PRESTON Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 Ależ oczywiście że pasuje inny chwyt. Przez dlugi czas - chyba z półtora roku - biegałem z oryginalnym MOE magpula. Więc sorry za zmyłkę w przedmiocie chwytu. Cieszę się bo ta wieść zasadniczo zmieni mój drugi projekt przeróbki emki. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 (edited) Jedyny myk jest taki że sam chwyt icsowy stockowy jest niestandardowy i inna stopka silnikowa niż dedykowana pod ten chwyt nie chce podejść. I w ramach ciekawostki dodam że mój chwyt moe zakupiłem z drugiej ręki bez stopki silnikowej gdy nie było jeszcze na asgshopie dostępnych samych stopek - i miałem problem z uruchomieniem tego - aż zupełnie przypadkiem odkryłem ze rozmiar pokrywy silnika w chwycie magpula i ICS jest praktycznie taki sam. Udało mi się zgrać te dwie części razem. :icon_smile: Wystarczyło dosłownie delikatnie podetrzeć chwyt silnikowy papierem ściernym od środka i stopka wchodziła bez najmniejszego problemu. PS. Kolba SF Aresa wchodzi na prowadnicę stockową ICSowską bez żadnych zbędnych luzów jak jakby był to komplet od jednego producenta. Możliwe ze inne akcesoria również kulturalnie razem do siebie pasują. ;) Edited September 23, 2012 by Hannon Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Krótkie pytanie. Jak wygląda sprawa z dyszą. Jaka jej jest długość ma ktoś zmierzyć standardową dysze ? Bo moja o dziwo jest przycinana i zmierzyć tego się nie da. Mierzył ktoś kiedyś ? Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Wszystkie dysze jakie miałem w ICSie od zwykłej M4 pasowały. Aktualnie mam niebieską doszczelnianą CA i śmiga już chyba z rok...? Może więcej ? Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) Dysza stock dokładnie 21 mm. Pasują standardowe od emek. Jedyna zmyłka jest ze średnicą krućca dyszy w zestawach bore-up produkcji ICS-a. Dysze bore nie pasują (są luźne) i trzeba zakładać normalne. Też polecam niebieską CA. Edited September 30, 2012 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
RubyPerez Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Witam. Krótkie pytanie: czy piny łączące body w M4A1 ICSa są jakieś niewymiarowe (patrząc na inne firmy) czy względnie standardowe? Chodzi o to, że zaginął mi na strzelance tylni (oba były już nieco obluzowane), i potrzebuję szybko nowego, który swoje kosztuje (w stosunku do wymiarów). Poszukałem w innych firmach i znalazłem zestawy 2 (przedni i tylny) produkcji CA i Guardera, takie z nakrętkami, da radę je zamontować? Nie będzie przy tym luzów? Jeśli ma to jakieś znaczenie to dodam że jest to wersja Universal, ale dostała obydwie połówki body z metalu. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 (edited) napisz do madonion niech zmierzą śr pinów ICS i innych firm dla porównania... jeśli będą śę różni to lipa.... O żesz ty, ja mam na spyl piny ICS-a :icon_biggrin: Pisz na pw. Edited October 1, 2012 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
RubyPerez Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Pietia - myślałem już o tym, ale piny ICSa mogę sam zmierzyć (albo raczej otwór w broni), a MadOnion innych nie sprzedaje. Więc bardziej potrzebuję informacji o zgodności pinów innych firm (najlepiej właśnie CA lub podobnych, bo teraz jednak wolałbym zakręcane niż typowe - wbijane). W razie czego mogę zakupić oryginały u Ciebie lub w komisie, ale to plan B ;) Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 Mam tylny pin skręcany - jakiś chińczyk. Orygnalny wypadał bez zaproszenia ale z tym też są problemy. Bezczelnie sam się luzuje i kilka razy odkryłem po strzelaniu, że trzyma się dosłownie na ostanim gwincie. Pomóc może jedynie klejenie na Loctite. W trakcie renowacji emki postanowiłem zlikwidować luzy pomiędzy górną, a dolną cześcią body. Mam stalowe toczone na wymiar piny i trzpień do rozwiercenia body pod ich wymiar. Wczoraj przeprowadziłem operację rozwiercania i jestem mega zdawolony. Połówki siedzą ciasno bez żadnych luzów. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 PRESTON możesz pokazać foto jak wygląda efekt ? Mnie też dręczą te luzy między połówkami body. Drugie pytanie korpus repliki to aluminium czy jakiś inny stop ? Magnesu nie przyciąga. Wszędzie piszą że materiał to metal i wszystko jasne ;/ Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Body jest z bardzo dobrej jakości stopu cynku i aluminium. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 (edited) Amelinium powiadasz....... Żeby nie było ot, także czekam na fotki od prestona.... Edited October 10, 2012 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Jak szybko, łatwo i małym kosztem zlikwidować luzy pomiędzy górną i dolną połową body: na górnym body tuż przy uszkach, które wchodzą w dolne body, dokładnie w tym kąciku pomiędzy górnym body a uszkami ładujemy troszeczkę poxiliny. Jak zaschnie można delikatnie przypiłować pilnikiem. Patent testowany od 2 m-cy i na razie sprawdza się dobrze. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Albo inaczej, górna połówka body, blisko uszu ma śrubeczkę na imbus. Odkręcamy śrubeczkę, delikatnie rozchylamy obie połówki body i wciskamy pomiędzy nie mały kawałek izolki. Wkręcamy śrubkę, montujemy i luz znika :) Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Taśma odpada bo taki patent nie jest trwały. Z poxiliną dobre jest ale myślałem o podobnym pomyśle tylko wykonanie inne :). Mam jeszcze pomysł na coś takiego http://www.casg.pl/product-pol-744-RA-TECH-magic-pin.html zrobić ze starego pina. Może się uda . Jak będę miał czas i dotrwam to zrobię to :) Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Sorry za opóźnienie, brak czasu itd. Jutro fotki i opis. Quote Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Jeszcze wracając do metody z podłożeniem czegoś pomiędzy dwie połówki górnego GB to właśnie sprawdziłem i prócz śruby jest tam jakiś trzpień na który idealnie pasują zwykłe airsoftowe podkładki do zębatek, tak więc można idealnie regulować szczelinę, a podkładki nie wypadają bo są osadzone do trzpieniu. Poza tym na weekend mam zaplanowany upgrade pomysłu z poxiliną, którą mam zamiar wykruszyć i zamiast niej użyć aluminiowej pasty naprawczej epoksydowej, nie wiem jak właściwości fizyczne ale na pewno sam kolor jest ładniejszy. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 (edited) Na początek pomierzyłem otwory w body, wyszło że wahają się w okolicach 6,00 mm. Oryginalny pin miał 5,95 mm. Wymyśliłem sobie, że rozwiercę body do wymiaru 6,10 mm. Nie znalazłem odpowiedniego gotowego wiertła, więc znajomy tokarz dorobił mi stalowy trzpień przechodzący wymiarem od 6,00 do 6,10 mm. Rozwiercenie przeprowadziłem za pomocą zwykłej wiertaki z regulowaną prędkością obrotów i użyciem pasty szlifierskiej. Body związałem kawałkiem taśmy nylonowej i „przewierciłem”. Po wklepaniu nowych pinów połówki nie śmieją się ruszyć. Na zdjęciach nie wyjdzie jak spasowane jest body. Poprzednio kiwało się na boki, powodując szczelinę o szerokości prawie 2 mm. Obecnie siedzi jak beton. Oczywiście nie wiem czy nie będzie problemu po zamontowaniu boxa. Całość tych prac to raczej eksperyment, miałem wolne części, z których postanowiłem złożyć kolejną emkę. Jak się nie uda to pierwotna wersja pozostanie w użytkowaniu. Jedyne, co mogę powiedzieć po kolejnych męczarniach: nie kupujcie chińskich części, ICS przy całym szacunku do innowacyjnej technologii, zajebał wprowadzeniem własnych niestandardowych części. Uwielbiam mojego ISC-a, mam go od 2008 roku, ale jeśli jeszcze raz miałbym dokonać zakupu emki (w dniu dzisiejszym), to stawiam na bebechy KWA w opakowaniu od King Arms’a i Magpula. Zapomniałem dodać, że zdjęcia z czarnym body to inna emka od tej, którą remontuję. Body oszlifowane miało większe szczeliny dlatego poszło pod młotek. Edited October 11, 2012 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 (edited) Kurde imponujące. I pytanie za ile szło by te piny kupić ? :icon_razz: Pytam na serio. Jakiej pasty polerskiej użyłeś? A jak wygląda sprawa z body. Jego otwieraniem na pół ? Edited October 11, 2012 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 (edited) Swoich Ci nie oddam. :icon_evil: Zapytam tokarza czy zrobi jeszcze jeden komplet. Nie daję gwarancji, że sie podejmie. Moje graty robił cały miesiąc, to straszy Pan, który czasem mnie ratuje ze względu na długą znajmość. Poza tym jego tokarnia ma chyba ze 100 lat i utrzymanie wymiaru 0,10 mm jest problemem. Zapytam, tyle mogę obiecać. Cena jest śmieszna, nie powinna przekroczyć 20 zeta. Co do samego