Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z podawaniem kulek w G3


Recommended Posts

Witam, mam pewien problem. Mianowicie gdy strzelam na SEMI to naprzemian strzela w miarę 'normalnie'( zasięg zabawki ze straganu oraz niecelnie) i oddaje puste strzały, kulki blokują się chyba na gumce hopup i gdy wyciagam magazynek to kilka kulek zawsze wypada, ten problem miałem na gumce promka hard a teraz zmieniłem na czarnego silikona Guardera i jest to samo, hicap jest dobrze nakręcony, problem ten występuje na standarowej komorze HP oraz metalowej, Czy psikniecie silikonem do komory pomoże???czekam na odpowiedzi, pozdroo

 

P.S: Dysza w stanie spoczynku powinna być w tylnim czy przednim położeniu??

Edited by rumak
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Gloomer głupoty gadasz. Dysza powinna być widoczna przez komore HU czyli jak to mówicie w przednim położeniu jeśli sprężyna nie jest ściśnięta. Ja osobiście stawiałbym na kłopoty z dyszą, lub z popychaczem dyszy, bo jeśli na różnych komorach i różnych gumkach masz te same objawy to je można od razu wykluczyć.

Edited by jackobi
Link to post
Share on other sites

Gloomer głupoty gadasz. Dysza powinna być widoczna przez komore HU czyli jak to mówicie w przednim położeniu jeśli sprężyna nie jest ściśnięta. Ja osobiście stawiałbym na kłopoty z dyszą, lub z popychaczem dyszy, bo jeśli na różnych komorach i różnych gumkach masz te same objawy to je można od razu wykluczyć.

 

Hmmm tak się składa, że akurat nie masz racji :)

 

"Tu i teraz trzeba raz na zawszę zapamiętać, że zębatki swoją bezwładnością obracają się nadal. Wychamowują dopiero na tłoku i popychaczu dyszy co powoduje cofnięcie dyszy (zazwyczaj maksymalne) i naciągnięcie tłoka (o nie więcej jak 1cm). Jest to jak najbardziej normalne zjawisko." by OLO (http://www.wmasg.pl/artykuly/warsztat/3/aeg_-_jak_to_dziala/78/)

 

Jeszcze mail od serwisu Krakmana:

 

Witam!

 

Dysza powinna się zachowywać w ten sposób, jest to poprawne działanie.

 

Pozdrawiam!

 

 

 

> Nadawca: (.....)

>

> Telefon: (.....)

>

> Wysłano z IP: (....)

>

> Mam małe pytanie:

>

> Ostatnio grzebałem w swoim GB V.3 - Złożyłem wszystko z powrotem i wydaje

> się być ok ale po strzale na singlu dysza zostaje całkowicie cofnięta w

> głąb gearboxa - Podczas pracy gearboxa dysza pracuje normalnie ale właśnie

> nie wiem czy powinna zostać cofnięta po strzale maksymalnie czy powinna

> wystawać.

>

> Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy oddawać do Was replikę na serwis

> żebyście złożyli to porządnie czy nie?

>

> Z góry dziękuję za odpowiedź

>

> Pozdrawiam

 

Dodam, że u mnie właśnie tak jest i AEG działa poprawnie (nie ma dubletów, szczelność i zasięg ok)

 

Ponadto u kumpli ostatnio widziałem tak dwa GB wyjęte z ich replik i dysza w stanie spoczynku była w tylnim położeniu.

