rumak Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 (edited) Witam, mam pewien problem. Mianowicie gdy strzelam na SEMI to naprzemian strzela w miarę 'normalnie'( zasięg zabawki ze straganu oraz niecelnie) i oddaje puste strzały, kulki blokują się chyba na gumce hopup i gdy wyciagam magazynek to kilka kulek zawsze wypada, ten problem miałem na gumce promka hard a teraz zmieniłem na czarnego silikona Guardera i jest to samo, hicap jest dobrze nakręcony, problem ten występuje na standarowej komorze HP oraz metalowej, Czy psikniecie silikonem do komory pomoże???czekam na odpowiedzi, pozdroo P.S: Dysza w stanie spoczynku powinna być w tylnim czy przednim położeniu?? Edited December 6, 2008 by rumak Quote Link to post Share on other sites
drn Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 Mam dokładnie ten sam problem w mojej mce g&p.Pytanie czy silkon coś pomoże? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 FPS G3 podaj. Dysza w stanie spoczynku jest w tylnim położeniu. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 8, 2008 Author Report Share Posted December 8, 2008 580 Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 8, 2008 Author Report Share Posted December 8, 2008 Próbowałem z silikonem, psiknąłem w komore i nic... tak samo jak było :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 8, 2008 Author Report Share Posted December 8, 2008 Czy macie jakieś pomysły/rozwiązania???Bo mi już wszystkie się wyczerpały :wink: nie wiem o co kaman w ogóle:/ Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 A wyłącz HU i sprawdź czy ten sam problem będziesz miał. Później stopniowo go zwiększaj. Ostatnio mieliśmy taki przypadek, że było za dużo HU i blokowały się na gumce kuleczki. Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 -Spróbuj też lekko silikonem posmarować maga tam gdzie kulki wchodzą do komory ale nie za dużo. -Spróbuj na innym magu. -Spróbuj na innych kulkach. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) Gloomer głupoty gadasz. Dysza powinna być widoczna przez komore HU czyli jak to mówicie w przednim położeniu jeśli sprężyna nie jest ściśnięta. Ja osobiście stawiałbym na kłopoty z dyszą, lub z popychaczem dyszy, bo jeśli na różnych komorach i różnych gumkach masz te same objawy to je można od razu wykluczyć. Edited December 20, 2008 by jackobi Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) Gloomer głupoty gadasz. Dysza powinna być widoczna przez komore HU czyli jak to mówicie w przednim położeniu jeśli sprężyna nie jest ściśnięta. Ja osobiście stawiałbym na kłopoty z dyszą, lub z popychaczem dyszy, bo jeśli na różnych komorach i różnych gumkach masz te same objawy to je można od razu wykluczyć. Hmmm tak się składa, że akurat nie masz racji :) "Tu i teraz trzeba raz na zawszę zapamiętać, że zębatki swoją bezwładnością obracają się nadal. Wychamowują dopiero na tłoku i popychaczu dyszy co powoduje cofnięcie dyszy (zazwyczaj maksymalne) i naciągnięcie tłoka (o nie więcej jak 1cm). Jest to jak najbardziej normalne zjawisko." by OLO (http://www.wmasg.pl/artykuly/warsztat/3/aeg_-_jak_to_dziala/78/) Jeszcze mail od serwisu Krakmana: Witam! Dysza powinna się zachowywać w ten sposób, jest to poprawne działanie. Pozdrawiam! > Nadawca: (.....) > > Telefon: (.....) > > Wysłano z IP: (....) > > Mam małe pytanie: > > Ostatnio grzebałem w swoim GB V.3 - Złożyłem wszystko z powrotem i wydaje > się być ok ale po strzale na singlu dysza zostaje całkowicie cofnięta w > głąb gearboxa - Podczas pracy gearboxa dysza pracuje normalnie ale właśnie > nie wiem czy powinna zostać cofnięta po strzale maksymalnie czy powinna > wystawać. > > Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy oddawać do Was replikę na serwis > żebyście złożyli to porządnie czy nie? > > Z góry dziękuję za odpowiedź > > Pozdrawiam Dodam, że u mnie właśnie tak jest i AEG działa poprawnie (nie ma dubletów, szczelność i zasięg ok) Ponadto u kumpli ostatnio widziałem tak dwa GB wyjęte z ich replik i dysza w stanie spoczynku była w tylnim położeniu. Edited December 20, 2008 by HustleR Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) Niemożliwe. Zębatki są sprzężone z silnikiem, on będzie się obracał, do momentu podawania napięcia przez baterię, później staje i stwarza opór którego zębatki swoją bezwładnością nie są w stanie przełamać. Przy prawidłowo ustawionych przy składaniu zębatkach, jest niemożliwe, żeby przy odpuszczonej sprężynie, dysza była cofnięta. Bynajmniej tak wynika z moich obserwacji. Może być w innym położeniu, ale tylko w przypadku, kiedy sprężyna jest chociaż częściowo napięta. Edited December 20, 2008 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) Niemożliwe. Zębatki są sprzężone z silnikiem, on będzie się obracał, do momentu podawania napięcia przez baterię, później staje i stwarza opór którego zębatki swoją bezwładnością nie są w stanie przełamać. Przy