gfilipek Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 (edited) Tony, ile kg więcej taki zestaw ? :-) Dla przykładu: Koli 551 + przejściówka ARESa na RIS Edited February 15, 2010 by gfilipek Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Tony, ile kg więcej taki zestaw ? :-) Przyznam szczerze że nie ważyłem, choć pewnie w granicach akceptowalnego kilograma maks. W każdym razie różnica dla moich rąk nieodczuwalna, pewne dlatego że w przypadku eLki to i tak kilo w tą czy tamtą to w zasadzie jeden pies - skoro "stockowe" 4,5 kilo nie robiło problemów. Koli 551 + przejściówka ARESa na RIS Nie podejmę się komentowania atrakcyjności zestawu, jednak stwierdzę, że nie mogę się dopatrzyć na tym zdjęciu owej przejściówki aresowskiej... Czyżby mnie już oczy ekhm... Szczeciną zarosły? Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 (edited) Nie podejmę się komentowania atrakcyjności zestawu, jednak stwierdzę, że nie mogę się dopatrzyć na tym zdjęciu owej przejściówki aresowskiej... Czyżby mnie już oczy ekhm... Szczeciną zarosły? Hehe, atrakcyjność kwestia sporna. Mi się podoba.Przejściówki tam JESZCZE nie ma :Zapomniałem, że to stare zdjęcie. :wink: Miało być tylko poglądowo z eotech'em... Na zdjęciu widać samoróbkę czyli zwykłą szynę ris przykręconą na jedną śrubę :uśmiech: Edited February 17, 2010 by gfilipek Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Hehe, atrakcyjność kwestia sporna. Mi się podoba. Oczywiście, dlatego właśnie nie podejmowałem się komentowania. Wprawdzie można by uparcie twierdzić, że specyficzny kształt i bryła tego karabinu powoduje, że pewna optyka wygląda na nim nie na miejscu, że to nie jest brzydka eMka na którą cokolwiek zawiesimy będzie znośnie itp, itd. Każdy sobie zamocuje co będzie chciał, dział rekonstrukcji jest gdzie indziej, zresztą u mnie eLka nawet w łańcuch choinkowy była owinięta i też było ładnie. Na zdjęciu widać samoróbkę czyli zwykłą szynę ris przykręconą na jedną śrubę :uśmiech: A nie był wtedy koli za nisko? Wprawdzie w otwartym nie przeszkadza to aż tak bardzo jak w zamkniętym, ale czy w twojej poprzedniej konfiguracji nie trzeba było się dodatkowo nachylać by zobaczyć plamkę celowniczą? Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) [...]dział rekonstrukcji jest gdzie indziej, zresztą u mnie eLka nawet w łańcuch choinkowy była owinięta i też było ładnie. heheheh :D A nie był wtedy koli za nisko? Wprawdzie w otwartym nie przeszkadza to aż tak bardzo jak w zamkniętym, ale czy w twojej poprzedniej konfiguracji nie trzeba było się dodatkowo nachylać by zobaczyć plamkę celowniczą? Specyfika budowy kolimatora pozwalała na swobodne celowanie. Na pewno nie było tak wygodnie jak ze std. przeziernikowym na rączce, ale kolimator wystawał wystarczająco nad body. Gdybym nie dostał przejściówki zapewne taka samoróbka by została... Edited February 18, 2010 by gfilipek Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 (edited) Właśnie zmierzyłem dokładnie moje L85. Replika była na 2 strzelankach, ma świeżo założoną gumkę Systemy, poza tym stock. Pomiary na chrono Guarder 2000, kulki Blaster 0.20g, HU na zero. Ustawienie low: 1. 399 2. 396 3. 396 4. 395 5. 398 6. 399 7. 407 8. 397 9. 403 10. 405 średnia: 399,5 fps Ustawienie medium: 1. 417 2. 414 3. 421 4. 421 5. 417 6. 422 7. 420 8. 413 9. 426 10. 426 średnia: 419,7 fps Ustawienie high: 1. 438 2. 431 3. 430 4. 429 5. 436 6. 426 7. 428 8. 433 9. 