Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

z 315 na 350 opłąca się ?


Recommended Posts

Witam!

Z uwagi iż mieszkam w Anglii, miejsce gdzie gram, posiada ograniczenie FPSów, do 350...

 

 

Posiadam G36c od CA i zastanawiam się czy opłaca mi się tuningować ten karabin do 350fps.

 

CO o tym sądzicie? Zmiany będą zauważalne ?

A może oprócz tuningu fps powinienem zająć się innego typu tuningiem? Tylko jakim...

(posiadam lufę precyzyjną firmy SYSTEMA)

Link to post
Share on other sites

Zmień na replikę TM (najlepszy HU) i daj do 350fps tuning. Daj najlepiej Bore UP CA i springa M100. (bor up ca działa chyba na każdej sprężynie.) wymień kilka rzeczy np. zębatki (element) + podkładki i łożyska. A jak masz kasę to M14TM i ją zrób do 350fps. Zasięg bdb. nie powinno się psuć a dobry HU to podstawa.

Link to post
Share on other sites

Zmień na replikę TM (najlepszy HU) i daj do 350fps tuning. Daj najlepiej Bore UP CA i springa M100. (bor up ca działa chyba na każdej sprężynie.) wymień kilka rzeczy np. zębatki (element) + podkładki i łożyska. A jak masz kasę to M14TM i ją zrób do 350fps. Zasięg bdb. nie powinno się psuć a dobry HU to podstawa.

Rzeczywiście pomogłeś mu jak nie wiem co... :wink:

*łożyska kulkowe(o ile ich nie masz)

*zestaw uszczelniony systemy(niekoniecznie Bore up-nie będzie działał prawidłowo M110 to minimum)

*gumka sylikonowa systemy

*spasowanie części wraz z chronometrem aby złożyć replikę tak aby była maksymalnie szczelna

*dobra sprężyna M100 (guarder)

 

Tuning zawsze ma sens nawet o te 35fpsów...

Na pewno wzrośnie ci żywotność

Link to post
Share on other sites

Coś takiego mi oferują w miejscu gdzie będę sie strzelał:

 

Repairs and upgrades.

 

Upgrade a standard AEG (Marui/Classic Army etc.) to 340-350fps: £45 . This includes Spring, metal bushes, O-ring and gearbox service.

 

Replace gearset with high quality steel gears: £45. Includes a gearbox service. £20 extra if an upgrade is required at the same time. Save on labour cost!

 

 

 

Myślę ze jak dam im części to zrobią to co bym chciał...

A na początek opłaca się kupić u nich standardowy tuning jak w opisie ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Zmień na replikę TM (najlepszy HU) i daj do 350fps tuning. Daj najlepiej Bore UP CA i springa M100. (bor up ca działa chyba na każdej sprężynie.) wymień kilka rzeczy np. zębatki (element) + podkładki i łożyska. A jak masz kasę to M14TM i ją zrób do 350fps. Zasięg bdb. nie powinno się psuć a dobry HU to podstawa

 

:wink:

...ufff, dawno się tak nie uśmiałem!

 

Takiego nagromadzenia bzdur w jednym poście dawno nie widziałem, to jakaś prowokacja? :lol:

Link to post
Share on other sites

ebola_85: Wszyscy radzą to samo - czyli - opłaca się podnosić moc (to będzie przecież ponad 10% przyrostu)

 

Co do części składowych - każdy radzi pod siebie.

Z jednej strony - wymiana tylko sprężyny (na pewno dużo da, ale żywotności to nam nie zwiększy)

z drugiej - wymiana kilku elementów wpływających na kulturę pracy i żywotność.

Sam musisz wiedzieć, na co Cię stać i dlaczego na drugą opcję :D

 

Wypowiedź kol. "mikadorus" pominę milczeniem :)

Link to post
Share on other sites

Że tak się spytam - mierzyłeś może prędkość z zamontowaną lufą precyzyjną? Jak rozumiem przekroczenie granicy, którą podajesz, będzie problemem... u mnie po wymianie lufy, gumki i uszczelnieniu komory prędkość wzrosła z 325 fps do 350 fps - to może wystarczyć, w końcu w Twoim przypadku możliwości manewru to zaledwie 15 fps...

A jeżeli nie możesz podnosić mocy i masz lufę precyzyjną - zostaje faktycznie tylko podniesienie rate of fire, jeżeli chodzi o zmiany wewnętrzne...

Link to post
Share on other sites

Nie mierzyłem po zamontowaniu lufy.

Jednak nic nie było uszczelniane...

 

a ja zawsze myslałem że rof to RANGE OF FIRE :P

Człowiek uczy sie całe życie ;)

 

ROF mogę zwiększyć poprzez zainstalowanie baterii 9,6V ?

Czy są jakieś inne sposoby ?

 

Na Taiwangunie wyczytałem że większe baterie niszczą zębatki...

Link to post
Share on other sites

Mocniejsza bateria - większe obroty - większe naprężenia.

 

Niestety jeżeli chodzi o mocniejszą baterię, to trzeba po prostu próbować - najlepiej podłączyć czyjąś baterię i sprawdzić jak działa. Inaczej będzie funkcjonowała bateria 9,6 sanyo na dużych ogniwach, inaczej firefox 9,6 na małych ogniwach a jeszcze inaczej intellect.

 

Tutaj jeszcze w grę wchodzi ewentualna zmiana silnika na taki o większym momencie obrotowym no i może zębatek, ale na tym się nie znam.

Link to post
Share on other sites

Zębatki G&P dodają +10 do lansu 8)

 

Widzę że poruszyłem temat zębatek i się trochę naśmieciło, więc wyjaśniam sprawę:

Zębatki mają różne przełożenia - tak jak biegi w samochodzie/rowerze. Możemy założyć zębatki o "szybszym" przełożenie i wtedy będzie większy ROF. Z kolei po wymianie zębatek na TU będzie mniejszy ROF.

 

Tutaj SYSTEMA HIGH SPEED

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...