michalll Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 Mam taką zagwozdkę - co się stanie, jeśli podepnę 11,1 v baterię do gearboxa z normalnym chińskim silnikiem i sprężyną m100? W praktyce będą kable 1,5 mm i only semi fire (auto zablokowane). Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 Szybka reakcja na spust - jeśli na semi. Na auto - rof jak cholera... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 30, 2008 Author Report Share Posted November 30, 2008 Po to właśnie chcę wymienić :) Tylko zastanawiam się, czy nie wykończy to silnika albo innego cholerstwa... Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 Mnie w M4 JG styki i kable padły po 4500-5000 BB na sanyo 10.8 . Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 30, 2008 Author Report Share Posted November 30, 2008 Ale stockowe? Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 Mosfet i jazda. Będzie jeszcze szybciej. A replika na Li-Po 11.1V i dobrymi bebechami strzelana na semi nie powinna zużyć się bardzo szybko. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 30, 2008 Author Report Share Posted November 30, 2008 Na pewno trzeba będzie podkładkowanie poprawić, kable jak mówiłem modelarskie silkonowe ale silnik i styki zostają fabryczne, tudzież na razie zębatki i reszta w środku. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Ale jaka wydajność i pojemność lipo? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 Te, które wchodzą do stock pipe'a emkowego mają pojemność 1100/1200 mAh, np. KA: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2763 Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Ta bateria wg do czego innego jak do stocka się nie nadaje ;) 16,5A prądu rozładowania i pewnie ze 25A chwilowego ;) Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Na M100 tylko żeby Ci tłoka nie wyrwało :-F . Ja na semi (auto zablokowane - tak trzymać) i M130 na Sanyo RC 12V super reakcja na spust. Po prostu palce lizać. Kable to ja mam swojej roboty 2.5mm ale planuję MOSFET bo mam miejsce w kolbie. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 A tak BTW to uwaga jak montujecie sobię systemę magnum do lipola :D u mnie na M150 guardera i lipo KA 4400mAh 25C mam mechanicznego bursta zamiast semi ;) Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 Ta bateria wg do czego innego jak do stocka się nie nadaje ;) 16,5A prądu rozładowania i pewnie ze 25A chwilowego ;) Czyli mimo tych 11,1 V nie będzie jakoś specjalnie dawać w pióra? Obecnie w jednej replice jest 9,6 Sanyo 1800 i z m130 radzi sobie bez problemu - po wymianie baterii będzie szybciej czy wolniej? Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Teoretycznie dużo szybciej :-F Podobno li-poly 7.xV jest odpowiednikiem 8.4V/9.6V. Ja bym wymienił tą baterie na tego li-poly. Tanie są, ładowarki też i na singlu nie ma prawa Ci się chyba nic stać. Oczywiście teoretycznie :-F EDIT: Musiałem poprawić literówkę. Edited December 1, 2008 by F4RR3LL Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 Pytam się, bo KicpA pisze, że "do czego innego jak do stocka nie nadaje się". Oczywiście 11,1 V to więcej niż 9,6 V tyle że mi 16,5 A prądu rozładowania nic nie mówi i tutaj właśnie czai się niewiadoma. Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Najlepiej kup albo sprawdź kogoś kto ma taką batkę albo idź do sklepu, ładnie poproś i niech Ci dadzą postrzelać w sklepowym zaciszu. Nie wiem czy to da radę ale w większości przypadków mi dają na chwilę zobaczyć, obcykać pomacać. Pozdrawiam serdecznie, F4RR3LL Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 (edited) "Kup i sprawdź" rzeczywiście dużo wnosi do tematu. Bez urazy Farel, ale nie o to mi chodziło. I cały czas próbuję uzyskać informacje na temat tego, czy taka bateria, o ile jest rzeczywiście mocniejsza niż np. 10,8 Sanyo, nie wykończy mi silnika. Po drodze wynikła kwestia prądu rozładowania i interesuje mnie jaki to ma wpływ na rof - niestety sklepy nie podają takich danych przy bateriach standardowych. Edited December 1, 2008 by michalll Quote Link to post Share on other sites
Rafael Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 A podpięcie bateri 10.8V (sprężyna M110) nie wykończy silnika? Bo zrobiłem sobie taki dodatkowy pojemnik na baterie 2.4 V i przełącznik którym zmieniam z 8.4 na 10.8 V. Tylko boję się trochę o silnik czy się nie spali Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 To zależy jak będziesz traktować ten silnik. Jak będziesz strzelać na semi nie powinno być kłopotu. Na auto może być gorzej. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Krótka piłka: stockowe M4 g&p + M120 guardera + li-pol http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2763 Replika ma strzelać na auto, ale nie pluć zębatkami. Da się jakoś obniżyć rof do poziomu znośnego? Zębatki, silnik? Rafael, miałem 10.8 2200 g&p na m100 przez jakiś czas. Dobrze podające magi i wszystko działa w porządku. Edited December 1, 2008 by Shadow Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Może mocniejszą sprężynę, jeżeli nie to jakiś opornik? Pozdrawiam serdecznie. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Przeżywacie. :lol: Mam w MP5 Systemę Turbo, Sanyo RC 10.8V 3600mAh i M110. Jedyne co odradzam przy takim rofie to helikalne zębatki Systemy - zdechły mi w 2 miesiące. To już stockowe CA chodziły prawie rok. Obecnie siedzą tam UTU Hurricane'a i rof spadł prawie niezauważalnie (1-2 kulki na sekundę, zależy od pomiaru). Problem jest tylko z singlem, bo po strzale tłok zatrzymuje się prawie na końcu drugiego cyklu i trzeba zwalniać sprężynę z wyczuciem na auto. Pozdro Edited December 1, 2008 by zdzisiu Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Kolega na m110 Systemy tą baterię bardzo chwali, tyle że ma ją dopiero 2 tygodnie. Edited December 1, 2008 by michalll Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 chodzi o to że szybko się rozładuje ta batka przy tak małym prądzie który może oddać z siebie. Rof będzie duży ale trzymać nie będzie jakoś długo. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 chodzi o to że szybko się rozładuje ta batka przy tak małym prądzie który może oddać z siebie. Rof będzie duży ale trzymać nie będzie jakoś długo. Orientujesz się jaki prąd mają mniej więcej akumulator Sanyo? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.