433 10. 432 średnia: 431,6 fps Mam nadzieję, że info się komuś przyda. Pozdr. Edited March 18, 2010 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 (edited) imo - mój błąd był w komentarzu :) Edited March 20, 2010 by Padaka Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 W tym temacie jedni mówią, że w stocku ma M100, inni że M120. Może teflonfix tyle dał - nie wiem. Wyniki są takie a nie inne i jakoś nie jestem z ich powodu smutny ;) Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 nie no oczywiście - też bym nie płakał :) swojej eLki nie strzelałem na chrono - więc nawet nie wiem jak jej tam te efpeesy wypadają :) Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 Z innej beczki: Zmieniłem wczoraj okablowanie w eLi - stockowe na 2,5mm modelarskie w osłonce sylikonowej. Ciekawa uwaga - 2,5mm wchodzi bardzo na styk i trzeba się troszkę bardziej napracować, żeby założyć stopkę kolby. Za to dzięki temu reakcja na spust przy Li-Pol 2850mAh 30C (45C chwilowe do 45 sek) jest tak szybka, że aż miło! ROF przypomina na chwilę obecną kosiarkę mimo zamontowania M140 Madbulla. Polecam trochę skrócić kabelki względem oryginalnych, bo przy 2,5mm ciężko znaleźć miejsce, żeby je upchnąć gdzieś. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 (edited) Zmieniłem wczoraj okablowanie w eLi - stockowe na 2,5mm modelarskie w osłonce sylikonowej. Ciekawa uwaga - 2,5mm wchodzi bardzo na styk i trzeba się troszkę bardziej napracować, żeby założyć stopkę kolby. Za to dzięki temu reakcja na spust przy Li-Pol 2850mAh 30C (45C chwilowe do 45 sek) jest tak szybka, że aż miło! ROF przypomina na chwilę obecną kosiarkę mimo zamontowania M140 Madbulla. Ja także zmieniłem okablowanie, jednak na batce sanyo RC NiCd 9,6V różnica w stosunku do oryginalnego okablowania jest marginalna. Kable także 2,5. Takie grube okablowanie rzeczywiście cholernie ciężko wchodzi, choć także dlatego, że trudno znaleźć kątowe konektory do silnika - ja zamontowałem proste wersje, po uprzednim zagięciu, i stopkę kolby muszę wciskać siłą. Prawdopodobnie skończy się to wszystko lutowaniem kabli na stałe do silnika, gdyż już jeden konektor trzyma się na słowo honoru. Bardziej mnie zaciekawiło info o M140: ciągnie ci taką sprężynę na stockowych bebechach? (prócz tłoka - ten zapewne już na M120 by się zjechał) Jak duży przebieg ma replika na takiej konfiguracji? I czy używasz tylko ustawienia low, czy też ryzykowałeś z wartością medium i high? Tak w ogóle, to czy ktoś montował w L85 springa M130 lub mocniejszego i może się pochwalić bezawaryjną pracą na stockowych częściach (prócz wspomnianego tłoka), i wszystkich dostępnych ustawieniach mocy? Polecam trochę skrócić kabelki względem oryginalnych, bo przy 2,5mm ciężko znaleźć miejsce, żeby je upchnąć gdzieś. Sporo kabla można upchnąć między gearboxem a silnikiem - ja mam kable dłuższe od stockowych dość znacznie, i cały nadmiar wchodzi w tę lukę. W tym temacie jedni mówią, że w stocku ma M100, inni że M120. Może teflonfix tyle dał - nie wiem. Wyniki są takie a nie inne i jakoś nie jestem z ich powodu smutny ;) Mad Onion twierdzi, że stockowo jest tam M100, mi przy fps'ach sięgających wartości powyżej 430 na ustawieniu high, nie chciano uznać naprawy gwarancyjnej przy zmielonym tłoku (koniec końców jednak można było się ze sklepem dogadać) Ciekawi mnie jedna rzecz: ktoś montował do eLki bore up? Czy da radę takowy zamontować, jeśli