Edited by HustleR
Link to post
Share on other sites

Niemożliwe. Zębatki są sprzężone z silnikiem, on będzie się obracał, do momentu podawania napięcia przez baterię, później staje i stwarza opór którego zębatki swoją bezwładnością nie są w stanie przełamać. Przy prawidłowo ustawionych przy składaniu zębatkach, jest niemożliwe, żeby przy odpuszczonej sprężynie, dysza była cofnięta. Bynajmniej tak wynika z moich obserwacji. Może być w innym położeniu, ale tylko w przypadku, kiedy sprężyna jest chociaż częściowo napięta.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Niemożliwe. Zębatki są sprzężone z silnikiem, on będzie się obracał, do momentu podawania napięcia przez baterię, później staje i stwarza opór którego zębatki swoją bezwładnością nie są w stanie przełamać. Przy prawidłowo ustawionych przy składaniu zębatkach, jest niemożliwe, żeby przy odpuszczonej sprężynie, dysza była cofnięta. Bynajmniej tak wynika z moich obserwacji.

 

Z moich obserwacji (i jak widać nie tylko moich) wynika zupełnie co innego :)

 

Podłącz batkę po wyjęciu silnika z GB - Naciśnij spust - Silnik zakręci się ale nie stanie dokładnie w momencie zdjęcia palca ze spustu - Stanie się to moment później.

 

Oczwywiście Tuksiak - sprężyna jest wtedy minilanie napięta.

Edited by HustleR
Link to post
Share on other sites

Pamiętaj o jednej rzeczy. Sprężyna chce się rozprężyć i będzie to robić do momentu, do którego trafi na opór (patrz zęby przeciw powrotne ;-) ), oczywiście odnosi się to już do zatrzymania silnika, a nadto zwróć uwagę iż silnik podłączony pod GB zatrzyma się dużo szybciej, a pomoże mu w tym właśnie opór sprężyny.

I tak jak napisałem, przy odpuszczonej sprężynie, musi być dysza maksymalnie z przodu, nie może być inaczej ;-).

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Pamiętaj o jednej rzeczy. Sprężyna chce się rozprężyć i będzie to robić do momentu, do którego trafi na opór (patrz zęby przeciw powrotne ;-) ), oczywiście odnosi się to już do zatrzymania silnika, a nadto zwróć uwagę iż silnik podłączony pod GB zatrzyma się dużo szybciej, a pomoże mu w tym właśnie opór sprężyny.

I tak jak napisałem, przy odpuszczonej sprężynie, musi być dysza maksymalnie z przodu, nie może być inaczej ;-).

 

Albo się nie rozumiemy albo nie wiem o co kaman - U mnie i w innych gearboxach (v3) które widziałem (fabrycznie, bez wcześniejszego grzebania) dysza jest maksymalnie z tyłu w czasie spoczynku - Nie wiem co mam napisać, żebyś mi uwierzył :)

Link to post
Share on other sites

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gearbox.gif

 

W g3 mamy gearbox v.2. Tutaj: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gearbox.gif masz jak działa v.2 . Myślę, że to pokazuje, że dysza zostaje z przodu po zakończeniu cyklu.

 

EDIT:

 

Ewentualnie jestem w stanie przychylić się do zdania, że CZASEM zębatki zakręcą dalej, zatrzyma je antireversal i dysza zostanie z tyłu. Zębatki mają swoją bezwładność owszem, ale trzeba pamiętać, że przy popychaczu dyszy również mamy sprężynkę, która jest całkiem mocna i jeśli zębatki nie zatrzyma antireversal to dysza będzie z przodu.

Edited by jackobi
Link to post
Share on other sites

Nie mam pojęcia o co wam kaman. Pisałem już że próbowałem na 2 komorach, 2 lufach i trzech gumkach hp, problem dalej jest...U mnie dysza w stanie spoczynku jest w całkowicie tylnim położeniu, możliwe że problem tkwi właśnie w niej, moze jest ciut za długa nie mam pojęcia...

Link to post
Share on other sites

Nie nie sprawdzałem, ale wątpie by coś to dało :cry: , próbowałem na Promku czerwonym, stockowej CA oraz czarnym Guarderze...to samo, myślę że to wina zbyt długiej dyszy, niestety wszystkiego dowiem się po nowym roku i w dodatku mam sprężynę naciągniętą już ponad 2tyg. :wink:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...