toca5 Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Dzięki, tak własnie zrobiłem. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 Mam problem: kiedy zabezpieczę replikę po przeładowaniu i nacisnę spust, spust zostaje z tyłu i gdy chcę ją odbezpieczyć to replika strzela. Co może być nie tak? Ogólnie spust słabo odbija. Quote Link to post Share on other sites
jano92 Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 Ja bym rozebrał zespół spustowy, złożył go poprawnie i nie zaśmiecał forum dziwnymi pytaniami :icon_mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Dobra, problem rozwiązany, lecz pojawił się następny.... Nie mogę dopchnąć dyszy do końca, za każdym razem nie dochodzi, jakby ja coś blokowało. Wyjmuje wtedy maga i wypada kulka. Na kulkach są ślady dyszy, czyli to kulki blokują. Ale dlaczego? Mam komorę PDI. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 http://deltashop.pl/pl/l96/412-glowica-cylindra-l96.html czy ta głowica podpasuje do M24? Coś gdziesz czytałem, że L96 ma tą samą głowicę co M24. Quote Link to post Share on other sites
Fresh Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 (edited) Dobra, problem rozwiązany, lecz pojawił się następny.... Nie mogę dopchnąć dyszy do końca, za każdym razem nie dochodzi, jakby ja coś blokowało. Wyjmuje wtedy maga i wypada kulka. Na kulkach są ślady dyszy, czyli to kulki blokują. Ale dlaczego? Mam komorę PDI. Kiedyś jak się uczyłem m24 to za mocno wykręciłem śrubkę regulującą hop upa(w stokowej komorze wykręcając śrubkę zwiększasz podkręcanie hopkiem) niestety śruba wykręcając ją za mocno wchodzi w tor ruchu dyszy i albo ją tylko rysuje , albo blokuje i rysuje :icon_smile: Wtedy będą sie działy różne rzeczy z kulkami. Nie wiem jak się reguluje hopa w komorze PDI ale jeśli śrubka regulująca jest w tym samym miejscu to może byc to samo :( Dyszy nie zobaczysz ,że jest porysowana dopuki nie wyjmiesz cylindra- ale jesli masz wiurki z kulek przy wejściu do komory to tak prawdopodobnie się dzieje. Też może się trafic ,że kulka wpadnie pomiędzy komorę a zespół cylindra i wtedy zablokuje dopchnięcie o dokładnie tyle ile sama ma średnicy :icon_smile: Mam nadzieję ,że nie przeładowujesz repliki jak to robią na filmach (chodzi o szybkość)Nie szarp bo na mocnych sprężynach szkoda tak przeciążać mechanizm. Dopchnięcie też trzeba robić delikatnie, miękko- jak z babą :icon_smile: A co do bespiecznika to ponoć przy mocnych tuningach (300%+) ciężko go wyregulować - ja w każdym razie go wywaliłem. Edited December 30, 2012 by Fresh Quote Link to post Share on other sites
jano92 Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Nie wiem jaki wpływ na bezpiecznik ma moc sprężyny ale moim zdaniem żaden. Po dobraniu odpowiednich podkładek działa bez zarzutu (w moim przypaku na M170). Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Mam dysze faktycznie strasznie porysowaną, poprzedni wlasciciel zalatwil ja wlasnie poprzez za mocno wykręconą śrubkę od hop upa. Przeładowuje normalnie :D. Mam jeszcze pytanie, co do tej głowicy cylindra. Podpasuje? (2 posty wyżej) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Podpasuje, gł cylindra między aps96/aps2/m24 sa wymienne. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Kupiłem sobie tą dyszę, zamontowałem i teraz po wlozeniu cylindra nie moge przykrecić zespołu spustowego, gdyż gdy w łoże seara do cylindra to miejsca do wkręcenia śrubek śa nie tam gdzie trzeba. Dysza za długa czy jak? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Za długa dysza nie powodowała by przycinania się zamka. Musiałeś coś pomerdać przy składaniu albo głowica ma za grubą "podstawę dyszy". Chyba, że dysza jest za długa np o 1-2mm to może, jeśli średnicę ma ponad 6mm. Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Dysza jest dłuższa od stockowej o jakieś 2mm przynajmniej. W ogóle zauważyłem, że nie można jej wkręcić do końca, w sensie że po maksymalnym dokręceniu widać jeszcze troszeczkę tego Oringa, natomiast dysza z zestawu 300% wkręca się do końca bez problemu(M190 czeskie). Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 (edited) Skróciłem lekko dyszę i podstawę dyszy i pasuje. Natomiast po złożeniu całości gdy przeładuję z dużą siłą muszę wpychać cylinder do karabinu. Co możę być tego przyczyną? Nasmarowałem sprężynę, cylinder z zewnątrz trochę i wewnątrz też. Dodam że np. 3 razy się tak dzieje, a z 4 cylinder gładko wraca na swoje miejsce. Edited January 5, 2013 by toca5 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 (edited) Przyczyny zawsze są dwie: albo badziewne części albo badziewny montaż. W tym przypadku obstawiam, że wina jest pół na pół tzn coś mogłeś nie do końca dobrze zmontować a i czeskie części sa jakie są. Objawy by wskazywały na to, że tłok zaczpepia o sear spustu nie "za kołnierzem" ale "o kołnierz". Dokręć mech spustowy na początek. Edited January 5, 2013 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted January 6, 2013 Report Share Posted January 6, 2013 Dokręciłem, ale nic to nie pomogło. Dalej jest tak, że raz dziala dobrze, a raz ciężko wchodzi. Tłok czeski jest zadziwiająco dobrej jakości na moje oko. Gorzej z dyszą(ta stal jest jakaś plastelinowa..... Ale jest szczelna.) Quote Link to post Share on other sites
toca5 Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 Ktoś coś jeszcze może poradzić? :D Quote Link to post Share on other sites
Piątas Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Witam. Stoję przed decyzją zakupu M24, i miałbym takie małe pytanie. Czytałem już dużo na forum i innych stronkach o M24, różnych producentów, o ich możliwościach do tuningu i skuteczności. I dalej nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić co chcę kupić. Więc chciałby się was zapytać, o to, która z replik: M24 Snow Wolf czy S24 A&K, ma większy potencjał? Quote Link to post Share on other sites
jano92 Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Największy potencjał ma ta o której mowa w tym temacie. Stoi jedna sztuka na allegro. Ja bym się nie wahał. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 To zależy czy chcesz konkretnie m24 czy chcesz po prostu czterotaktową snajperkę. Jesli koniecznie m24 to tylko CA, całą reszta nadaje się na ścianę. Quote Link to post Share on other sites
Guest beep_beep_im_a_jeep Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 (edited) @Piątas - niedawno sam kupiłem M24 od CA - za chyba 800+ zł wygląda ślicznie, jak murzynka z victoria's secret, używać używać używać :icon_smile: jeśli chodzi o bebechy, to już jest mały problem. w stocku ok 310 fps - mój model miał tyle , więc zaczyna się wymiana, tak do 600 fps, żeby nie bać się z każdym strzałem, że zrobimy komuś krzywdę. cyliner 300% - 500 zł precka od EdGI z USA bo u nas nie ma 95$ z transportem do tego gumki, hopy, lunety, bzdety + robocizna oczywiście :icon_smile: ja już kończę drugi tysiąc (łącznie z repliką) i przestałem liczyć pieniądze, bo bym zwariował. jesli koniecznie M24 to przygotuj kase i odłóż w czasie spłatę kredytu za mieszkanie :icon_wink: ale zastanów się też nad SVD od CM w springu - bo dla mnie tylko taka opcja jest na prawdę zabawą, wszystkie elektryki są ok, ale snajper musi być w sprężynie, inaczej to M249 z lunetą :icon_razz: - który lżej się naciąga niż 4takt w M24 Edited February 19, 2013 by beep_beep_im_a_jeep Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 19, 2013 Report Share Posted February 19, 2013 To jak się naciąga zależy od springa i konstrukcji. Jesli klasyczny czterotakt naciaga Ci się gorzej niż SWD to masz złą technikę przeładowania m24. Nie tylko przy m24 "przygotuj kasę". Obecnie składam na zamówienie snajpę i wychodzi mi wg aktualnych cen, że poniżej 2500zł (bez 40zł równo :D) to do tematu springa nie warto się zbliżać. Quote Link to post Share on other sites
Skilrod Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 (edited) Trochę odkopie.. może się komuś kiedyś przyda. Dopychanie cylindra może być spowodowane luźnym długim searem. Miałem tak na stockowym zespole. Po wsadzeniu za nim dopasowanej blachy nie ma problemu po naciągnięciu. Druga sprawa... Dexter możesz uzasadnić czemu kupowanie np. Snow Wolfa nie ma sensu skoro wszystko wymieniamy? Może być problem z kupnem dźwigni do tego ale przecież można sobie poradzić u tokarza. Mam SW i nie rozumiem za co tyle płacić :icon_smile:. Ktoś już kiedyś pytał która lepsza ale mnie nie interesuje która jest lepsza w stocku bo po co mi stock? Edited February 20, 2013 by Skilrod Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Aha, w sprawie repliki TOCi to już w zasadzie gotowe: na tłoku LL chodzi jak złoto. Skilrod, nie rozumiesz bo (będę strzelał) nie miałeś niczego lepszego. Zgadłem? Nie jestem fanem m24 CA. Ma dużo wad konstrukcycjnych, można tą replikę było zrobić DUŻO lepiej. Ale w porównaniu ze SW jest wręcz świetna. Sprawa trochę się poprawiła odkąd PDI wypuściło części do tej repliki (SW) ale jaki jest sens pakowania porządnych części do nadal badziewnej repliki? Jak kogoś stać na PDI to se kupi od razu M24 CA albo VSR i zmontuje o wiele lepszy zestaw po prostu. Quote Link to post Share on other sites
Skilrod Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 (edited) Polerowałem prowadzenia w czeskim tłoku. Było widać, że nie jest symetryczny jak z tokarki, więc są cienkie jakościowo. Krążek prowadzący też jest do kitu (luźny, stalowy)... można dorobić teflonowy. Co do CA to pytam o konkrety. Zgadza się - nie miałem repliki z wyższej półki :icon_smile:. Już pomijając jaki jest sens i kto ma ile kasy. W czym jest różnica? Zespół spustu pdi, zespół cylindra pdi, dźwignia pdi, end-cap pdi, lufa pdi, komora pdi, magi CA to wszystko mogę wsadzić w swojego snow wolfa a wady typu krążki prowadzące cylinder w korpusie mogę wyeliminować u tokarza dorabiając teflonowe. Co pozostaje? Łoże, obudowa spustu (CA ma otwieraną klapkę z przodu taka różnica), zakończenie kolby z regulacją (w CA nie ma takiego luzu na śrubie?), korpus, lufa, szyna. Co ma takiego CA? Ładniejsze śrubki? Lepsze malowanie :icon_smile:? Nie każdy ma możliwość pomacania m24 CA. Edited February 20, 2013 by Skilrod Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Np w tym, że do CA kupisz sobie ZT LL a nie musisz brać echem... spustu PDI. Np w tym, że jak widzisz na x-fire, PDI sprzedajw do SW tylko części drugiej kategorii czyli serię "raven". Np w tym jak są wykonane obie repliki. Możesz dorobić to, tamto, jeszcze to i jeszcze tamto. To może od razu jako zaletę SW podamy, że można jej w ogóle nie kupować tylko poskładać z innych części, nie mających nic z SW wspólnego włącznie z kolbą i komorą zamkową? W CA mamy dobry spust który łyka M180 (więcej pewno też ale nie próbowałem). W stocku jest niezły jak na stocka cylinder (żadna rewela ale daje radę jak na stock). Różnic jest od groma. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.