xel20 Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 należy nadmienić iż do spawania aluminium potrzebny jest specjalny migomat ;P Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 ale nic nie szkodzi bo to tylko gównolit :) Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Do spawania metali kolorowych w tym też aluminium stosuje się maszynę zwaną TIG Jednak jest haczyk, nie da się zespawać stali z aluminium :!: Sorry pomysł nietrafiony :-F No chyba że nakrętka też była by z alu to co innego ale w takim razie jaka różnica :?: Najlepszy pomysł jak do tej pory to aby zastosować stalową nakrętkę to "półka" Dextera Quote Link to post Share on other sites
Dargor Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 (edited) Witajcie Ja dla odmiany napisze o problemie z moim M24. Replikę tą kupiłem jakiś czas temu w asgshop.pl wraz z wzmocnionym cylindrem z sprężyną 300% lecz niestety non-stop mam z nią problemy. Kulka prawie przy każdym przeładowaniu wpada w środek repliki, nie wiem dokładnie gdzie lecz wysypują się z niej przemielone kulki. Nie mogę również dopchnąć zamka do końca. Replikę oddawałem na gwarancje ale sprzedawcy mówią, że to moja wina ponieważ źle ją przeładowuje(musiałem zapłacić za naprawę). Na dodatek niszczy mi szczęki magazynka (zniszczyła mi już dwa magazynki). Tak więc co zrobić, żeby kulka nie wpadała do środka repliki i jak ją poprawnie przeładowywać ? Proszę o pomoc. PS. Z repliki wystrzeliłem nie więcej niż ~70 kulek. Pozdrawiam Wojtek Edited December 3, 2009 by Dargor Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Znany problem podstawa to nie przeładowywać lufą do góry! Nie możesz dopchnąć właśnie dlatego, że jak Ci kulka wpadnie pomiędzy cylinder a body (właściwie to chyba jeszcze komora HU nie pamiętam już dokładnie to było 4 lata temu) to ją miażdżysz a jej resztki blokują cylinder! Te ostre kawałki kulek są bardzo szkodliwe mogą nawet uszkodzić gume HU jak się tam dostaną I może być coś z dyszą=głowicą (porysowana, krzywa...) jakich używasz kulek??? Zasadniczo nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania tego problemu gdyż otwór na dyszę jest takiej wielkości, że kulka tam się mieści i może przelecieć do "tyłu" Ja poradziłem sobie z tym wybierając w łapkach magazynka nieco większe "łódki" tam gdzie się kulka blokuje i rozciągnąłem nieco sprężynę, i jeszcze jedno nie ładuj maga na full bo wtedy przy pierwszym przeładowaniu łamią się łapki!!! Dlaczego? proste: po zapięciu maga nie ma miejsca na dyszę która niejako zajmuje pozycję ostatniej kulki! P.S. Ja miałem APS 2 ale to praktycznie to samo! Quote Link to post Share on other sites
Dargor Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 (edited) Używam kulek Blaster Devil 0.36g. Lecz mam jeszcze jeden problem. Magazynek prawie zawsze zakleszcza mi się w gnieździe i do wyjęcia jego potrzebny jest mi nóż (do podważenia). Tak czy inaczej dzięki za pomoc, teraz już wiem jak używać tej repliki. Szkoda tylko, że sprzedawcy mnie o tym nie poinformowali ponieważ był bym teraz 150zł do przodu. Pozdrawiam Edited December 3, 2009 by Dargor Quote Link to post Share on other sites
Redrad Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 (edited) Używam kulek Blaster Devil 0.36g. Lecz mam jeszcze jeden problem. Magazynek prawie zawsze zakleszcza mi się w gnieździe i do wyjęcia jego potrzebny jest mi nóż (do podważenia). Tak czy inaczej dzięki za pomoc, teraz już wiem jak używać tej repliki. Szkoda tylko, że sprzedawcy mnie o tym nie poinformowali ponieważ był bym teraz 150zł do przodu. Pozdrawiam Przyłączam się do pytania Dragora, magazynek muszę wydłubywać nożem i dodam następne pytanie: Jak poradziliście sobie z zamocowaniem elementu podającego kulki na sprężynie, tego plastikowego shit czegoś tam co mi ciągle wypada, co ewentualnie wsadzić zamiast, piszę oczywiście o magazynku :-) Edited December 3, 2009 by Redrad Quote Link to post Share on other sites
