czy stałej... Będę wdzięczny za rady i pomoc Pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 mozna zawsze coś wywiercić ... Jakis mały otworek... Napisz mi łaskawie jak z celnością na stockowej lufie (jeśli masz takową)... Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 odnośnie celności - w sumie jest lepiej niż przeciętnie. Nie jest to idealna celność, kulki nie lecą jak po sznurku, ale wg mnie jest znacznie lepiej niż np stockowa lufa w s-system PJ (z tym mam najświeższe porównanie) chyba wymyśliłem jak przenieść przewody, ale potrzebuję dłuższej śruby do mocowania kolby, wtedy będą ją mógł przykręcić normalnie do prowadnicy sprężyny a na dole będę miał wolny otwór :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.