melon Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Mam pewien irytujący problem. Otóż jestem posiadaczem AKS74 Boyi. W gearboxie kilka części wymienionych (dysza, tłok z głowicą, łożyska). Ostatnio wymieniłem silnik na CA. Giwera nie zawsze chciała strzelać, spust się blokował (posiadacze kałachów wiedzą o jaką przypadłość chodzi). Usłyszałem coś ciekawego od kolegi i przypomniał mi się artykuł z wmasg na temat czyszczenia styków. Rozbebeszyłem więc giwerę, wyczyściłem i "wypiłowałem" z wszelkich nieczystości styki od kostki, i te na bezpieczniku. Ładuję sobie baterię (mikroprocesorową ładowarką), podłączam - strzela o wiele lepiej, płynnie, szybciej. Jednak przy trzeciej serii zonk - nagle silnik wydaje taki dźwięk jakby nie mógł uciągnąć sprężyny, albo bateria była rozładowana. Ale zawsze jak bateria się rozładowywuje, giwera stopniowo strzela coraz wolniej, wiadomo. Po za tym inny GB uciąga. Co tutaj jest nie tak, bo ja już pomysłów nie mam? Co ciekawe, silnik bez zarzutu chodzi w zwykłej Cymie. Quote Link to post Share on other sites
rdk Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Miałem podobny problem z augiem. Po prostu tłok zawiesił sie w tylnej pozycji na anti reversalu i silnik nie ma już siły ruszyć z tej pozycji. Zaczęło sie tak dziać po dłuższym nieużywaniu broni, ale po kilku ładowaniach wszystko wróciło do normy. rozbierz broń i zwolnij anti reversala, powinno pomóc. Quote Link to post Share on other sites
melon Posted September 2, 2008 Author Report Share Posted September 2, 2008 No właśnie zauważyłem, że jak wystrzeliłem przekręcając zębatki śrubokrętem to znowu strzelało ładnie. Wygląda na to że zostaje mi strzelanie na semi do czasu zakupu nowej batki :P Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 (edited) Może byś kilka przyczyn : 1-Opory na kablach 2-Za słaby silnik 3-Zile wypodkładowane zębatki . 4-Zdychający silnik , tak miałem w M14 , działał dobrze , potem się zacinał , znowu dobrze , potem w ogóle nie reagował i tak w kółko . Edited September 2, 2008 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
melon Posted September 2, 2008 Author Report Share Posted September 2, 2008 Nie żartuj sobie, silnik CA za słaby na sprężynę M100 czy tam M110? Po za tym pisałem przecież, że w Cymie o podobnych wnętrznościach działa świetnie. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Po prostu tłok zawiesił sie w tylnej pozycji na anti reversalu To co napisałeś jest technicznie niemożliwe :roll: Ostatnio wymieniłem silnik na CA Włóż spowrotem stockowy. silnik CA za słaby na sprężynę M100 czy tam M110 W modelach RK-xx są montowane sprężyny odpowiadające bardziej M120. Jaki masz akumulator? Quote Link to post Share on other sites
melon Posted September 2, 2008 Author Report Share Posted September 2, 2008 Na stockowym silniku giwera strzela mi gorzej, sprężynę też wymieniłem i jest to stock CA. Bateria to dodawane do repliki 8.4v 1100 mAh Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Skoro stocka CA nie chce ciagnąć to winne może być niewłaściwe podkładkowanie lub regulacja silnika. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Przecież w serii AK nie reguluje się silnika. Ja bym stawiał na złe wypokładkowanie lub zdychający silnik Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 lukira - po czym sądzisz, że silnika się nie reguluje? Padający silnik można wykluczyć, bo bardzo niskie prawdopodobieństwo jest, że obydwa idą w krzaki. OLO - popieram. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 No w AK nie da się regulować silnika;p Sprawdź zębatki. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 No w AK nie da się regulować silnika;p Sprawdź zębatki. Da się, gdy odkręcisz chwyt na obudowie silnika od spodu jest mała śrubka imbusowa, ostatnio boyi lubi stosować wymiary imperialne. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.