Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[PJ] M4, zacięta replika - PILNIE!


Guest ctalkep

Recommended Posts

Guest ctalkep

Po dostosowaniu regulacji hop-up do korpusu repliki i naprawieniu hi-cap'a złożyłem swoją replikę z powrotem. Kiedy załadowałem kulki i oddałem kilka strzałów na semi i auto moja replika się... ZACIĘŁA!

Przy każdej próbie strzału silnik wydawał nieprzyjemny pomruk. Rozłożyłem korpus, okazało się, że sprężyna i taka biała część sprzężona z sprężyną (cylinder?) zostały w tylnym położeniu i nie chciały się odblokować przy próbie strzelania. Udało mi się to odblokować i replika strzela już normalnie, jednak bateria, bezpiecznik, kable oraz silnik były gorące. Czy jest powód do niepokoju? Czy taka sytuacja może mi się powtórzyć w trakcie strzelanki?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wreszcie ktoś ma ten sam problem co ja...ja mam go od pół roku;/ najpierw się zacinał tak jak u Ciebie...potem coraz częściej i teraz to w ogóle nie chce strzelać. Wysłałem replikę do taiwngun to powiedzieli, ze bateria padła więc kupiłem nową i po miesiącu to samo!! Kurde męczę się i męczę z tym. Nie wiem czy winna ładowarki chińskiej czy co? Bo już 200zł straciłem na baterie :( Dziś rozebrałem trochę karabin i wyciągnąłem silnik i on śmiga jak tralala tylko jak go włożę z powrotem to słychać taki stuk, że chce działać a nie może...gdy się kable, bateria itp bardzo nagrzeje to trochę działa ale nie tak dobrze jak powinno...POMOCY

Link to post
Share on other sites

Bateria jest intelcta 9.6v i możliwe, że ładowarka jest do dupy ;/

a jeśli chodził o wkręt od silnika to gdzie on jest? bo ja mam tylko pod rączka taką metalowa blaszkę, osłonę i tam sa 2 śruby, które trzymają silnik. O to chodzi? Ja już dokręcałem to i luzowałem też i nic....

Link to post
Share on other sites

No już podkładkami próbowałem robić, bo imbulsa nie posiadam...i nic to nie dało i nie kręci silnik jak się dociśnie. To tak jak by słaba bateria ale ona słaba nie jest...yy..denerwuje mnie to że nie wiem.. moim zdaniem to jest albo dziadowski silnik który pobiera mnóstwo prądu i słabo kręci albo naprawdę coś z bateria jest nie tak...ewentualnie coś w GB ;/

Link to post
Share on other sites

Właśnie naładowałem baterie zwykłym zasilaczem 12v 800mA i gdy podłączyłem ją to się nagrzała ale zaczęła eMka strzelać, zapewne za chwile przestanie...i zauważyłem że kable mają oporność własną bardzo duża bo gdy odłączyłem bezpiecznik i połowę przewodów to w tedy strzelał.

Link to post
Share on other sites

Wedlug mnie masz najzwyczajniej jakies zwarcie w obwodzie. Wina baterii to nie jest jak silnik dziala poprawnie. Ja bym na twoim miejscu wymienil okablowanie i bezpiecznik jesli sprawdzenie stykow itp nic nie da albo dokladnie obadal izolacje kazdego kabla a potem sprawdzil wtyki i luty. To ze bateria i kable sie nagrzewaja to wlasnie glowne oznaki zwarcia.

Link to post
Share on other sites

Rozebrałem GB...krakman nie oszczędza na smarze..wszędzie go było, wyczyściłem wszystko z tego gów** i zębatki są w ogóle nie zjechane :) chyba tam nic nie jest zużyte..zauważyłem, że przy tych blaszkach, które stykają się podczas naciskania spustu są lekko zwęglone, takie czarne trochę...

 

Kable nie są nigdzie przerwane..zmierzyłem woltomierzem napięcie na silniku to wskazuje na około 5,5V na jednej baterii a na drugiej 7V..to dobrze?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...