Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M15A4 Carbine ClassicArmy. Dziwny problem?!


Recommended Posts

Witam was bardzo serdecznie.. Mam problem i to taki dziwny poniewaz naprawialem duzo replik ale nigdy czegos takiego nie miałem. Chodzi o to ze gdy naladuje batke i podlacze ja do replki strzela ladnie pieknie gdzies tak jeden H-Cap i nagle nic.. tylko taki "Click" po nacisnieciu spustu.. zmieniam na Ogien Ciągły .. nic to samo..

 

Podłaczyłem druga batke .. nadal nic.. Trzecia batke nic..

 

Jak by tego bylo malo na strzelance gdy mi juz padl po ok. 20 kulkach podlaczylem inny bezpiecznik kolegi (Nie pomylslalo sie) ale nic.. podlaczylem swoj .. i ?! Sie spalił ;/

 

W domu wsadziłem bezpiecznik od Ak47 Cymki i działał.. ale do czasu.. 1 H cap i koniec.. zabawy.

 

ps. Chcialbym to jakos bez odsylania zrobic.

 

Dziekuje i Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dodam od siebie(jako iż jestem światkiem tej sytuacji) iż replika na 1 strzelance też miała takie zachowanie ale po odłączeniu batki postukaniu trochę w body pomogło koledze wyżej. Na następnej strzelance kolega wystrzelił kilka BB's i ponownie to co się stało na poprzedniej strzelance więc zastosowaliśmy wymianę baterii z innej repliki i to samo silnik nawet nie drgną.

 

------------------------------- POST -----------------------------------

 

Alamo mówiłem ci wyślij na serwis bo CA ma kijowe te kable i pewnie w nich tkwi problem.

 

Pozdro dla całego Teamu Hipnotic Team [HT]

Link to post
Share on other sites

Wyjmij płytkę selektora i zewrzyj ją czymś innym [tymczasowo]. Sprawdź, jak dalej przerywa to może kabel jest gdzieś "złamany" - nie będzie tego widać na oko, ale może pod multimetrem zobaczysz jak masz. Ty masz połączenia na silniku lutowane czy na wsuwki [czy jak to się tam nazywa]?

 

Czasem zły kontakt jest powodem - łączenie się nagrzewa i w końcu ciach! Jest duża oporność i nie idzie dalej. Ale jak przestaje strzelać to słychać, że coś tam silnik walczy? Czy cisza?

Link to post
Share on other sites

Jak nie masz możliwości rozebrania GB [gwarancja] to wysyłaj. Może zębatki, może tłok, może AntyReversal - ciężko powiedzieć bez rozbierania. A jak nie chce się Tobie czekać to napieraj - to wcale nie jest trudne. Aa.. i jakie baterie podpinałeś?

Edited by biolon
Link to post
Share on other sites

bateria dobra .. Ale dziwna rzecz dzisiaj sie stała poniewaz odkrecilem stopke chwytu i ten silniczek sie poluzowal podlaczylem batke i sru.. ładnie pieknie chodzi wcisnolem go do zebatek i znowu "Tyk" "TYK" tak jakby zebatka jakas byla zablokowana albo cos cholera ;/

 

Ps. Odkrylem jeszcze jedna dziwna rzecz .. byly dziury w tej obudowie cylindra .. wyglada na to ze byly juz od samego poczatku..

 

http://img176.imageshack.us/my.php?image=s...16a2m120fz3.jpg

^ Fotka.

Link to post
Share on other sites

Dlaczego tak uwazasz? Naprawiłem Ak47 Cymki, AKM-y a (głownie wymiana tłoka a takze zebatki) miałem tez pod srubokretem VSRki .. ale z emkami nie mialem styku no.. raz wymienilem lufe koldze obok.

 

Ps. Poldeck jezeli masz pojecie oco chodzi to powiedz .. napisz .. bede ci bardzo wdzieczny.

Link to post
Share on other sites

Powiedzmy, że Poldeck chce kupić samochód i przez telefon niemiec mu powiedział, że coś stuka i puka w silniku - myślisz, że będzie od razu wiedział co jest nie tak i co trzeba już sobie policzyć przy naprawie?

