ne0x Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 a i mam jeszcze pytanie: czy na stockowych bebechach mka ICSa pociagnie spokojnie sprezyne 120 czy bedzie trzeba cos wymienic? z gory dzieki za odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Zależy, czy to eMka nowej serii czy starsza. W starszych na wstepie plastikowe łożyska sa do wymiany, wraz z nimi tłok. W nowych, tylko tłok, ale też niekoniecznie od rzu. Quote Link to post Share on other sites
ne0x Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 nowa seria z 2007 Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 a i mam jeszcze pytanie: czy na stockowych bebechach mka ICSa pociagnie spokojnie sprezyne 120 czy bedzie trzeba cos wymienic? z gory dzieki za odpowiedz Ja mam sprężynę M120 MO i prowadnicę sprężyny łożyskowaną. Karabin kupiłem w listopadzie 2007 od razu z tuningiem i do tej pory śmiga bez najmniejszej awarii (przebieg ok. 6-7k kulek). Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Chcę zmienić dźwięk wystrzału w swoim ICSie, bo ten jest zabawkowy i to największym minus ICSa moim zdaniem. Czytałem, że zmiana zębatek na CA zmienia dźwięk na lepszy, ale zębatki wolałbym zostawić w spokoju, więc czy można coś innego zrobić? Np. zmienić głowicę tłoka na aluminiową, która daje większy odgłos strzału? Czekam na propozycje :) Pozdrawiam, Air. Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Tak, ale m120 to dla nich max. Możesz tez wstawić ciche głowice-odgłos też będzie inny:D Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Tragedia:( złamałem popychacz... Koledzy drodzy z tego co wiem wszystko w gearboxie jest standardowe oprócz antireversala, wiec mogę kupić jakikolwiek popychacz do V2. prawda??? :killer: A w sobote musze mieć działającego guna. Wrukwiłem sie :-x Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 (edited) Tak, ale m120 to dla nich max. Możesz tez wstawić ciche głowice-odgłos też będzie inny:D Na ASGshop.pl napisane jest, że do M130 włącznie, w swojej M4 i tak mam M120. Poza tym, ja chcę aby odgłos był inny, ale przede wszystkim głośniejszy. Cichszy mnie nie rajcuje :P Mam chyba zboczenie jakieś na punkcie głośnych replik. Tragedia:( złamałem popychacz... Koledzy drodzy z tego co wiem wszystko w gearboxie jest standardowe oprócz antireversala, wiec mogę kupić jakikolwiek popychacz do V2. prawda??? :killer: A w sobote musze mieć działającego guna. Wrukwiłem sie :-x http://madonion.eu/wyswietl_produkt.php?id...9848b63453dee07 ten będzie pasować na bank ;) Edited April 8, 2008 by AirBorne Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Wiem, że będzie pasować ale bliżej mam Capri a na sobotę potrzebuję na gwałt :wink: będzie pasował? http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...products_id=902 Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 Porównując zdjęcia to wyglądają tak samo, więc myślę, że będzie pasować, ale to tylko przypuszczenie. Zadzwoń/napisz do Capri i powinni wiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Dziś wieczorkiem bedę składał, w Capri twierdzą że pasuje:) Mam nadzieję ze będzie oki :-P Dam znać, może komuś pomoże:) dzięki. pozdro. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Musi pasować, jest standardowy. U siebie mam wstawionego KingArmsa :) Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 Owszem pasuje:) Niestety napotkałem nowy problem. Mój ICS jest już wiekowy (około 3 lat) co za tym idzie silnik nie jest najnowszy. Wygląda na to, że nie jest w stanie uciągnąć sprężyny M130.. Przynajmniej tak mi się wydaje. Chyba trzeba zakupić turbo 3000. Naciskam spust i nic.. a jak przpołowie gnata to zębatki się kręcą normalnie. Dzizas zwariuje w tym tygodniu przez moją Irenę :evil: :/ Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 Hmmm, mój ICS miał dwa i pół roku, jak sam rozwaliłem silnik kombinerkami :( Mianowicie wkręciłem