aZahiel Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Mam pytanie odnośnie tuningu M4 chodzi mi o to, co mam wymienić w gearboxie żeby trochę zwiększyć jego moc :!: zębatki już mam zamierzam jeszcze kupić sprężynę 190% i lufę precyzyjną :!: czy to wystarczy i o ile zwiększy moc M4. :?: Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 W Twoim przypadku jeśli planujesz wsadzić sprężynę 190% musisz wszystkie komponenty dopasować do tej sprężyny. Temat już był trochę wałkowany jak znajdziesz za mało informacji daj znać przez PW to Ci coś podeślę. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
Frugo Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Zależy jakie te zębatki, ale w ogóle nie powinno się dawać więcej jak 150 jeśli nie zmieniasz reszty bebechów. Quote Link to post Share on other sites
Jarcher Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Żeby było cacy i trochę replika postrzelała, musisz włożyć minimum 1000zł żebyś miał spokój. W wolnej chwili podam ci przykładowe rzeczy co bym ci zalecał kupić. :-) W między czasie poczytaj wcześniejsze topiki na temat modernizacji AEGów. Quote Link to post Share on other sites
PAT_KOZI Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 A ja mam takie pytanie; co wchodzi w skład zestawu: FTK-21 FULL TUNE-UP KIT M4-A1 EXPERT SET ze strony http://www.systema-parts.com/Product/Full.htm Jaka sprężyna i czy w jego skład wchodzi jakiś silnik lepszy (super tortuge albo inny zbliżony) i czy warto sobie to zamontować do RIS’a z CA? (chodzi mi o tuning do ok~ 450fps) PS Chodzi mi o informacje czy potrzebny jest cały zestaw czy może potrzeba tylko kilka podzespołów? Jeśli tak to które? <jakoś szukałem inf. o składzie takiego zestawu ale "SYSTEMA" nie raczyła na stronie zamieścić :/ > Quote Link to post Share on other sites
Medium Posted January 22, 2004 Report Share Posted January 22, 2004 Ten zestaw ze zdjęciem i opisem jest TUTAJ. W skrócie - wszystko co SYSTEMA wymyśliła dla sprężyny M130. Czyli sprężyna robiona na prędkość teoretyczną kulki 0,2 ok. 130 m/s. W zależności od dodatkowych czynników SYSTEMA podaje, że na tej sprężynie można uzyskać 380 - 450 fps. Jeśli będą jeszcze jakieś pytania - piszcie. Pozdrawiam Medium Quote Link to post Share on other sites
PAT_Pinky Posted March 3, 2004 Report Share Posted March 3, 2004 Offtopic lekki Instalacja Metal Body. Oraz dla odpornych w formie graficznej. Quote Link to post Share on other sites
Morthag Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 w stockowym m4a1 ris bateria (mieszczaca sie w atrapie lasera) ma 600mah, co niekoniecznie starcza na dlugie strzelanki. zamierzam wymienic baterie na jakos z tej strony: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=419 ktora z w/w bateri polecacie do tego modelu, aby rowniez udzwignela silniejsza sprezyne ? i jaka sprezyne mozna wlozyc do tego karabinu bez koniecznosci wymiany bebechow) ? czyli reasumujac jaka sprezyna (bez wymiany podzespolow) + jaka bateria do niej. z gory dzieki za odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Jeśli dobrze pamiętam to 150% to najwięcej co tam można wepchnąć bez zmiany bebechów. Nie nalezy brać baterii z ogniw AA. Co do mocy to 9.6V powinno wystrczyć. W innych topicach było o wiele więcej na ten temat... poszukaj ;) Quote Link to post Share on other sites
Morthag Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 czytalem praktycznie wszystkie (w jakis sposob powiazane ze soba) topiki :) aha zapomnialem dodac - ten m4a1 jest produkcji TM. wiec tak: sprezyna np. http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=226 + bateria http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=827 dobry zestaw ? Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 No cuż.. dobry jeśli lubisz mieć gb w dwóch kawałkach ;) Z tego co pamiętam aby tam wsadzić tą sprężynę musisz wymienić szkielet gb, zębatki, głowice tłoka i prowadnicę (o czymś zapomniałem?). Z tego powodu ja zdecydowałem sie na ca ;) Quote Link to post Share on other sites