tak, jaki zestaw najlepiej brać? (kształt i długość dyszy) Edited March 23, 2010 by Tony Halik Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Bardziej mnie zaciekawiło info o M140: ciągnie ci taką sprężynę na stockowych bebechach? (prócz tłoka - ten zapewne już na M120 by się zjechał) Jak duży przebieg ma replika na takiej konfiguracji? I czy używasz tylko ustawienia low, czy też ryzykowałeś z wartością medium i high? Szczerze to pierwszy alut łok systemy poszedł w buraki (zdecydowanie złe podkładkowanie) i popsuł nieco głowicę cylindra i porysował cylinder, więc wymieniłem te 2 części na stockowe G&P. Zębatki i cała reszta są jak najbardziej stockowe. Cały czas (!) korzystam z M140 ustawionego na High - problemów nie mam żadnych i mam nadzieję, że nigdy takich nie uświadczę :) Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 I ile masz w tej konfiguracji fps? Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 tego niestety nie sprawdziłem... przy wolnej okazji wybiorę się na chrono do Gunfire i spróbuję sprawdzić dobrze :) W razie czego mogę nagrać komórką i potwierdzić, że np. zębatki są stockowe i w idealnym stanie. Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Czy ktoś może mi odpowiedzieć z posiadaczy eLki ICS co sie znajduje pod tłumikiem płomienia - jest gwint czy go nie ma - chciałem wymienić tłumik na bardziej Pr0 lecz niestety natrafiłem na przerastający moje możliwości manualne problem. Mój tłumik płomienia ma "blokadę" nie w postaci sugerowanego pina ale śruby z gwintem, widać koniec śruby dlatego wiem jak wygląda. Problemem jest brak główki czy też nacięcia z drugiej strony by go wykręcić - nie ma możliwości też naciąć gdyż jest za głęboko. W zależności co za odpowiedź otrzymam ;) to podejmę dalsze kroki w demontażu lub też i nie. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 A ja mam takie pytanie-czy ktoś używa z elą magpulowego afg? Wiem że to bluźnierstwo, ale może chociaż wygodne bluźnierstwo. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Jeszcze nikogo nie widziałem z tym chwytem na Eli, ale skoro obecnie używają Grip Pod'a do Eli to nie będzie to jakaś wielka herezja. Cóż moją Elę czeka podróż do cebuli, najprawdopodobniej coś się zmieliło, bo chodzi jak wiertarka. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Rozumiem, że w takiej sytuacji trzeba by zrobić ris z przodu? Jakieś sugestie co do szyny czy każda podejdzie? Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Rozumiem zatem że nikt nie sprawdzał czy jest gwint i jaki pod tłumikiem płomienia - no to będę eksperymentował i powiadomię co odkryłem dla potomności. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 (edited) Mój tłumik płomienia ma "blokadę" nie w postaci sugerowanego pina ale śruby z gwintem, widać koniec śruby dlatego wiem jak wygląda. Problemem jest brak główki czy też nacięcia z drugiej strony by go wykręcić - nie ma możliwości też naciąć gdyż jest za głęboko. Nie powiem Ci, czy pod tłumikiem płomienia jest gwint (pewnie tak), ale za to wyrażę moje zdziwienie niemożliwością samodzielnego odkręcenia w swojej eLi tłumika. Jest wszak tam z jednej strony w śrubie (a właściwie pinie/bolcu) dziurka na imbus albo torks (nie pamiętam dokładnie). Powinno dać się zatem bezproblemowo odkręcić. No chyba, że tam u Ciebie jest to inaczej rozwiązane. Rozumiem, że w takiej sytuacji trzeba by zrobić ris z przodu? Jakieś sugestie co