Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Blokujący się tłok


Recommended Posts

Witam,

 

Mam g36c ca. Mam problem - tłok czasmi zostaje z tyłu, wtedy gdy naciskam spust odgłos podobny jest do wyczerpanej baterii. Jednak po kilku próbach pociskania spust odblokowuje się ale potem znowu - i tak w kółko. Dodatkowo czasmi na semi leca replika strzela 2 razy.

 

Mam koło 390 fps, na ftk hurricane m110, bateria intellect 9.6 1400 mah. Czy to problem umierającej baterii ? Ma koło roku.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Argern weź inną baterię i sprawdź! - nie rozbieraj nic pochopnie. Jak to samo sprawdź jak tu kolega napisał krótszy obieg [wepnij się koło HU]. Jak dalej to samo to sprawdź styki od spustu. Kable zostaw na sam koniec.

 

A te kable anty-heat czy co tam wsadzisz możesz między bajki włożyć. Mam zwykłe z jakiegoś radia i przy 500fps chodzi..

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

A ja mam podobny problem , opiszę go :

 

Miałem wzmocniony GB CA z kablami niskooporowymi , silnik stok CA ,łożyska 6mm ślizgowe nie pamiętam firmy ale jedne z lepszych ,ROF przy batce 9.6 KAN miałem naprawdę rewelacyjny do czasu aż GB się rozpadł . Kupiłem GB od qumpla też CA ale z łożyskami stokowymi CA 7mm ślizgowymi , przełożyłem wszystkie część i tu zonk , na tej samej baterii co mi dawała świetny ROF co chwila sie blokuje tłok w tylnej pozycji a szybkostrzelność spadła trzy krotnie :poddanie: :poddanie: wkurzyłem sie podpiłem batkę sanyo 10.8 V i tu znowu to samo ROF nawet sie nie zbliża do poprzedniego , a tłok się blokuje w tylnej pozycji .

 

Czy to może być wina tylko tych łożysk czy coś jeszcze ? Mnie pomysłów brakuje

Link to post
Share on other sites

Eheh... może to być tak.. zacznijmy od najprostrzych problemów:

 

- przepalone styki

- nie ko końca wbite łożyska [już widziałem takie przypadki]

- źle wypodkładkowane zębatki

- sinik za mocno dociśnięty do zębatki

- styki w euro-złączach mogą być wyrobione, przy bezpieczniku i ogólnie przy jakichś połączeniach

- możliwe, że gdzieś masz zwarcie

- możliwe, że silnik ma mocno zużyte szczotki [choć jak zmieniłeś GB to nie było problemu..]

- dojechane są obie baterie [nie wiem czy tą 10,8V to kupiłeś czy pożyczyłeś..]

 

Nie wiem co więcej mogło by być.. Przecież strzela - choć wolniej.. rozbierz i po kolei popatrz czy coś się nie ściera, czy gdzieś są jakieś ślady osmoleń..

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Eheh... może to być tak.. zacznijmy od najprostrzych problemów:

 

- przepalone styki

- nie ko końca wbite łożyska [już widziałem takie przypadki]

- źle wypodkładkowane zębatki

- sinik za mocno dociśnięty do zębatki

- styki w euro-złączach mogą być wyrobione, przy bezpieczniku i ogólnie przy jakichś połączeniach

- możliwe, że gdzieś masz zwarcie

- możliwe, że silnik ma mocno zużyte szczotki [choć jak zmieniłeś GB to nie było problemu..]

- dojechane są obie baterie [nie wiem czy tą 10,8V to kupiłeś czy pożyczyłeś..]

 

Nie!

 

Zmień tłok ;) W tej klasie, polecam JBU, cicho pracuje i nie ma drugiego zęba ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam szanownych forumowiczów!

 

Teraz przedstawię Wam szokujące zdjęcia repliki kolegi Argerna.

