weelsniper Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Mb03 wooden weel to dobra broń sam ją mam ale poradzę się innych co o niej myślicie? Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Wietrze ostrzezenia i publiczne zniesmaczenie... Link to post Share on other sites
MarioGrand Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Chciałbym zadać pytanie dotyczące owej repliki. Na jakim maksymalnym dystansie trafie prosto w cel na kulkach 0,20g (oczywiście celując przez lunetę). Nie znam się na snajperkach jednak na logikę myślę że nie powinno się używać hop-upa jeśli chcę trafić w 10 celując przez lunetę? Link to post Share on other sites
arend Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Na 5 metrach. Potem kulka zacznie wariować z powodu zbyt dużej prędkości jak na tak lekką kuleczkę. Jeżeli wpuściłeś sie w tą replikę minimalną masą kulki którą da się w miarę celnie strzelać jest .28 z opcją na .30 . Link to post Share on other sites
MarioGrand Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 W takim razie na jakich kulkach trafie kolesia z odległości 30-40m? jeżeli w ogóle da się trafić w cel z 40m tą repliką... Link to post Share on other sites
arend Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 (edited) Oczywiście że tą repliką się da trafić z odległości 40 m. Trzeba tylko wziąść mocny zamach. Jak pisałem w poście poprzednim kulki minimum .28 ale lepiej .30. Pozatym jeżeli chcesz celnie strzelać z tego modelu najpierw wyreguluj hopa ,a dopiero potem bierz się za regulację lunety. Edited January 23, 2010 by arend Link to post Share on other sites
MarioGrand Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Na pewno trzeba "wziąść" i rzucić ale jeszcze się zastanowię nad kupnem tej repliki. "Pozatym" dzięki za info. :) Link to post Share on other sites