Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[PJ] M4, zacięta replika - PILNIE!


Guest ctalkep

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Guest ctalkep

Witam! Karabin pomimo nowej batki i ładowaniu wg. zaleceń panów z serwisu replika nadal zachowuje się tak, jakby batka nie była ładowana. Nie tylko na fabrycznej 1100 mAh ale zacinał się nawet przy 2500 mAh. Znalazłem na wmasg.pl w dziale "Warsztat" ciekawy artykuł o tzw. "spalonych stykach". GB nie mogę rozłożyć, ze względu na to, że GB jest zabezpieczony plombą gwarancyjną oraz nie znam się na konstrukcji GB. Skoro replika na gwarancji, więc ją wysyłam do serwisu sprzedawcy.

Pozdrawiam! :wink:

Link to post
Share on other sites

Ja bym wyjął gb z body i od dołu, tam gdzie silnik wchodzi spróbował odciągnąć jakimś drucikiem antireversal.

Nie ma bata... Nie wiem czy komuś się udała ta sztuka, ale mnie nie. Poza tym AR jest zakleszczony w takiej sytuacji pod naporem zatrzasku na który z kolei napierają zębatki za sprawą tłoka. Więc trzeba cienki, wygięty drucik, który wytrzyma dużą siłę.

Link to post
Share on other sites

Polecam szydło. A jeszcze bardziej polecam, jeśli macie conajmniej 4 zapadki przeciwpowrotne, próbę dokręcenia strzału śrubokrętem. Da się bo sam tak zawsze robię. Nie polecam zwalniania antyrewesala bo po paru próbach diabli wezmą jego ostry koniec i nie będzie wcale łapał.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Trochę odkopię ;p

Mam ten sam problem, zacina się tłok w 3/4 drogi... Myślałem że mam jakieś zwarcie które obniża napięcie, ale wymieniałem kabelki i nadal to samo. Z baterią i silnikiem również chyba wszystko ok, ponieważ raz kiedy się "odcieło" wystrzelałem hi-capa nim się znowu zacięło.

 

RATUJCIE!

Edited by Raif
Link to post
Share on other sites

Nikt mnie nie uratuje ?:D

Spiłowałem trochę prowadnicę tłoka i teraz zacina się trochę w innym miejscu i po kilkunastu strzałach, nie od razu. Wygląda to tak jakby tłok był już na ostatnim ząbku i już miał wystrzelić, ale nie strzela.

Link to post
Share on other sites

Niestety nasmarowanie prowadnicy niewiele dało ;] Cały weekend dłubie w replice i nie mogę tego naprawić. Czasami działa, strzela i nagle się zacina i trzeba rozkręcać. Najgorsze jest to że wszystko wygląda świetnie, nigdzie nie widać żeby coś było walnięte.

 

Zrobiłem kilka zdjęć, może rzuci się wam coś w oczy:

http://img16.imageshack.us/gal.php?g=dscf2202.jpg

Edited by Raif
Link to post
Share on other sites

Czyli dzieje się coś podobnego co u mnie :???:

Skręcałem i rozkręcałem dobre kilka razy i za każdym to samo. Sprężne naciąga na 1/5 i zgon, ale zauważyłem, że silnik kręci się b. lekko (normalnie przekręcająć zębatke silnika ręcznie miałem takową zębatkę odciśniętą na palcach :-F ). Podejrzewam rozmagnesowanie silnika, gdyż dość długi czas leżał... jak się później okazało do czegoś "przyklejony" siłami magnetycznymi :wink: .

Będę kupował nowy silnik i powiem, czy pomogło ;-)

Edited by ICAC
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...