Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[PJ] M4, zacięta replika - PILNIE!


Guest ctalkep

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Witam, z zaciekawieniem oglądam temat mam h&K416 i mam tą samą sytuację!!!! Bateria na full oddam z 50 strzałów i tak jakby tłok zacina się w 3/4 drogi i du....a. Silnik wydaje chęć kręcenia ale nic się nie dzieje (tylko kable się grzeją) i to wszystko. Replika była już w serwisie i nic nie stwierdzono. Nie wiem co dalej z tym robić!!! Jak narazie to pomaga całkowite poluzowanie silnika i odłożenie repliki na 15 minut (chyba bez zazębienia z silnikiem tłok wraca na swoje miejsce - silnik jest tak jakby hamulcem). Ma ktoś doświadczenia w tym temacie ???

Link to post
Share on other sites

No ja myślałem ,że to batka ale mam drugą i naładowaną do pełna i znowu parę strzałów i nic , znowu zacięcie! Napewno nie ma jakiejś innej przyczyny tego problemu (zębatki, sprężyna)?? nie chciałbym ładować 150 zł w batkę i okaże sie że to nie to Z góry dzieki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Wczoraj dużo czasu spędziłem na szukaniu rozwiązania problemu i o dziwo chyba znalazłem. Wyczytałem , że najprawdopodobniejszą przyczyną może być za duża średnica sprężyny głównej - powoduje wyboczenie jej i w naciągu blokadę prowadnicy (jest to wada fabryczna repliki) i można ją wyeliminować kupując nową - markową (Systema np.) ze starą nie da się już nic zrobić. Koszt nowej ok 60 zł (zawsze to taniej niż nowa batka 120 złi ładowarka mikro 110zł ). Ja właśnie zamawiam nowa sp.. Jeżeli uleczy to mój sprzęt to dam znać. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dodam tylko, że napięcie baterii mierzy się pod obciążeniem (czyli np. podczas oddawania strzału z repliki).

 

Baterie intellecta to straszny syf. Jak coś nie działa, to w pierwszej kolejności sprawdzałbym na porządnej baterii.

 

Przewody nie mają tu nic do rzeczy. Dużo chińskich replik widziałem i na stockowych przewodach przy M120 ma wszystko działać normalnie. Jak nie działa, to sklep ma wymienić, a nie zasłaniać się, że nie wie co się dzieje.

Link to post
Share on other sites

Ja mam ten problem(w HK416 AGM) ale wiem w czym tkwi:

Jest zwarcie na gdzies w GB i wtedy bateria i styki się nagrzewają nie potrzebnie.

 

Jak ktoś chce sprawdzić czy też tak ma to niech 1 kabel od bateri podłączy do silnika a drugim dotknie do GB(szkieletu), mając selektor na SEMI/AUTO. Jeśli broń sama zacznie strzelać to znaczy że jest przebicie i bateria( jaka by nie była, szybko się rozładowuje)

 

Inna sprawa to że po obejrzeniu całych kabli i lutów nie znalazłem przebicia a ono ewidentnie jest:/

Link to post
Share on other sites

To są silniki szczotkowe i jeżeli się kręci po dotknięciu kablem do osi tej miedzianej to znaczy że coś jest z nim nie tak. Jaka jest reakcja silnika po dotknięciu kablem zębatki lub osi przedniej bo jeżeli się kręci to znaczy że to jest właśnie przyczyną przebicia na gearbox. Poczekajmy na wypowiedzi innych.

Edited by konrad324
Link to post
Share on other sites

Znalazłem przyczynne !! Jest to zryta bateria ! Ponieważ sprawdziłem na woltomierzu i bez obciążenia jest około 10V napięcie a gdy jest obciążenie (w gearboxie) spada napięcie do około 1.4V ! Ładowarka pewnie zepsuła pakiet...WIĘC KUPUJCIE LEPSZE ŁADOWARKI

Link to post
Share on other sites

Znalazłem przyczynne !! Jest to zryta bateria ! Ponieważ sprawdziłem na woltomierzu i bez obciążenia jest około 10V napięcie a gdy jest obciążenie (w gearboxie) spada napięcie do około 1.4V ! Ładowarka pewnie zepsuła pakiet...WIĘC KUPUJCIE LEPSZE ŁADOWARKI

Ja jak strzelam już na kończącym się aku. to napięcie pdoczas naciśnięcia spustu na full auto spada do 0.2V i dalej działa.. po prostu napięcie musi dojść.

Link to post
Share on other sites

Witam!! Zgodnie z obietnicą zdaje relacje z moich poszukiwań przyczyny zacięć. Z radością ogłaszam , że pozbyłem się tego problemu w moim H&K 416 AGM. Poprostu wymieniłem sprężynę na nową i teraz ( właśnie wróciłem z testów w lesie) śmiga jak talala na starej batce (gdzie serwis twierdził że to wina aku) chodzi aż huczy. Ze wstępnych oględzin stara sprężyna była krótsza ale za to twarda jak cholera no i średnica była większa od nowej kupionej o ok 0,5 mm. Nowa sprężyna to SYSTEMA 110 m/s. Aha oprócz wymiany sprężyny na tłoku w okolicy prowadzenia były wystające elementy (pozostałości po wtrysku - formowaniu tłoka) obciełem je nożem może one też haczyły w prowadnicy. Jak dla mnie to powodem jest właśnie zbyt twarda sprężyna do innych części repliki (GB, batka, silnik). Pozdrawiam serdecznie, może komuś pomoże to co napisałem.

Link to post
Share on other sites

Witam! mam podobny problem jak wszyscy na tym forum...

W mojej emce po rozebraniu body zauważyłem, że cały tłok został w tylnim położeniu. Taka sytuacja zdarzyła mi się już 2 razy na treningu w ubiegłym tygodniu, ale wtedy replika po 10-15 minutach sama zaczęła działać... Lecz teraz jest inaczej...

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak cofnąć springa i tłok do przodu? Nie chcę nic zkopać z góry dziękuję ;-)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...