Ogniomistrz Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Korpus od icsa bedzie pasował do jg? Quote Link to post Share on other sites
Ogniomistrz Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Jak będziecie nie daj Boże kupywać SIGa 550( pomijam 552) to odrazu zmiencie w tym samym sklepie cylinder na 0, ja zmieniłem i fps w praktyce wzrusł mi ze 310 do 360 a wymiana dyszy i głowicy cylindra na JBU zwiększyła jeszcze fpsy i dzwięk jest oooooo wiele cichszy i bardziej przyjemny dla ucha. Quote Link to post Share on other sites
CzaroSW Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 (edited) Witam. I jak jest z gwintem na tłumik? 12mm na pewno (zmierzyłem ale się chcę upewnić czy precyzyjnie) ? I lewo czy prawo skrętny bo nie wiem jak to określić. W prawą stronę się zakręca. Patrzałem i nigdzie nie ma tłumików 12mm. Edited July 5, 2011 by CzaroSW Quote Link to post Share on other sites
CzaroSW Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Emial od Silesia Factory: Witam, nie powinno byc wiekszego problemu ze zrobieniem takiej przejsciowki, jednak bedziemy potrzebowali dokladny rozmiar gwintu tj srednice(przypuszczalnie 12mm) oraz skok gwintu (mierzy sie to specjalnym grzebieniem) W tym celu nalezaloby podeslac do nas replike, wykonamy pomiary, wykonamy potrzebne akcesoria - tlumik, przejsciowke czy przedluzenie lufy - co potrzeba :) pozdrawiamy ekipa SF Czyli jest możliwość zrobienia. Zapytałem się jeszcze ile to będzie kosztować i jak będzie mamona to się skuszę chyba. :) Quote Link to post Share on other sites
CzaroSW Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Dobra już all wiem. Powiedzcie mi pany tylko jak się w sig'u ściąga całą kolbę z korpusy i chwyt pistoletowy bo tylko tego rozebrać nie mogę ;s Quote Link to post Share on other sites
Ogniomistrz Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Odkręcasz klapkę na chwycie pistoletowym. Następnie wyjmujesz silnik i odkręcasz dwie śrubki. A co do kolby to rozkładasz ją i odkręcasz 3 śrubki i ją wysuwasz. Sig to ma chyba najbardziej powalone dojście do gearboxa... Quote Link to post Share on other sites
CzaroSW Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Ok dzięki. Bo właśnie nie zauważyłem czy można kabelki odczepić od silnika bo bez tego to go nie wyciągniesz i lipa jak bym musiał rwać... Quote Link to post Share on other sites
Lejtienant Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Trochę tego kotleta odgrzewam, ale chciałem się spytać, czy Sig 550 JG który jest obecny w ofercie sklepów takich jak Zbrojownia i również u KRAKMAN'ów to nadal to samo co wcześniej (ta sama generacja) czy jest to coś nowego, bo widać spore różnice w cenie?. I mam pytanie co na początku w nim wymienić oprócz cylindra na typ 0 i gumki hop-up? Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Różnica w cenie wynika raczej z kursu dolara. Z opisu wszystko wynika, że jest takie samo. Quote Link to post Share on other sites
Lejtienant Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 "Lufa zkończona jest gwintem 14mm lewoskrętnym, co pozwala na zamontowanie niemal każdego tłumika dźwięku." Wcześniej w postach ludzie narzekali na gwint, a tu jest standardowy 14mm. Poza tym ten jakoś tak strasznie się nie błyszczy, a może JG faktycznie coś zmieniło, poza tym ma więcej fps w stocku. Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Mnie się wydaje, że zawsze tyle fps wpisywali. Na początku mój 552 miał nawet 370, tyle że to żadna różnica. gdyby moc skoczyła do 430 fps, to by można coś mówić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.