rozwiercania,zastosowałem zwykłą pastę lekkościerną SONAX. Taką miałem pod ręką. Trzpień kilka razy zaklinował się w body ponieważ nie jest narzędziem skrawającym. Ale ostatecznie udało się. Body normalnie się rozkłada, nic się nie klinuje. Wspomniałem wyżej, że do określenia czy zabieg ten dał oczekiwany rezultat koniecznym jest całkowite złożenie repliki. Jak się uda to mogę gratis oddać Ci trzpień do wymiarowania otworów. Zanaczam jednak, że potrzebuję troche czasu na zakończenie tego projektu. Edited October 12, 2012 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Tak offtopowo, ale to naprawdę fajnie wykonana (zewnętrznie) musi być replika, skoro jej userzy już 5-tą stronę dyskutuja jak usunąć luzy między połówkami body i jak im się to udało... :D Quote Link to post Share on other sites
Zeus_ Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 W moim przypadku luzy w body to pokuta za oddawanie repliki do serwisu, który z ICSem nie miał nic wspólnego. Nowa replika trzymała się świetnie. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 Tak offtopowo, ale to naprawdę fajnie wykonana (zewnętrznie) musi być replika, skoro jej userzy już 5-tą stronę dyskutuja jak usunąć luzy między połówkami body i jak im się to udało... :icon_biggrin: Akurat to konkterne body pochodzi z emki. która była wystawowym sprzętem madonionów. Już przy kupnie wiedziałem, że przerobiło około 150 tyś kulek, ja dołożyłem kolejne 100 tyś. Ile razy było otwierane tylko mogę się domyślać. Życzę innym posiadaczom emkowatych replik takiego przebiegu, bez pęknięcia boxa, stabilnymi 500 fps i skutecznym zasięgiem 75 metrów. Przypomnę też, że w dopiero w ostatnim okresie pojawiły się rozwiązania techniczne pozwalające na wyciśnięcie z zwykłych boxów v.2 osiągów, którymi emki ICS-a dysponowały kilka lat wcześniej. Przez lata nie było na rynku repliki, w których standardowe części pozwalały na włożenie M150. Możliwościom tym dorównała dopiero emka KWA. Jak widać po wyglądzie drugiego body nie cackam się z replikami. I choćby z tego powodu mają prawo ulegać szybszemu zyżyciu. Nie przypominam sobie również żadnego przypadku, wśród znanych mi ludzi, krórzy mieliby emkę o takim przebiegu i cały czas na tych samych częściach. Wspomniałem wcześniej, że w dzisiejszych czasach są dostępne lepsze i wielle razy ładnejsze części, niż te z których jest zrobiona rzeczona emka. Ala pamiętajmy, że ta konstrucja jest na rynku od blisko 10 lat. Quote Link to post Share on other sites
Kosmo Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Pytanie. Biorę się za tuning rofowy, problem mam z doszczelnioną dyszą. Replika to M4 CQBR. Ktoś poda mi pasującą dyszę, bo te na Madonionie wprowadzają w błąd w związku z tym że są dedykowane do ICS. Czyli po prostu szukam dyszy do CQBR ki :) Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 (edited) PRESTON OK czekam na info na PW lub w temacie :). Foxtrot29 Z tą repliką jest tak że sam mam ją od niedawna. Sam lubię brać repliki i je doprowadzać do jak najlepszego działania jak i wglądu. Co do samej konstrukcji jest leciwa ale sprawna :). Części są jakie są do niej. Trochę pracy i popieszczenia wejdzie. Ogólnie osobiście jestem zaskoczony tym że ta replika działa świetnie jak i jej dwudzielny GB jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Z 500fps możesz w kilka chwil zrobić 330 ;) czy to nie jest super ! :D . Ogólny zasięg repliki też jest bardzo dobry. Ogólnie jak kolega prędzej wspomniał ICS ma rozwiązania, wytrzymałość które mają teraz repliki pokroju KWA albo WE i ich nowy projekt jak ICS z dwudzielnym GB. A kiedy wypuścili ICS-a a KWA lub WE :). Kosmo sam zamówiłem dyszę do swojej emki. Nigdzie nie dostaniesz 21,00mm tyle ma standardowa dysza. Testowałem na 21,15mm, 21,20mm i nie działało :icon_wink:. Lecz kto pyta nie błądzi. Na Taiwangunie jest dysza do MP5 niebieska 15zł. Ma ona 21,2mm a podają że 21mm. Mogą ci ją skrócić na tokarce czy czymś tam do 21,00mm. Ja zamówiłem w sobotę teraz dyszę i risa do mojej emeczki. Paczki jeszcze nie dostałem. Widocznie przycięcie dyszy im zajmie trochę. Jak przyjdzie dam znać czy działa i jak działa :icon_biggrin:. Jak będzie cacy kupuję drugą. Usługa jest darmowa. Edited October 16, 2012 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.