Rafael Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Chcę się upewnić: Jak podłącze jeden biegun baterii do silnik, a drugim kablem od baterii dotknę gerboxa(szkieletu) to czy to normalne że wtedy GB strzela na auto?:) Wg mnie to zwarcie gdzieś musi być ale wolę się upewnić. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Tak, strzela na auto. Miałem to samo. Podłączyłem wszystko normalnie ale miałem przebitą izolację na stykach i dotknęły gearboxa. Jak tylko ruszyłem selektor ognia z safe do przodu lekko to zaczął pluć serią. Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Tak jest zwarcie, jeżeli na kablach niema nigdzie uszkodzonej izolacji to może być ono gdzieś przy stykach albo na obudowę silnika ale to ostatnie raczej mało prawdopodobne. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 (edited) Obejrzyj dokładnie tam gdzie kable wychodzą od styków na zewnątrz gearboxa (v3) - mogła się izolacja gdzieś nadciąć na ostrej krawędzi gearboxa a w v2 czasami mogła być izolacja przycięta przy zamykaniu go albo kabel lecący pod spustem... Edited December 14, 2008 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Rafael Posted December 15, 2008 Author Report Share Posted December 15, 2008 Przejrzałem całość, nawet lutowanie w GB, wymieniłem kable na nowe i dalej to samo:) Pokombinuje jeszcze:) Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 A jakiego masz geara? Quote Link to post Share on other sites
Rafael Posted December 15, 2008 Author Report Share Posted December 15, 2008 V.2 Quote Link to post Share on other sites
valki Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 (edited) Proszę moda o skasowanie, przypadkowy post. Edited December 16, 2008 by valki Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Sprawdź czy nie masz zdartej izolacji w okolicach silnika, bo czasem wystarczy, że kabel będzie dotykał obudowy silnika (oczywiście jeśli jest ona metalowa ;) ) Quote Link to post Share on other sites
valki Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Problem w tym, że wymienił okablowanie. Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 zwarcie mozesz miec przy kostkach stykowych...czy jak to sie tam nazywa . Kable od strony spustu ja wychodza , zle przylutowane kable a mianowicie za dluga zyla na wierzchu prowadzi do tego ze moze delikatnie szkielet dotykac a to wystarczy , ja tak mialem Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Zgadzam się z Leo. Przejrzyj płytkę selektora ognia i kostki :) Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 Miałem ten sam problem,po wymianie kabli. Zbyt duży lut na kostce w GB dotykał drugiej połówki szkieletu po jego złożeniu,objawy takie jak opisałeś. Wystarczyło "położenie" na ten lut paska taśmy izolacyjnej tak by kostka i szkielet GB się nie dotykały;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.