sobie profilowany chwyt, jednak jego otwór na silnik był lekko przesunięty względem otworu w GB. Jako że zębatka osi silnika jest stożkowa, to całość ładnie wlazła. Ale jak musiałem wyjąć silnik, to gnida się kompletnie zblokowała, przy wyciąganiu go kombinerkami po prostu najpierw oderwała się tylna, plastikowa część, potem jeden magnes odkleił się od obudowy... Szkoda,b o działał wyśmienicie, teraz używam hi-speed revolution guardera, ale przy sprężynie M110. Do M130 magnum bedzie idealny według nie :) Nie kosztuje kosmicznych pieniędzy a z tego co wszędzie czytam jeden z najlepszych silników na rynku. Quote Link to post Share on other sites
ne0x Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 jaka gumke, sprezyne i precke polecacie do ICSa m4a1 RIS? - cena nie gra roli Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 To wszystko zależy. Sprężyna - ile chcesz mieć fps? Gumka - ile chcesz mieć fps? Jeżeli tak do 410-20 to silikonowa Systemy przezroczysta. Jeżeli więcej to czarna, ale mogę się mylić. Precka - jeżeli cena nie gra roli to najlepsza będzie KM Head. Quote Link to post Share on other sites
ne0x Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 sprezyna 120 a co do precki - bedzie mozna z niej strzelnac na kulkach pestkach czy tylko na kulkach precyzyjnych? Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 (edited) Pestek w ogóle nie używaj - beznadziejne kulki :roll: Ja mam sprężynę M120 MO i łożyskowaną prowadnicę sprężyny od pół roku i śmiga, zero awarii. Na chrono daje 410 FPS. Edited April 14, 2008 by AirBorne Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Siemka mam taki problem. Chce kupić M4A1 od ICS i trafiłem na model bez trademarków na body. Właściciel nie jest w stanie określić roku produkcji i zasugerował mi 2006 jednak już nawet wtedy chyba ICS mialy grawerowane loga DPMS Panther Arms(?). Czy ktoś ma jakiś pomysł z którego roku pochodzi ta replika? Druga sprawa to jak wygląda sprawa zgodności części z innymi producentami. Chciałbym zmienić frontset na dłuższy od M16 i nie wiem jaki będzie pasował. Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 http://www.airsoftretreat.com/forums/index.php?topic=49844.0 oki juz wszystko wiadome, dzieki Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 (edited) Pomyłka, post do wywalenia. Edited July 27, 2008 by AirBorne Quote Link to post Share on other sites
Loniu Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 Mam pytanko, czy ICSy z redwolfa to już ta sama, nowa seria co jest na madonion'ie? Czy ta starsza? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
noah Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Jeśli wierzyć opisowi, to jest to stara wersja. Ma inny silnik, słabszą sprężynę, tylko jeden magazynek w zestawie, inny kolor korpusu. A tak przy okazji, po roku moja emka działa dalej jak nowa. A przeszła naprawdę sporo. Od jakieś 2 miesięcy, mam też do niej drugi górny gotowy GB od ICSa, z sprężyną M120 i borkiem. Także działa bez problemów. Cały czas była użytkowana na aku 9,6V i kulkach G&G. Z czystym sumieniem mogę polecić tą replikę, naprawdę rewelacja. Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Moja eMka ma już 10 miesięcy, od nowości wstawiony spring M120, żadnych awarii do tej pory. Jedyny mankament to selektor, od miesiąc strzela mi na safe :-) A za dosłownie chwilę wstawiam do niego bore up Guardera o poszerzonej śrendnicy i M130 :twisted: Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Nie mogę edytować, a chciałem dodać, że jak dziś rozbierałem GB w swojej M4 to ku wielkiemu mojemu zdziwieniu w środku siedział cylinder typ 0... Nie wiem czy to tylko może w moim modelu omyłkowo włożyli zero? Na szczęście już siedzi tam typ 1, ale uważam, że taka renomowana firma, jak ICS, nie powinna popełniać takich głupich błędów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.