prawidłowo ustawionych przy składaniu zębatkach, jest niemożliwe, żeby przy odpuszczonej sprężynie, dysza była cofnięta. Bynajmniej tak wynika z moich obserwacji. Z moich obserwacji (i jak widać nie tylko moich) wynika zupełnie co innego :) Podłącz batkę po wyjęciu silnika z GB - Naciśnij spust - Silnik zakręci się ale nie stanie dokładnie w momencie zdjęcia palca ze spustu - Stanie się to moment później. Oczwywiście Tuksiak - sprężyna jest wtedy minilanie napięta. Edited December 20, 2008 by HustleR Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) Pamiętaj o jednej rzeczy. Sprężyna chce się rozprężyć i będzie to robić do momentu, do którego trafi na opór (patrz zęby przeciw powrotne ;-) ), oczywiście odnosi się to już do zatrzymania silnika, a nadto zwróć uwagę iż silnik podłączony pod GB zatrzyma się dużo szybciej, a pomoże mu w tym właśnie opór sprężyny. I tak jak napisałem, przy odpuszczonej sprężynie, musi być dysza maksymalnie z przodu, nie może być inaczej ;-). Edited December 20, 2008 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Pamiętaj o jednej rzeczy. Sprężyna chce się rozprężyć i będzie to robić do momentu, do którego trafi na opór (patrz zęby przeciw powrotne ;-) ), oczywiście odnosi się to już do zatrzymania silnika, a nadto zwróć uwagę iż silnik podłączony pod GB zatrzyma się dużo szybciej, a pomoże mu w tym właśnie opór sprężyny. I tak jak napisałem, przy odpuszczonej sprężynie, musi być dysza maksymalnie z przodu, nie może być inaczej ;-). Albo się nie rozumiemy albo nie wiem o co kaman - U mnie i w innych gearboxach (v3) które widziałem (fabrycznie, bez wcześniejszego grzebania) dysza jest maksymalnie z tyłu w czasie spoczynku - Nie wiem co mam napisać, żebyś mi uwierzył :) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 (edited) Zwracam honor, może być faktycznie cofnięta, zależy jak są przeciwpowrotne ułożone. Musiałem sobie zębatki w GB poukładać, żeby zobaczyć co jest jak. Edited December 21, 2008 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 (edited) http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gearbox.gif W g3 mamy gearbox v.2. Tutaj: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gearbox.gif masz jak działa v.2 . Myślę, że to pokazuje, że dysza zostaje z przodu po zakończeniu cyklu. EDIT: Ewentualnie jestem w stanie przychylić się do zdania, że CZASEM zębatki zakręcą dalej, zatrzyma je antireversal i dysza zostanie z tyłu. Zębatki mają swoją bezwładność owszem, ale trzeba pamiętać, że przy popychaczu dyszy również mamy sprężynkę, która jest całkiem mocna i jeśli zębatki nie zatrzyma antireversal to dysza będzie z przodu. Edited December 21, 2008 by jackobi Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 26, 2008 Author Report Share Posted December 26, 2008 Nie mam pojęcia o co wam kaman. Pisałem już że próbowałem na 2 komorach, 2 lufach i trzech gumkach hp, problem dalej jest...U mnie dysza w stanie spoczynku jest w całkowicie tylnim położeniu, możliwe że problem tkwi właśnie w niej, moze jest ciut za długa nie mam pojęcia... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Tutaj: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gearbox.gif masz jak działa v.2 . Myślę, że to pokazuje, że dysza zostaje z przodu po zakończeniu cyklu. Tego GIFa to można o kant kuli potłuc ;) Rumak, srawdzałeś na gumce G&P? One przy mocnych tuningach działają cuda :) Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 26, 2008 Author Report Share Posted December 26, 2008 Nie nie sprawdzałem, ale wątpie by coś to dało :cry: , próbowałem na Promku czerwonym, stockowej CA oraz czarnym Guarderze...to samo, myślę że to wina zbyt długiej dyszy, niestety wszystkiego dowiem się po nowym roku i w dodatku mam sprężynę naciągniętą już ponad 2tyg. :wink: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 No to główna sprężyna do wymiany. To nie masz dyszy dedykowanej do G3? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 26, 2008 Author Report Share Posted December 26, 2008 Wiem o tym...dysza do G3 była Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Znajdź mały haczyk, i odciągnij antireversal żeby nie blokował zębatek co spowoduje rozluźnienie sprężyny. Możesz to zrobić przez otwór, w który wchodzi silnik, nie stracisz gwary, bo nie przerwiesz plomby :P Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 26, 2008 Author Report Share Posted December 26, 2008 A te odciagniecie spowoduje jakieś przykre następstwa??Zniszcze go?? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 A strzelałeś po prostu na singlu? Jeśli strzelałeś na singlu to wszystko będzie git. Sprawdź w jakim położeniu jest tłok. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted December 27, 2008 Author Report Share Posted December 27, 2008 Strzelałem na singlu, tłok jest w całkowicie tylnim położeniu... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.