 

Więc po pisaniu farmazonów tutaj na forum, mącąc Wam przy tym w głowach postanowił dać mi replikę do wglądu.. teraz tak. Jak widzicie poniżej "problem straaasznej awaryjności" nie leżał w GB, czy w tłoku czy w czymkolwiek co tutaj próbowaliśmy znaleźć. Zresztą dalszy komentarz jest zbędny.. patrzcie na zdjęcia i te "niskooporowe okablowanie" ;)

 

3e46aeac68715372m.jpg a7e8c7af2bc55415m.jpg 37f55463819d051bm.jpg

 

9ec342c0ac388bd0m.jpg 9136b00163ea04ddm.jpg

 

Jak ktoś chce mu sprzedać kopa - to jak wróci z Anglii parę osób z ekipy już się zbiera to można coś w waszym imieniu też zaaranżować..

 

 

 

Aa.. na pierwszym zdjęciu dobrze widać samotnie wychodzący plus.. nie wiem do czego.. może backup czy coś..

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jezu przenajświętszy! jak to w ogóle działało ? :D

O co chodzi z tymi kablami na ostatnim zdjęciu ?! :D

 

Ale wracając do tematu, może to komuś pomoże:

Miałem bardzo podobne objawy do tych opisanych przez Argerna. Po tuningu repliki, na batce Intellect 9,6 1200 prawie niemożliwe było strzelanie serią ( sprężyna m120 ). Po kilku strzałach tłok zostawał w tylnej pozycji, przy naciskaniu spustu dźwięk przypominał odgłos wyczerpanej baterii.

Przy kilkukrotnym naciskaniu spustu CZASAMI na silę przeciągało tłok i replika wystrzeliła. Jednakże, ciągłe naciskanie spustu bez możliwości ujścia napięcia powodowało grzanie się styków, baterii i przepalenie bezpiecznika.

Podłączyłem wszystko na patencie krótszego przewodu - do kabla pod hop upem. Ponownie to samo, tym razem naciskanie spustu przy zacince spowodowało spalenie kostki stykowej :(

Po naprawie w asgshopie, na batce 1200 mah 9,6 V - znowu to samo. Panowie w asgshop testowali replikę na 8,4 Sanyo RC - u nich działała - vide - słaba batka

W tym momencie używam G&P 3300 9,6 Large - śmiga jak szalona.

 

Wniosek ? Przy podobnych usterkach radzę nic nie grzebać, od razu wymienić baterię na mocną.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Wniosek ? Przy podobnych usterkach radzę nic nie grzebać, od razu wymienić baterię na mocną.

 

Potwierdzam w 100%. OD RAZU ZMIENIAĆ BATKĘ!

 

Miałem dokładnie takie same problemy jak opisane na początku wątku - mechanizm nie był w stanie "zakręcić się" do końca, sprężyna zostawała ściśnięta. Fakt, że jak pomęczyłem trochę spust to jakoś bateria zbierała się w sobie i trochę działała, ale i tak ledwo ledwo kręciła. Kombinowałem z kabelkami, MOSFET-em, czarowałem, cudowałem i lipa. Baterię wymieniłem na Sanyo 1500mAh/9,6V (ta z dwoma ogniwami na kabelkach) i G36C fruwa aż miło. Poprzednio był oczywiście Intellect 1400mAh/9,6V.

 

Pozdrawiam

ivaldir

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Witam, mam taki sam problem jak autor tego tematu z tym, że wcześniej mój Intellect jakoś tam ciągnął springa lecz oczywiście zostawał w tylnej pozycjii a teraz gdy naładowałem batke i naciskam spust to nic się nie dzieje, tak jakby nie było prądu, w czym tkwi problem???pozdroo

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam coś batki Intellekta zawodzą i to te nowe. Mam 2 szt. 9.6v 1400 i po naładowaniu nie trzymają napięcia i tak samo tłok zostawał w tylnim położeniu, byłem przekonany że to wina ładowarki ale to samo się dzieje na procesorówce :wink:

Edited by MATRON
Link to post
Share on other sites

G3 i tuning przeprowadzony w specshopie, tylko stało się coś dziwnego, kilka dni temu batka coś tam napędzała a teraz podłączyłem full naładowaną i nic echo tak jakby prądu nie było...

 

P.S: Niektórzy uważają że Intellecty są zajebiste i mocne...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...