henno Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Postanowiłem wymienić dysze w swoim ics a jakiej długości i jaka może być stawiona firm. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Panowie, porady potrzebuję. Czy ktoś z Was, albo Waszego otoczenia próbował pogodzić ICSa z tymże cudem? http://www.specshop....be_-_LiPo_Ready Główny problem jaki widzę to fakt, że zgodnie z instrukcją trzeba uciąć kawałek adaptera prowadnicy. O jakiej instrukcji mowa? Nie wiem, czy ucinanie kawałka adaptera prowadnicy jest konieczne. Konieczne może być jednak podszlifowanie "skrzydełek" na adapterze prowadnicy tak, aby weszły w prowadnicę, bo z reguły nie pasują - są zbyt grube. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Panowie, porady potrzebuję. Czy ktoś z Was, albo Waszego otoczenia próbował pogodzić ICSa z tymże cudem? http://www.specshop....be_-_LiPo_Ready Główny problem jaki widzę to fakt, że zgodnie z instrukcją trzeba uciąć kawałek adaptera prowadnicy. Robiąc to ucinamy gwint, w który wkręca się śruba. W przypadku większości replik gdzie śruba wchodzi w prowadnicę sprężyny, nie stanowi to problemu. Tutaj zaś tak, bo w co w takim razie wkręci się śruba? Pomijam fakt, że będzie skrócona, ale wciąż nie ma dla niej punktu zaczepienia. Anyone? P.S. Jestem mocno nastawiony na tą prowadnicę, więc jeśli zdecyduję się na jej zakup i jakimś cudem uda mi się to wstawić - dam info. O jakiej instrukcji mowa? Nie wiem, czy ucinanie kawałka adaptera prowadnicy jest konieczne. Konieczne może być jednak podszlifowanie "skrzydełek" na adapterze prowadnicy tak, aby weszły w prowadnicę, bo z reguły nie pasują - są zbyt grube. Jak dobrze kojarzę to nie podejdzie... Prowadnica jest przystosowana do krótkich "prowadnic" - wychodzących z body, to na co się dokładnie nakłada prowadnicę kolby. W ICS nie ma możliwości tego skrócić, bo jest tam adapter, a na jego końcu który miałby być "odkrojony" jest gwint który po wkręceniu śruby trzyma prowadnicę. Można by na siłę wkręcić do prowadnicy GB, ale wtedy nie koniecznie musi być oś, i nie "złamiesz" repliki bez odkręcenia prowadnicy --> bez sens, czyli odpada. Podsumowując, nie da rady, ale do ICSowej prowadnicy da się doszukać Li-Po, a jak trochę wystaje to nic się nie stanie :D Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 (edited) a gdyby zamiast wkręcać do prowadnicy sprężyny, dać kawałek blaszki(tak żeby zablokowała śrubę przed prowadnicą kolby) i przed blaszką nakrętkę? wtedy bez problemu powinno pasować, trzeba by tylko pokombinować z grubością tego, tak żeby nie kolidowało z gearboxem, ale da się zrobić :maniak_OK: Edited January 18, 2014 by Watson2195 Quote Link to post Share on other sites
henno Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Witam Mam pytanie dotyczące front co jest w linkach. Czy wejdzie do ics http://www.taiwangun.com/7-ergonomiczny-chwyt-przedni-coyote-acm Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 Do standardowego zestawu, który dają przy zakupie? Tak, podpasuje, w oryginalnej lufie ICSa masz możliwość lekkiej jej regulacji. Do standardowego zestawu, który dają przy zakupie? Tak, podpasuje, w oryginalnej lufie ICSa masz możliwość lekkiej jej regulacji. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 Witam Mam pytanie dotyczące front co jest w linkach. Czy wejdzie do ics http://www.taiwangun...edni-coyote-acm Bez przeróbek nie.... Wepniesz go, i będzie się kręcił/bujał, bo deltaring nie ma ząbków, tylko "swojski system ICS" Ja np. zrobiłem sobie "blokady" na handguard cap'ie, przez co została zablokowana góra, a jak już góra się nie buja to i dół ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 Bamper, o jakiej blokadzie mówisz? U mnie działał na standardowym froncie, mocno ściśnięty. Chyba, że coś pominąłem. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 "Blokade" zrobiłem z kleju na gorąco... Po to żeby górna część nie miała prawa kręcić się prawo lewo. W normalnych deltaringa - takich z ząbkami, wypustki w gripach wchodzą w "rowek" ząbków i dzięki temu się nie krecą, w ICSie ząbków nie ma dlatego front typu MOE swobodnie się kręci i buja, standardowy grip ICS, ma inną konstrukcje i blokuje się na "bolcach" "ząbkach" lufy zewn. tuż przed delta ringiem... Może spasowałeś go jakoś na ciasno, nie wiem, wiem że u mnie się bujał i kręcił... Jak możesz wklej zdjęcie wnętrza twojego gripu, będę wdzięczny. Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted January 21, 2014 Report Share Posted January 21, 2014 Aaaaaa, już wiem o czym mówisz. U mnie rozwiązało sprawę ściśnięcie wszystkiego na mega sztywno. Nie mam już tego frontu, jak pisałem wcześniej, teraz mam zmotę na częściach G&P/CA. Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Co do komory hop-up, bo często się pojawia ten temat. Udało mi się dopasować stockową komorę cymy do ICSa. Było z tym trochę kombinowania. Problemy 1) Rurka zbijająca zamek w magu jest zbyt krótka, przez co pojawiają się problemy z podawaniem kulek. 2) Komora ma inny kształt niż oryginał, przez co nie da zamknąć się repliki. Ad 1) Uciąłem standardową rurkę od reszty komory. Rozwierciłem dziurę wiertłem coś koło m10, może m9,5. Nagwintowałem dziurę w komorze gwintownikiem M10. Wziąłem starą lufe od shotguna i nagwintowałem ją narzynką m10. Wkręciłem lufę we wcześniej nagwintowaną dziurę w komorze. Uciąłem lufę do pożądanej długości (teraz mam nową rurkę). Rozwierciłem rurkę do trochę większego rozmiaru, żeby kulki spokojnie z maga mogły wpaść do rurki i dalej przed dyszę. Wykreciłem nową rurkę, przesmarowałem superglu i wkręciłem spowrotem. Trzeba było też rant nowej rurki zeszlifować z obu stron delikatnie, żeby ładnie współpracowała z ząbkiem maga. Ad 2) Uciąłem/zeszlifowałem tyle co było trzeba z przodu komory - poradniki znajdziecie w necie. Trochę też podciąłem boczne skrzydełka komory wchodzące w prowadnice w lufie - stockowa komora swobodnie sobie w nich pracowała, a komora cymy wchodziła na ścisk. Czas roboty to jakaś godzina. Jak dla mnie - działa super, magi podają, komora jest szczelna. Działa dobrze zarówno na dyszy stockowej ICS jak i normalnej dyszy typu M4. Nic tylko dobrą gumkę wsadzić, ja spróbuje z G&G zieloną, choć teraz przysłali mi ze sklepu jakąś felerną. Napiszę jeszcze czy i jak to hula. Dlaczego komora cymy? W razie, gdyby eksperyment się nie udał, to straty byłyby mniejsze;). Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 A sprawdzałeś, czy nie masz spadków FPS? Komory od ICSa są cały czas dostępne (przynajmniej były, jak miesiąc temu kumpel zamawiał) na madonion-ie, tylko trzeba meilowo się pytać. Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Na chrono ją wsadzę dopiero za tydzień. Optycznie jest lepiej. Komora ICSa, już druga, popękała mi w kilku miejscach, także zostane przy tej metalowej. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 No to chyba jednak mniej problemów jest z komorą KA i dyszą Ultimate'a Karmazyt skończ z ciągłymi pytaniami po co zmieniać komorę... Już kilkanaście komór ICSa popęknaych przerobiłem... Są słabe i pękają, skoro sam kupowałeś to wiesz..... A 70zł na 2 sezony nie każdy chce wyrzucać ;) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 a komora KA ma w jakiś sposób dłuższą rurkę, która zbija ząbek w magu i podaje kulki przed dysze? I nie trzeba jej kroić? Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 http://forum.wmasg.pl/topic/4456-oficjalny-m4a1-ics/page__st__1460#entry1808200 Nie ogarniam czemu fotki zniknęły... Dlatego masz też ten link https://picasaweb.google.com/101524872053542949480/ICSKomora Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted April 1, 2014 Report Share Posted April 1, 2014 Ktoś może będzie miał pomysł. ICS, metalowe body, stockowy zespół lufy i komory - w gb dysza CA, głowica tłoka CA, głowica cylindra ICS, cylinder wymieniony na normalny typ 1, sprężyna Promyk 135. Jak sprawdzam szczelność na wypchniętym tłoku, rozkręconym gb i przyłożonej komorze z lufą wszystko jest ok, 100 % szczelności. Po złożeniu, dociśnięciu komory - magiczny wynik 350 fps. Ktoś ma pomysły jakieś? Nie było by problemu, gdyby pojawiło się jakieś 450 - wtedy bym nie dyskutował. Ktoś, coś podpowie? Quote Link to post Share on other sites
Okruch Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 Po długich a ciężkich monologach wewnętrznych, zdecydowałem się zakupić i zamontować za wszelką cenę łoże typu prawie jak MOE. I powiem Wam, bracia, jedno. Jestem Polakiem, więc jak powiem sobie że coś zrobię - albo "co, JA nie zrobię?!", więc zamontowałem - ale gdybym był np. Francuzem, to chyba bym się poddał... ;) Bez przynudzania: - dzięki chińskim bogom za to, że lufa zew. ma regulację długości - MOE jest oczywiście dłuższe niż stockowe... - ...ale troszkę trzeba było skracać tylną część wchodzącą w tylny pierścień - albo byłoby za luźno, albo nie dałoby się otwierać łoża. - oczywiście trzeba było zmienić grubość wpustów wchodzących w pierścienie; - górna część MOE wyposażona jest w wycięcia ustalające z przodu i z tyłu. By je wykorzystać, w podstawę muszki wkręciłem śrubę i obłożyłem ją poxiliną, a po około 8 minutach założyłem łoże - wycisnęło sobie miejsce w kicie. Z tyłem było gorzej, łoże chciało się kręcić jak karuzela. W...ny na maksa wywierciłem dziurę w lufie zewnętrznej, wycięcie w podstawie pierścienia i wstawiłem tam urżnięty wkręt fi 5 mm. Jeszcze dla pewności go zakituję jakim świństwem. Zdjęcia wkrótce, bo na razie fotografuję głównie dziecko :) Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 2, 2014 Report Share Posted July 2, 2014 Pany, na gunfire są jeszcze ( niedawno wprowadzone do oferty) Dysze uszczelnione od retroarms do naszych emek !!!!! Brać puki są...... Jutro powinna do mnie jedna przyjsc, zdam relacje. Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Mam na oku zakup M4 ICS'a czy jest coś o co powinienem spytać sprzedawcę odnośnie repliki? Coś co w ICS'ach np, może być wadliwe, słabe, hipotetycznie narażone na usterkę, a co za tym idzie dodatkowe koszty? Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Jeśli body plastik to tylna część gdzie montujesz kolbę, jaki stan komory, i czy ma wszystkie śrubki od frontu (jeśli oryginalny), bo inaczej front się rozjeżdża. W sumie tyle. Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Body metal, komora podobno w b.dobrym stanie. front nie wiem. A jak z dostępnością części do GB? Czy przez dwudzielny GearBox nie ma problemu z dostępnością części? Jakieś specyficzne/niestandardowe części? Prócz komory hop-up, którą już doczytałem. Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 Nie, normalne v2. Quote Link to post Share on other sites
Moskito Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Możecie mi coś poradzić, na luźną lufę zewnętrzną? Po zdjęciu chwytu przedniego, są jakieś 4 "śrubki"/"piny" dwa od góry i dwa od dołu. Nie bardzo wiem czy mam to dokręcać, czy dobijać. A może coś jeszcze innego jest co usztywni lufę. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 To są imbusy. Dokręć i po sprawie. Zależnie od tego czy nowsza czy starsza wersja - możesz mieć lufę gładką lub skręcana. Wykręc je pierw i sprawdź - jeśli jest skręcana to pierw dokręć, a potem zakręć imbusy. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.