Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik ICS TURBO 3000


Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przy sprężynie M140 MO potrafi wystrzelić ponad 5000kulek na aku

Jesteś pewien? Toż to kosmiczna ilość! Nawet gdy sprężyna MO zbija się to i tak ciężko osiągnąć taki wynik i jak napisałeś na aku 1900mAh. Liczyłeś te strzały? I w jakich odstępach czasu strzelałeś?

 

U mnie przy sprężynie M140 Systemy na silniku m120 G&P oraz aku 9,6V 3600mAh Sanyo RC w GB w pełni łożyskowanym wychodzi 3000 (+-300) strzałów. Zastanawiam się o jakim cudzie piszesz.

Link to post
Share on other sites

Silnik G&P m120 jednak do mocarzy nie należy, ICS jest o wiele silniejszy, więc o wiele mniej się 'męczy' - zużywa wolniej aku. Ja to tak widzę.

 

[Ja np. na silniku ITU Guardera (myślę, że podobna klasa co ICS - mocny silnik, ale nie 'szybki') i takiej samej batce 9.6 sanyo wywalilem ~6k w ciagu dwoch tygodni bez ladowania na M130 guardera.]

Link to post
Share on other sites

Jesteś pewien? Toż to kosmiczna ilość! Nawet gdy sprężyna MO zbija się to i tak ciężko osiągnąć taki wynik i jak napisałeś na aku 1900mAh. Liczyłeś te strzały? I w jakich odstępach czasu strzelałeś?

 

U mnie przy sprężynie M140 Systemy na silniku m120 G&P oraz aku 9,6V 3600mAh Sanyo RC w GB w pełni łożyskowanym wychodzi 3000 (+-300) strzałów. Zastanawiam się o jakim cudzie piszesz.

 

 

To by się zgadzalo co piszesz. Ale kable mają duże znaczenie. Pasowało by zrobić zestawienie kto co ma i wtedy by wyszło kto kłamie :D

Edited by Wojtass_nt
Link to post
Share on other sites
I tu możesz się zaskoczyć. Nie mam teraz czasu aby więcej sie rozpisywać ale napisze jedynie, że jest o niebo lepszy od stockowego silnika G&G.

Od stock G&G lepszy jest chomik w kółeczku.

 

Sam to robie ale już koniec, proszę bez OT o silnikach JG, MPRG, PGR, MO, UB.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

właśnie dzisiaj dotarł do mnie ICsik...zamontowałem go w moim Augu JG i co się okoazało, chodzi bardzo głośno , nie wime czemu, mam stockową sprężynę i zębatki, używam batki 10.8 V intellecta... szybkość po wymianie silnika nie wzrosła chociaż miałem nadzieje że wzrośnie...włożyłem sprężyne m120 CA i nie mógł uciągnąć, zdziwiłem się bardzo...coś mi się wydaje że mam uszkodzony silnik...wyszczeliłem na stockowej sprężynie około 30 kulek bo nie nie jestem pewny czy tak głośno powinnien chodzić... bodajże 2 razy głośniej niż stockowy silnik...ktoś wie czemu?

Link to post
Share on other sites

Widać wyraźną różnice przy sprężynach rzędu M140-M150. Tu najlepszy byłby Guarder Hi Speed Revolution, który jest w miarę cichy i zwiększa szybkostrzelność. Sam go używam. Współpracuje ze sprężynami do M120.

 

Co do głośności... może coś z łożyskami jest nie tak? Albo po prostu Ci się wydaje, bo w końcu silnik od AUGa przy strzelaniu masz bardzo blisko ucha, wydaje się głośniejszy niż jest :P

Edited by rafcio21
Link to post
Share on other sites

niewyregulowany? w jakim znaczeniu, inaczej jak się reguluje? chyba nie chodzi o tą śrubę ampulową...

co jest dziwne włożyłem m120 + 9.6V Kana mini i chodzi, ale głośno, a na m120 + 10.8 V intellecta nie chodziło, chociaż intellecta używałem jak miałem stary silnik i chodził lepiej jak kana, bo większe napięcie było a teraz tylko na kanie uciągnie... aha głośność nie wydaje mi się bo naprawde w porównaniu do starego silnika chodzi strasznie głośno...

Edited by batonszalony
Link to post
Share on other sites
niewyregulowany? w jakim znaczeniu, inaczej jak się reguluje? chyba nie chodzi o tą śrubę ampulową...
Właśnie chodzi tę śrubkę, która znajduje się pod silnikiem. Jak się reguluje ? Bierzesz odpowiedni kluczyk i kręcisz, aż silnik będzie się kręcił cicho i szybko.
co jest dziwne włożyłem m120 + 9.6V Kana mini i chodzi, ale głośno, a na m120 + 10.8 V intellecta nie chodziło, chociaż intellecta używałem jak miałem stary silnik i chodził lepiej jak kana, bo większe napięcie było a teraz tylko na kanie uciągnie... aha głośność nie wydaje mi się bo naprawde w porównaniu do starego silnika chodzi strasznie głośno...
Powinieneś jednak podregulować ten silnik. ICS3000 bez problemów uciągnie m120 na 9,6 i 10,8 V. Chyba, że masz rozładowane akumulatory ;-)
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...