jogizg Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Nie, na 100% w dobrą. I kolejne pytanie: Czy prowadnica sprężyny pasuje tylko ta od ics, czy może być od np. systemy. Quote Link to post Share on other sites
_Sick_ Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Wiesz, że ci nie powiem, osobiście używam metalowej od ICS i jestem z niej zadowolony. Prowadnicy Systemy nie widziałem ale raczej wejdzie. Quote Link to post Share on other sites
piter51 Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Wzmocniona prowadnica ICSa wytrzyma ci całkiem wiele, osobiście mam M130 i hula już sporo bez problemu. Chyba że chodzi ci o kwestie cenowe :). Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Ja w swoim ICSie mam plastikową chińską prowadnice i śmiga mi bez problemu na m130. Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Mam takie małe pytanie. Czy co ICSa mogę wsadzić inny zespół tłoka? Np bore-up guardera? Czy dysza pasuje bez problemu? Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Chce sobie wsadzić sprężynkę m170 guardiera więc plastik raczej nie wytrzyma. Pytałem się o inne firmy bo seryjna (ics) jest droga. A co do pytania Przypadka to powinno wszystko hulać. Proszę, aby ktoś jeszcze się wypowiedział ale raczej będzie pasować. No właśnie..."raczej" Quote Link to post Share on other sites
_Sick_ Posted December 28, 2010 Report Share Posted December 28, 2010 Hmm, tłok, może nie wytrzymać, z sprężyną m170. Co do zespołu tłoka, to raczej wbije, z dyszą też nie powinno być problemu. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted December 29, 2010 Report Share Posted December 29, 2010 Co zrobić aby odpiąć sprężynę od tłoka, bo od góry gdzie jest głowica to niema żadnej śrubki. Jeśli dobrze rozumiem to masz stockowy zestaw. Aby odpiąć spring trzeba na głowicy od strony która uderza w głowicę cylindra wyciągnąć małą plastykową osłonkę, pod nią jest śruba mocująca tłok do głowicy. Stockowa głowica nie będzie współpracować z normalną sprężyną. Stockowa sprężyna ma haczyk który nie występuje w normalnych springach. Nie, na 100% w dobrą. I kolejne pytanie: Czy prowadnica sprężyny pasuje tylko ta od ics, czy może być od np. systemy. Pasuje każda prowadnica do v2. Polecam takie które nie są zwężane. Mam takie małe pytanie. Czy co ICSa mogę wsadzić inny zespół tłoka? Np bore-up guardera? Czy dysza pasuje bez problemu? Zestaw pasuje każdy. Dysze w stockowym jak i tuningowych zestawach ICS-a nie mają rozmiaru bore-up. Choć pozostałe części zestawy bore są powiększone to głowica cylindra ma kruciec w rozmiarze zwykłym. Tak więc dysze bore nie będą szczelne. Chce sobie wsadzić sprężynkę m170 guardiera więc plastik raczej nie wytrzyma. Pytałem się o inne firmy bo seryjna (ics) jest droga. M170 to przesada. Granica przyzwoitego działania boxa kończy się na M150. Jeśli wszystko ładne spasować będziesz miał 530 fps. Próbowałem 160 ale kultura pracy zaczęła spadać i prędkość wylotowa również. Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 To w takim razie co muszę dokupić do m140? -tłok wzmacniany -prowadnica metalowa -sprężyna Jeżeli coś nie tak to proszę abyś mnie poprawił. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 To w takim razie co muszę dokupić do m140? -tłok wzmacniany -prowadnica metalowa -sprężyna Jeżeli coś nie tak to proszę abyś mnie poprawił. Tłok ja używam i zawsze będę polecał POM-owy G&P, mega wytrzymały, elastyczny, lekki. Obecnie pojawiło się dużo podobnych tłoków i jest z czego wybierać. Prowadnica byle jaka, metalowa, najlepiej nie zwężana, spring polecam tylko Guardera. Oczywiście pozostaje kwestia głowicy tloka i cylindra bo stockowe nie mają żadnych szans, zresztą jak pisałem stockowa głowica tłoka nie będzie współpracować z normalnymi springami. Warto kupić jakiś kompletny zestaw Bore-up. http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_215_128_157&sort=2a&filter_id=19, jeśli planujesz wydłużenie lufy do 509 mm zestaw może być dla M16 jeśli pozostaniesz przy 363 wystarczy z zapasem zestaw do M4. Może być też coś tańszego w jednym z boxów mam zestaw PJ i też daje radę ( w tym przypadku bez cylindra i dyszy) http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_cylindra-c012011.html Możesz oczywiście pozostawić stockowy cylinder dokupić odpowiednie głowice. Nie wiem czy masz precyzyjną lufę bo warto w nią zainwestować. Gumkę polecam jedyną słuszną Systema energy czy jakoś tak, czarna. Daje doskonale radę przy mocnych tuningach i stocku, zarówno w lecie i zimie. Nie wiem czy wszystko opisałem. Jak coś to pisz. Nie mam siły bywać na forum codziennie ale kiedyś odpowiem. Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 to w takim razie zaczyna się kupowanie. za jakieś 3 miesiące będzie cały gotów (przypływy gotówki). Jak narazie mam precke systemy i gumkę guardiera. Wielkie dzięki Ci za rady. Quote Link to post Share on other sites
tomi7 Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 Potrzebna rada przekładałem kable na tył i wyleciała sprężynka chyba od anti reversala (zębatki się cofają )mógłby ktoś powiedzieć jak założyć ją spowrotem zakładałem w różne strony i i tak jest luźno. Każdy silnik ICS do m4 jest dłuższy założtłem inny chwyt gdzie do poprawnego działania musiałem całkiem odkręcić śrube regulacyjna oraz trochę klapke cy to może z chwytem jest coś nie tak ? (pomijam dopasowanie go za pomoca noża i pilników wchodził tak samo głęboko przed jak i po) I czy to normalne że między GB a chwytem jest luźna przestrzeń ok 2mm z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 (edited) Potrzebna rada przekładałem kable na tył i wyleciała sprężynka chyba od anti reversala (zębatki się cofają )mógłby ktoś powiedzieć jak założyć ją spowrotem zakładałem w różne strony i i tak jest luźno. Każdy silnik ICS do m4 jest dłuższy założtłem inny chwyt gdzie do poprawnego działania musiałem całkiem odkręcić śrube regulacyjna oraz trochę klapke cy to może z chwytem jest coś nie tak ? (pomijam dopasowanie go za pomoca noża i pilników wchodził tak samo głęboko przed jak i po) I czy to normalne że między GB a chwytem jest luźna przestrzeń ok 2mm z góry dzięki za pomoc Z tego co wiem do emek ICS pasują jedynie oryginalne chwyty. Jeśli więc założyłeś innego producenta to może nie pasować i powodować odstęp od boxa. Jeśli chodzi o sprężynkę antyrewersala to najprościej około 2 minuty filmu mało widać ale zawsze to coś. Edited December 31, 2010 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
_Sick_ Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 Takie trochę banalne pytanie, lepiej w emce zamontować gumkę Systemę i sprężynę Guarder czy gumkę przeźroczysta Guarder i sprężyną MadOnion, czy może jakoś inaczej. Drugie pytanie. Mam eMke Universal, wymieniłem w niej prowadnicę na metalową, przy sprężynie m110 ile FPS'u osiągnę, a ile przy m120? Z góry dzięki za odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
jogizg Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Przy m120 około 420fps Quote Link to post Share on other sites
bysiewicz Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Zamontuj gumkę systema i sprężynę guardera. Do emek ics universal jest osobny temat. Quote Link to post Share on other sites
_Sick_ Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Chciałbym właśnie uzyskać 360-380 FPS'u i nie za bardzo wiem, co zamontować ;/ Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Chciałbym właśnie uzyskać 360-380 FPS'u i nie za bardzo wiem, co zamontować ;/ Ja uzyskałem tyle fpsow po wymianie samej gumki i lufy. Guma to fioletowy prometheus a lufa systema. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Do emek ics universal jest osobny temat. Niby jest ,ale bez przesady panowie. Różnią się tylko szczegółami. Pisałem kilka stron wcześniej o tuningu który chcę zrobić ,ale nie wiedziałem ,że inne prowadnice pasują itp. Mam na tuning 300zł i nie wiem co kupić (chcę 430-450 fps). Nic w środku nie zmieniałem , piszcie nie części tylko ICS-a ,ale które pasują i są lepszym rozwiązaniem. Edited January 3, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
