SterylizatorPL Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Yyy...jak chcesz coś cofnąć od przodu? :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
valki Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Ja bym wyjął gb z body i od dołu, tam gdzie silnik wchodzi spróbował odciągnąć jakimś drucikiem antireversal. Quote Link to post Share on other sites
BLITZ Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Dzięki ;P Mi pomogło. Pewnie silnik nie uciągnął :( Teraz ładuję batkę może wtedy będzie ok... Quote Link to post Share on other sites
Guest ctalkep Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 Witam! Karabin pomimo nowej batki i ładowaniu wg. zaleceń panów z serwisu replika nadal zachowuje się tak, jakby batka nie była ładowana. Nie tylko na fabrycznej 1100 mAh ale zacinał się nawet przy 2500 mAh. Znalazłem na wmasg.pl w dziale "Warsztat" ciekawy artykuł o tzw. "spalonych stykach". GB nie mogę rozłożyć, ze względu na to, że GB jest zabezpieczony plombą gwarancyjną oraz nie znam się na konstrukcji GB. Skoro replika na gwarancji, więc ją wysyłam do serwisu sprzedawcy. Pozdrawiam! :wink: Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 Ja bym wyjął gb z body i od dołu, tam gdzie silnik wchodzi spróbował odciągnąć jakimś drucikiem antireversal. Nie ma bata... Nie wiem czy komuś się udała ta sztuka, ale mnie nie. Poza tym AR jest zakleszczony w takiej sytuacji pod naporem zatrzasku na który z kolei napierają zębatki za sprawą tłoka. Więc trzeba cienki, wygięty drucik, który wytrzyma dużą siłę. Quote Link to post Share on other sites
valki Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Więc trzeba cienki, wygięty drucik, który wytrzyma dużą siłę. Jak się ma taki drucik, to nie ma problemu :P Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Polecam szydło. A jeszcze bardziej polecam, jeśli macie conajmniej 4 zapadki przeciwpowrotne, próbę dokręcenia strzału śrubokrętem. Da się bo sam tak zawsze robię. Nie polecam zwalniania antyrewesala bo po paru próbach diabli wezmą jego ostry koniec i nie będzie wcale łapał. Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 jeszcze bardziej polecam, jeśli macie conajmniej 4 zapadki przeciwpowrotne, próbę dokręcenia strzału śrubokrętem Bardzo prosta metoda także taką stosuje jeżeli jest potrzeba, więc także polecam. Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 (edited) Trochę odkopię ;p Mam ten sam problem, zacina się tłok w 3/4 drogi... Myślałem że mam jakieś zwarcie które obniża napięcie, ale wymieniałem kabelki i nadal to samo. Z baterią i silnikiem również chyba wszystko ok, ponieważ raz kiedy się "odcieło" wystrzelałem hi-capa nim się znowu zacięło. RATUJCIE! Edited March 14, 2009 by Raif Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Nikt mnie nie uratuje ?:D Spiłowałem trochę prowadnicę tłoka i teraz zacina się trochę w innym miejscu i po kilkunastu strzałach, nie od razu. Wygląda to tak jakby tłok był już na ostatnim ząbku i już miał wystrzelić, ale nie strzela. Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 To posmaruj porządnie prowadnice tłoka. Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 (edited) Niestety nasmarowanie prowadnicy niewiele dało ;] Cały weekend dłubie w replice i nie mogę tego naprawić. Czasami działa, strzela i nagle się zacina i trzeba rozkręcać. Najgorsze jest to że wszystko wygląda świetnie, nigdzie nie widać żeby coś było walnięte. Zrobiłem kilka zdjęć, może rzuci się wam coś w oczy: http://img16.imageshack.us/gal.php?g=dscf2202.jpg Edited March 15, 2009 by Raif Quote Link to post Share on other sites
valki Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Może poluzuj lekko głowicę tłoka? Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 zaraz spróbuje ;] Odkryłem że zacina się wtedy, kiedy tłok przerwie pracę w połowie drogi. Jeśli naciągnie sprężynę do końca i odda strzał to wszystko jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Na semi właściwie jest dobrze. Na auto się zacina ;p Btw. Jak mocno powinna być dokręcona głowica tłoka? może się gibać na boki? Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Głowica tłoka raczej nie powinna się gibać na boki. A może problem tkwi w zębatce silnikowej albo w anti-reversalu. Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Właśnie się zastanawiam nad tym anty-reversalem bo to by tłumaczyło dlaczego zacina się tylko kiedy puszcze spust w połowie drogi tłoka. Napiszę jak coś wykombinuje ;] Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Rozkręcam, skręcam, naciskam spust, replika się zacięła, rozkręcam, patrzę, głowica tłoka o której była mowa jest rozwalona :D, skręcam i oddaje do serwisu... Dziękuje wszystkim za pomoc Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Jak rozebrałeś to gwarancje straciłeś a w serwisie w taiwangunie powiedzieli mi 50zł za usługę poskładania gearboxa. Jak już to rozbierałeś to zamów głowice i zamontuj sam taniej i szybciej będzie. Quote Link to post Share on other sites
Raif Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Gwarancji na niego i tak nie miałem, poza tym ciągle się zacinał. Dam go do jakiegoś serwisu asg. Po 20 zł za godzinę + części jakoś przeżyje :P Quote Link to post Share on other sites
ICAC Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 (edited) Czyli dzieje się coś podobnego co u mnie :???: Skręcałem i rozkręcałem dobre kilka razy i za każdym to samo. Sprężne naciąga na 1/5 i zgon, ale zauważyłem, że silnik kręci się b. lekko (normalnie przekręcająć zębatke silnika ręcznie miałem takową zębatkę odciśniętą na palcach :-F ). Podejrzewam rozmagnesowanie silnika, gdyż dość długi czas leżał... jak się później okazało do czegoś "przyklejony" siłami magnetycznymi :wink: . Będę kupował nowy silnik i powiem, czy pomogło ;-) Edited March 18, 2009 by ICAC Quote Link to post Share on other sites
ICAC Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 To jednak nie był silnik. Rozebrałem wszystko na części 1-wsze, złożyłem z powrotem i śmiga, podejrzewam, że gdzieś było spięcie... ...a teraz większość kabli mam w izolce :lol: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.