Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chce sobie wsadzić sprężynkę m170 guardiera więc plastik raczej nie wytrzyma. Pytałem się o inne firmy bo seryjna (ics) jest droga.

 

A co do pytania Przypadka to powinno wszystko hulać. Proszę, aby ktoś jeszcze się wypowiedział ale raczej będzie pasować. No właśnie..."raczej"

Link to post
Share on other sites

Co zrobić aby odpiąć sprężynę od tłoka, bo od góry gdzie jest głowica to niema żadnej śrubki.

 

Jeśli dobrze rozumiem to masz stockowy zestaw. Aby odpiąć spring trzeba na głowicy od strony która uderza w głowicę cylindra wyciągnąć małą plastykową osłonkę, pod nią jest śruba mocująca tłok do głowicy. Stockowa głowica nie będzie współpracować z normalną sprężyną. Stockowa sprężyna ma haczyk który nie występuje w normalnych springach.

 

 

 

Nie, na 100% w dobrą.

 

 

I kolejne pytanie: Czy prowadnica sprężyny pasuje tylko ta od ics, czy może być od np. systemy.

 

Pasuje każda prowadnica do v2. Polecam takie które nie są zwężane.

 

Mam takie małe pytanie. Czy co ICSa mogę wsadzić inny zespół tłoka? Np bore-up guardera? Czy dysza pasuje bez problemu?

 

Zestaw pasuje każdy. Dysze w stockowym jak i tuningowych zestawach ICS-a nie mają rozmiaru bore-up. Choć pozostałe części zestawy bore są powiększone to głowica cylindra ma kruciec w rozmiarze zwykłym. Tak więc dysze bore nie będą szczelne.

 

Chce sobie wsadzić sprężynkę m170 guardiera więc plastik raczej nie wytrzyma. Pytałem się o inne firmy bo seryjna (ics) jest droga.

 

 

M170 to przesada. Granica przyzwoitego działania boxa kończy się na M150. Jeśli wszystko ładne spasować będziesz miał 530 fps. Próbowałem 160 ale kultura pracy zaczęła spadać i prędkość wylotowa również.

Link to post
Share on other sites

To w takim razie co muszę dokupić do m140?

 

-tłok wzmacniany

-prowadnica metalowa

-sprężyna

 

 

Jeżeli coś nie tak to proszę abyś mnie poprawił.

 

Tłok ja używam i zawsze będę polecał POM-owy G&P, mega wytrzymały, elastyczny, lekki. Obecnie pojawiło się dużo podobnych tłoków i jest z czego wybierać.

Prowadnica byle jaka, metalowa, najlepiej nie zwężana, spring polecam tylko Guardera.

 

Oczywiście pozostaje kwestia głowicy tloka i cylindra bo stockowe nie mają żadnych szans, zresztą jak pisałem stockowa głowica tłoka nie będzie współpracować z normalnymi springami.

Warto kupić jakiś kompletny zestaw Bore-up. http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_215_128_157&sort=2a&filter_id=19, jeśli planujesz wydłużenie lufy do 509 mm zestaw może być dla M16 jeśli pozostaniesz przy 363 wystarczy z zapasem zestaw do M4.

Może być też coś tańszego w jednym z boxów mam zestaw PJ i też daje radę ( w tym przypadku bez cylindra i dyszy) http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_cylindra-c012011.html

 

Możesz oczywiście pozostawić stockowy cylinder dokupić odpowiednie głowice.

 

Nie wiem czy masz precyzyjną lufę bo warto w nią zainwestować. Gumkę polecam jedyną słuszną Systema energy czy jakoś tak, czarna. Daje doskonale radę przy mocnych tuningach i stocku, zarówno w lecie i zimie.

 

Nie wiem czy wszystko opisałem. Jak coś to pisz. Nie mam siły bywać na forum codziennie ale kiedyś odpowiem.

Link to post
Share on other sites

Potrzebna rada

przekładałem kable na tył i wyleciała sprężynka chyba od anti reversala (zębatki się cofają )mógłby ktoś powiedzieć jak założyć ją spowrotem zakładałem w różne strony i i tak jest luźno.

Każdy silnik ICS do m4 jest dłuższy założtłem inny chwyt gdzie do poprawnego działania musiałem całkiem odkręcić śrube regulacyjna oraz trochę klapke

cy to może z chwytem jest coś nie tak ? (pomijam dopasowanie go za pomoca noża i pilników wchodził tak samo głęboko przed jak i po)

I czy to normalne że między GB a chwytem jest luźna przestrzeń ok 2mm

z góry dzięki za pomoc

Link to post
Share on other sites

Potrzebna rada

przekładałem kable na tył i wyleciała sprężynka chyba od anti reversala (zębatki się cofają )mógłby ktoś powiedzieć jak założyć ją spowrotem zakładałem w różne strony i i tak jest luźno.

Każdy silnik ICS do m4 jest dłuższy założtłem inny chwyt gdzie do poprawnego działania musiałem całkiem odkręcić śrube regulacyjna oraz trochę klapke

cy to może z chwytem jest coś nie tak ? (pomijam dopasowanie go za pomoca noża i pilników wchodził tak samo głęboko przed jak i po)

I czy to normalne że między GB a chwytem jest luźna przestrzeń ok 2mm

z góry dzięki za pomoc

Z tego co wiem do emek ICS pasują jedynie oryginalne chwyty. Jeśli więc założyłeś innego producenta to może nie pasować i powodować odstęp od boxa.

