Herki Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Mam problem z Wzmocnionym Tłokiem Prometheusa a dokładnie z jednym pierwszym zębem tym który jako pierwszy zostaje naciągany przez zebatkę (prometeusa )... Strasznie jest przytarty tak że z niego za dużo nie zostało, tylko ten jeden reszta jest OK. Czy jest to błąd przy składaniu...?a może za mocny silnik (Systema Magnum)? naciąga on sprężynę m150 (guardera). Chciałbym zakupić nowy i nie chciałbym aby znów sie tak szybko wykorzystał (około 3000 kulek na semi, 100 na auto). A może są jakieś bardziej żywotne?? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Wytnij ten ząb, będzie święty spokój ;) Poniżej zdjęcie poglądowe: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Myślę, OLO, że koledze chodzi o ten duży ząb. On się zuzywa zwykle zbyt dynamicznie jak źle jest coś poskładane. Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 Polecam review tłoków: http://www.airsoftmechanics.com/home/content/view/22/26/1/0/ Quote Link to post Share on other sites
Herki Posted March 26, 2008 Author Report Share Posted March 26, 2008 Z moim Tłokiem dzieje sie coś podobnego tylko jeszcze nie tak tragicznie jak natym zdjęciu: http://www.airsoftmechanics.com/home/content/view/21/26/1/2/ Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Ot, ten typ tak ma. Spróbuj Deep Fire. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Z której strony jest przytarty? Quote Link to post Share on other sites
Herki Posted March 26, 2008 Author Report Share Posted March 26, 2008 Pierwszy który łapie zębatka (wygląda to tak jakby zebatka go wyszarpywała z za dużą siła) Jeśli już bym wymienił na Deep Fire to on ma wszystkie zęby metalowe, czy to nie odwróci się na zębatki i wtedy to one bedą sie szybko niszczyć...?? Quote Link to post Share on other sites
Herki Posted March 26, 2008 Author Report Share Posted March 26, 2008 A czy istnieje taka możliwość że mam za mocna baterię (10.8V 3300mAh G&P ) i napedza silnik SYSTEMY MAGNUM...?? Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Jak tak patrze na ten test, to jestem w ciężkim szoku. Ja w swoim karabinie mam ten tłok DF i zobaczę jak on wygląda po 60.000 kulkach :) Na teście to on wyszedł najlepiej. Prometheus sie nie popisał z tym Hard Pistonem :/ Herki ja bym na Twoim miejscu wymieniał ten tłok, bo mnie to wygląda na złe spozycjonowanie zębów na tłoku Promethusa. Nic z tym nie zrobisz. Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Pierwszy który łapie zębatka (wygląda to tak jakby zebatka go wyszarpywała z za dużą siła) Jeśli już bym wymienił na Deep Fire to on ma wszystkie zęby metalowe, czy to nie odwróci się na zębatki i wtedy to one bedą sie szybko niszczyć...?? Tak, bardzo możliwe. Do Magnuma wystarczy aku RC 8.4V aby Ci napinał spokojnie springa M170... Więcej niż 8.4V nie jest zalecane.. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Do Magnuma wystarczy aku RC 8.4V aby Ci napinał spokojnie springa M170... Więcej niż 8.4V nie jest zalecane.. Z tym bym się nie zgodził ;) Jak dla mnie dopiero na 10,8V 2400RC sprężyna M170 na Magnumie jest naciągana odpowiednio szybko :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 A pod tym zdjęceim tłok a Hard Piston bez drugiego zęba jest wyraźnie napisane, ze został usunięty dremlem. Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 To samo pytanie umieściłeś w poprzednim temacie. Tam wszystko wyjaśniłem koledze który miał podobny problem. Nazywa się coś tam o podkładkowaniu G&P. Quote Link to post Share on other sites
biolon Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Witam, padł mi tłok Systemy [z zestawu FTK do v3. z m150] po zaledwie 2k kulek. Od początku wstawiłem m140 i i na baterii 8,4V wszystko chodziło. Co śmieszne padł mi ostatni ząb: Mam pytanie czym to może być spowodowane, że akurat ostatni ząb padł? Dodam, że wypodkładkowałem wszystko tak jak to np. pokazują na mechabox [chodzi luźno, ale nie ma luzów na boki w GB]. No i co polecacie jako substytut? Jak mi systema padła [a specjalnie kupiłem droższy tłok, żeby spać spokojnie, a tu..] to co można wybrać? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 (edited) Akurat czerwona systema to marny tłok ;-) . A antyrewersal Ci działa? Edited April 28, 2008 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
biolon Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Działa :-) Usłyszałem dzisiaj, żeby wymienić zębatkę pierwszą od silnika. Podobno lepiej jest mieć więcej zębów dla antyreversal`a [coś o 7 słyszałem]. I żeby mi się takie sytuacje nie powtarzały to powinienem kupić inną zębatkę i tłok [coś mi o DF lub JBU mówili]. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Powiem Ci, że ten tłok systemy padł mi kiedyś na sprężynie M110 :D Tłoki DF i JBU z wszystkimi zębami stalowymi dają radę ;) Quote Link to post Share on other sites
biolon Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Witajcie, mam jeszcze jedno pytanie. Jak wspomniałem wyżej ludzie zalecają żebym również zmienił zębatkę [tą co ma kontakt z silnikiem], bo jak mi tłumaczyli im więcej skoków dla antyreversal`a tym mniej tłok dostaje w tyłek. Na zębatce systemy mam 4 takie skoki - tak jak patrzyłem po sklepach to mają niektóre po 5 takich skoków. No i pytanie czy odciąża to znacząco tłok? Jeśli tak to czy opłaca się kupować taką zębatkę a tą systemy wyjąć? Jak miałem m15 to asgshop zrobił tuning ok 480fps i to wszystko śmigało na wzmocnionym tłoku CA ;-) Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Między 4 a 5 zapadkami na zębatce wielkiej różnicy nie będzie. Jakbyś miał tylko 2 zapadki to już by było coś :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.