do szyny czy każda podejdzie? Każda, najlepiej jak najbardziej płaska, z odpowiednio rozmieszczonymi dziurkami pod śrubki - ktoś już w temacie pokazywał, jak to przykręcił szynę bezinwazyjną metodą na śruby przechodzące przez dziury w chwycie. Inny bajer to to, że może się okazać, że sam chwyt się nie zmieści na risie, bo przez tą swoją obudowę zacisku będzie za wysoki. A tak na marginesie, owy chwyt może się całkiem ładnie komponować z eLżbietą, w przeciwieństwie do zwykłych prostych i umieszczonych prostopadle do lufy rączek. Edited August 4, 2010 by Tony Halik Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Nie powiem Ci, czy pod tłumikiem płomienia jest gwint (pewnie tak), ale za to wyrażę moje zdziwienie niemożliwością samodzielnego odkręcenia w swojej eLi tłumika. Jest wszak tam z jednej strony w śrubie (a właściwie pinie/bolcu) dziurka na imbus albo torks (nie pamiętam dokładnie). Powinno dać się zatem bezproblemowo odkręcić. No chyba, że tam u Ciebie jest to inaczej rozwiązane. Zacytowałeś fragment ale go nie przeczytałeś - dałeś odpowiedź która niestety nic nie wnosi do tematu - ale dzięki za zainteresowanie. Pozostaje zatem rozwiercić mi pin trzymający tłumik co też uczynię. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Zacytowałeś fragment ale go nie przeczytałeś - dałeś odpowiedź która niestety nic nie wnosi do tematu - ale dzięki za zainteresowanie. Pozostaje zatem rozwiercić mi pin trzymający tłumik co też uczynię. Ale po kiego rozwiercać? Przecież jak napisałem (po przeczytaniu o Twoim problemie - niestety system pozwalający bezpośrednio podłączyć mnie do komputera przez USB umożliwiając bezpośrednie wgrywanie danych prosto do mózgu jest jeszcze niedopracowany, w zasadzie to nawet nie jest wymyślony) ten pin który blokuje tłumik płomienia ma wcięcia na klucz imbusowy. (taaaak, jest on wykręcany, nie wybijany) Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 (edited) Ale po kiego rozwiercać? Przecież jak napisałem (po przeczytaniu o Twoim problemie - niestety system pozwalający bezpośrednio podłączyć mnie do komputera przez USB umożliwiając bezpośrednie wgrywanie danych prosto do mózgu jest jeszcze niedopracowany, w zasadzie to nawet nie jest wymyślony) ten pin który blokuje tłumik płomienia ma wcięcia na klucz imbusowy. (taaaak, jest on wykręcany, nie wybijany) no to powolutku i ze zrozumieniem przeczytaj Mój tłumik płomienia ma "blokadę" nie w postaci sugerowanego pina ale śruby z gwintem, widać koniec śruby dlatego wiem jak wygląda. Problemem jest brak główki czy też nacięcia z drugiej strony by go wykręcić - nie ma możliwości też naciąć gdyż jest za głęboko. Dlatego zadaje pytanie co jest pod tłumikiem płomienia bo nie mam tego o czym wiem że powinno być :killer: Edited August 7, 2010 by Corey Quote Link to post Share on other sites
pacy Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Z tego co pamietam jest tylko sprężynka dociskowa, gwintu brak. no to powolutku i ze zrozumieniem przeczytaj Dlatego zadaje pytanie co jest pod tłumikiem płomienia bo nie mam tego o czym wiem że powinno być :killer: Quote Link to post Share on other sites
madonion_eu Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 (edited) W replikach L85 ICS, pod tłumikiem płomienia, niestety nie znajdziemy gwintu umożliwiającego montaż tłumika dźwięku. Edited August 9, 2010 by madonion_eu Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.