Ozzy Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) Te magazynki to przekleństwo. Ciągle były problemy z ich działaniem, aż w końcu mi się rozleciał (dokładnie popękały całkiem owe ząbki trzymające kulki). Co do Waszych problemów z wyciąganiem maga to pewnie źle ustawiona komora hop upa. Gdy jest przesunięta zbyt do tyłu zmniejsza przestrzeń na tą wieżyczkę magazynka, przez co siedzi ona bardzo ciężko, a potem źle wyciąga się maga. Jak poradziliście sobie z zamocowaniem elementu podającego kulki na sprężynie, tego plastikowego shit czegoś tam co mi ciągle wypada, co ewentualnie wsadzić zamiast, piszę oczywiście o magazynku icon_smile2.gif Ostatni zwój sprężyny (praktycznie jej koniec) zagnij lekko do środka, później wsadź ten element, powinno trzymać. Edited December 4, 2009 by Ozzy Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Używam kulek Blaster Devil 0.36g. Czyli to nie kulki, musisz dokładnie obejrzeć dyszę czy jest gładka, bo inaczej może "pociągać" za sobą kulki. Jeśli nie jest to papier ścierny 2000 na mokro i do dzieła będzie jak lustro! ...1pewnie źle ustawiona komora hop upa. Gdy jest przesunięta zbyt do tyłu zmniejsza przestrzeń na tą wieżyczkę magazynka, przez co siedzi ona bardzo ciężko, a potem źle wyciąga się maga. 2Ostatni zwój sprężyny (praktycznie jej koniec) zagnij lekko do środka, później wsadź ten element, powinno trzymać. 1Zgadza się! Ale jak mu kulka wpadła przed cylinder to mogło równie dobrze tą komorę wypchnąć do przodu! Mnie się tak zrobiło po tym jak mi kulka tam wpadła! 2 Oprócz zagięcia delikatnie klejem typu kropelka wzmocniłem! Quote Link to post Share on other sites
mimek Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Vaiper jak komora przesunie się do przodu to też blokuje maga. Wyjście jest takie, że trzeba na komorze hopa zrobić małe wgłębienie i wkręcić w nią tą śrubę co trzyma komorę, zrobi się z niej haczyk, który zapobiegnie przesuwaniu się komory. Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Vaiper jak komora przesunie się do przodu to też blokuje maga. Po pierwsze mam ksywę Viper :-F (nie zapisujemy fonetycznie) A po drugie czy ja napisałem że komora przesunięta do przodu nie blokuje maga??? NIE!!! Właśnie o to mi chodziło że mu się blokuje po tym jak mu tam kulka wpadła i mogła przesunąć komorę do przodu. Taka opcja jest bardziej prawdopodobna niż przesunięcie komory do tyłu w zaistniałych okolicznościach :!: Oj czytanie ze zrozumieniem..... Quote Link to post Share on other sites
mimek Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 VIPER 1. Przepraszam za błędnie napisaną ksywę 2. Brak zrozumienia (% robią swoje) 3. Podany sposób zapobiegnięcia przesuwania się komory był "chyba" dobry skoro go nie skomentowałeś ;) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Witam ;) Z racji tego, że za parę miesięcy być może będę kupował m24 CA to mam pytanko: -Czy przy sprężynie sp150 będzie potrzebna wymiana cylindra jeśli wymienię tłok? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 VIPER 1. Przepraszam za błędnie napisaną ksywę 2. Brak zrozumienia (% robią swoje) 3. Podany sposób zapobiegnięcia przesuwania się komory był "chyba" dobry skoro go nie skomentowałeś ;) 1. Przyjmuję :roll: Spoko nic to! 2. :lol: jak to mówią: Peszek 3. Tak był dobry :ok: @Gekon_1 Było by to wskazane jeśli nie chcesz po jakiś czasie wybić sobie zębów zamkiem, i wyglądać tak: :-F Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 (edited) Dzięki, w takim trzeba kupić cały zestaw cylindra i wymienić springa ;) Edited