_Sick_ Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Tłok przydałoby się wymienić, z tytanowymi zębami, taki byłby najlepszy, gumkę Systeme albo inną jakąś, prowadnice sprężynową metalową i M120 lub M130. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 @ PRESTON - MOE Magpula, nie chiński - wszedł bez większego problemu po przypiłowaniu go leciutko. A jak dopiłowałem na dole od strony silnika pilnikiem plastik dla poszerzenia otworu to i stopka silnikowa ICSa weszła, bo kupiłem chwyt okazyjnie bez stopki :P Witam, istnieje jakiś adapter który podwyższa szynę upper reciver? Pytam ,ponieważ mam przednią konwersje HK416 ,ale szyna na body jest niższa niż przednia. Nie widziałem nic takiego, ale górną szynę na korpusie da sie odkręcić. Więc jeśli coś wstawisz pod spód i dopasujesz odpowiednio wysokość, oraz wstawisz przedłuzoną śrubę która to ma dociskać to powinno zdać egzamin. Sam mam to w planach więc jak coś wymyślisz to daj znać. Póki co ogarniam finanse do przeróbki na 416. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Nie widziałem nic takiego, ale górną szynę na korpusie da sie odkręcić. Więc jeśli coś wstawisz pod spód i dopasujesz odpowiednio wysokość, oraz wstawisz przedłuzoną śrubę która to ma dociskać to powinno zdać egzamin. Sam mam to w planach więc jak coś wymyślisz to daj znać. Póki co ogarniam finanse do przeróbki na 416. Pozdrawiam. Udało mi się kupić za 300zł HK 416 z JG. Wziąłem z niego fronta, kolbę i szynę górną, było trzeba wiercić w kilku miejscach i j jest przerwa 1mm ,ale zaleje ją slikonem ,bo i tak idzie do malowania. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 A nie było problemu z montażem frontu ? Bo np. delty boyowskiej nie udało mi się nakręcić na korpus ICSa. Coś nie pasowało z gwintem. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Pisałem kilka stron wcześniej o tuningu który chcę zrobić ,ale nie wiedziałem ,że inne prowadnice pasują itp. Mam na tuning 300zł i nie wiem co kupić (chcę 430-450 fps). Nic w środku nie zmieniałem , piszcie nie części tylko ICS-a ,ale które pasują i są lepszym rozwiązaniem. Ja polecam: 1. tłok G&P POM wytrzyma bez najmniejszego problemu M150 (mój jakieś 50 tyś kulek) http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=2575&name=G&P_-_Wzmocniony_Tlok_Poliweglanowy_-_Nowy_Model, w drugim boxie chodzi ten http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=6327&name=BFT_-_Tlok_POM_-_Full_Metal_Teeth na M140 i też doskonale daje radę. 2. głowica tłoka Guarder z takiego zestawu, http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_157&products_id=3357&name=Guarder_-_Zestaw_BoreUp_do_M16, w drugim boxie chodzą takie http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_zestawy_cylindra/zestaw_cichej_glowicy_cylindra_i_tloka_v_2_p_j-1119.html 3. prowadnica dowolna metalowa, lepsze nie zwężane czyli coś takiego http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_prowadnice_sprezyn/wzmocniona_prowadnica_sprezyny_z_lozyskowaniem_v_2_p_j-1124.html 4. dysza najlepsza którą przerabiałem co CA niebieska http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_145&products_id=6875&name=CA_-_Dysza_Uszczelniona_M4A1, pasuje do tuningowej głowicy ICS-a ponieważ nie jest rozmiaru bore-up. Jeśli zamontujesz głowicę cylindra bore-up innego producenta musisz poszukać dyszy powiększonej średnicy. 5. cylinder właściwie obojętnie jaki, rozmiar bore-up lub standard, nie polecam chromowanych bore ICS-a mnie poodpadał chrom. 6. spring, Guarder, na M120 będzie 420-430 fps, M130 powinno być w sam raz na Twoje potrzeby. Trzeba pamiętać że przy mocnych springach nie używa się zwalniacza sprężnyny. Można szybko rozpiąć replikę co bezpiecznie zwolni sprężynę, rozwiązaniem docelowym pozostaje mosfet z hamulcem. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Dzięki wielki PRESTON ,a co do body to trzeba piłować i to dużo. Ciężko był z tym zrobić ,ale dałem radę. Zmieniłem wszystko tzn. szynę RIS, lufę. Żeby lufę zamocować trzeba się pobawić ,a później prościej idzie. Jak znajdę więcej czasu to napiszę ci szczegóły. Edited January 3, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.