 

Jeśli chodzi o sprężynkę antyrewersala to najprościej

 

 

około 2 minuty filmu mało widać ale zawsze to coś.

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

Takie trochę banalne pytanie, lepiej w emce zamontować gumkę Systemę i sprężynę Guarder czy gumkę przeźroczysta Guarder i sprężyną MadOnion, czy może jakoś inaczej.

 

Drugie pytanie. Mam eMke Universal, wymieniłem w niej prowadnicę na metalową, przy sprężynie m110 ile FPS'u osiągnę, a ile przy m120?

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Link to post
Share on other sites

Do emek ics universal jest osobny temat.

Niby jest ,ale bez przesady panowie. Różnią się tylko szczegółami.

Pisałem kilka stron wcześniej o tuningu który chcę zrobić ,ale nie wiedziałem ,że inne prowadnice pasują itp. Mam na tuning 300zł i nie wiem co kupić (chcę 430-450 fps). Nic w środku nie zmieniałem , piszcie nie części tylko ICS-a ,ale które pasują i są lepszym rozwiązaniem.

Edited by Sebo_NS
Link to post
Share on other sites

@ PRESTON - MOE Magpula, nie chiński - wszedł bez większego problemu po przypiłowaniu go leciutko. A jak dopiłowałem na dole od strony silnika pilnikiem plastik dla poszerzenia otworu to i stopka silnikowa ICSa weszła, bo kupiłem chwyt okazyjnie bez stopki :P

 

 

 

 

Witam, istnieje jakiś adapter który podwyższa szynę upper reciver? Pytam ,ponieważ mam przednią konwersje HK416 ,ale szyna na body jest niższa niż przednia.

 

Nie widziałem nic takiego, ale górną szynę na korpusie da sie odkręcić. Więc jeśli coś wstawisz pod spód i dopasujesz odpowiednio wysokość, oraz wstawisz przedłuzoną śrubę która to ma dociskać to powinno zdać egzamin. Sam mam to w planach więc jak coś wymyślisz to daj znać. Póki co ogarniam finanse do przeróbki na 416.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Nie widziałem nic takiego, ale górną szynę na korpusie da sie odkręcić. Więc jeśli coś wstawisz pod spód i dopasujesz odpowiednio wysokość, oraz wstawisz przedłuzoną śrubę która to ma dociskać to powinno zdać egzamin. Sam mam to w planach więc jak coś wymyślisz to daj znać. Póki co ogarniam finanse do przeróbki na 416.

 

Pozdrawiam.

 

Udało mi się kupić za 300zł HK 416 z JG. Wziąłem z niego fronta, kolbę i szynę górną, było trzeba wiercić w kilku miejscach i j jest przerwa 1mm ,ale zaleje ją slikonem ,bo i tak idzie do malowania.

Link to post
Share on other sites

Pisałem kilka stron wcześniej o tuningu który chcę zrobić ,ale nie wiedziałem ,że inne prowadnice pasują itp. Mam na tuning 300zł i nie wiem co kupić (chcę 430-450 fps). Nic w środku nie zmieniałem , piszcie nie części tylko ICS-a ,ale które pasują i są lepszym rozwiązaniem.

 

Ja polecam:

1. tłok G&P POM wytrzyma bez najmniejszego problemu M150 (mój jakieś 50 tyś kulek) http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=2575&name=G&P_-_Wzmocniony_Tlok_Poliweglanowy_-_Nowy_Model, w drugim boxie chodzi ten http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=6327&name=BFT_-_Tlok_POM_-_Full_Metal_Teeth na M140 i też doskonale daje radę.

2. głowica tłoka Guarder z takiego zestawu, http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_157&products_id=3357&name=Guarder_-_Zestaw_BoreUp_do_M16, w drugim boxie chodzą takie http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_cylindra/zestaw_cichej_glowicy_cylindra_i_tloka_v_2_p_j-1119.html

3. prowadnica dowolna metalowa, lepsze nie zwężane czyli coś takiego http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_prowadnice_sprezyn/wzmocniona_prowadnica_sprezyny_z_lozyskowaniem_v_2_p_j-1124.html

4. dysza najlepsza którą przerabiałem co CA niebieska http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_145&products_id=6875&name=CA_-_Dysza_Uszczelniona_M4A1, pasuje do tuningowej głowicy ICS-a ponieważ nie jest rozmiaru bore-up. Jeśli zamontujesz głowicę cylindra bore-up innego producenta musisz poszukać dyszy powiększonej średnicy.

5. cylinder właściwie obojętnie jaki, rozmiar bore-up lub standard, nie polecam chromowanych bore ICS-a mnie poodpadał chrom.

6. spring, Guarder, na M120 będzie 420-430 fps, M130 powinno być w sam raz na Twoje potrzeby.

 

Trzeba pamiętać że przy mocnych springach nie używa się zwalniacza sprężnyny. Można szybko rozpiąć replikę co bezpiecznie zwolni sprężynę, rozwiązaniem docelowym pozostaje mosfet z hamulcem.

Link to post
Share on other sites

Dzięki wielki PRESTON ,a co do body to trzeba piłować i to dużo. Ciężko był z tym zrobić ,ale dałem radę. Zmieniłem wszystko tzn. szynę RIS, lufę. Żeby lufę zamocować trzeba się pobawić ,a później prościej idzie. Jak znajdę więcej czasu to napiszę ci szczegóły.

Edited by Sebo_NS
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...