Morthag Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 w poprzednim poscie napisales, ze bez zmiany bebechow mozna wlozyc tam 150% :) chyba ze zasugerowales sie (moj blad) iz napisalem o sprezynie 150 PDI co = 170%. wiec tak: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=827 + sprezyna http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=340 jest ok ? jak nie to powiedz co byloby ok ;] na machinegunie znalazlem takie info: "Jeżeli planujemy wymianę sprężyny na silniejszą w elektrykach Tokio Marui to pamiętajmy, że ta firma stosuje nierozbieralne połączenie tłoka, głowicy tłoka i sprężyny. Chcąc nie chcąc musimy więc wymienić wszystkie te podzespoły." Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Myslałem wcześniej że chodzi ci o ris'a CA- tam nie trzeba nic wymieniać ;) W TM jest plastikowy gb (do wymiany) i zębatki z jakiegoś stopu (info z innych topiców- nie posiadam TM). Reszte trzeba wymienić z powodu podanego przez ciebie ;) Co do sprężyny 130% nie będe się mądrzył i ryzykował jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wg. tabeli MG gb wytrzyma ale zębatki beda narażone na szybsze zurzycie. Z resztą możesz sobie sam objeżeć: http://machinegun.pl/images/tuning_03.jpg Jeśli nikt mądry nic ci nie napisze, zawsze mozesz zaryzykować i napisać z pytaniem do sklepu. Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Myslałem wcześniej że chodzi ci o ris'a CA- tam nie trzeba nic wymieniać ;) W TM jest plastikowy gb (do wymiany) i zębatki z jakiegoś stopu (info z innych topiców- nie posiadam TM). Reszte trzeba wymienić z powodu podanego przez ciebie ;) Chodzi Ci o szkielet, czy poprostu użyłeś tego słowa bo dużo plastiku w gearboxie ? Bo z tego co wiem to szkielet geara jest jednak z metalu, może nie tak wytrzymałego jak CA ale z metalu :roll: Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Przepraszam- najwyraźniej co mi się pomieszało... Dziękuje za korektę;) Quote Link to post Share on other sites
Turek2 Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 jak juz dajesz 190%, to daj 210% 8) Quote Link to post Share on other sites
Morthag Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 dobra, z tego co widze - 120 PDI byloby najsensowniejszym wyborem, ale srednio mi sie widzi oplacalosc tego przedsiewziecia, bo wplyw na zasieg bedzie znikomy... Co do wymiany bebechow - moze zna ktos przyblizony koszt "operacji" wlozenia sprezyny 170% ? i czy aby to dzialalo trzeba wymienic "tylko" połączenie tłoka i głowice tłoka ? Quote Link to post Share on other sites
C4RTM4N Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 ja sobie chce wsadzic do m4 stti sprezyne 110/120 i od razu mi powiedzial Krakman na taiwanie ze trzeba zebatki i lozyska wymienic a tu slysze ze do 150 mozna bez niczego, jak to jest? pzdr Quote Link to post Share on other sites
tomow Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 kolega wczesniej miał na myśli sprężynę 150% a nie M150 150% PDI = M110 270% PDI = M150 M110 czyli 110ms pozdro Quote Link to post Share on other sites
aikman84 Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 ja ze swoim stti zrobiłem tak -spręzyna 110 Guarder -wzmocniona prowadnica -uszczelniona dysza -głowica tłoka z CA -wzmocniona głowica tłoka -zębatki z CA -stalowe łożyska i podkładki mam nadzieje ze wytrzyma PS pluje sobie teraz w twarz ze nie kupiłem sobie CA :-( :evil: Quote Link to post Share on other sites
Strober Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 Mam pytanie: Czy jest sens, a jeżeli tak to i czy jest możliwość uszczelnienia Hop-up'a w M4A1 TM? Reszte mam szczelną-bo zapodałem zestaw bore-up Guardera, który jest dobrze uszczelnoiony(podwójna uszczelka na głowicy, sprawdzone organoleptycznie, dysza też dobrze trzyma). Czy można jeszcze coś wycisnąć w szczelności TM'a? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
ues Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 (edited) Mam pytanie: Czy jest sens, a jeżeli tak to i czy jest możliwość uszczelnienia Hop-up'a w M4A1 TM? Reszte mam szczelną-bo zapodałem zestaw bore-up Guardera, który jest dobrze uszczelnoiony(podwójna uszczelka na głowicy, sprawdzone organoleptycznie, dysza też dobrze trzyma). Czy można jeszcze coś wycisnąć w szczelności TM'a? Pozdrawiam Owiń gumę HU taśmą silikonową przed umieszczeniem w komorze HU Dokładnie tak jak pod spodem ;) Edited June 21, 2007 by ues Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 Raczej taśmą teflonową ;P >Tu< masz topic jak to zrobić Quote Link to post Share on other sites
Strober Posted June 21, 2007 Report Share Posted June 21, 2007 Dzienx!Zaraz biore się do uszczelniania, tej taśmy to mam z 10 rolek:)Nie jedną rurkę się już uszczelniało tym ustrojstwem!pozdrowionka Quote Link to post Share on other sites
kosior21 Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 mam pytanie o tuning mocowy itp do m4a1 firmy jg jezeli bylby ktos tak mily i doradzil co i jak zeby te 400-420 fps miec a zasadniczo chodzi o zasieg skuteczny tak w ok 50 m w zwyz z forum wyczytalem ze napewno trza wymienic łozyska slizgowe - systema prowadnica sprezyny - systema preclufa 6.04 363 - systema gumka silikonwa czarna -guarder i dalej to juz sie opogubilem jakby ktos mogl doradzic?? jaka sprezynka i co do niej zeby to sie nie rozlecialo .....? z gory dziekuje pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.