 

Tak samo będzie w tym przypadku - rozbierz ten GB - masz przecież jak sam piszesz "doświadczenie" TUTAJ MASZ WSZYSTKO i zobacz czy wszystko w środku jest w porządku. Jak będziesz miał nadal problem to wtedy pisz.

 

Dalej nie napisałeś "jaka to bateria" - podaj markę, czy to large czy small, ile V? i ile mAh?

Edited by biolon
Link to post
Share on other sites
odkrecilem stopke chwytu i ten silniczek sie poluzowal podlaczylem batke i sru.. ładnie pieknie chodzi wcisnolem go do zebatek i znowu "Tyk" "TYK" tak jakby zebatka jakas byla zablokowana albo cos cholera

Jeszcze raz na spokojnie napisz co się stało (najlepiej zgodnie z zasadami interpunkcji), bo ja kurde nic z tego nie rozumiem 8O

Link to post
Share on other sites
Ps. Odkrylem jeszcze jedna dziwna rzecz .. byly dziury w tej obudowie cylindra .. wyglada na to ze byly juz od samego poczatku..

Dziur już się nie będę czepiał (słyszałeś może typie 1 lub 2?). Ale co to jest obudowa cylindra???

 

W jakim położeniu jest tłok???

 

Hm, bez otwierania GB raczej temu nie zaradzisz. Wyślij na gwarę, bo jeszcze coś popsujesz. Stawiam na ułamaną zębatkę albo zjechane łożysko.

 

Pozdro.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Alamo ogarnij trochę napisz chłopakom że masz intellecta 8.4(wersja do chwytu).

Mówiłem ci że te dziury nie nie żadne uszkodzenie (tylko repliki z lufa powyżej 450mm nie mają tej dziury na cylindrze)

Przecież panowie z ASGSHOPu nie mieli ci wymienić silnika, więc czego się czepiasz ??

Stockowy silnik od CA spokojnie uradzi M110.M120 (Mojemu koledze nawet ładnie ciągnął M130)

 

Alamo ogarnij trochę napisz chłopakom że masz intellecta 8.4(wersja do chwytu).

Mówiłem ci że te dziury nie nie żadne uszkodzenie (tylko repliki z lufa powyżej 450mm nie mają tej dziury na cylindrze)

Przecież panowie z ASGSHOPu nie mieli ci wymienić silnika, więc czego się czepiasz ??

Stockowy silnik od CA spokojnie uradzi M110.M120 (Mojemu koledze nawet ładnie ciągnął M130)

 

edit by me /

 

silniczek sie poluzowal podlaczylem batke i sru.. ładnie pieknie chodzi wcisnolem go do zebatek i znowu "Tyk" "TYK" tak jakby zebatka jakas byla zablokowana albo cos cholera ;/

 

Może podkładki są gdzieś źle ułożone

Edited by murek94
Link to post
Share on other sites

...9.4V...

Raczej 9,6V.

Ale obawiam się, że to wcale nie rozwiąże problemu...

Dlaczego? Mam M15A4 CA ( M100 ) i chyba mam to samo bez względu czy to 9,6V mini czy 8,4V large ( 3300mAh ). I replika i batki to nówki więc uznałem, że pewnie nienaładowane i się nie przejąłem ale teraz, po przeczytaniu tego wątku mam wątpliwości.

Pewnie po kolejnym takim numerze bym się skapnął - choć ta sytuacji z dużą baterią mnie zdziwiła.

 

Wyglądało to tak jak w Systemie - elektronika odcina zasilanie gdy jego wartość spadnie poniżej pewnej wartości. Nie było charakterystycznego dla "normalnego" AEGa zwolnienia pracy silnika...

Po namyśle sądzę, że objawy wskazują na być może selektor - błyskawiczne odcięcie napięcia, tak jakby był w pozycji "save".

Kupię nowy i spróbuję w wolnej chwili wymienić - zobaczymy czy to coś da..?! :roll:

 

 

Pozdrawiam,

Lambert

Edited by Lambert
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...