ebola_85 Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Witam! Z uwagi iż mieszkam w Anglii, miejsce gdzie gram, posiada ograniczenie FPSów, do 350... Posiadam G36c od CA i zastanawiam się czy opłaca mi się tuningować ten karabin do 350fps. CO o tym sądzicie? Zmiany będą zauważalne ? A może oprócz tuningu fps powinienem zająć się innego typu tuningiem? Tylko jakim... (posiadam lufę precyzyjną firmy SYSTEMA) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Zmień na replikę TM (najlepszy HU) i daj do 350fps tuning. Daj najlepiej Bore UP CA i springa M100. (bor up ca działa chyba na każdej sprężynie.) wymień kilka rzeczy np. zębatki (element) + podkładki i łożyska. A jak masz kasę to M14TM i ją zrób do 350fps. Zasięg bdb. nie powinno się psuć a dobry HU to podstawa. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Zmień na replikę TM (najlepszy HU) i daj do 350fps tuning. Daj najlepiej Bore UP CA i springa M100. (bor up ca działa chyba na każdej sprężynie.) wymień kilka rzeczy np. zębatki (element) + podkładki i łożyska. A jak masz kasę to M14TM i ją zrób do 350fps. Zasięg bdb. nie powinno się psuć a dobry HU to podstawa. Rzeczywiście pomogłeś mu jak nie wiem co... :wink: *łożyska kulkowe(o ile ich nie masz) *zestaw uszczelniony systemy(niekoniecznie Bore up-nie będzie działał prawidłowo M110 to minimum) *gumka sylikonowa systemy *spasowanie części wraz z chronometrem aby złożyć replikę tak aby była maksymalnie szczelna *dobra sprężyna M100 (guarder) Tuning zawsze ma sens nawet o te 35fpsów... Na pewno wzrośnie ci żywotność Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 Coś takiego mi oferują w miejscu gdzie będę sie strzelał: Repairs and upgrades. Upgrade a standard AEG (Marui/Classic Army etc.) to 340-350fps: £45 . This includes Spring, metal bushes, O-ring and gearbox service. Replace gearset with high quality steel gears: £45. Includes a gearbox service. £20 extra if an upgrade is required at the same time. Save on labour cost! Myślę ze jak dam im części to zrobią to co bym chciał... A na początek opłaca się kupić u nich standardowy tuning jak w opisie ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 Ja bym wziął kupił części i kazał im to porządnie złożyć, takie jest moje zdanie... Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted February 12, 2008 Author Report Share Posted February 12, 2008 No właśnie ja też nad tym myślałem. Jadnak cały czas zastanawiam się nad uczciwością takich serwisów... No ale chyba nie robią ludzi w "bambuko", taką mam nadzieję... Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Do 350 fps w stocku ca? No to spring M110 i wystarczy... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted February 21, 2008 Report Share Posted February 21, 2008 Zmień na replikę TM (najlepszy HU) i daj do 350fps tuning. Daj najlepiej Bore UP CA i springa M100. (bor up ca działa chyba na każdej sprężynie.) wymień kilka rzeczy np. zębatki (element) + podkładki i łożyska. A jak masz kasę to M14TM i ją zrób do 350fps. Zasięg bdb. nie powinno się psuć a dobry HU to podstawa :wink: ...ufff, dawno się tak nie uśmiałem! Takiego nagromadzenia bzdur w jednym poście dawno nie widziałem, to jakaś prowokacja? :lol: Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted February 25, 2008 Author Report Share Posted February 25, 2008 Jak ja lubie jak każdy co innego radzi :D Quote Link to post Share on other sites
kerth Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 ebola_85: Wszyscy radzą to samo - czyli - opłaca się podnosić moc (to będzie przecież ponad 10% przyrostu) Co do części składowych - każdy radzi pod siebie. Z jednej strony - wymiana tylko sprężyny (na pewno dużo da, ale żywotności to nam nie zwiększy) z drugiej - wymiana kilku elementów wpływających na kulturę pracy i żywotność. Sam musisz wiedzieć, na co Cię stać i dlaczego na drugą opcję :D Wypowiedź kol. "mikadorus" pominę milczeniem :) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 O ile się orientuję, to do sprężyny 110 dobrze by było w CA zębatki wymienić, bo po jakimś czasie stockowe pójdą w diabły. Dlatego może zastanów się nad opcją nr 2. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Ale on chce 350 fps a nie 400, więc sprężyna wchodzi wyłacznie w gre m100. Lepszego pomysłu niż podał pidżefjat nie ma. A swoją drogą , żeby było na m110 350 fps to układ musi być pieruńsko nieszczelny. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Ja bym poszedł w zwiększenie ROFa i celności jak masz ograniczenia mocowe. Jakiś zestaw hi speed czy coś. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 Zmiana planów... Mogę dojechać tylko do 328FPS... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Że tak się spytam - mierzyłeś może prędkość z zamontowaną lufą precyzyjną? Jak rozumiem przekroczenie granicy, którą podajesz, będzie problemem... u mnie po wymianie lufy, gumki i uszczelnieniu komory prędkość wzrosła z 325 fps do 350 fps - to może wystarczyć, w końcu w Twoim przypadku możliwości manewru to zaledwie 15 fps... A jeżeli nie możesz podnosić mocy i masz lufę precyzyjną - zostaje faktycznie tylko podniesienie rate of fire, jeżeli chodzi o zmiany wewnętrzne... Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 1, 2008 Author Report Share Posted March 1, 2008 Nie mierzyłem po zamontowaniu lufy. Jednak nic nie było uszczelniane... a ja zawsze myslałem że rof to RANGE OF FIRE :P Człowiek uczy sie całe życie ;) ROF mogę zwiększyć poprzez zainstalowanie baterii 9,6V ? Czy są jakieś inne sposoby ? Na Taiwangunie wyczytałem że większe baterie niszczą zębatki... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Mocniejsza bateria - większe obroty - większe naprężenia. Niestety jeżeli chodzi o mocniejszą baterię, to trzeba po prostu próbować - najlepiej podłączyć czyjąś baterię i sprawdzić jak działa. Inaczej będzie funkcjonowała bateria 9,6 sanyo na dużych ogniwach, inaczej firefox 9,6 na małych ogniwach a jeszcze inaczej intellect. Tutaj jeszcze w grę wchodzi ewentualna zmiana silnika na taki o większym momencie obrotowym no i może zębatek, ale na tym się nie znam. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Jeśli w grę wchodzi wymiana zębatek to stockowe G&P wystarczą, CA mogą się zjechać. Nie ma sensu pakować wzmocnionych, jeśli masz limit 330fps. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 CA sie nie zjadą to po 1, stockowe G&P mają takie samo przełożenie co CA więc nie widzę sensu ich montowania. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Tylko G&P są chyba mocniejsze niż CA. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Po co ma kupować G&P jak dla obu Sprężyna m100 to nic i spokojnie to wytrzymają? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Zębatki G&P dodają +10 do lansu 8) Widzę że poruszyłem temat zębatek i się trochę naśmieciło, więc wyjaśniam sprawę: Zębatki mają różne przełożenia - tak jak biegi w samochodzie/rowerze. Możemy założyć zębatki o "szybszym" przełożenie i wtedy będzie większy ROF. Z kolei po wymianie zębatek na TU będzie mniejszy ROF. Tutaj SYSTEMA HIGH SPEED Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.