December 6, 2009 by Gekon_1 Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 Siemka. Czy jeżeli się pakuje do m24 CA zestaw cylindra ze sprężyną 300% to trzeba wymieniać coś jeszcze? Czy może bardziej się opłaca kupić zestaw cylindra PDI??? Dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted December 20, 2009 Report Share Posted December 20, 2009 Przeczytaj cały temat to się dowiesz ;) Jeżeli masz nadmiar kasy to kupuj zestaw PDI. Z kolei słyszałem, że CA przestaje produkować te zestawy cylindra. Czy to prawda ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Dozer Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 (edited) Sam mam zestaw cylindra 300%, nic więcej nie wymieniałem i wszystko jest ok. Gdybym miał więcej kasy kupiłbym zestaw PDI. Co do tego iż CA przestaje produkować te zestawy cylindra to dowiedziałem się od Ciebie ;) Edited December 21, 2009 by Dozer Quote Link to post Share on other sites
Peterus Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Nie sądzę aby cylinder PDI był wart swojej ceny. Co prawda nie mam porównania do cylindra CA, ale nie jestem zbyt zadowolony. Cylinder PDI ma ciut większą średnicę niż CA i w mojej replice dość ciężko się przesuwa podczas przeładowania. Dlatego raczej nie polecam i drugi raz myślę że wziął bym raczej Classica. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Jak myślicie ? Czy taki tuning http://www.madonion.eu/Tuning_M24_300_p845.html zastąpi zestaw cylindra ? Pozdrawiam ;) Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 To jest jakieś podejrzanie tanie, 470zł kosztuje zestaw cylindra więc... A najciekawsze jest to że upgrade do 380% jest tańszy od tego do 300%... a 380% bez wymiany zespołu spustu i rączki to porażka 300% jeszcze ujdzie, ale nie zmieniają cylindra, tylko tłok i sprężynę (to też jest dziwne, bo tłok kosztuje ponad 200zł sprężyna z 60zł też) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) A ja powiem: unikajcie m24 ze specshopu, tego "tunningowanego" (wersja za 3500zł z dokupionymi jeszcze innymi podzespołami, montowane w specshopie). Trafiło toto do mnie na serwis :D. Łolabooooga! Edited December 22, 2009 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
VanDerSeba Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Dex, aż taki dramat odstawili? :-F Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) Uszczelka na tłoku PDI jest nie od kompletu, nie wchodzi w rowek i trzeba wymienić bo jest zupełnie nieszczelne. Na sprężynie ss5000 PDI ma 530fps. Prowadnica się rozkręciła na 2 części. W Środku za dużo smaru na tłoku. o-ring na czole głowicy tłoka był przyklejony kropelką czy czymś takim i odpadło, został zmielony między tłokiem a głowicą cylindra. Lufa w komorze HU siedzi zbyt luźno. Dystanser z kabla. Wyrobiony gwint mocujący mech. spustowy do komory zamkowej. Nie wiadomo po co ktoś rozkręcił mech. spustowy i oczywiście źle złożył... Masakra. Acz muszę oddać część na plus dla SS: nie wszystkie te uszkodzenia (prócz ewidentnych) są z ich winy. Tzn mam na myśli że zmielone kulki wewnatrz komory zamkowej to już wina użytkownika. Walczę z tym powoli i zaczyna to działać ale jeszcze ze dwie roboczogodziny trzeba w to włożyć. Części już do mnie (w zasadzie to dla klienta, on płaci, ja tylko zamówiłem i montuję) lecą: komora HU PDI, guma systemy i uszczelka PDI. Po odpowiednich zabiegach liczę na stabilne 640fps ale... wszystko się okaże. Trzymajcie kciuki! Edited December 22, 2009 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
VanDerSeba Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 No to faktycznie "lipa", że tak powiem... Żeby na ss5000 tylko 530fps wyszło to już raczej dramat :strach: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.