poldeck Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 A to, ze blaszki są zwęglone to własnie duży problem Wyczyść na gładko i zapoleruj. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Wyczyściłem wszytko, nasmarowałem, złożyłem i to samo się dzieje co na początku ...yy Quote Link to post Share on other sites
Randal Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Witam, z zaciekawieniem oglądam temat mam h&K416 i mam tą samą sytuację!!!! Bateria na full oddam z 50 strzałów i tak jakby tłok zacina się w 3/4 drogi i du....a. Silnik wydaje chęć kręcenia ale nic się nie dzieje (tylko kable się grzeją) i to wszystko. Replika była już w serwisie i nic nie stwierdzono. Nie wiem co dalej z tym robić!!! Jak narazie to pomaga całkowite poluzowanie silnika i odłożenie repliki na 15 minut (chyba bez zazębienia z silnikiem tłok wraca na swoje miejsce - silnik jest tak jakby hamulcem). Ma ktoś doświadczenia w tym temacie ??? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Bateria do dupy... :-P miałem to samo tłok sie zacinał i nicholera niechciał strzelać, teraz mam nową batke i jest wszystko git Quote Link to post Share on other sites
Randal Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 No ja myślałem ,że to batka ale mam drugą i naładowaną do pełna i znowu parę strzałów i nic , znowu zacięcie! Napewno nie ma jakiejś innej przyczyny tego problemu (zębatki, sprężyna)?? nie chciałbym ładować 150 zł w batkę i okaże sie że to nie to Z góry dzieki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Fanatic Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 No widzę, że to dość znany problem... i podobnie jak rak jąder jeszcze nie uleczalny:( Mam to samo... Jak będę miał czas to spróbuje przemienić kable z działającej M`ki i napisze czy coś się zmieniło... Quote Link to post Share on other sites
Randal Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Wczoraj dużo czasu spędziłem na szukaniu rozwiązania problemu i o dziwo chyba znalazłem. Wyczytałem , że najprawdopodobniejszą przyczyną może być za duża średnica sprężyny głównej - powoduje wyboczenie jej i w naciągu blokadę prowadnicy (jest to wada fabryczna repliki) i można ją wyeliminować kupując nową - markową (Systema np.) ze starą nie da się już nic zrobić. Koszt nowej ok 60 zł (zawsze to taniej niż nowa batka 120 złi ładowarka mikro 110zł ). Ja właśnie zamawiam nowa sp.. Jeżeli uleczy to mój sprzęt to dam znać. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Może wreszcie ktoś będzie drugim Kopernikiem :D ja już straciłem 200zł na baterie, które chodziły przez miesiąc, a potem działo się to paskustwo... Jak wymienisz to napisz jak najszybciej czy pomogło ;) pzdr Quote Link to post Share on other sites
Fanatic Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Jak będę miał czas to spróbuje przemienić kable z działającej M`ki i napisze czy coś się zmieniło... No niestety nic nie dało, ale jeszcze się nie poddałem. Będę próbował dalej... Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Dodam tylko, że napięcie baterii mierzy się pod obciążeniem (czyli np. podczas oddawania strzału z repliki). Baterie intellecta to straszny syf. Jak coś nie działa, to w pierwszej kolejności sprawdzałbym na porządnej baterii. Przewody nie mają tu nic do rzeczy. Dużo chińskich replik widziałem i na stockowych przewodach przy M120 ma wszystko działać normalnie. Jak nie działa, to sklep ma wymienić, a nie zasłaniać się, że nie wie co się dzieje. Quote Link to post Share on other sites
Rafael Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Ja mam ten problem(w HK416 AGM) ale wiem w czym tkwi: Jest zwarcie na gdzies w GB i wtedy bateria i styki się nagrzewają nie potrzebnie. Jak ktoś chce sprawdzić czy też tak ma to niech 1 kabel od bateri podłączy do silnika a drugim dotknie do GB(szkieletu), mając selektor na SEMI/AUTO. Jeśli broń sama zacznie strzelać to znaczy że jest przebicie i bateria( jaka by nie była, szybko się rozładowuje) Inna sprawa to że po obejrzeniu całych kabli i lutów nie znalazłem przebicia a ono ewidentnie jest:/ Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Jeżeli tak jest to jedyne miejsce to syki przy spuście albo jest przebicie gdzieś na obudowę silnika ale to mało prawdopodobne. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Mi się wydaje, że to coś jest z sprężyną... bo jak podłączyłem silnik na "sztywno" to to samo się działo.. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 Zauważyłem jeszcze przebicie na tej pokrywce silnika co jest w rękojeści...sprawcie, odłączając kabelek od bezpiecznika i przykładając go do tej blaszki, u mnie są iskry...chyba to nie jest normalne? Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 No zwara jak malowana. Tak jakbyś połączył oba styki silnika. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Ale jak zdejmę tą pokrywkę metalową i docisnę palcem silnik do zębatek to, to samo się dzieję... Mhm...a może silnik jest po prostu zryty? Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Chyba już wiem co jest...to jest zepsuty SILNIK...ponieważ występuje najprawdopodobniej zwarcie gdzieś w środku i widać często iskry i błyski wewnątrz... Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 To może być przebicie na oś silnika sprawdź dotykając drugim kablem osi. Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Jak dotknę kablem tej osi co jest na samej górze, taki mały punkt na obudowie, to nic się nie dzieje...ale jak dotknę tej co jest w środku takiej miedzianej to w tedy iskrzy i się kręci. A w ogóle to są silniki z szczotkami? Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 (edited) To są silniki szczotkowe i jeżeli się kręci po dotknięciu kablem do osi tej miedzianej to znaczy że coś jest z nim nie tak. Jaka jest reakcja silnika po dotknięciu kablem zębatki lub osi przedniej bo jeżeli się kręci to znaczy że to jest właśnie przyczyną przebicia na gearbox. Poczekajmy na wypowiedzi innych. Edited December 17, 2008 by konrad324 Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Znalazłem przyczynne !! Jest to zryta bateria ! Ponieważ sprawdziłem na woltomierzu i bez obciążenia jest około 10V napięcie a gdy jest obciążenie (w gearboxie) spada napięcie do około 1.4V ! Ładowarka pewnie zepsuła pakiet...WIĘC KUPUJCIE LEPSZE ŁADOWARKI Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 To spróbuj sformatować tą baterie albo spróbować na innej. Quote Link to post Share on other sites
SonicX Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Znalazłem przyczynne !! Jest to zryta bateria ! Ponieważ sprawdziłem na woltomierzu i bez obciążenia jest około 10V napięcie a gdy jest obciążenie (w gearboxie) spada napięcie do około 1.4V ! Ładowarka pewnie zepsuła pakiet...WIĘC KUPUJCIE LEPSZE ŁADOWARKI Ja jak strzelam już na kończącym się aku. to napięcie pdoczas naciśnięcia spustu na full auto spada do 0.2V i dalej działa.. po prostu napięcie musi dojść. Quote Link to post Share on other sites
Randal Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Witam!! Zgodnie z obietnicą zdaje relacje z moich poszukiwań przyczyny zacięć. Z radością ogłaszam , że pozbyłem się tego problemu w moim H&K 416 AGM. Poprostu wymieniłem sprężynę na nową i teraz ( właśnie wróciłem z testów w lesie) śmiga jak talala na starej batce (gdzie serwis twierdził że to wina aku) chodzi aż huczy. Ze wstępnych oględzin stara sprężyna była krótsza ale za to twarda jak cholera no i średnica była większa od nowej kupionej o ok 0,5 mm. Nowa sprężyna to SYSTEMA 110 m/s. Aha oprócz wymiany sprężyny na tłoku w okolicy prowadzenia były wystające elementy (pozostałości po wtrysku - formowaniu tłoka) obciełem je nożem może one też haczyły w prowadnicy. Jak dla mnie to powodem jest właśnie zbyt twarda sprężyna do innych części repliki (GB, batka, silnik). Pozdrawiam serdecznie, może komuś pomoże to co napisałem. Quote Link to post Share on other sites
BLITZ Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Witam! mam podobny problem jak wszyscy na tym forum... W mojej emce po rozebraniu body zauważyłem, że cały tłok został w tylnim położeniu. Taka sytuacja zdarzyła mi się już 2 razy na treningu w ubiegłym tygodniu, ale wtedy replika po 10-15 minutach sama zaczęła działać... Lecz teraz jest inaczej... Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak cofnąć springa i tłok do przodu? Nie chcę nic zkopać z góry dziękuję ;-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.